• 27.09 Татарча солянка. Уникс. 18:30
  • 29.09 Лилия Муллагалиеваның "Мин" концерты. Пирамида. 17:00
  • 29.09 "Мультизавры" мультимедийный спектакль. "Уникс". 14.00, 17.00.
  • 09.10 Ваһапов фестивале. Гала -концерт. 18.30
  • 12.10-15.10 Ришат Төхвәтуллин коцерты. Уникс. 18:30
  • 14.10 Рәмис Аймәтнең юбилей кичәсе. Пирамида. 15:OO
  • 30.10 ШТК югары лигасы. Уникс. 19:00
  • 01.11-05.11 Гүзәл Уразова һәм Илдар Хәкимов. Уникс. 18:30
Туган көннәр
  • 24 Сентябрь Вадим Усманов (1946-2014)
  • 24 Сентябрь Тимерҗан Кәлимуллин
  • 24 Сентябрь Гөлүсә Исмәгыйлева
  • 25 Сентябрь Марат Гатин
  • 25 Сентябрь Рахмай Хисмәтуллин (1934-2004)
  • 26 Сентябрь Мидхәт Миншин (1936-2009)
  • 27 Сентябрь Сәрия Сабурская
  • 27 Сентябрь Рамил Вәҗиев
  • 28 Сентябрь Габдулла Сәгыйтов (1909-1943)
  • 28 Сентябрь Рәшит Зәкиев
  • Актаныш. Никах киеме, костюм (чалбар, итэк, пиджак), тонге кулмэк сатыла. 89625646471
  • Актаныш. Эре бэрэнге сатыла. Корыда алынган. 89625704993
  • Актаныш. Сатыла печэн кибе 4ц. (люцерна + кастёр). Янгыр тимэде. 89625704993
  • Актаныш. Продается миксер электрический новый. 89625646471
  • Аметьево, Магаданская урамында 1 булмэле фатир озак вакытка арендага бирелэ. Чиста, бик якты, жылы фатир. Яшэу очен ботен мебель, кер юу машинасы, холодильник, микроволновка бар. Аметьево метростанциясенэ 5 минутлык юл. 2 нче автобус 10 минут саен йори, Центр аша бара. Т.89274386927. Ватсап аша фотолар жибэрэ алам.
  • Апас районы Каратун станциясендэ кулай бэядэн 1 булмэле квартира сатыла .Тел 89673645355
  • Татар гаиләсенә Чистай (Чистопольская) урамында, "Олимп" спорт комплексы тукталышында, озак вакытка 2 бүлмәле фатирны арендага бирәм. Т: 89272437185 Ватсап аша хәбәрләшергә мөмкин.
  • Кулай бэядэн бодай, арпа сатыла 89093070738
  • Сойгэнемне кайтарасым килэ. Кемдэ булса да мэле юкмы? 89033405773 - ватсап
  • Апас районы Иске Энэле авылында йорт сатыла, тел. 89393045137

 

 

 
Архив
 

11.07.2012 Дин

Бәраәт кичәсендә һавада Аллаһ сүзенә охшаш язу пәйда булды (ФОТО)

Журналист Әдилә Сәфәрова фотосы бу. Балык Бистәсе районында ял иткән чагында төшерә ул аны. Бу хәлнең Бәраәт кичәсендә булуы аеруча үзенчәлекле. Әллә һавадагы болытлар безнең фантазия генәме? Сез ничек уйлыйсыз?

Әдилә үзе болай ди: “Алдагы көннәрне Мөхәммәт пәйгамбәр турында кызыклы китап укыган идем. Аннан бик тәэсирләндем. Пәйгамбәребезнең (сгв) ни дәрәҗәдә сабыр холыклы булуына сокланып, җәннәтнең никадәр матур тасвирланганына гаҗәпләнеп, күп уйланып йөрдем. Исемә төшкән саен иман кәлимәсен кабатлап йөргән шушы көннәрдә барлыкка килгән һавадагы бу язуны өстән бер билге буларак та, үзенчәлекле бүләк тә кебек кабул иттем. Моны могҗизага тиңлим”.
 

