• 14.02-23.02 Мунча ташы. Кырыкта да кызыкта. КСК "Уникс"
  • 25.02 Алия Карачурина "Тәүге тапкыр". Филармония. 18:30
  • 25.02 Гөлсирин Абдуллина , Азат Абитов . " Туйның 5 нче көне". ДК Ленина.
  • 29.02-09.03 Фирдус Тямаев. Ялгыз торна. КСК "Уникс"
  • 02.03-03.03 "Казан" бию ансамбле концерты. Г.Камал театры. 19.00
  • 03.03 Айдар Габдиновның юбилей концерты. Филармония. 18.30
  • 05.03 "Микулай" спектакле. Кариев театры 18.30
  • 12.03-13.03 "Карурман" спектакле премьерасы. Тинчурин театры
  • 18.03 Рузия Мотыйгуллинаның иҗат кичәсе. Камал театры. 19.00
  • 26.03 Казан шәһәр филармония концерты. 18:30
  • 09.04 Казан шәһәр филармониясе артистлары концерты – "Поющие сердца"(Р.Асаев, Н.Коновалов, Г.Имамиева, А.Шәрипҗанова) Филармония. 18.30
  • 14.04 "Безнең җыр". Филармония. 18.30
  • 15.04 Казан шәһәр филармониясе артистлары концерты – "Без танышбыз сезгә җыр аша" (Рөстәм Закиров, Эльвира Хәйруллина, Вәис Бәйрәмов)
  • 15.04 Казан шәһәр филармониясе артистлары концерты – "Без танышбыз сезгә җыр аша" (Р.Закиров, Э.Хәйруллина, В.Бәйрәмов, А.Вәлиуллина, А.Хәсән
  • 20.04 Вәис Бәйрәмовның иҗат кичәсе.Филармония. 18.30
  • 29.04 Фердинанд Фәтхинең юбилей концерты. Филармония. 18.30
Туган көннәр
  • 19 Февраль Райнур Шакиров
  • 19 Февраль Рәфыйк Мөхәммәтшин
  • 20 Февраль Булат Сруров
  • 20 Февраль Булат Бәйрәмов
  • 21 Февраль Аммар Аль-Анси
  • 22 Февраль Эльза Хамматова
  • 22 Февраль Илназ Кадыйров
  • 22 Февраль Әзһәр Шакиров
  • 23 Февраль Айдар Галимов
  • 23 Февраль Госман Садә (1949-2014)
  • Авыл кукэе сатам. Казанга алып килу момкинлегебез бар. Тел: +7 937 525-51-46
  • Сдаю комнату девушкам в 2-х комн.кв по улице Гарифьянова на длительный срок. В шаговой доступности находятся остановки общественного транспорта, Медучилище через дорогу. В квартире имеется всё для проживания - холодильник, стиральная машина, микроволновка. Санузел раздельный. Недорого. 7 тысяч рублей. Не риэлтор. 89178738213 (ватсап)
  • Бер булмэле квартира 1млн.800ка кадэр сатып алырга телим. Тел. 89093621287
  • Казань. Продается трехкомнатная квартира в кирпичном доме в 7 мин ходьбы от ст метро Яшлек. 2/10, 95кв м, кухня 16кв.м, дом 2003 года. Чистая продажа. Тел. 8(950)321-73-45
  • Казанда Братьев Касивых 22/7 урамында урнашкан общижитиядэн булмэгэ яшэргэ кеше кертэм. Булмэдэ холодильник, микроволновая печь, мультиварка, чэйник, диван, кресло бар. Куршелэр эйбэт. Метрога, остановка якын 89274031912
  • Дербышки да булмэ озак вакытка арендага бирелэ.Бэягэ коммуналка кергэн. Тел:89534010031
  • Лаеш районынын,Усады бн Столбищедан яхшы тулэуле эш эзлим,ярдэм итэ алмассызмы икэн бик рэхмэтле булыр идем,буш калдырмам Аллах Боерса)Егет кеше,89506660021
  • Казанда бер булмэле фатир озак вакытка арендага бирелэ,ботен унайлыклары бар.Идел буе районы. Сукно бистәсе метро странциясе янында.Хужа 89378747872(WhatsApp)
  • Татарстан урамындагы 2 булмэле фатирны озак вакытка арендага бирэм. Фатир бик унайлы, булмэлэре аерым, чиста. Хакы 18мен+ к/у. Тел. 89172276992.
  • Ике булмэле фатир сатам.Волгоград урамында Мэскэу базарыннан ерак тугел.Евроремонт.Тел.89178840723

