• 15.12-16.12 "Ләйлә вә Мәҗнүн". Премьера. Кариев театры. 18.00
  • 16.12 "Казан" бию ансамбле концерты. Филармония. 18.00
  • 20.12-08.01 "Шүрәле белән Яңа ел!". Г.Тукай әдәби музее.
  • 21.12 Актаныш районы "Агыйдел дэулэт жыр hэм бию ансамбленен "Авылым кайтавазы" исемле ижат концерты
  • 22.12 XIX Татар жыры. КРК «Пирамида». 17:00
  • 22.12 "Без шундый театр төзербез...". Юбилей. Кариев театры. 16.00
  • 02.03-04.04 Фирдус Тямаев "Җиде малай идек". Уникс. 17:00
Туган көннәр
  • 10 Декабрь Гариф Гомәр (1891-1974)
  • 10 Декабрь Ринат Мөхәммәдиев
  • 10 Декабрь Светлана Сабирова
  • 10 Декабрь Марсель Бакиров
  • 11 Декабрь Мансур Сәгъдиев
  • 11 Декабрь Зиннур Нурмөхәммәтов (1941-2003)
  • 11 Декабрь Габдулла Шамуков (1909-1981)
  • 11 Декабрь Азат Садриев
  • 11 Декабрь Вәгыйз Минһаҗев
  • 11 Декабрь Искәндәр Сираҗи
  • Подсилениега тэртипле 1 егет эзлибез. 2 комнатлы квартир , ямашева урамында, тулэу 6000 все включено. коментка + куегыз узем язам.89506660021
  • Яна Савин районында Ф.Амирхан урамы 95 йортта барлык унайлыклары булган бер булмэле фатир озак срокка сдавать итэм. Тэртипле татар кызлары яки татар гаилэсе булса эйбэтрэк булыр иде. Риелторлар комачауламаса иде. Бэясе 17000.тел. +79377796961
  • 3 ел элек брустан салынган ике катлы коттедж сатыла. 120 кв.метр. Гараж,6 сутый жир, Мунчага өйдән генә чыгасы, мунчада җылыткыч батареялар, утын һәм газ белән ягып була. Казаннан28 км. юлда пробкалар булмый. Лаеш районы Бима авылы. 8-917-279-10-83 Ашыгыч, бәясе түбән.
  • Ассаляму алейкум уа рахматуллахи уа баракатух. Требуется продавец - консультант мусульманка со знанием татарского языка. График работы: с 9.00 до 20.00 2/2день. Требование: Исполнительность Ответственность Грамотная речь Умение обучаться Заработная плата от 15000 до 18000руб. Условие для совершения намаза имеется. Резюме на эл.почту alsu.alsuorto@mail.ru Или на номер 89270394299. г. Казань
  • Кама Тамары районында ботлап или килолап угез ите сатыла. Элегэ суелмаган. Тел:89997583579
  • Суеласы угез итенэ заказлар кабул ителэ. Китереп бирү мөмкинлеге бар. 89997593579 Казан
  • Яна савин районынын Амирхан урамында(Казан)барлык унайлыклары булган бер булмэле фатир озак срокка арендага бирелэ.Татар гаилэсе яисэ татар кызлары булса унайлырак булыр иде. Бэясе 16 мен сум.Тел. 89173903748
  • Авылда йорт сатам. 2979205
  • Эгерже районында 500кг, кутэрелешле тельфер сатыла, бу 89600752822, 89179042260.
  • Февраль аенда бозаулыйсы тана сатыла. Теләче районы Шәтке авылы. 88436053850

 

 

 
Архив
 
 
11.04.2012 Җәмгыять

Йөклелеген яшергән “КАМАЗ” заводы хезмәткәре бала үтерүдә шикләнелә

Билгеле булганча, 6 нчы апрель көнне иртән Яр Чаллы шәһәрендә “КАМАЗ” автомобиль җыю заводы территориясендә урнашкан санузелның канализация торбасыннан полиэтилен пакетка төрелгән яңа туган бала табылган иде. Уздырылган экспертиза барышында ачыкланганча, малай үз вакытында дөньяга килгән һәм 6 сәгатьтән дә ким яшәмәгән. Бала аны тапканчы 1-1,5 тәүлек алдан үлгән дип фаразлана.

Әлеге факт буенча Яр Чаллы шәһәре буенча тикшерү бүлегендә РФ Җинаять Кодексының 106 нчы маддәсе (ананың яңа туган сабыйны үтерүе) буенча җинаять эше кузгатылган иде.

 

Тикшерү һәм оператив-эзләү чаралары барышында кичә җинаять кылуда шикләнелгән предприятиенең 30 яшьлек хезмәткәре кулга алына. Бу хакта ТР буенча Тикшерү идарәсе җитәкчесе ярдәмчесе хәбәр итә.

 

Ул гаебен танып, йөклелеген тирә-яктагылардан яшерүен һәм медучреждениегә дә теркәлмәвен әйтә. 4 нче апрель кичендә шикләнелүче сменага эшкә килә, берникадәр вакыттан соң аның суы китә. Шунда ханым туалетка барып, унитазда утырган килеш бала таба. Шикләнелүче сүзләренә караганда, берникадәр хәл җыйганнан соң ул нарасыйның башы белән унитаз тишегендә ятуын күрә. Баланы аннан алып, күрше унитазга ташлый. Аннан соң цехка кайтып, эшен дәвам итә.