 

---
Матбугат.ру
№ --- | 11.07.2012
Матбугат.ру печать

 
comments powered by HyperComments

Фикерләр

№46 (809723) / 16.07.2012 21:32:11

кәнишне, мин сина бер вакыттада христиан динен белэм димэдем. Минем коментларны укып барсан кургэнсендер,мин тогэлсезлеклэрне, каршылыкларны курсэтэм, хэм ни очен шулай икэнен сорыйм. Но берегездэ, тагы бер тапкыр кабатлыйм БЕРЕГЕЗДЭ ни очен шулай каршылыклы икэнен анлата алмады. Гайсэгэ килгэндэ ул булган икэн, атасы булырга тиеш,. Атасы юк икэн димэк тумаган, эгэр туган икэн, нигэ атасын яшерэлэр?
Кактус, эдэм белэжн хаванын барлыгына берэр дэлил китер эле(дин экиятлэреннэн башка)Булсалар эзлэре калыр иде...

№45 (809721) / 16.07.2012 20:57:03

Р.З.
Варнаваны Гайсәнең укучылары(12),алар мәнфәгатләренә туры килмәгәнгә һәм бүгенге көндә "заралы" дип табып,аны читләштерәләр.
чиркәү аны кананизировать итми. шуңа "Варнава Еванглиясе" юкка чыгарыла-яндырыла.

сакланып калган нөсхәсе дөньяда ике.
ялгышмасам Англиядә һәм янә бер илдә. хәтерләмим.

"Еванглия от Варнава"ны укып карау кирәк. ул бит Гайсәнең исән чагында әйткәннәрен,түкми чәчми язып барган....

№44 (809718) / 16.07.2012 20:45:10

//Бәлки ул, Гайсә янына Шис пейгамбәрнең ӘНИдән башка гына тууын да өстәр.)))//

Соры корт! психик авыру йогышлы түгел бугай үзе, ә сиңа Татардан йокканга охшап тора әле.
Аннары Адәм белән Һава да булмагандыр әле сезнеңчә, ә. Аларның икесенең дә аталары да, аналары да булмаган бит. Бу сезнең логика буенча. Синең ичмасам исерекләрне яратмауың белән бераз нормаль кешегә охшаган кебек идең, сез Татар белән күршеме әллә. Син саклан инде!.....))))))))))

№43 (809717) / 16.07.2012 20:44:18

түбәнчелеккә төшмә,сәпсим афтарететың бетеп бара,Мруда. әйтер сүз булмагач,мысыллауларга күчәсең.

кигәвен кайда чистартырга?

нигә Кактусны шуның кадәр мыскыллыйсың ? кабатлап әйтәм,синдәй ВИСАКАКУЛУТУНЫЙ-ВИСАКААБРАЗУВАНЫЙ кешегә,КИЛЕШМИ!!!

үз сүзләреңә отчет бирәсеңме син,или чыгырдан чыгып киттеңме әллә?

ачуың күз-колагыңны,зиһенеңне томалап, актык чиккә җитеп барасың түгелме. бичәңне чакыр.....

№42 (809714) / 16.07.2012 20:36:38

Варнавада хәмед, мактаулы пәйгамбәр киләчәге әйтелә дип язалар.Инҗилнең ул варианты рәсми журналда басылып чыкканы юк кебек. Ә гамәлдәге, чиркәү канунлаштырган дүрт версия "Литературная учеба" журналында басылып чыкканы булды. Тулырак мәгълүматны ДУМ әһелләре, ислам университеты остазлары бирә алалардыр дип уйлыйм.

№41 (809711) / 16.07.2012 20:32:37

"Шулар аркасында бит хәзер урамга чыгар хәл юк: суеш, атыш, үтереш, көчләү, янгын." һәм болар барысы да, нигездә Ислам чәчәк аткан гарәп дөньясында.)))

