• 18.02-20.02 "Казан" бию ансамбле концерты. Камал театры, 19.00
  • 21.02 "Туган тел" әдәби-музыкаль очрашу. 15.00
  • 25.02 Ваһапов йолдызлары фестивале. Филармония. 18:30
  • 27.02 "Бәхет кошы" мюзиклы Әтнә дәүләт театры. Казан. "Әкият" курчак театры сәхнәсе. 18.30
  • 28.02 "Туган тел" телеканалы концерты. Казан. Филармония. 18.30.
  • 02.03-04.04 Фирдус Тямаев "Җиде малай идек". Уникс. 17:00
  • 02.03-07.03 Фирдус Тямаев "Җиде малай идек". КСК "Уникс"
Туган көннәр
  • 16 Февраль Рузилә Сафина
  • 16 Февраль Гакыйль Сәгыйров (1938-2009)
  • 16 Февраль Люция Шәрәфиева
  • 16 Февраль Алексей Морозов
  • 16 Февраль Фәнзаман Баттал (1939-2015)
  • 17 Февраль Айгөл Хәйруллина
  • 17 Февраль Галимҗан Баруди (1857-1921)
  • 17 Февраль Айрат Фаррахов
  • 18 Февраль Константин Глазачев
  • 18 Февраль Фуад Халитов (1909-1981)
  • Казанда Мавлютова тукталышында тулай торакта 13 кв.м булмэ сатыла. 89274718157
  • Восстание остановкасында тулай торакта 21 кв.м булмэ озак вакытка арендага бирелэ.Булмэдэ жылы,салкын,душевая кабина,кер юу машинасы,электр плитэсе,телевизор,ике йокы урыны,ош остэле,кухонный гарнитур,шкаф,суыткыч бар.Тулэу бер айга 12500 (бу суммага квартплата кергэн) 89393937375
  • Казан яна матур туй сондыгы сатыла. т.89655808912
  • Лаеш районынынң Бимә авылында 2015 елда төзелгән, бүген үк кереп яшәрлек йорт сатыла. Ашыгыч. Ике катлы, бростан, тышланган. Газ, су, канализация үздырылган. ике контуралы котел, салкын һәм кайнар суларны бирә. Мунчага өйдән генә чыгасы. Зур гараң, погреб Җире 6 сотый. үсентеләр утыртылган. Шалтыратыгыз, алыгыз. 8 917 279-10-83
  • Авиатөзелеш районында тулай торактан 13 кв. м. (фатир статусы) бүлмә сатыла. Янәшәдә 3 балалар бакчасы (берсе ишегалдында), мәктәп, метрога кадәр 10 минутлык юл. 200 метрда Максимово тукталышы. Барлык җиһазлар һәм кер юу машинасы кала. Тел.: 8-937-289-18-63.
  • Казанда ирлэр өчен куртка сатам, кара тестэ 50-51 размер, яна. 4 менгэ сатыла 89179275753
  • Мэжлеслэргэ мантыйлар, шаурма,Кош-теле, бавырсак,чэк-чэк,пироклар,ойдэ киселгэн токмачлар, муравейник, Пицца,Балеш,Тортлар,катлитлэр ясап бирэбез.89393307899
  • Казанын Оренбургский трак урамында урнашкан тулай торакта 12 кв.метрлы булмэ сатыла. Тулай торак остановкага якын.Якында гына мэктэп, поликлиникалар бар. Куршелэре тыныч, тэртипле кешелэр. Булмэдэ яхшы ремонт ясалган. Телефон: 89375777554
  • Дәүләт архивлары чыганаклары буенча шәҗәрәләр төзим. Шәҗәрәҗәге барлык фактларны архив документының фотокопиясе белән раслыйм. Бу өлкәдә эш тәҗрибәм 6 елдан артык. Тел./Ватсап: 8–917–874–16–40 Tongekuk@gmail.com Дамир Шәйхетдин. Чаллы
  • Казаннын Восход д,16урамында (метро ЯШЬЛЕК,ост.Восстание ) 1булмэле фатир арендыга бирелэ.т89655808912

 

 
Архив
 

18.05.2012 Мәдәният

Рафис Корбан Язучылар берлеге рәисе итеп сайланды

Бүген ТР Язучылар берлеге рәисе урынына, XVII корылтайда ике яшерен сайлау туры узып, соңгысында сайлаучы буларак катнашкан 164 кешедән 98 тавыш җыеп, Рафис Корбан алдагы 4 еллык срокка сайланды.