 

Хәзерге вакытта дәлилләрне туплауга юнәлдерелгән тикшерү гамәлләре уздырыла. Җинаять эшен тикшерү дәвам итә.


Татар-информ
№ | 11.04.2012
Татар-информ печать

 
comments powered by HyperComments

Фикерләр

№59 (803281) / 19.04.2012 17:13:11

причом монда ата -ана ,хэзер бит балалар тиз житлегэ ,баланы саф итеп калдырым дип анын артыннан йрергэме ияреп . Хэзер бит кыз бала б/н ир баланын ике=сен бергэ калдырып китэргэ дэ куркыныч АЛЛАм сакласын ,эллэ нинди кинолар карап утырып узлэрен дэ сизми калулары бар .Телек аздыра кешелэрне .вэт шул .

№58 (803232) / 18.04.2012 23:00:39

мИНЕМ ТУГАННАРЫМ СИНЕН КЕБЕК ФИКЕР ЙОРТМИЛЭР, АЛЛАГА ШОКЕР!БОРЫН ТОБЕНДЭ ИШЕК ЯБЫР ОЧЕН СИН ЭЛЛЭ УЗЕННЕН ЧАСТНЫЙ КЛИНИКАНДА УТЫРАСЫНМЫ, НАМУССЫЗ, АКЧА БИЗГЭГЕ ЭЛЭККЭН ДИЛЭР СИНДЭЙЛЭР ТУРЫНДА.КЕШЕГЭ КАРАТА ХАЙВАННАРЧА МОНЭСЭБЭТТЭ БИТ СИН,СИНА БАРЫРГА ЯЗМАСЫН,АЛЛАМ САКЛАСЫН.

№57 (803230) / 18.04.2012 22:42:15

Врач апа, бездә әлегә бала тудыру йортлары бушлай. Ә син гап-гади ришвәтче,һәм синең урының төрмәдә булырга тиеш,нормальный җәмгыяттә. Билгеле инде унитазга бала ташлый торган җәмгыять беренче чиратта синең өчен кулай.

№56 (803228) / 18.04.2012 22:28:23

Күке, акчанны тулэсэн роддомда да яхшы монэсэбэт булыр,баланны да сау сэламэт табарсын.
Базарга чыгып сатулаш,мин синен кебеклэрнен борын тобендэ ишекне ябам.

№55 (803227) / 18.04.2012 22:26:00

100, баланын атасы кайда дип сорау бирдем.Минем тормышым аллга шокер.Кызым,улым житлектелэр кыз кияудэ,малайны гына ойлэндерэсем бар.
Ничек йорсэм дэ мин врач,алар кебек аборт ясатмадым.Уз туганнарыннан чыгып фикер йортмэ.

№54 (803226) / 18.04.2012 22:23:49

врач апа! Сез үз һөнәрегез буенча эшләмисез. Сезнең эшләп бетермәвегез унитазда гына күренми бит, ул хатын-кыз консультацияләрендә һәм бала тудыру йортларында ук күренә.
Иркә эйтмешли,игнор сина!
Сай фикерле кеше белән бәхәсләшү миңа берни бирми.

№53 (803225) / 18.04.2012 22:22:13

врач апа, кайбер фикерлэрегез узегездэн чыгып эйтелгэнгэ ошый.Ботен кешене дэ узегезнен калыпка салып улчэмэгез!

№52 (803224) / 18.04.2012 22:20:25

дәүләт үз гражданарын кайгыртудан туктаган илдә иң авыры балаларга һәм картларга төшә инде.

№51 (803221) / 18.04.2012 22:10:05

Күке, узе, Матур, Мина аларнын хэсрэте кирэкми,алар менлэгэн.Яшьтэн ук женси монэсэбэткэ керэлэр,авыл мэктэплэрендэ дэ саф кызлар юк бит.Ата ананын тэрбиясе бу.
30 яшьлеккэ дэ мин хэзер доньяда ничек яшэргэ икэнен ойрэтимме???
Нигэ ул женси монэсэбэткэ керэ?????? ник бер нэрсэсен тыя алмый???? Ул хатын бала атасынын кем икэнен белэме сон??? эллэ анын аталары урам,тулымы?

№50 (803218) / 18.04.2012 22:03:04

асылташ, Дэулэткэ ботен нэрсэне сылтарга кирэкми,бер "бекккэн"нэрен тыйсыннар.Хэленнэн килми икэн сакланырга,кермэ женси монэбэткэ!
Этрэк элэм Хатын кызларнын акылы чамалы булганга дэулэтнен гаебе юк!