)))Кактус, кайчан духтыр-гениколгка әйләндегез? Күрше палатага, Мәһди урнынын дәгъвәләүче янына кереп чыгыгыз.))) Бәлки ул, Гайсә янына Шис пейгамбәрнең ӘНИдән башка гына тууын да өстәр.)))

№40 (809709) / 16.07.2012 20:23:10

татар. раз Мәрьям тудырмагач( источник кадан укыдың?),син Шогаеп пигембәр турында ни әйтә аласың?

12 апослдан берсе булган Варнава турында ни әйтерсез татар,Р.З.?
нигә аны, чиркәү, кананизировать итүдән баш тарта?

вапрусов муре,татар җавабыңны бир тулы итеп. үзең яратмыйсың бит. синең дә җавапларың юк икән шул.

"сам дурак","Мәрям тудырмаган","Гыйса булганмы?" сораулары белән,СОРАУЛАРГА ҖАВАП БИРҮ,МӘГНӘСЕЗ кеше эше!!!

№39 (809704) / 16.07.2012 18:15:04

Инҗилнең гамәлдәге дүрт вариантын,Библиянең беренче бишлеге :Бытие, Исход, Числа,Левит, Второзаконие, христианнар изге санаган башка:Иисус Навин,Иова,Иезикуль,Иудифь,Маккавеи һ.б. китаплар белән таныш булмаган көе бу темага бәхәсләшеп утыру иләк белән су ташу кебегрәк \"эш\".
http://rustemzaripov.blogspot.com/2011/06/blog-post_9067.html

№38 (809699) / 16.07.2012 13:55:00

кәнишне, точны белэсенме Мәрьямнән туганын? Туган булса атасы булыр иде... ну быррат татар, "пачаму на них молятся?" узлэреннэн сора, мин табынмыйм ...Мин белэм димим, ни очен шулай каршылыклы, жавап бирегез дип сорыйм. Но"сам дурактан" ары китэ алмыйсыз...

№37 (809698) / 16.07.2012 13:45:07

Ислам динендә дә христиан динендә дә шыр надан икәнсең!
3D и 2D - икесе дә рукотворный!!!!!
пачаму на них молятся?

№36 (809697) / 16.07.2012 13:40:32

Гәйсә булмагач,кем булган?
Мәрьямнән туган бит?!

№35 (809696) / 16.07.2012 13:36:24

кәнишне, беренче соравына: Гайсэ булмаган,чонки атасыз бер балада туа алмый... Шуннан чыгып икенче, дуртенче, жиденче сорауларыннын мэгнэсе калмый... Дуртенче соравына: эллэ библия дорес китап? Минем белуемчэ аны жэбрэйлэрдэн кучереп язганнар...Бишенче соравына: мин бер нэрсэгэдэ табынмыйм...Алтынчы соравына килгэндэ, хэзерге тел белэн, гади генэ итеп эйткэндэ, икона - 2D форматындагы, идол - 3D форматындагы табыну эйбере. Шушы булдымы ничэ коннэр уйлап йоргэн соравын?

№34 (809692) / 16.07.2012 13:22:57

татар.шуларча яшисең шул!!!

менә татар җавап бир әле сорауларга:

1 Гыйса пигембәр исән чаныыда, мин боҗии сын дип кай урында әйткән?(книга,№стих,№стр.)
2. ул исән чакта икона (лик) булганмы? т.е. иконага табынганнармы?
3. нигә Библия 4 вариантта язылган,кайсы дөрес?
4. кемне тәрегә распяли?
5. тәре - орудие пытки,нигә аңа табынасыз?
6. икона нәрсә белән идолдан аерыла?(икесе дә рукотворный)
7.Гәйсә пигембәр исән чагында,не молитесь идолам,молитесь богу дип әйткән. нигә сез иконага табынасыз?