Бүген ТР Язучылар берлеге рәисе урынына XVII корылтайда 6 кеше тәкъдим ителде: Ркаил Зәйдулла, Вахит Имамов, Рәфис Корбан, Зиннур Хөснияр, Разил Вәлиев, Вакыйф Нуриев.

Башта аларны ачык тавыш бирү юлы белән исемлеккә керткәч, Ркаил Зәйдулла, Вахит Имамов, Рәфис Корбан, Зиннур Хөснияр тагын бер “иләкне” узып сайлау бюллетенена кертелде. Кандидатлар үз-үзләрен яклап каләмдәшләренең сорауларына җавап биреп торды, эш планнары белән таныштырды. Разил Вәлиев исә кандидатурасын бюллетеньга кертмәүне сорады һәм аның үтенече тавышка куеп канәгатьләндерде. Вакыйф Нуриев та үзе мөнбәргә чыгып баш тартты, тавышка куеп тору да кирәкми, диде.

Шул рәвешле, нәтиҗәдә, бюллетеньга кертелгән 4 кандидатура арасыннан, яшерен тавыш бирү юлы белән нәтиҗәләр мондый булды: тавыш бирүдә 174 кеше катнашып, Р.Зәйдуллага 35 тавыш җыелган, В.Имамовка – 31, Р.Корбанга – 60, З.Хөсниярга – 39. Тагын 9 бюллетень яраксызга чыккан. Президиум, арада бер генә кандидатура да тавыш биргәннәрнең (174нең) 50 проценттан артык тавышын җыя алмады, дип, сайлауның икенче турын игълан итте. Инде арада иң күп тавыш җыйган соңгы ике язучы "бил алышты", дип хәбәр итә "Татар-информ" агентлыгы.

Шулай итеп, ике яшерен сайлау туры узып, соңгысында сайлаучы буларак катнашкан 164 кешедән 98 тавыш җыеп, Рәфис Корбан алдагы 4 еллык срокка сайланды. Аның көндәше Зиннур Хөснияр өчен 56 коллегасы тавыш биргән булып, тагын 10 бюллетень гамәлгә яраксыз ителгән, дип игълан ителде.

Белешмә: Балалар шагыйре һәм драматургы Рәфис Корбан (Корбанов Рафис Харис улы) 1957 елның 1 гыйнварында Татарстанның Дөбъяз (1965 елдан Биектау) районы Кече Битаман авылында туган. 

Башлангыч белемне туган авылында алып, күршедәге Зур Битаман авылында урта мәктәпне тәмамлагач, 1974 елда Казан дәүләт университетының журналистика бүлегенә укырга керә. 1977 елда университетның өч курсын тәмамлап, «Татарстан яшьләре» газетасы редакциясенә эшкә урнаша, икенче елны Буага китеп, ике елга якын «Байрак» исемле төбәк газетасында эшләп ала. 1980 елдан ул янәдән Казанда: шәһәрнең автозаправкалар идарәсендә рәссам, 1982 елдан 1989 елга кадәр Татарстан радиосында башта музыкаль тапшырулар, аннан балалар өчен тапшырулар һәм әдәби тапшырулар редакцияләрендә эшли. 1989 елдан соң төрле газета-журнал редакцияләрендә — «Салават күпере»ндә, «Идел»дә, «Әдәби җомга» газетасында, Татарстан язучыларының әдәби фонды идарәсендә, «Заман» төрек-татар газетасында, «Шәһри Казан»да төрле җаваплы вазифаларны башкара, Казан дәүләт курчак театрының әдәби бүлек мөдире, «Мәгариф» милли нәшрияты мөхәррире, Татарстан китап нәшриятының китап тарату бүлеге мөдире хезмәтендә була.