№49 (803217) / 18.04.2012 21:55:24

иркә әйтмешли,дәүләт бала тапкан хатын турында тулаем кайгыртсын иде ул,бәлки мондый җан өшеткеч нәрсәләр булмас иде.булсын иде аталарны дөрес тәрбияли торган программалар.бәлки әле бу мәкаләгә язганнар дөреслеккә дә туры килеп бетмидер,бездә бит әле арттырырга да яраталар

№48 (802926) / 16.04.2012 20:16:04

Болай дерес эшлэгэн утереп ,но итеп кумэргэ иде ,алай жаны тоныч булар иде .Ни эчен хэере урчетеп ятарга ,атасыз бала атасыз инде ул .
Мин 2- бала устерэм ирем куптэн улде ,бик авыр бала устерулэре укытасы да килэ ,акчасыз булсан туганына да кирэкмисен бит , минем балаларга бутэн караш, бутэнчэ сейлэшэлэр э ата аналы туганымнын балаарына бутэнчэ жылы караш ,эй кай чакны жылыйлар иделэр безнен б/н бутэнчэ сейлэшэлэр хаман эшлэтэлэр дип .их йрэклэрнен эрнуе ,игтибар итмэгез ,бездэ сейлэшу шулай дип ялганлый идем ,килде китте куршелэреннен дэ карашлары бутэн инде . Ярый мин бик торыш сабыр гел АЛЛАдан жылып -жылып ярдэм сорап аякка бастым .
Бар бит тузэ алмыйча бала карамыйча йручелэр балалары ач утыручылар .Шуна нигэ бала рэнжетергэ ЯТИМНЭРГЭ БАРЕБЕР БУТЭН КАРАШ ШУЛ деньяга килугэ китсэлэр улсэлэр лучше . Бик авырлык кургэннэн язам .

№47 (802556) / 14.04.2012 09:24:36

Акчалы, ире булган хатын-кызлар тулэуле генекологка да бара алалар, контроцепциянен дэ сыйфатлысын куллана алалар. Э менэ ялгыз хатын нишлэргэ тиеш, шунын очен районный болницаларнын генекология булеклэренэ зур игтибар итэргэ кирэк. Аларга бит з/п тулилэр, врачларга э хаман да акча омет итеп утыралар алар. Кайберсенэ алдан сойлэшенеп акчанны тулэп куймасан, гади генэ консультациягэ дэ керэ алмыйсын.

№46 (802467) / 13.04.2012 19:31:54

Бала бик жәл дә, без кайчак чүп утаганда ялгышлык белән үзебез утырткан үсентене дә чабып китәбез. Шул да бик кызганыч була, ләкин берни эшли алмыйбыз. Монда да шундый очрак. Хатын кайтарып ала алмаслык ялгышлык эшләгән.

№45 (802445) / 13.04.2012 18:06:59

Районный больницаларда жунле генекологлар юк инде ул.

№44 (802343) / 12.04.2012 23:02:25

№37синен язманны укыгач чэчлэр урэ тора.Шул кадэр усаллык,культурасызлык.Синен кебек \"грач\"лардан ераграк булуын хэерле.

№43 (802340) / 12.04.2012 22:48:30

Бушлай булырга тиешле бала тудыру йортларында кемнәр инвалидлар арттыра??
Шушындый табиплар түгелме? Кайда эшлэвеңне язсаң,хет яныңа бармаслар иде.

№42 (802338) / 12.04.2012 22:46:09

профессиям врач! Син хәтта бәхәскә дә лаек түгел. Примитивизм полный.
Сүз минем балам турында бармый. Яныңа килүчегә син акчага да тиешенчэ ярдэм итэ торган кеше түгел.Фикер сөрешең әйтеп тора.
Берсе дә тансык түгел!))))) Тансык булмагач нигә анда утырасың???

№41 (802328) / 12.04.2012 21:22:07

Не называйте их ваххабитами, не оскорбляйте друг друга даже взглядом!




Во имя Творца, Всемилостивого ко всем на земле и только к верующим в день Суда!

Ассаламу алайкум ва рахматуллахи ва баракатуху!

Дорогие братья и сёстры! Сегодня наша умма переживает нелёгкое время. Мы видим, как по всему миру идут потрясения именно там, где живут мусульмане. Сегодня как никогда мы ответственны за каждый свой поступок, за каждое сказанное слово. Нам необходимо взвешивать на весах Шариата любое предложение, которое готово сойти с наших уст, ибо оно может стать решающим в судьбе даже одного мусульманина! Я призываю вас: не клевещите друг на друга, относитесь друг к другу с сочувствием и пониманием.

Руководство ДУМД и прежде не раз обращалось к населению с призывом: будьте осторожны в высказываниях, в обвинениях, ибо ярлык повесить на человека легко, а снять намного труднее. И сегодня я ещё раз хочу донести до вас всех этот призыв: видя мусульман с длинной бородой или мусульманок в платках, неважно в чёрных или белых, не называйте их ваххабитами, не оскорбляйте друг друга даже взглядом! Не является мусульманином тот, кто не чувствует боль своего брата, даже если один находится на Западе, а другой – на Востоке.

Среди людей ходят слухи о том, что имамы якобы сдают списки ваххабитов работникам правоохранительных органов. Мы в это не верим, и слышать об этом нам неприятно, более того – такие разговоры оскорбительны для нас. Тем не менее, раз слухи в народе распространяются, мой долг – предупредить каждого: не занимайтесь сплетнями или доносами. Имам обязан призывать людей к Исламу, распространять Слово Аллаха на земле; в работу имама не входит следить за своими прихожанами, и других он должен предупреждать о недопустимости этого деяния. Для имама каждый прихожанин является доверенным ему Аллахом человеком, которого он должен наставить на путь истины благим увещеванием!