менә пока шушы сорауларга җавап биреп кара,хәлеңнән килсә.
җавап бирсәң дальше сөйләшербез.

№33 (809686) / 16.07.2012 13:01:19

P.S Кактус, мине алла тугел,э эти хэм эни барлыкка китергэн...Кеше булып яшэргэдэ шулар ойрэтте... Корэнгенэ кеше булып яшэргэ ойрэткэч, башка диндэгелэр, атеистлар хайванча яши булалар инде синенчэ...

№32 (809684) / 16.07.2012 12:56:03

Кактус, син хотябы чирлэрне таный бел инде(яшендэ шактый бугай, олы яштэгелэр гадэттэ чирлэрне эйбэт белэлэр)Параноиднын нинди чир икэнен яздым инде, так что ялгышма... "Для параноидного синдрома характерны идеи воздействия." - бу сезгэ ныграк туры килэ тугелме? Алла хэрвакыт кузэтеп, тэессир итеп тора дип сез сойлисез тугелме? Пока мин, уземне берэрсе кузэтеп тора, внушение ясый дип уйламыйм ...

№31 (809683) / 16.07.2012 12:51:55

)))Татар, болытларда, җыерчыклы күкәй кабыкларында, үпкәдәге кан тамырларында һәм тагы әллә кайларда язулар күрми бит.))) Шулай булгач, шул язуларны күрүче, хатын кыйнасаң гына чын ир булып була диючеләрнең (кеше булып яшәргә өйрәткән Коръәнгә сылтама ясап), аны адикват булмауда гаепләмәкче булулары, шул үзләре әйткән асылда (состояниеда) бик тирәнгә кергән булуларын күрсәтми микән? )))

№30 (809682) / 16.07.2012 12:33:50

кактус калдыр шул татарны,нәни балага күпме игтибар итсәң шулкадәр йолый, калдыр син аны,авыру бит бала.
җавап бирмә.

№29 (809677) / 16.07.2012 12:03:31

Татар! Син бик грамотей булып язып утыруың да, синең параноид икәнеңне күрсәтә. Паранойя - психик авыруның бер төре, ә параноид - шул психик авыру белән авыручы була. Менә син 100% шул авыру белән авыруың күренеп тора, чөнки андый авыру белән авырмаган кеше беркайчан да үзен барлыкка китергән Аллаһыны һәм ничек итеп кеше булып яшәргә өйрәткән Коръәнне мыскыл итеп утырмый. Син әйдә малай, дәвалан инде. Граматей булып ахинея язып утырма!
Admin - сөрттермә!

№28 (809669) / 15.07.2012 22:57:41

1сиңа теге вакытта язган мин түгел
2 3 билге сиңа кул чабып кына утыра ,бер сүз язмый сәер.
3 сез икегез бер бер артлы язасыыз. Ваааще странно.

3 билгене соры кортка анлатып кара эле пожалуйста. аңгыраеп утырмасын.

№27 (809666) / 15.07.2012 22:43:25

RIM, мин син тугел бит, эллэ ничэ исем астында язарга. Мин - ТАТАР, ботен жирдэдэ ТАТАР...

№26 (809664) / 15.07.2012 22:41:13

Соры корт, 

№25 (809663) / 15.07.2012 22:40:01

###? ***, три# и три *** әйтәм бит склероз. Коммент язганнан соң

### я *** куеп

Татар! дип укя идең , оныта башладың.

№24 (809662) / 15.07.2012 22:38:34

Татар
))) Ничек аңларга, аны, ни язганын үзе дә аңламаучы  RIM язган бит.)))

№23 (809660) / 15.07.2012 22:31:42

RIM, анламадым, "3 # я 3*" - нэрсэне анлата?

№22 (809659) / 15.07.2012 22:28:37

Татар, 3 # я 3* нигы белән куярга онытасың кайвакытта коммент язганнан соң. Склерозда түгел микән?

