• 18.02-20.02 "Казан" бию ансамбле концерты. Камал театры, 19.00
  • 21.02 "Туган тел" әдәби-музыкаль очрашу. 15.00
  • 25.02 Ваһапов йолдызлары фестивале. Филармония. 18:30
  • 27.02 "Бәхет кошы" мюзиклы Әтнә дәүләт театры. Казан. "Әкият" курчак театры сәхнәсе. 18.30
  • 28.02 "Туган тел" телеканалы концерты. Казан. Филармония. 18.30.
  • 02.03-04.04 Фирдус Тямаев "Җиде малай идек". Уникс. 17:00
  • 02.03-07.03 Фирдус Тямаев "Җиде малай идек". КСК "Уникс"
Туган көннәр
  • 16 Февраль Рузилә Сафина
  • 16 Февраль Гакыйль Сәгыйров (1938-2009)
  • 16 Февраль Люция Шәрәфиева
  • 16 Февраль Алексей Морозов
  • 16 Февраль Фәнзаман Баттал (1939-2015)
  • 17 Февраль Айгөл Хәйруллина
  • 17 Февраль Галимҗан Баруди (1857-1921)
  • 17 Февраль Айрат Фаррахов
  • 18 Февраль Константин Глазачев
  • 18 Февраль Фуад Халитов (1909-1981)
  • Казанда Мавлютова тукталышында тулай торакта 13 кв.м булмэ сатыла. 89274718157
  • Восстание остановкасында тулай торакта 21 кв.м булмэ озак вакытка арендага бирелэ.Булмэдэ жылы,салкын,душевая кабина,кер юу машинасы,электр плитэсе,телевизор,ике йокы урыны,ош остэле,кухонный гарнитур,шкаф,суыткыч бар.Тулэу бер айга 12500 (бу суммага квартплата кергэн) 89393937375
  • Казан яна матур туй сондыгы сатыла. т.89655808912
  • Лаеш районынынң Бимә авылында 2015 елда төзелгән, бүген үк кереп яшәрлек йорт сатыла. Ашыгыч. Ике катлы, бростан, тышланган. Газ, су, канализация үздырылган. ике контуралы котел, салкын һәм кайнар суларны бирә. Мунчага өйдән генә чыгасы. Зур гараң, погреб Җире 6 сотый. үсентеләр утыртылган. Шалтыратыгыз, алыгыз. 8 917 279-10-83
  • Авиатөзелеш районында тулай торактан 13 кв. м. (фатир статусы) бүлмә сатыла. Янәшәдә 3 балалар бакчасы (берсе ишегалдында), мәктәп, метрога кадәр 10 минутлык юл. 200 метрда Максимово тукталышы. Барлык җиһазлар һәм кер юу машинасы кала. Тел.: 8-937-289-18-63.
  • Казанда ирлэр өчен куртка сатам, кара тестэ 50-51 размер, яна. 4 менгэ сатыла 89179275753
  • Мэжлеслэргэ мантыйлар, шаурма,Кош-теле, бавырсак,чэк-чэк,пироклар,ойдэ киселгэн токмачлар, муравейник, Пицца,Балеш,Тортлар,катлитлэр ясап бирэбез.89393307899
  • Казанын Оренбургский трак урамында урнашкан тулай торакта 12 кв.метрлы булмэ сатыла. Тулай торак остановкага якын.Якында гына мэктэп, поликлиникалар бар. Куршелэре тыныч, тэртипле кешелэр. Булмэдэ яхшы ремонт ясалган. Телефон: 89375777554
  • Дәүләт архивлары чыганаклары буенча шәҗәрәләр төзим. Шәҗәрәҗәге барлык фактларны архив документының фотокопиясе белән раслыйм. Бу өлкәдә эш тәҗрибәм 6 елдан артык. Тел./Ватсап: 8–917–874–16–40 Tongekuk@gmail.com Дамир Шәйхетдин. Чаллы
  • Казаннын Восход д,16урамында (метро ЯШЬЛЕК,ост.Восстание ) 1булмэле фатир арендыга бирелэ.т89655808912

 

 
Архив
 

11.06.2012 Мәдәният

Болгарда Ак мәчет ачылышыннан ФОТОрепортаж

Быелгы Изге Болгар җыены аеруча истәлекле булып калачак. Чөнки нәкъ бу көнне монда Ак мәчет ачылды. Сезгә шушы чарадан ФОТОрепортаж карарга тәкъдим итәбез.

 

 

 

 

 

 

Фото №1 

 Фото №2

 Фото №3

 Фото №4

 Фото №5

 Фото №6

 Фото №7

 Фото №8 

 Фото №9

 Фото №10

 Фото №11

 Фото №12

 Фото №13

 

 Фото №14

 Фото №15 

Шамил АБДЮШЕВ фотолары

---
Матбугат.ру
№ --- | 11.06.2012
Матбугат.ру печать

 
comments powered by HyperComments

Фикерләр

№18 (808204) / 18.06.2012 13:32:37

Интернет эшләмәгәнгә яңалыклардан артка калганмын.))) (Алабугада, "качай" операторы 10 көн эшләмәде)
Мондагы фотолар, фото мени? Болгардагы фотоларны менә моннан ккарагыз: http://foto.mail.ru/mail/elnurtv/5412

"Ак мәчит"нең бар матурлыгы ачылган!!!

№17 (807774) / 14.06.2012 12:20:10

RIM ялгышма, Тәлгат Таҗетдин фатиха бирмәде генә түгел бик матур юмор кулланды.