По Шариату нельзя ни доносить, ни сплетничать. В хадисе Пророка (мир ему и благословение) сказано: «Доносчик не войдёт в Рай»! Однажды Пророк Муса (мир ему) собрал свой народ, чтобы просить Аллаха о дожде, но Творец не принял их дуа. Так они собирались трижды, но Аллах не отвечал на их молитвы. Когда Муса (мир ему) спросил у Всевышнего, почему, хотя они делают дуа, дождя нет, Аллах ответил ему, что среди народа Мусы (мир ему) есть один сплетник и из-за него Он не принимает их дуа. Муса (мир ему) попросил Творца назвать его имя, но Всевышний сказал ему: «Ты хочешь, чтобы Я повелевал вам не сплетничать, а Сам сплетничал?» Тогда Муса (мир ему) вернулся к своему народу и призвал всех сделать тавбу (покаяние) от сплетен, после чего Аллах ниспослал этому народу дождь!

Обращаюсь и к работникам правоохранительных органов. Вы всегда находитесь в зоне риска. Сегодня, чтобы работать в органах, даже обычным гаишником, нужны мужество и стойкость. Чувство, что смерть всегда рядом, должно особенно укреплять иман человека. Вы работаете ради спокойной жизни мирных граждан. И по закону Аллаха кто-то должен смотреть за порядком. Аллах создал одних врачами, других – учителями. И каждый обязан выполнять свой долг с честью и ответственностью перед Всевышним! Наверное, среди вас немало тех, кто потерял своих друзей, близких, однако злость и агрессия не выход из сложившейся ситуации. По Шариату, чтобы наказать человека, нужны веские доказательства его вины, и если наказание справедливое, то судью ждёт вознаграждение от Аллаха. Но если наказание несправедливое, если, пользуясь властью, пытками выбивать из людей признание, применять к ним насилие, то Аллах непременно накажет насильника. Если кто-то избежит наказания в этом мире, то в том мире оно неизбежно для всех. Независимо ни от чего смерть существует и для уверовавших, и для неверующих, и для тех, кто лицемерит!

Да наставит нас всех Всевышний Аллах на путь истины, да ниспошлёт Аллах всем нам мудрость и терпение в решении общих для нас проблем!

С уважением,

№40 (802327) / 12.04.2012 21:19:06

профессиям врач!!!!

Әгәр сиңа килердәй акчаң булмаса!!!!Без аптекада беләбез аны, кешенең нинди хәлдә калганын.Зарплатаның яртысы врачта, яртысы противозачаточный таблеткага кирәк. Ашарга, кияргә, яшәргә кайдан???

Синең башыңа килмиме, бу хатынның безнең илдәге зарплаталар белән врачка да, таблеткага да акчасы булмаска мөмкин!!!Төймә кабарга онытылырга мөмкин!!!Презерватив тишелергә мөмкин!100 сәбәп булырга мөмкин!!!Сүз хатын-кызны унитазага бала табарга җиткергән дәүләт турында барырга тиеш!!!!!

Сез һаман үзара талаш белән шөгыльләнәсез!!!! Ә дәүләт читтән карап сөенә генә....

Дөресен әйткәндә, бу хатынны гаепләп сез үзегез эченә җыелган ачуны һәрвакыттагычы сезгә карата көчсезрәккә генә коясыз!!! Ах, такая сякая зараза,мин түзәм, чарасын табам, үстерәм, ә ул????

Ә җинаятьче ата кайда????? Ник ул ясаган баласы турында кайгыртмаган!!!!!Ник ул хатынны соңгы көнгә хәтле эшкә йөрткән????

№39 (802319) / 12.04.2012 20:57:33

Күке, хэзер акча заманасы.Акча тотып килсеннэр.Консультация бирерлэр яхшырак.Бушка хэзер сугыпта екмыйлар.
Безнен янга йорерлек булмасын очен ,балана тэрбия бир.Аларнын берседэ безгэ тансык тугел.

№38 (802314) / 12.04.2012 20:28:52

Күке, нишлэп эле мин синен балана,консультация уткэрергэ тиеш?)))))
Маладис! Күрсәттең кай тирәдән булуыңны! Эшеңне алыштыр!Син бөтенләй зарплатага лаек түгел!
Консультацияне үз участогыңдагы хатыннарга бирә алмаганны,синнән көтмибез дә без аны.
Шуннан балан,себерелеп бала тапмас.Кияугэ чыгып табар,газиз этисе бн.Бу сина гына тугел,ботен энилэргэдэ кагыла)))))))


Эйе мондый тупас врач янына аяк та атлыйсы түгел. Бер тапкыр шундый консультация алган кыз бала сиңа мәңге килмәячәк...Ходай сакласын берүк...

№37 (802311) / 12.04.2012 20:15:53

Күке, нишлэп эле мин синен балана,консультация уткэрергэ тиеш? акчасын тулэсен башта,аннары яхшы консультация бирер врачлар.Балан бер тишеген тыя алмаганга врачлар гаеплеме эллэ хэзер??? Елга бер тапкыр больницага килеп куренгэннэре бармы? юк!
Э,даруларга килгэндэ.Даруларны вакытында,сэгатендэ,минутында эчэргэ кирэк шул аны сенелем.Анын онытып.бер сэгатьтэн исенэ тошереп эчуенэ дэ врачлар гаеплеме?
Таблетированный абортны зыянлы дип тапсан,балан кесэсенэ презервативлар тык,узен!
Шуннан балан,себерелеп бала тапмас.Кияугэ чыгып табар,газиз этисе бн.Бу сина гына тугел,ботен энилэргэдэ кагыла.

