• 31.01 "Хикмәт әкиятләре" спектакле премьерасы! Кариев театры. 18:30
  • 31.01 Н. Исәнбәтнең тууына 120 ел тулуга багышланган «Мин Тукайның замандашы». Г. Тукай әдәби музее. 14.00
  • 06.02 Музейда музыка: "Риваять" этно-төркеме концерты. Г. Тукай әдәби музее. 18.30
  • 07.02 Актаныш районы "Агыйдел" дэулэт жыр hэм бию ансамбленен концерты. Г. Тукай ис. Филармония концертлар залы. 18.00
  • 14.02-23.02 Мунча ташы. Кырыкта да кызыкта. КСК "Уникс"
  • 25.02 Алия Карачурина "Тәүге тапкыр". Филармония. 18:30
  • 25.02 Гөлсирин Абдуллина , Азат Абитов . " Туйның 5 нче көне". ДК Ленина.
  • 29.02-09.03 Фирдус Тямаев. Ялгыз торна. КСК "Уникс"
  • 02.03-03.03 "Казан" бию ансамбле концерты. Г.Камал театры. 19.00
  • 03.03 Айдар Габдиновның юбилей концерты. Филармония. 18.30
  • 26.03 Казан шәһәр филармония концерты. 18:30
  • 20.04 Вәис Бәйрәмовның иҗат кичәсе.Филармония. 18.30
  • 29.04 Фердинанд Фәтхинең юбилей концерты. Филармония. 18.30
Туган көннәр
  • 25 Гыйнвар Эльмира Кәлимуллина
  • 25 Гыйнвар Инсаф Абдулла
  • 25 Гыйнвар Борис Вайнер
  • 25 Гыйнвар Нәҗибә Ихсанова
  • 25 Гыйнвар Дамир Гыйсметдин
  • 27 Гыйнвар Рабига Сибгатуллина
  • 27 Гыйнвар Марат Сафин
  • 27 Гыйнвар Равил Сабыр
  • 27 Гыйнвар Эмиль Талипов
  • 28 Гыйнвар Әнвәр Нургалиев
  • Павлюхина урамында бүлмә сдавать итәбез - тәртипле татар кызларына. 89033052264
  • Анонимно. Продается кирпичный дом, ( в доме сауна, туалет, горячая вода), с надворными постройками ( баня, два гаража, сарай), в селе Старый Варяш Муслюмовского района . По всем вопросам обращаться по телефону: 8 917 928 31 75
  • Лаешнын узендэ 2 булмэле квартира арендага бирелэ. Яна ой, кухонный гарнитур, диван, башкалары - сорау буенча. 89061217240
  • Казан да Ямашева урамында 1 булмэле квартира арендага бирелэ Бэтен унайлыклары бар телэучелэр шалтыратыгыз 89625521877
  • 1995 елгы Уаз буханка сатыла. Яхшы хэлдэ. Газ-бензин.Сарман районы. 89179069178
  • Казанда 60 кв. м лы яңа фатир сатыла. Өч катлы тулысынча кирпеч йортның 1 нче катында. Ремонт ясалган: унитазы, ваннасы, плитәсе урнаштырылган. Шәхси җылыту системасы белән. Бәясе нибары 3200000 сум. Бәяне төшерү мөмкинлеге бар. 89375210251
  • Казан шәһәре Раус Гареев урамы, 4 йортта ике бүлмәле фатирны арендага бирәм. (РКБ, ДРКБ тирәсе) Өстенлек – гаиләле кешеләргә. тел. 89172743769
  • Казаннын Киров районында Базарная 2 ур общ 18 м2 бетен унайлыклары булган булмэ озак вакытка арендага бирелэ. Тел. 89274544590.
  • Казан шэхэрендэ,Гвардейская 48/2 урамында,Гостинка-студия сатам,туалет,душ,кухня узендэ.стиральная машина,холодильник,водонагреватель,мебель кала. яшэу очен барлык момкинлелэр бар.пластиковый тэрэзэ,тимер ишек.89631203666
  • Казаннын РКБ,ДРКБ,ПОРТ,Мавлютова,Парина тирэлэреннэн квартира яисэ булмэ эзлим.Посредниклар борчымавыгыз сорала. Т:89196978895