№21 (809658) / 15.07.2012 22:16:53

P.S "паранойд" дип язгансын икэн, гафу ит курмэгэнмен )))"Параноид"тыр инде ул.
"Параноид — более тяжелое, чем паранойя, но более легкое, чем парафрения, бредовое расстройство. Для параноидного синдрома характерны идеи воздействия. Больные убеждены, что на них оказывают воздействие с помощью колдовства, излучений, гипноза, высокоточной техники. Чаще всего наблюдается при шизофрении." Монын кай жире мина туры килэ сон? Мине берэрсе сихерлиме эллэ? )))Эллэ берэрсе берэр нэрсэ белэн тэессир итэме? Что-то андый эйберлэрне искэрмэгэн идем...Или син мина тэесир итмэкче буласынмы?))))

№20 (809657) / 15.07.2012 22:05:21

Кактус, нинди чир булды? курми калганмын, кабатла эле...

№19 (809655) / 15.07.2012 21:25:59

Татар! Мин дә сиңа чиреңне күрсәттем, ник дәваланмыйсың соң?

№18 (809642) / 15.07.2012 17:39:02

Кактус, чирне курсэткэн очен нигэ мине ачуланасын? Эллэ диагнозны дорес куймаганмын? Симптомнары туры килэ бит.. Или син врач чиренне эйтеп бирсэ, упкэлэп йорисенме? Чирен яшергэн - улгэн, дигэн сузтезмэне белэсенме? Чирне никадэр иртэрэк белсэн, давалавы шулкадэр жайлырак...

№17 (809641) / 15.07.2012 17:03:49

Мәһеди турында:
"Я знаю, что явится новый Спаситель,
Нет силы, способной разрушить любовь,
Так слово погибших пророков цените,
Чтоб вырвалось солнце из древних гробов."

Есть в "Центуриях" ещё один катрен, относящийся к этому году:

"Ну, с чем мы придём к ХХI веку?
Сошедший с горящего неба - теперь повелитель Земли.
Конец и начало столетья мятежным живут человеком,
Открытие Марса свободе грозит".

"Он власть захватил, как поборник свободы,
Народ обольщённый его поддержал,
Но рухнули им возведённые своды,
И в прах превратился былой идеал".

"Славянский народ под ненастливым знаком,
Их тюрьмы и песни царям их не впрок,
На смену придёт, как священный оракул,
Схоласт и догматик и ложный пророк".

"Догматиком создана новая вера,
Все зрелища славят великий обман.
Зверей благородною меркою мерят,
И зло как добро преподносится нам."

"Звезда восходящего скоро погаснет,
И не был у власти безвольный монарх.
Взял верх созидатель несбыточных басен:
Парадом командуют хитрость и страх".

№15 (809637) / 15.07.2012 14:49:01

Admin! Менә Татар №6 яза // Бу мэкалэнен авторы "парейдоли́я" дигэн чир белэн чирли,врачка куренергэ кирэк.//
Ник менә шушындый кешене мыскыл иткән, динне мыскыл иткән сүзләрне сөртмисең, Сез шушындый паранойдларга хезмәт куясызмы?????

№14 (809634) / 15.07.2012 09:00:13

2 кон элек поликлиникага кереп чыккан идем.Чыккач врач язганны укып карыйм - 2-3 суз саен \"алла\" сузе язылган(гарэпчэ инде, таяклар белэн).Башка бер сузнедэ аера алмадым...Янадан кереп сорадым, нигэ гарэпчэ яздын дип.Теге мэлгун, русча яздым дип утыра...

№13 (809632) / 15.07.2012 08:16:13


Гарәпчә белүче
)))Ике-өч төрле күзлек киеп карадым, сүрәтне зурайтып та-кечрәйтеп тә кададым, "отчетливо" (бу сүзне ачык дигән мәгънәдә аңладым инде) язылган булгач, "ләм" хәрефе дә ачык язылган булырга тиеш кебек тә, юк бит. Бик тырышканда, сонгы (сул яктагы) болытны "ләм" дип кабул итәргә булыр иде дә, "Аллаһ" дигәндә, ул сүз уртасында булырга тиеш кебек.)))