№36 (802295) / 12.04.2012 19:04:20

Күке, кукелдэвегем,мин сина аборт зарсыз тугел димэдем.))))
Күрсәт язмаңнан зарарлы булуын әйтүең турында!!!
Чынлап та врач булсаң таблетированный абортның да ни дәрәҗәдә зыянлы булуын да белер идең! Менә синең кебек "табиплар" аркасында да күп шул, саклану чараларын сайлый белмичә йөккә калучылар.
Врач булсаң син хатын-кызларны абортка хәтле җиткермичә,алдан чаралар куллану турында аңлату алып барырга тиешсең. Бу билгеле үз эшен белеп яратып,башкарган һөнәр иясенең бурычы булып тора.
Кызганыч дорфалыгыңа караганда синең очрак түгел.

№35 (802290) / 12.04.2012 18:27:14

Мең гафу, хәреф хаталары өчен, төзәтәм.
Синең ул бар хис-тойгыларың, барысы да - примитив материнский инстинкт!
Ул бар җан ияләре өчен хас нәрсә, хәтта чучкада да бар ул.
Чучка әнә кара, баласы өчен ни генә эшләми, чәйнөп өзә һәрберсен, үз баласына тигәнгә!
Сыерны алып кара, имезә торган сыерны. Ул бит көтүгә бармый, качып кайта, шул кечек кенә. йомрык кына, мыш-мыш йоклап яткан б..лы күтен карар өчен.
Кайткач капкадан кретмәсәң, җимерә, вата аны, үзен кая куярга белми.
Ә менә шул вакытта бозавын ишек алдына чыгарсаң, шундук тына, аны күрүеннән, аның чабып йөрүеннән эндорфин ала торган примитив җан иясе бит ул, баш миендә примитив инстиктлар, стеоротибы поведенияләре генә булган зат.
Әле сез имезгәндә нинди ләззәт алганыгызны язмагансыз.
Табигат бабай шундый примитив механизм уйлап тапкан анасы баласын имезсен өчен, ана имезгәндә шулкадәр кайф кичерә, аны язып та бетереп тә булмый.
Чучканың үз баласын имезгәнен карап торганыгыз юкмы?
Бәләкәчләре, йомрылары корсагына үрмәләп менеп борыннары белән массироват итә-итә аналарын имгән вакытта инде, чучка артык ләззәтттән күзләрен йомып җибәрә, мыррр-мыррр- мырр мырылдый башлый, аннан трактор кебек мырлый. Мин үз гомеремдә ул кадәр дә кайфоват иткән җан иясен күргәнем юк.
Моны ниндидер югары материянең югары продукты дип кем әйтә алсын инде?
Ә галимнәрнең хәзер төгәл ачыклавы буенча дөньядагы бар бәлаләр, бар сугышлар, бар ачлыклар, - барысы да шул примитив җан ияләре аркасында, үз гамәлләре акыл белән түгел, ә инстинктлар белән билгеләнгән җан ияләре аркасында.

№34 (802289) / 12.04.2012 18:16:42

Синеж уд бар хис-тойгыларыж барысы да - примитив материнский инстинкт!
Ул бар җан ияләре өчен хас нәрсә, хәтта чучкада да бар.
Чучка әнә кара, баласы өчен ни генә эшләми, чәйнөп өзә һәрберсен, үз баласына тигәнгә!
сыерны алып кара, имезә торган сыерны. Ул бит көтүгә бармый, качып кайту, шул кечек кенә. йөмрык кына, мыш-мыш йоклап яткан б..лды күтен карар өчен.
Кайткач капкадан кретмәсәң, җимерә, вата аны, үзен кая куярга белми.
Ә менә шул вакытта бозавын ишек алдына чыгарсаң, шундук тына, аны күрүеннән, аның чабып йөрүеннән эндорфин ала торган примитив җан иясе бит ул.
баш миендә примитив инстиктлар, стеоротибы поведенияләре генә булган зат.
Әле сез имезгәндә нинди ләззәт алганыгызны язмагансыз.
табигат бабай шундый примитив механизм уйлап тапкан анасы баласын имезсен өчен, ул имезгәндә шулкадәр кайф кичерә, аны язып та бетереп булмый.
Чучканың үз баласын имезгәнен карап торганыгыз юкмы?
Бәләкәчләре, йомрылары корсагына үрмәләп менеп борыннары белән массироват итә-итә аналарын имгән вакытта инде, чучка артык ләззәтттән күзләрен йомып җибәрә, мыррр-мыррр- мырр мырылдый башлый, аннан трактар кебек мырлый.
Моны ниндидер югары материянең югары продукты дип кем әйтә алсын инде?

№33 (802285) / 12.04.2012 17:29:41

менэ минем бэлэкэй улым бар! анын ин тэмле бит алмалары, исе, кечкенэ борыны,мина карап елмаюы, имигэ башын куеп мыс-мыс йоклавы йорэгемэ сары май булып ята! э язмадагы сыман дунгызлардан, мин аларны кеше дип эйтэ алмыйм, мин жирэнэм!
кукушкага килгэндэ, сезгэ алтыннан хэйкэл!!!