 

 
Архив
 

               

24.10.2012 Җәмгыять

Казанда аеруча куркыныч җинаятьчеләрне кулга алу буенча махсус операция уза

Казанда Химиклар урамында көч структуралары тарафыннан аеруча куркыныч җинаятьчеләрне тоткарлау буенча махсус операция үткәрелә. Бу хакта ТР Эчке Эшләр министрлыгының матбугат хезмәте хәбәр итә. Хәзерге вакытта җинаятьчеләр Химиклар урамы буенча 25 нче йортның беренче катында кулга алынган һәм актив төстә коралланып каршылык күрсәтәләр. Җинаятьчеләр саны әлегә билгесез.

Махсус операциядә барлык көч структуралары: Федераль куркынычсызлык хезмәтенең ТР буенча идарәсе, ТР эчке эшләр министрлыгы һәм Гадәттән тыш хәлләр министрлыгының ТР буенча идарәсе катнаша. Полиция гамәлләре белән Эчке эшләр министры урынбасары – полиция башлыгы, полиция генерал-майоры Рафаил Гыйльманов җитәкчелек итә. Вакыйга урынына Татарстан Эчке эшләр министры Артем Хохорин юл тоткан.

---
Татар-информ
№ --- | 24.10.2012
Татар-информ печать

Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№30 (818444) / 27.10.2012 15:24:13

ә кем ташлаган ул шартлагычны? каян белдең?

№29 (818438) / 27.10.2012 14:13:55

Герой инде.. Башкалар шартлаганчы шартлаткычны каплагач... Матросов батырлыгын кабатлаган.
Кызганыч инде,нэрсэ хакына диген..

№28 (818434) / 27.10.2012 14:00:40

"ГЕРОЙ"имеш...булмаганны сойлэмэсеннэр!

№27 (818405) / 26.10.2012 22:32:28

Үтерелгән ФСБшникның нигә исем-фамилиясен хәбәр итмиләр? Аңа тучны "Мужество" орденының тәресен бирергә кирәк. Без үз геройларыбызны белергә тиеш.

№26 (818358) / 26.10.2012 01:01:22

Әкият кенә булып калсын,берегезгә дә терракт кайгылары курергә язмасын. Ул беркемне өнәми, әнине дә,баланы да.Ышаныгыз, бу сузләрне кызы шул шартлатудан исән калган әни кеше яза. Быел менә 5 ел була шул йөк белән яши башлаганга. Безне алла саклады,ә купме бер гаепсез балаларның гомере өзелде.Ул афәт кермәсен иде Татарстанга.

№25 (818342) / 25.10.2012 22:15:14

Туйдырды бу кыланмышлар.

Нәрсә булганын каян белик?
Матбугат,ТНВ-да мөселман-озын сакал,озын итәк.Кешенең эчке образы,җаны-мин аңламыйм нәрсәне аңлата.
Мәскәү дә аңламый аны.Ул үз күзлегеннән карый.Мәгарә кешесе нәрсәне аңлата?

№23 (818278) / 25.10.2012 14:01:03

берсе генә тиррарист булган ди ТВящиге,калган икесе бер гөнахсызга харап булганнармени?

№22 (818277) / 25.10.2012 14:00:47

Куркытмыйчагына манчыр очен гарэп муджахитлары узлэре килер могаен Универсиадага.Алар татарларнын тотып карамый ышанмаганын белмилэрдер могаен...Бу шэхитлэрдэ эйтергэ олгермэгэндер.