№12 (809630) / 15.07.2012 01:27:19

ДАН НОСТРАДАМУСКА!
Нострадамус чынлап та бөек алдан күрүче булган!
Ул татарларның бөеклеген, аларның киләчәктәге данлы, шанлы җиңүләрен алдан күргән!
Нострадамус язганча, татарлар киләчәктә Франциягә дә баш булачак, аларны Кавказ халыклары да (аланннар Нострадамуста), Кавказ арты халыклары да таныячак, аларны солых белән кабул итеп Бөек Татарстан үзенә кушачак.
Татарлар бар мөселман дөньясын, гарәпләрне дә күтәрәчәк, берләштерәчәк.
Татарларга греклар бераз гына каршылык күрсәтсә дә, Татар иле, татар хакимияте бар Европада, - Испаниягә кадәр, аның Гренадасына кадәр урнаштырылачак, тик итальяннар гына үз илләрен саклап алып калачак.
Татарлар!
Сезне бөек эшләр, бөек гамәлләр көтә.
Чөнки татарлар турында, татарларның киләчәге турында Нострадамус үзе шулай язган.
Нострадамус – ул бөек күрәзәче, ә ул бервакыт та ялгышмый".
Менә НОстрадамустан өзек татарлар турында:
"С Черного моря, с татарского Крыма
Приходит к французам великий главарь.
Армяне, аланы его с миром примут, -
Но Константинополь пошлет кровь и гарь.
Он с войском поднимет арабские страны, -
Великий крепнет магометский закон.
Гренада свободною быть перестанет,
Но враг не сожжет итальянских знамен".

№11 (809625) / 14.07.2012 23:12:44

Алла узенен калган исемнэрен белми бугай, нишлэптер аларын бердэ язмый. Эллэ кодрэте житми шунда болытлардан хэреф ясарга, эллэ вообше язада белми (берничэ кэкре сызык сызудан башканы).

№10 (809623) / 14.07.2012 22:48:05

Фоторәсемдә чыннан да гарәп хәрефләре белән "Аллаһ" дигән сүз отчетливо укыла. Моны гарәпчә укый-яза белгән һәркем раслый ала.

"Мне страшен неведомый третий правитель
Загадочной, варварской, снежной страны.
Его же соратники им же убиты,
И старость его только ад охранит."

"Правитель совсем не достоин восторга:
Он худший из грязных и подлых людей".

"Метели, дожди, мятежи на арктическом поле,
Где люди становятся хуже зверей,
В тюрьму превращается прежняя воля,
Анафеме предан закон "не убий"."
"Не ценятся больше науки и знанья,
Их топчет духовно убогий король,
В изгнаньи, без средств, знатоки мирозданья,
Учёным доверили жалкую роль".

№8 (809618) / 14.07.2012 22:14:22

Идрисов Рөстәм әфәнде,бөтендөнъя мөселманнарының 12 имамын, Мәһедине кая куйдың?Аны мөселманнар гына көтми.Христианнар бигрәк тә көтә.
Безнен гәҗит газитасына килгәндә,ул газета башка матбугаттан бер ягы белән дә аерылып тормый.Шул ук "Сара әбинең сары тавыгы."

№7 (809591) / 13.07.2012 22:54:29

Гафу итегез, авторы тугел,э фотога тошеручесе.

№6 (809590) / 13.07.2012 22:53:04

Бу мэкалэнен авторы "парейдоли́я" дигэн чир белэн чирли,врачка куренергэ кирэк.
Парейдоли́я - смутный и невразумительный зрительный образ воспринимается как что-либо отчетливое и определенное — например, фигуры людей и животных в облаках, «скрытые сообщения», слышимые при реверсировании аудиозаписей.