 

 
Архив
 

               

21.12.2012 Мәдәният

Филүс Каһиров – 5 ел сәхнәдә! (ФОТОрепортаж)

18-19 декабрь көннәрендә Казанда, Татар дәүләт филармониясе бинасында Рәшит Ваһапов фестивале Филүс Каһировның яңа концерт программасын тәкъдим итте. Ул быел Филүснең профессиональ сәхнәдәге 5 еллык иҗатына багышланды. Программа быел шактый үзгәртелде, баетылды. Аны сәхнәгә артист-режиссер Радик Бариев куйды, сценарий авторы - Илтөзәр Мөхәммәтгалиев. Филүс концертларында шулай ук яшь җырчылар Ришат Төхвәтуллин, Сиринә Зәйнетдинова, “Мирас” инструменталь ансамбле, “Сәйдәш” биючеләр төркеме катнашты. Программаны ТНВ дикторы Замирә Гәрәева алып барды.

 

Фото # 1

Фото # 2

Фото # 3

Фото # 4

Фото # 5

Фото # 6

Фото # 7

Фото # 8

Фото # 9

Фото # 10

Фото # 11

Фото # 12

Фото # 13

Фото # 14

Фото # 15

Фото # 16

Фото # 17

Фото # 18

Фото # 19

Фото # 20

Фото # 21

Фото # 22

Фото # 23

Фото # 24

Фото # 25

Александр ЭШКИНИН фотолары.
 

Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№28 (830092) / 21.02.2013 23:49:57

Татар халкы очен Филюс кебек жырчы -ЗУР Байлык! Самарадагы концерты бик ошады, алкышларны туктатып булмады, чячкяляр ботен сяхнягя тулды!! Без Филюсне тагын котеп калабыз!!!

№27 (830089) / 21.02.2013 23:44:37

Филюс-татар халкы очен -ЗУР БАЙЛЫК!

№26 (824392) / 07.01.2013 17:22:50

6 нчы фотога карагач, башта Фәрдиев дип торам.
Олы чырайлы булып төшкән Филүс.
Бигрәк тә Ришат янәшәсендә олысымак(карт ук диясе килми) күренә.
А.Эшкинин,синең эшме бу?

№25 (824383) / 07.01.2013 16:37:09

Үткән атна ахырында яраткан җырчыбыз Филүс Кахировның туе булды дип ишеттек.Аңа гаилә бәхете,иҗатында тагын да зур Уңышлар теләп калабыз!

№24 (823791) / 29.12.2012 18:11:55

Монда язучылар барысы да шул сэхнэ тирэсендэгелэр бит инде! Узган ел опера театрында, аннан элегрэк Зур концертлар Залында Филуснен концертларын Луара Шакирзянова алып барган иде. Ул да сузлэрен укый алмыйча, тотлыга-тотлыга интегеп бетте. Аннары 25 ЯШЬЛЕК ЕГЕТ КОНЦЕРТЫН 70 яшьлек эби алып барырга тиеш тугелдер инде. Гафу итегез, сэхнэ яшьлэрьне ярата шул!

№23 (823571) / 26.12.2012 13:30:15

Бу юлы Филүснең концертларына барып булмады, Казанда түгел идек. Әмма Гашыйк мин әйтергә теләгән барлык фикерне дә җиткергән. Рифатка повезло, аның фестиваленә Филүс килеп кергән дә, ул аны эләктереп алып хәзер аның исеме артында акча эшли. Ярый, булсын да ди. Но бит концертны югары дәрәҗәдә оештырырга кирәк, раз син министрны да чакырдың, прокурор да анда утыра.... (Санадылар инде кемнәр барын). Филүс дәрәҗәсе Зилә Сөнгатуллина, опера театры дәрәҗәсендә булырга тиеш. (Опера театрына элек икенче аяк киеме – туфлисыз кертмиләр дә иде, сапоги белән генә). Ә Филүс концертын ул дәрәҗәгә күтәрергә Замирә сценарие белән аның алып баруы гына җитми шул. Ришат Төхфәтуллин концертында ул аерымачык күренде, чөнки Башкортостанның матур, куелган тавышлы, шәп дикцияле актрисасы янында Замирә алып баруы 3-4 башка түбән күренде, ә Татар Конгрессы оештырган концертта Марат Башаров янында тотлыгып бетте, сүзләрен онытты. Продюсер эфэнде, мондый алып баручы Филүснең концерталырн бизәми, бераз колак салсагыз иде тамашачы сүзенә. Гафу, бераз катырак әйтелгәндер бәлки, алып баручыга бәйләнеп утыруым түгел, но Зур концерт залындагы алып баручылардан, симфоник оркестрның конферансьеларыннан соң кабул ителми шул. авыл клубындагы кебегрәк.