№32 (802284) / 12.04.2012 16:40:56

иркэ!синен язган коментларынны укып барам, язу манеран буенча син типа авыл хатыны..коне буе монда утырып синен абзарындагы сыерыннын жилемнэренэ мастит булмыймы?аннан сауганда тибенэ башлый бит ул..
кукушка уз баласы остенэ ташландык бала устерэм дигэн,кызы кысыр тугел! э рас. склероз б.н. бала таба алмавы турында язган! синен иркэ башына барып житми ахры, уз башына тошсен иде шул хатын участе аннан карар идек синен ничек иркэлэнгэненне!

№31 (802277) / 12.04.2012 14:52:50

Бактерия-вирус булган инде.
Уйнаган, шаярган, уйнашкан, сикерешкән дә инстинкты белән, аннан залетать та итеп куйган.
Аннан инде шул бактерия кебек ашаган да ашаган, ашаган да ашаган.
Тиресенә сыя алмый башлагач икегә бүленгән.
Икегә бүленгәч, тагын ике бактерия-вируска әйләнгәч, тагын ашарга тотынганнар икәүләп бактерия-вирусларның процентын арттыру өчен.

№30 (802276) / 12.04.2012 14:48:08

Күке №20 (802260) / 12.04.2012 / 13:57

:

№29 (802272) / 12.04.2012 14:39:16

Күке, кукелдэвегем,мин сина аборт зарсыз тугел димэдем.Кузенне шар итеп ачык укы,остэн укып,"жинелгэ" санап йоргэнгэ жэмгыять бугенгесе кондэ шундый хэлдэ! Синен кебек энилэр топле кинэш бирэ алмаганга бит инде акылсыз кызлар шундый юлга баса.Тэрбияне бала ЭТИ-ЭНИсеннэн алырга ьтиеш башта,Хэленнэн килми икэн тапма,аборт ясат,эле ярый шул абортлар бар СОЕНЕГЕЗ,мусыр,канализациялэр куптэн ташландык балалар бн тулыр иде.
Аборт ясатыпта сау сэамэт балалар табып була диелгэн иде анда.

№28 (802271) / 12.04.2012 14:39:08

№24

Күке


шундыйракны икенче форматта язып сызып аткан идем.Кичкә язармын әле.

№27 (802270) / 12.04.2012 14:36:17

Бала табып караган хатыннар бугай бит инде күбегез. Ничек бала тапкач ук эшкә барып басарга була?! Дөрес хәл түгелдер бу... У хатын минимум дигәндә, кан китеп аңын югалтырга тиеш бит инде эшкә барып баскан очракта. Белмим, мин бала тапкач урыннан да тора алмадым...

№26 (802269) / 12.04.2012 14:35:41

Куке , рэхмэт !))) Барыбызнын да балаларыбыз бар - бергэлэп бер-беребезгэ ярдэмлэшеп яшэргэ насыйп итсэ иде !
Куке , бутэн югаласы булма !!!))))))

№25 (802267) / 12.04.2012 14:27:31

Хәлеңне аңлыйм кукушка. Врачларның сүзенә төкереп тапкан хатыннар да бар билгеле. Ләкин бу очракта алар җаваплылыкны үз өсләренә бөтенләй дә алмыйлар.

№24 (802266) / 12.04.2012 14:25:25

Бәлки ул хатынныкы тагын да начар булгандыр,анысын да белмибез Мишәр кызы! Аннан килеп синдә закалка да көчлерәк булган. Бу синең өстенлегең!Алдагы тормышыңда таяныч булсын җимешләрең!
Татарстан алга китсен өчен Россиянең дә алгарак карый башлавы кирәк шул..

№23 (802265) / 12.04.2012 14:25:23

Ятим баланын нинди гаебе булсын,гаеп ташлаган анада!Мин дэ бала гаепле димэдем бит,гаеп сэламэтлектэ булмый нидэ булсын?Кысыр тугел бит минем кызым! э"РS"диагнозы белэн бала табарга ярамый!

№22 (802263) / 12.04.2012 14:10:18

Кукушка , эгэр дэ чыннан да бала кирэк икэн , ташлап калдырган аналарнын балаларынын нинди гаебе бар , балалы буласыгыз килэ икэн , Иркэгэ шулай язмас идем .
Куке , эйдэгез , алайса ул хатынны хуплап , утерик ти балаларны...
Минем , уземнен тормышым да , ул хатынныкыннан эз генэ дэ жинел тугел иде , э хэзер шунын жимешлэрен курэ башладым , Аллага шокер ! Сез уйламагыз бу бигрэк каты бэгырьле хатын икэн дип ...
Телим ,мин , Татарстаныбызнын алга китуен , но вряд ли ....

№21 (802261) / 12.04.2012 14:00:58

Кукушка! Дөрес аңласам,үзең тапкан кызың баласыз бугай!Монда сәбәп сәламәтлек белән бәйле түгел бугай.(ниндидер башкасы)
Син берне алып үстердем дигәнсең.
Кайчакта кызлар әнисенең язмышын кабатлый. Бәлки кызыңа да берне балалар йортыннан алырга кирәктер? Аннан үзенеке булыр!
Минем танышларда андый очрак булды.