Парейдолии часто возникают в инициальных стадиях острых ПСИХОЗОВ. Если парейдолии теряют характер объективности, реальности для пациента и это сопровождается появлением чувства их сделанности, иллюзорности, бредовым толкованием, то они называются псевдопарейдолиями.

№5 (809584) / 13.07.2012 19:28:33

Айдар,Мәһеди мөселманнарда пророк (пәйгамбәр) булмый.Ул бөтендөнъя мөселманнарының 12 нче имамы гына була.Мехәммәт пәйгамбәр сүзеннән чыкмый.Аның вазыйфалары һәм вәкәләтләре Мехәммәт пәйгамбәргә тиң.Имам Мәһеди христианнарның пророгы була.Ул Гәйсә пәйгамбәрдән алда тора.Мәһеди христианнарның пророгы булгач,Патриарх Всея Руси,Рим Атакае дигән дини штатлар бетә.Мәхеди 1000 елга сугышларны тыя.

№4 (809553) / 13.07.2012 09:18:10

Бисмиллаһир-рахманир-рахим.
“Безнең гәҗиткә” ун ел тулып килү уңаеннан.

Матбугат тормышыбызның көзгесе, җәмгыятебез нинди - аның матбугаты да шундый.
Мантыйк буенча җәмгыятебезне алга этәрүче көчләр һәрчак булырга тиеш, шунсыз кешелек җәмгыяте бозыклык, җинаятьчелек чоңгылына батып һәлак булачак. Һәм әлбәттә инде беренче чиратта сүз булырга тиеш.
Пәйгамбәребез Мөхәммәт с.г.в. Аллаһы Тәгаләнең сүзләрен (Коръән аятьәрен) Җәбраил фәрештә аркылы кабул итеп ала һәм шулар буенча яшәп тә күрсәтә. Эчкечелеккә, фәхишәлеккә баткан, яңа туган кыз балаларын тереләй күмүче, потларга табынучы, ярымкыргый халкына ислам динен китереп җиткерә. Тормышларының тамырдан уңай якка үзгәрүен күргән гарәп халкы төркем-төркем, кабилә-кабилә булып Аллаһ динен кабул итә. Бу инде бөек җиңү була.
Бүгенгесе көндә без, бәлки әле безгә пәйгамбәр килер дә, безне гаделлеккә көйләнгән бәхетле тормышка алып чыгар диеп өметләнә алмыйбыз, чөнки Мөхәммәт с.г.в. соңгы пәйгамбәр булган, кыямәт көненә кадәр башка пәйгамбәрләр булмаячак.
Безгә инде дөрес яшәр өчен кулланма (инструкция) җиткерелгән, шуңа нигезләнгән сыйратил мөстәкыйм (туры юл) күрсәтелгән. Шайтани затларның, без бит дөньявый дәүләттә яшибез, аның кануннарына буйсынабыз, шәригать кануннарына түгел дигән сүзләре безгә мөселманнарга өлге була алмый.
Инде “Безнең гәҗиткә” килгәндә минем теләкләрем һәм тәкъдимнәрем түбәндәгечә: газетаның кыйбласын, юнәлешен, эчтәлеген барлык мөселманнар укырлык һәм фикер алышырлык дәрәҗәгә җиткерергә иде. Минемчә газета редакциясенең мөмкинчелекләре моңа җитәрлек, моның өчен хәтта өстәмә чыгымнар да таләп ителми.
Кызганычка каршы әлегә абсолют күпчелек мөселманнар “Безнең гәҗитне” укымыйлар, фикер алышмыйлар, чөнки газетаның 50-60% өлешен әйбәт-гайбәт һәм гаделсезлекләрдән зарланулар тәшкил итә. Динебезгә кагылышлы темалар да әллә ни куандырмый. 10 ел эчендә мөселманнарга, бигрәк тә дин әһелләренә күпме яла ягылган, күпме гайбәт сүзләр таратылган. Ә бит мондый оятсызлыкларны абсолют күпчелек очракта мөселманнар түгел, гомерендә арт шәрифләре комган күрмәгән, авызлары дога белмәгән имансызлар эшли. Андый “язучыларга” киләчәктә газета битләрендә урын булмас диеп ышанып калыйк.
Гомумән алганда динебез өлкәсендә наданлыгыбыз көчле, шул сәбәпле динебезгә төпле, җаваплы караш юк. Аллаһы Тәгалә үзенең изге китабында әйтә: “Әй адәм балалары: хактыр ки без сезне бер ир, бер хатын итеп яралттык. Бер берегез белән аралашыгыз дип, сезне кавемнәр вә кабиләләргә аердык”, – ди.
Бүгенгесе көндә үзен мөселман диеп санаган милләттәшләребез еш кына: - Диндә милләт дигән төшенчә юк диеп, үзебезгә Аллаһ тарафыннан әмәнәт итеп бирелгән телебездән йөз чөереп чит телдә сөйләшеп йөриләр, милләтебез дошманнары тегермәненә су коялар.
Илфат әфәнде! Искәндәр әфәнде!
Киләчәктә бу мәсьәлә буенча да бәлки сөйләшүләр булыр. Тагын бер җитди мәсьәлә. Сез вакыт-вакыт ваграк түрәләрне, хәтта уртакул түрәләрне дә “чеметкәләп” алгалыйсыз. Әмма кайбер түрәләрне “чеметкәләп” кенә хәзерге системаны үзгәрешсез калдыру ягында булсагыз уңай нәтиҗә булмаячак, хәер сез инде моны үзегез дә бик яхшы беләсез. Гаделлеккә нигезләнгән Исламча яшәү рәвеше тормышыбызга тирәнтеп үтеп керә алмаса Рәсәйнең дә, шул исәптән Татарстанның да киләчәге юк.
Гамил Камалетдинов,
Яр Чаллы.
P. S. Бу язма ТИҮнең гомумшәһәр җыелышында 9 июль 2012 ел укылды һәм бертавыштан хупланды. http://tatar-centr.blogspot.com/2012/07/blog-post_8374.html