№16 (807693) / 13.06.2012 08:54:01

һәр татар авылына кирәк мондый көллият, мәчете мәктәп мәдрәсәсе белән менә махаллә өчен шәп булыр иде, ягәз кайсы авыл беренче???

№15 (807685) / 12.06.2012 22:56:09

Болгарлар да, аеруча торгаш суварлар, өлешчә биләрләр дә хәзәрләр йогынтысында булганнар, шуңа да аларда да яһүди каны бар.
Дөресен генә әйткәндә яһүди каны булмаган халык аз инде ул. Татарларның крымчавклары - яһүди, караимнар, борхар төрки-яһүдләре, Кавказ төрки яһүдләре һ.б.
әзербәйҗаннарның исеме үе яһүдиләрдән алынган, хәзәр байларының беренче кибет хуҗаларыннан Кавказда.
украиннарда - яһүдиләр, поляклардагы яһүдиләр, итал-ян урта гасыр дәүләтләрендәге, Ирандагы, греклардагы, римляннардагы, испаннардагы әндәлүз вакытында гына да миллион булганнар бит), руслардагы - Красное Солнышко - еврей христиан дине кабул иткән, мөхәммәд с.ә.с.нең кияве - яһүди һ.б.

№14 (807682) / 12.06.2012 22:37:10

Болгар җыены: Таҗетдин барс сынына фатиха бирдеhttp://www.azatliq.org/content/article/24609988.html
Сигез имчәкле ана барс сыны турында күп шаулаштылар. Янына тагын шундый ук “причиндаллар” белән ата барс сыны да куелса, Миңтимер Шәймиевкә сүз әйтмибез. Мондый мәчет салдырган кеше тагын бер сын урнаштыра ала, күз йомачакбыз. Татарлар кыргый халык түгел, кемгә ничек гыйбадәт кылырга икәнлеген беләбез, ул сынга табынмаячакбыз”, дип әйтте.

№13 (807681) / 12.06.2012 22:37:10

Ринат,синең уйлап караганың бармы.Ни өчен әрмәннәр,мишәрләр(касыймлылар),яһүдиләр бер үк сыйфатка ия?Алар кайда эшкә керә, үз милләтләрен җыялар.Тарихта мәгълум булганча,әрмәннәр дә,мишәрләр дә,тарихның билгеле бер чорында,еврей динендә булалар.Бу факт билгеле.(Хазарлар каганаты вакытларын кара)

№12 (807677) / 12.06.2012 22:12:17



RIM сорыга ошатып язамы, или соры RIM булып кыланамы???

№11 (807675) / 12.06.2012 22:06:38

Теге Хоттабыч та килгән! Ковер- самолетын күрәсе килә шуның.

№10 (807674) / 12.06.2012 22:05:05

Давид йолдызы - болгар каберлекләре ташларында бар, һәм дә шактый еш кына.

№9 (807672) / 12.06.2012 21:55:48

Давид(гс) йолдыз, Гәйсә(гс) хач, Мөхәммәд(гс) ярымайны дингә керткәннәр дип уйласагыз , ялгышасыз. Болар пәйгәмбәрләрдән соң кертелгән әйберләр.
Мәчет бик матур чыккан. Ләкин бу Казанда булса бик әйбәт булыр иде. Мәрҗәни мәчетеннән алып Шәрәфетдин мәчетенә (Канавто тирәсе) кадәр бер мәчет юк. Элекке Акчарлак рестораны урыны белән Җиңү паркы арасында бер мәчет кирәк.

№8 (807649) / 12.06.2012 17:54:39

..., Давыт пейгамбәрне Ислам дине танымый әллә???

№7 (807648) / 12.06.2012 17:38:40

Э нинди билге тотып тора Корьян китабын? "Давид йолдызы" тюгелме?

№6 (807644) / 12.06.2012 16:12:04

№9-10 Доньядагы ин зур Коръэн китабын килешенгэн урынга кую дип анладым. мина майкадагы егет анда ничек барып элэккэнлеге ошамады.

Хэзер тубэтэй урынына шуны киешмени бездэ дэ.........

№5 (807642) / 12.06.2012 15:42:57

Ой, минем фотоларны курсэгез иде!!

№4 (807637) / 12.06.2012 13:16:32

Хуп эш.
Бик хуп эш.
Хан сараен да торгызганда тагын да шәбрәк булыр иде.

№3 (807626) / 11.06.2012 23:57:00

янә, №№9-10 - удачная точка съемки! о чем эти кадры? bik qiziq bit!!!!

№2 (807620) / 11.06.2012 20:33:40

Бик матур бик күркәм илгә көнгә халкыбызга хаерле мөбәрәк булсын

№1 (807611) / 11.06.2012 17:18:31

бәйләнәм инде.
Шамил,№15 фотода ж/б багананы кадрга кермәсәң,нинди күркәм фото булган булыр иде.
фотошоп программаң бардыр бит,алып атсаң да була иде бит!
эшләргә кирәк бит инде,һөнәрең шул булгач!!!!

№№9-10 - неудачная точка съемки! о чем эти кадры.
?!

▲ Өскә

www.work-zilla.com

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
ТНВ
Addnt.ru
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Urazova.ru
Камал театры
Тинчурин театры
Татар дәүләт филармониясе
Барс-Медиа
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Диләфрүз
Татарстан Язучылар берлеге
Түгәрәк уен
Татарстан китап нәшрияты
RAFINA/D