№21 (818273) / 25.10.2012 13:38:44

курыту очен махсус сценарий б-н ясалган драма...

№20 (818263) / 25.10.2012 11:02:33

тач-карт...ләчт.

№19 (818261) / 25.10.2012 10:58:28

Иркә, и иже, бүгенге татарлардан чүпрәк ясаудан туктагыз! Бигрәк тә чын ирләр булсын дисәгез!

россияле, дурью не занимайся!

***, чама белән шул чама!

№18 (818258) / 25.10.2012 09:17:52

Иркә,  әйе, мәетләр дә муляж гынадыр. Сектантларнын шушы сайтта язганнарын тормышка ашыра башлавы мөмкин түгел, Мәскәүнекеләр, толька Мәскәүнекеләр!!!
Так будете продолжать, Чечня, Левия, Серия, Египит (везде "мусульмане" Америка еврейе акчасына сатылган) и.т.д. бала-чага уены булып кына калыр әле.

№17 (818257) / 25.10.2012 08:58:55

Дөресен әйткәндә ышанмыйм да.Дөрес булса, үзләре гаепле. Әкият бар бит әле, бүре тиресе ябынган көтүче малай турында...Ышаныч тудыра торган хакимият юк.

Мөселманнарны куркыту өчен оештырылган мероприятие дип кенә кабул итәм. Бәлки Мәскәү эшедер. Хәзер тулаем туарылу бара бит кабат.

№16 (818255) / 25.10.2012 08:08:57

Кемгә КУак,Кемгә КАюк!
Менә шуннан...,Аңлагыз!
Кая бара дөньябыз!!!



№15 (818254) / 25.10.2012 07:34:19

татарсСТАНлы, татарстанның фәҗигасе шул Тәбиев,Усмановлар заманыннан башланды да инде. "икенче баку булып,татар җирендә чишмәләр корыды,а/х җирләре яраксызга чыкты Ниҗкама халкы авыруга әйләнде.
бүген тәбиев-усмановлар эшләгән эшләрнең ураҗаен җыябыз...
дуру не гонии!

№14 (818252) / 25.10.2012 01:00:26

КУак, гараплар уз иленнан качканда, син анда нишларсен?

№13 (818250) / 25.10.2012 00:19:07

Халыкка бер тиенгә дә кирәге булмаган әрәмтамак түрәләр күбәйде җөмһүриятебездә, шуның нәтиҗәсе - икенче Грозныйга охшый барабыз. Табеев-Усмановлар вакытында без икенче Баку саналдык - нефть белән дан алдык. Ә хәзер - шампан шешәләре, самосожжение, терроризм, наркомания һәм ришвәтчелек белән танылдык!

№12 (818244) / 24.10.2012 22:58:54

"54. Бу кяферләр Раббылары белән очрашуда бик шикләнәләр һәм үлгәннән соң терелүне мөмкин түгел дип саныйлар. Ләкин бит Аллаһ – Үзенең кодрәте белән һәрнәрсене чолгап алучы!"

24. Һәм әгәр алар үзләренең газапларына чыдый алсалар, ут – алар өчен мәңгелек урын, әгәр алар Аллаһының рәхимлеген сорасалар да, аларга рәхимлек булмаячак.
25. Без аларга дөнья тормышында яман дуслар билгеләдек, һәм ул дуслар аларны, үлгәннән соң терелү дә, гамәләр өчен хисап та булмаячак, шуңа күрә дөнья тормышы белән ләззәтләнергә кирәк дип ышандырып, үткәндәге һәм киләчәктәге яман эшләрен бизәп күрсәттеләр. Алар өчен Аллаһының Сүзе – туры юлга караганда адашуга өстенлек биреп, алар кебек үк ялгышкан, кешеләр һәм җеннәрдән булган элеккеге кавемнәр белән бергә газапларга дигән вәгъдәсе – тормышка ашты. Алар барысы да зур хәсрәттә калдылар.(41нче сурә)

№11 (818243) / 24.10.2012 22:57:25

Туйдырды инде,мэскэу спектакльлэре.Тагын ярты ел чэйнэрлэрме икэнни сон?Ватаным-тик син Татарстан!Алла ярдэменнэн ташламасын иде.Патриотизм дип баш катыралар.Русиягэ карата нинди патриотзм булуы момкин.Миллэтлэрнен авызларын боргычлап тоткан фашист илгэ патриотизм тугел-нэфрэтизм гына була ала.