Соңгы вакытта Рәфис Корбан Татарстан китап нәшриятында матур әдәбият һәм балалар әдәбияты редакцияләренә җитәкчелек итә.

---
Матбугат.ру
№ --- | 18.05.2012
Матбугат.ру печать

 
comments powered by HyperComments

Фикерләр

№38 (806181) / 25.05.2012 05:51:13

Билгесез! Яхшы тәкъдим бу!Ләкин кешегә акыл өйрәткәнче үзең эшләп күрсәтү күркәм гамәл.Шуңа да, бәлки башлап сезнең үзегезгә җыентык чыгарып күрсәтергәдер.Ә исеменә килгәндә "бер мәнсез киңәшләре" аны тагын да күркәм итәр.

№37 (806071) / 23.05.2012 22:22:10

/Беренче наказ сезгә))) Сәйлән китабын бастыру хәстәрен күрергә. Икенче итеп Берәүне эзләп табарга.Габделхакова һәм Аблиеваларның китапларын да көтеп калабыз/
Иркә, №20,Сәйлән китабын наказсыз да чыгарырлар. Берәүне эзләп табуны кичекмәстән үз өстеңә ал, бераз халыкка файдаң тияр)))) Габделхакованың әллә ничә китабы дөнья күргән инде, Аблиеваның да җыентыгы чыкты. Иң яхшысы шул булыр: турыдан-туры авторларга мөрәҗәгать итеп, китапларын соратып ала аласың))))))
Үз китабын күрергә теләгән һәркем теләсә кайсы бәйсез нәшриятта китап бастыра ала.Бездә инде бала-чагалар да әллә ничә җыентык бастырып чыгардылар. Акчаңны түләсәң, мырудагы фикерләреңне дә китап итеп чыгара аласың, чыгар да тарат, безгә дә, синең иҗатыңны бәяләүчеләргә, истәлеккә бирерсең. Чын әгәр! Көлмим, яратып кына елмаям.))))

№36 (805862) / 21.05.2012 19:17:41

HELP!!!!!!!))))

№35 (805840) / 21.05.2012 11:44:20

Тупас тугел, туры сузле Кеше.

№34 (805836) / 21.05.2012 10:38:57

Рафис Корбан – летун. Бер кайда да кешеләр белән нормаль мөнәсәбәт кора алмый торган тупас, гөрбиян кеше. Кемгәдер игелек эшләү аның эш стиле түгел.«Соңгы вакытта Татарстан китап нәшриятында матур әдәбият һәм балалар әдәбияты редакцияләренә җитәкчелек итәݩ» дигән информация искергән.

№33 (805834) / 21.05.2012 08:42:04

Рафис Корбанны чын књћелдђн котлыйм. Искиткеч талантлы, булган, тырыш кеше ул. Буш вђгъдђлђр биреп, њтђми торган кеше тњгел ул. Рафис! Яћа урында сића бары тик зур ућышлар!

№32 (805816) / 20.05.2012 22:32:33

Таныш моңнар тапшыруының авторы сайлауда җиңеп чыккан икән, мин моңа чиксез шат. Ул минем соравым буенча Галия Гафиятуллинаны җырлаткан иде. Хәзер Рафис Корбанның Туфан Миңнуллин урынына 14 октябрьдә Госсовет депутаты булып сайлануын түземсезлек белән көтәм.

№31 (805766) / 20.05.2012 12:25:18

Рафис Корбанны мин дә котлыйм анысы. Башлап ташланган эшләре күп инде аның. Менә шул эшләрен ахырына җиткерәалса шәп булыр.

№30 (805744) / 20.05.2012 00:16:14

Намзәтләрнең берсе дә начар димәс идем, Вахит абый Имамов - шулай да иң кулае минемчә.
Илфак Ибраһимовның да күп көч салуын танырга кирәк барыбызга да, эшләмәде түгел, эшләде, тырышмады түгел, - тырышты.
Ә Рәзил абый, Айдар Хәлим абыйлар кебек олпатлы әдипләребезгә - аксакаллар шурасын төзергә кирәктер, Рәзил абыйны почетлы рәис итеп куярга.
Рафис Корбан күпчелек тавыш белән сайланган икән, - аны котлыйк, эшендә уңышлар телик.