№22 (823550) / 26.12.2012 00:04:17

Бигрәк сөйкемле.әдәпле.тәрбияле.талантлы инде бу Филүс.Күз генә тия күрмәсен үзенә.Ләкин яңа программасы ошамады-сценарий-чүп.алып баручы-мокыт.зәвыксыз.биючелэр узешчән.өтек киемле йолкышлар асрау кызлар белән диванасымак чырайлы кәҗә тәкәләре биюе башкарды.Кызыл чырайлы продюсер әфәнде сәхнэдә ярты сәгатҗләп корсагын кашый-кашый нотык тотты.Боларның берсе Филүс дәрәҗәсенә туры килерлек түгел иде.Әлбәттә.алтынга чүп ябышмый.асыл җырчы шушы мокытлык мохитендә дә моңнары белән балкып җаннарны дәвалады.Ләкин аны тынлап туярлык булмады-бик аз җырлады.сәхнэдә кубрәк теге чәүчәлзк алып баручы өч тиенлек сүз сөйләп кеше көлдерергә азапланды.Кахиров конөертыннан попсовый мокыт тамашасы ясарга тырышу нигә кирәк булды икән?Могаен.чын затлы концерт оештыруга караганда.болай арзанга тъшэдер.Монысы продюсер щфщнде намусында калсын.Ә Филүскэ уңышлар.саулык телим.Син татарга бик кирәк,җырла,Филүс акыллым!

№21 (823379) / 24.12.2012 11:06:33

Афәрин,Филүс! Татар зыялыларын бергә җыя торган иң лаеклы чараларның берсе булды бу концерт! Яңа иҗат үрләре сиңа. Яшьләрне күбрәк тартасы иде шушындый концертларга, аларда зәвык тәрбиялисе иде!!!

№20 (823251) / 22.12.2012 22:20:14

Анубрик,  шолдерле нэмэрсэле Анубрик, сезнен тозэлугэ ышаныч юк, кем эйтмешли, бокрене кабер генэ тозэтэ. Ярар, таныш булыйк: минем исемем Айсылу була.Депутатлар укытам дип текэлэнеп татар эдэби телен бозу сезгэ бер дэ килешми

№19 (823250) / 22.12.2012 22:18:27

сезнен белэн килешэм, ана шул балалар бакчасында кичэлэр алып барса да житэ

№18 (823248) / 22.12.2012 22:11:08

ул замирэдэн юк инде ул. булмый. авлып бара алмый. безнен матур сойлэуче артистлар куп бит. монда ботенлэй сойлэу сэлэте юк. ашыгы-чаба. сузлэрен тиешенчэ эйтми. пауза юк. тынкыш. бармый инде ана. сценарий гына язып утыр, замирэ. аны матур язасын син!!!!!!

№17 (823241) / 22.12.2012 20:38:21

Сиринэ сенелем синен тавыш белэн Мэскэугэ барырга кирэк,шэт уз бэянне анда ала аларсын. Безнекелэр ГОЛОСТА ин унганнары,синдэ алардан ким тугелсен диеп белэм , бик ошыйсын,рэхмэт!

№16 (823240) / 22.12.2012 20:38:09

Галиябану,ул әйберне тик тотмаслар,берәрсе,син күрмәгәндә,алып кына торгандыр.

№15 (823237) / 22.12.2012 20:23:56

Нигэ булмасын? Эшлэргэ кеше бар.Тулэргэ кеше юк.