№20 (802260) / 12.04.2012 13:57:01

Мишэр кызы,бала тапкан конне дэ эш урынында булган икән,аның хәле чынлап та кызыгырлык түгел.
Бала чыгарып ташлауны мондагыларның берсе дә акламый,тик сәбәпне тирәндәрәк эзләүчеләргә нигәдер катырак эләгә!
Без өстән уйлап яшәгәнгә шушы көнгә калдык түгелме соң?
Бу җәмгыятьтә хәзер хәлле кешеләр дә күп бала табып үстерергә теләп тормый. Бу хатын берсен дә үстерерлек хәлдә булмаган. Ни өчен? 30 яшьлек кеше нормаль җәмгыяттә фатирлы,эшле һәм бала тәрбияләрлек материаль байлыкка ия булырга тиеш түгелме соң? Әллә мин ялгышаммы? Ялкаулыкта,әрәм тамаклыкта гаепләп булмый, чөнки корсагы тулган көйгә дә эшләп йөргән?
Димәк бала табу киләчәктә бай хатыннар һөнәренә генә әйләнәчәк???

№19 (802259) / 12.04.2012 13:49:45

Рэхмэт,Иркэ,"хэлгэ кереп анлавын очен "...чуплектэге баланы табып алып устергэн очен "заслужила"мени мин? син узен,узеннеке кебек яратып,кабул итеп, ятим бала устерэ аласынмы сон?Башта устереп кара,аннан сон кешегэ каты бэрелерсен!

№18 (802258) / 12.04.2012 13:36:46

Зирэк кешелэрне юксынасын ахры,узеннеке житеп бетмимени? ,

№17 (802257) / 12.04.2012 13:36:40

Ике куке булмасын дип,шушы исемне яздым,мине кукушка икэн дип уйламасыннар тагы... уземнекеннэн яратыбырак \"кукушка\"баласы устердем,э уземнэн туган балама нинди хэсрэт курергэ язган икэн? Э савабы кая? Дореслек кая? Улгэн баланы жэллэп,эх,йорэгем яна....

№16 (802256) / 12.04.2012 13:35:10

Куке , мина калса монда ул хатыннын уз политикасы ...ЭШКЭ баскан ! - дигэнсен .Эгэр дэ эштэн китеп барса , сизэрлэр дип тэ курыккандыр .
Ышаныч кайчан буласы билгесез , башлап торып уз - узебезгэ ышанырга тиеш ! Нинди генэ авырлыклар булмасын , балаларыбызны мусор чилэгенэ ташламаска кирэк !

№15 (802254) / 12.04.2012 13:23:21

туалетта бала табып чыгып,цехка эшкә басуны?????ЭШКӘ баскан!Миңа калса, рәхәт тормыштан түгелдер.))))
Мин дә шулай уйлыйм.
Иртәгәге конгә ышаныч булса, алай эшлэмэс иде! Элек баладан бу юл белән котылучылар я чыгып төшкән сәрхүшләр һәм сукбайлар гына иде.Ә хәзер???
Арча районындагы күп балалы хатынны искә төшерегез!

№14 (802252) / 12.04.2012 13:20:14

№11
Эх Энҗебикә күренми.Ул бик дипломатично тезеп китә иде, мин ул яза торганнырның турысын ыга әйтәм.

Әгәр сезгә Ходай рассеянный склероз бирә икән, димәк сез моны заслужили.Сезнең фикерләрдән чыгып әйтәм. Һәм сезгә мондый фикерләр бала үстерегә ярамый.
ЭКОга акча булмаса, күпме бала детдомда ата-ана күзен көтә.

№13 (802251) / 12.04.2012 13:19:28

Аборт зарарлы дип, баланы унитазга башы б\н тыгаргамы?)))))))
Күрсәт сиңа ярый дип әйткән урынны Кукегә?

№12 (802248) / 12.04.2012 13:13:55

Бу хатын белән берәр психолог сөйләшкәнме???? Сез, хатыннар, үзегезне күз алдына китерә аласызмы, туалетта бала табып чыгып,цехка эшкә басуны?????ЭШКӘ баскан!Миңа калса, рәхәт тормыштан түгелдер.
Миңа бу "Парфюмер" фильмын хәтерләтте.

№11 (802246) / 12.04.2012 13:11:44

Эх,минем балама булса бу бала? Бала котеп гомерлэре уза...юкса,кысыр да тугел,югары белеме дэ бар, укый-укый башына бэргэн, "рассеянный склероз" диагнозы куйдылар...ЭКОга барырга миллионнары да юк...6-7 менгэ эшлэп "сурмама" яллап булмый шул...30 яшькэ житеп,шушы эшкэ ничек барган бу хатын? картаймыш конендэ исенэ тошэр,эмма сон булыр...

№10 (802243) / 12.04.2012 13:03:37

Бала туар дәрәҗәгә җиткән икән, хатны-кыз аны табарга һәм тәрбияләргә тиеш.
Ни өчен бу хатын шул дәрәҗәгә төшерелгән???? Бала атасы кайда????
Әпәйт, ул аны яратмаган диярсезме? Яратмагач, ник йоклаган????

Ә дәүләт, җәмгыять???Ирләргә разнузданное сексуальное поведение рөхсәт бирелгән икән, димәк хатын-кызларга туачак балаларын карарлык акча түләнергә тиеш.

Хатын-кызны шушы җинаятькә этәргән җәмгыятьне нинди җәзага тартабыз??Аны болай да көчләп атом бомбасы тотып тора, бәлки чынлап та таркатырга кирәктер.Хатын-кыз бала тәрбияләгән өчен беркайчан акча түләмәячәкләр бит.