№29 (805739) / 19.05.2012 23:49:17

Аяз, икешәр диплом белән дә бернигә ярамаганнарны очратканыгыз булмады мәллә? Әнә күпме каләм әһелләребез рәтле-путле бюллетень тутыра гына да белмиләр бит!

№28 (805731) / 19.05.2012 23:14:23

Югары белемне тормыш университетларында алган ул Аяз!
Нэрсэ сон ул Диплом,сэлэтен булмаса?

№27 (805730) / 19.05.2012 23:03:34

Тулы югары белеме дә булмаган килеш сайлангач, киләчәк бик ышанычлы күренә!

№26 (805728) / 19.05.2012 22:55:42

Яңа гына Рөстәм Зарипов язганча,язучыларның ,чынлап та ,арифметикалары йомшакка охшаган.
Ни өчен Берлектә әгъза булып торучы 336 язучының 164е генә тавыш биргән.Бу бит үзе 50%тан да кимрәк дигән сүз.Калганнары кая киткән?Съезда 174 + кайбер дәүләт түрәләре генә катнашты микәнни? Алай булса,бу съезд түгел,сборище генә..

№25 (805719) / 19.05.2012 22:17:33

№24!
Монарчы кем житэкчелек иткэнен барысы да белэлэр!

№24 (805717) / 19.05.2012 22:11:27

Монарчы кем житэкчелек иткэнен дэ язырга оныткансыз бит,анысында эйтеп китэргэ кирэк иде!

№23 (805711) / 19.05.2012 20:53:41

Мансур. Оренбур. (№17)!
Сайлау шартлары кырыс һәм комиссия бик таләпчән булды, шуңа күрә яраксыз бюллетень саны күп булгандыр.

№22 (805709) / 19.05.2012 20:35:05

Корбан аракы эчми, һәрхәлдә кешегә күрсәтеп.

№21 (805702) / 19.05.2012 19:16:28

"Буфетта өч рюмка кәгеп трибунага менеп кычкыру"чы кем булды ул?

№20 (805701) / 19.05.2012 18:54:53

Шул исәптән Рафис Корбанны котлыйм. Улым кечкенә чакта, бик начар гына бизәлгән китабын еш укыдык. Беренче тапкыр аны“Башваткычта” күрдем. Тапшырө дәвамы буенча, нинди таныш тавыш соң бу дип утырган идем. Әледәге баягы апам шалтыратып, “Таныш моңнарны” алып баручы Рафис Корбан язучылар берлеге рәисе итеп сайланган дигәч, искә төшердем ул тапшыруны. Чынлап та матур тапшыру, элегрәк тыңлый идем, хәзер инет йотып алды. Тыңлаган юк.Бик әкрен бара анда тапшырулар. Без хәзер кызуга ияләндек.Аерым бер тапшыру эзләп утырырга вакыт юк.Кухняда “ЭМ” көйләнгән, сөйли дә, сөйли, хәбәр итә.
Рафис зфзнде, зур уңышлар сезгә!!! Сез моңа лаек һәм сез моны башкара алачаксыз. Карамагыз конкурентлар сүзенә!!!

Беренче наказ сезгә))) Сәйлән китабын бастыру хәстәрен күрергә. Икенче итеп Берәүне эзләп табарга.Габделхакова һәм Аблиеваларның китапларын да көтеп калабыз

№19 (805694) / 19.05.2012 17:11:11

Разил Вәлиев юкка баш тарткан.Күтәрсә,ул гына күтәрә ала иде союзны.Кызганыч!

№18 (805691) / 19.05.2012 16:19:04

Рафис -коеп куйган лирик шагыйрь. Шул ук вакытта наширлек эшен шәхсән оештырган менеджер. Уңышлар телик, аңа!

№17 (805688) / 19.05.2012 16:04:26

Мине бу язмада иж гаҗәпләндергәне шактый бюллетеньнәрнең бозылган дип табылуы булды. Нәрсә бу: язучыларыбыз бала-чага уены уйный башладымы? Әллә инде шулкадәр, гафу, "туксан тугызлылар" килеп чыкканмы?