ХХ-й век - "Век двадцатый, жестокий и страшный.
Две войны, самовластье рабов,
И наука в кровавом пожаре
Из безверья воздвигнет богов."

"Настанет эпоха всеобщего братства,
Век неучей, век палачей и воров".

"Мотор разовьёт сумасшедшую скорость,
Тараном пробив неприкаянный век.
Война будит мысль человека, который
Науке даёт Прометеев разбег".

№2 (809461) / 11.07.2012 20:47:06

Кактус, бу сузлэрен белэн 150%ка килешэм.

№1 (809454) / 11.07.2012 19:46:03

Монда бернинди дә язу юк. Һәрнәрсәдән могҗиза эзли-эзли, шушы матбугат.ру да утыручы Соры корт, Татар, Айдар кебек кыйбласызлар тарафыннан тагын да ислам диненнән көләргә сәбәп чыгару гына булып тора.
Хәзерге вакытта могҗизалар булмый, чөнки могҗизалар пәйгамбәрләргә генә күрсәтелә. Безгә Аллаһы кәрамәтләр күрсәтә.
Әгәр "Аллаһы" дип язылган болыт була икән, ул төгәл укыла торган була.
Бер хатын: "Миңа вәхи иңде", ди. Мин аңа, димәк сиңа хастаханәгә кереп ятарга вакыт җиткән, дидем.

▲ Өскә

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
ТНВ
Addnt.ru
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Туган як
Камал театры
Тинчурин театры
Татар дәүләт филармониясе
Яңарыш
Барс-Медиа
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Идел
Себерке
Өмет
Диләфрүз
Татарстан Язучылар берлеге
comments powered by HyperComments