№14 (823235) / 22.12.2012 20:21:34

Әле татарда шундый җырчыда бармы?? Кич ахыр заман булып үлеп киткән булсам..белми үлә идем..
ну бу татар халкы җырчыларга байда инде..
Эшләргә кеше табып булмый

№13 (823233) / 22.12.2012 20:19:07

Эзлэдем.Итэк эчендэ дэ юк,кесэлэрне дэ актардым. Итек эчен дэ карадым..
жук андый эйбер!

№12 (823229) / 22.12.2012 20:16:05

Биш ел эчендә Филүс Каhиров Америкага кадәр барып концерт куйган. Ә безнең Алабуга шәhәренә килгәне юк әле.Узган ел опера театрында булган концертын караган идем Казанга барып. Ел саен Казанга барып булмый бит инде. Мин генә булсам бер хәл. Болай да пробкалы Казанның юлларын тарайтып гел Казанга йөреп булмый бит.Шуңа күрә,минем Рифат әфәндегә катгый соравым бар. Кайчан бездә Филүс Каhировның концерты булачак hәм булачакмы ул? Киләсе елга иҗади планарыгызны әйтеп китмәссезме икән.Алдан ук рәхмәтлемен.

№11 (823227) / 22.12.2012 20:13:26

Галиябану сылуым,иркәм,белмим шул.Эзләп кара әле.МИнем шаярганга ачуланма.Гел-гел уйлар уйлап утыру читен.Төрлелек кирәк.

№10 (823226) / 22.12.2012 20:06:10

Анубрик нинди нэрсэ сон ул? Миндэ бар дисен дэ,нигэ узем белмим?

№9 (823225) / 22.12.2012 20:02:59

Матур кыз,бу араларда президентны,Госдума депутатларын укытам.Белмиләр,аңламыйлар кая барганнарын.Шуңа күрәдә нервалар бик какшады.Шуңа күрәдер инде диалектлар тупасрак килеп чыга шул.Әйт әле,кем атлы буласың.Әйтсә,төзәлер идем.

№8 (823224) / 22.12.2012 19:46:28

Анубрик, диалектлардан башка сойлэшэ ойрэнергэ кирэк.Укымышсызлыгыгызны тагын бер кат дэлиллэдегез

№7 (823219) / 22.12.2012 17:46:30

кем икән ул 25 фотадагы беренче хатын?

№6 (823217) / 22.12.2012 17:35:39

Концерт бик кунелле узды. Замирэ Гараеванын мэгьнэсез алып баруы да концертны боза алмады - Филус монлы тавышы белэн элеге кунелсезлекне компенсациялэде!) Афэрин, Филус!!!

№5 (823191) / 22.12.2012 12:20:50

Равиль Шэрэфиев, Зиля Сунгатуллина, Роберт Миннуллин, Минназыйм Сафаров, Рифат Фаттахов,Айрат Сибагатуллин, Айдар Файзрахманов, Луара Шакирзянова, Фарит Хатипов! Афарин, нихаять татар интеллигенциясе концертларга йори башлаган!

№4 (823160) / 22.12.2012 09:09:49

фотоларның аФторы Александр Эшкинин Йошкар ола малаемы ул? кем белә?

№3 (823131) / 21.12.2012 20:27:06

Уф-ф... Улэм... Филус нишлэп шулкадэр монлы, сагышлы?! Нинди кайгы-хэсрэте бар икэн?! Кузенэ, карашына чыккан бит эчендэге яну- сагышлары... Ни булды сина, Филус?!

№2 (823093) / 21.12.2012 18:25:45

Рөстәм,хатын-кызлар ул җырлаганда ниләр уйлап утыра икән?Бик тирән,мөләем карашлары.Кызыгып,кызышып утручылар күп сымак.

№1 (823091) / 21.12.2012 18:16:09

Афәрин, мөбәрәк тәсбих өзелде дип торганда пәйдә булган талант иясенә!
http://tat.islam-today.ru/article/450/

▲ Өскә

www.work-zilla.com

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Камал театры
Тинчурин театры
Татар дәүләт филармониясе
Барс-Медиа
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан Язучылар берлеге
Татарстан китап нәшрияты
RAFINA/D
Милли Музей
Фирдүс Тямаев
Шаян
Татаркино
Ханский дом
Балмай
Раяз Фасихов
MINBAR