№16 (805683) / 19.05.2012 14:47:38

ачуым килмәгәе, 
4 елдан соң чебешләрне санарсыз. Буфетта өч рюмка кәгеп трибунага менеп кычкыру ул әле язучы булдым дигән сүз түгел. Карарбыз, күрербез.

№15 (805681) / 19.05.2012 12:02:09

Рус теле Татарстаннан читкэ чыгып Татарстанны танытканда кирэк була, вабше-то)))))))))))))) Житэкче булыр очен берэр харизматичныйрак кеше булмаган микэн?!)))моннан сон алкашлар оясына эйлэнмэсэ ярый инде берлек

№14 (805680) / 19.05.2012 10:47:33

Таныш моңнар тапшыруын дәвам ит, энекәш. Сиңа килешә ул, язучылар союзын җитәкләү дә килешергә тиеш!

№13 (805675) / 19.05.2012 10:01:19

Рафисны котлыйм!
Унышлар юлдаш булсын!

№12 (805673) / 19.05.2012 09:20:11

бу ичста җиңү булды. язучылар үзләре шулай теләде. җаваплы эшкә сайланып куелырдай сирәк шәхесләр калды. хәзер мәдәният өлкәсендә дә, нәшрияттә дә кемнеңдер кеме булганнар кәнәфи биләп, дер калтырап утыралар. рафис кебек кыю, максатчан егетнең язучылар союзын җитәкләве табигый зарурият. ул булдырыр, иншалла!

№11 (805671) / 19.05.2012 08:01:18

татар язучысыдыр инде бу Сорау дигәннәре. менә татар халкының берсе.
Татар Телен яхшы беләме диәсе урнына,урыс телен кайгыртып утыра,вшивая писака! нинди татар була ул,урысча сөйләшкәндә акценсыз сөйләшкән татар? ул татар булмый - манкорт татар була!!!!

№10 (805669) / 19.05.2012 00:50:35

№9 (805667) / 19.05.2012 00:36:30

Сорау! Танцуй! 

№8 (805665) / 19.05.2012 00:23:10

Мәхмүт Әсәнбайның әйткән сүзе бар: "Я буду последним танцором, если нац. танец перед народом буду танцевать хуже, чем этот народ".
Аңлату кирәк микән? Мин бары шул фикерне генә әйтергә теләгән идем.

Күрербез, карарбыз, алдагы 4 ел - Рафис Корбанныкы.

№7 (805664) / 19.05.2012 00:16:19

Ә урыс ягыннан грамоталы татар теле көтеләме?

№6 (805662) / 18.05.2012 23:56:46

Э нэрсэ без хэзер урыс өчен генә яшәргә тиешме инде Сорау?

№5 (805661) / 18.05.2012 23:52:36

Ә рус теленә ни булган әле, Сорау???

№4 (805659) / 18.05.2012 23:41:31

Э кыяфәтенә ни булган әле Сорау????

№3 (805657) / 18.05.2012 23:38:26

Язучылар берлеге рәисе булу - ул трибунага чыгып тәнкыйть сүзләре генә кычкыру түгел. Язучылар берлеге Рәсәй язучылар берлегенә кушылырга җыенган бер вакытта, Татарстанны күрсәтерлек төс-кыяфәт, грамоталы рус теле, җәнҗал тудырмый торган холык, интернет технологияләрне белә торган кеше кирәк. Кимендә. Тагы бер 5 пункт өстәргә була әле.
Кайсы пунктлары туры килә, белүчеләр бармы?

№2 (805655) / 18.05.2012 23:31:32

Ә нәрсә?? Булдыра алмаслык кеше түгел бит!!!

№1 (805652) / 18.05.2012 23:13:48

калган ике курсны укыганмы сон кайчан да булса?

▲ Өскә

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
ТНВ
Addnt.ru
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Urazova.ru
Камал театры
Тинчурин театры
Татар дәүләт филармониясе
Барс-Медиа
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Диләфрүз
Татарстан Язучылар берлеге
Түгәрәк уен
Татарстан китап нәшрияты
RAFINA/D