№9 (802242) / 12.04.2012 13:02:40

Куке , мондый очракта синен белэн килешэ алмыйм . Теге хатын балага узган икэн белмичэ или белеп , кирэге булмагач лучше абортка баруын хэерлерэк булган булыр иде , ни эшлэтэсен шулай язган булгач ....э хэзер , бер генэ ход - курэлэтэ бала сын утергэне очен , эйтергэ авыр булсада тормэ генэ диясе кала (

№8 (802239) / 12.04.2012 12:44:28

Аборт зарарлы дип, баланы унитазга башы б\\н тыгаргамы?

№7 (802231) / 12.04.2012 12:14:13

Гомерлек врач апа! Син табип түгел! Булсаң да профессияң буенча гына!

Абортның кайсы да зарарлы!!! Кайсы районда эшли шундый наданнар???

№6 (802230) / 12.04.2012 12:11:29

Иркә!!! Тулысынча кушылам сүзләреңә!!!

№5 (802229) / 12.04.2012 12:07:37

Иркэ синен белэн килешеп булмый. Мин шэрэ дэ йормэдем. Тэртипсез дэ йормэдем.Ирем дэ яшьтэн эшлэп ускэн кеше.Азып-тузып йормэгэн. Һэр конем ходайдан бала сорап, бала котеп утэ....

№4 (802228) / 12.04.2012 12:06:44

Бу хатын ни чэчэгемэ дип,9 ай буе ул баланы карынында кутэреп йоргэн,тугач утерер оченме???,бала кирэкми икэн саклан,хэзер саклану чараларынын ниндие генэ юк бит.Эгэр ялгыш кына бала узсан,элегэ син аны устерергэ,яшэтергэ кочен юк икэн.аборт ясат!!! Нигэ гонахсыз сабыйнын жанын кыярга??? 12 атнага кадэр эле сабыйга жан керми,абортнында нинди генэ торлэре юк хэзер,таблетированный аборт бар,бер таблетка гына йотып жибэрэсен,мини,общий абортлар бар!Хэзерге заманда аборт ясаган хатын-кыз килэчэктэ дэ сау сэламэт бала таба ала,мидицина алга киткэн заманнарда да бала утереп ят инде син,жирбит!
Бу хатыннын урыны иректэ булырга тиеш тугел.Башсыз хатын,30 яшендэ дэ башында жиллэр уйный.БАЛА бит ул,мэче баласы тугел.

№3 (802224) / 12.04.2012 11:22:03

Ринат, мин киресенчә уйлыйм
Баланы аны Ходай бирә.Табигатьтән баласызлыкбик сирәк очрый торган әйбер. Кызларны кечкенәдән үз сәламәтлекләрен сакларга өйрәтергә кирәк. Кыш көне билләрен ялангач йөрткән кызларга мин, налог түләүче акча бирергә тиешме???Ирләр, сезнең көнгә 100м җәяү йөри үтәргә иренеп, пиво эчеп күзәнәкләрегез хәрәкәтсез калганга тагын мин тиешлеме????


Ә менә бу хатынны җинаять кылырга ни этәргән??? Киләчәк көнендә өмете булса, бу аны эшләмәс иде, иманым камиль!

Бездә сәләмәт туган балаларны карау мөмкинлеге юк!!!! Балалар сайлаучы түгел шул!!!
Ирләр шовинизмы котырган Россиядә хатын-кызда иң көчле инстинкт - үз баласын карау, тәрбияләү инстинктын юкка чыкты. Хатын-кызга икенче баласы тудымы, 5-6 яшькә хәтле уртача хезмәт хакы билгеләргә кирәк. Ә балалар бакчасы үз бәясенә түләүле булырга тиеш.(самоокупаемый)Алары җәмәгать эшен бала тәрбияләүдән өстен күргән хатыннарга. Сайлау хокукы булырга тиеш. Бу очсызга да чыгачак, сәләмәт балалар да үсәчәк.Балалар бакчасы рухи һәм физик сәламәт балалар бирә алмый. Моны СССР тәҗрибәсе күрсәтте инде.Бу мисал да шушы тәҗрибә җимеше.

№2 (802201) / 11.04.2012 22:40:33

Компетентлыгы белән артык аерылып тормаган (интернет блогларда язганнарынча - самое худшее, самое вороватое правление в Руси за всю его тысячелетнюю историю) безнең федераль җитәкчеләребез баласыз гаиләләргә ярдәм итүне бераз булса да карарлар иде, чак кына миләре булса башларында.
Илдә һәр җиденче гаилә - баласыз, һәр өченче гаилә парларының репродуктив сәламәтлеге буенча проблемалары бар.
Ә аларны шифалау хәтта страховой тыйб хезмәтләре исемлегенә дә кертелмәгән. Андый парлар йөзмеңнәрен түләп хосусый клиникаларга мөрәҗәгать итәргә мәҗбүр.

№1 (802175) / 11.04.2012 20:06:38

ник ходай шулай артык рэхимсез кылана. ник кирэкмэгэн кешегэ бала бирэ. э бала кирэк кешенен баласы юк!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! дорес тугел бу, иптэшлэр.

▲ Өскә

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
ТНВ
Addnt.ru
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Туган як
Камал театры
Тинчурин театры
Татар дәүләт филармониясе
Барс-Медиа
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Идел
Өмет
Татарстан Язучылар берлеге
Кариев театры
Түгәрәк уен
Татарстан китап нәшрияты