№10 (818233) / 24.10.2012 21:45:02

Әкияттән узган.Ул йортта каенсеңлем яши, ире һәм киленнәре 2айлык бала белән көчкә чыгып котылганнар,әле дә йортка беркемне дә кертмиләр, кунарга туганнарына киткәннәр.Ярый әле алар 2 подъезда , 1нчедәгеләрне тәрәзәдән генә чыгарганнар. Гомумән, анда фатир яллап торучылар күп, былтыр да бер террористны шунда үтергәннәр иде, анда да бер милиционер үлде бугай. Тәки "Гает корбаны"на әйләнеп бара бу корбан гаетләре.

№9 (818220) / 24.10.2012 20:56:23

КУак
)))Гарәпләр үзләре, үз-ара сугыштан качып, бар дөньяга таралды бит инде.)))

№8 (818216) / 24.10.2012 20:49:23

Инде емоданнарны жыеп гарэп иленэ качасы гына кала бугай...Аллах курсэтер эл курмэгэнннэрен

№7 (818201) / 24.10.2012 20:24:02

Республиканы бетерергә җыеналар. Аң булыйк!

№6 (818190) / 24.10.2012 19:42:31

Мэскэу агайнын кулы уйный кебек.Татарстанны себереп тугэргэ чамалый,Алла сакласын.Интернетны ачсан,гел Татарстанда гына жинаятьлэр эшлэнэ дип уйларсын. Барлык юк-бар гайбэтлэрне дэ зур итеп курсэтэлэр,янэсе курегез-Татарстанда нинди башбаштаклык.Тагын нилэр уйлап чыгарырлар икэн инде?Сталин заманы диярсен.

№5 (818185) / 24.10.2012 19:06:51

чын татар

№4 (818184) / 24.10.2012 19:05:26

Бу әкият түгел,автоматлардан урамда атышалар икән - бу чынбарлык.
!әм шуны да әйтәсе килә: республикада властька каршы халык оппозициясе генә түгел,ә тагын ниндидер өченче көч шыпырт кына барлыкка килеп ята.Һәм бу ,татар өчен иң куркыныч көч дип саныйм мин.Чөнки шушы көч аркасында татардан маджахид ясаячаклар.Бу көчләр аркасында татарлардан рәсәйдәге террористлар мәктәбе "ясаячаклар".

№3 (818180) / 24.10.2012 18:54:30

чираттагы экият...ышанмыйм

№2 (818177) / 24.10.2012 17:50:37

Бу провокация !!! Рамазан ае алдыннан Вәлиулла Ягкубны үтергәннәр иде,хәзер исә Корбан бәйрәме алдыннан халыкны куркыталар.Дошманнар исламны,татар белән башкортны юкка чыгарырга телиләр.Татарлар,бирешмәгез,нык торыгыз.

№1 (818176) / 24.10.2012 17:42:11

Эле 19 йортта кысрыклаганнар дип язалар иде, монда 25 йорт дип эйтэлэр. Химиклар урамында хэрбер йорт очен сугыш бара дип уйларга момкин....

▲ Өскә
Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Камал театры
Тинчурин театры
Татар дәүләт филармониясе
Барс-Медиа
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан Язучылар берлеге
Татарстан китап нәшрияты
Милли Музей
Фирдүс Тямаев
Шаян
Татаркино
Ханский дом
Балмай
Раяз Фасихов
MINBAR