• 20.12-30.12 "Куян Эдвард сәяхәте". Балалар hәм ата-аналар өчен спектакль премьерасы. Г.Кариев исем.театр.
  • 20.12 "Агыйдел" дәүләт җыр hәм бию ансамбленен юбилей концерты. Филармония концертлар залы.
  • 20.12-22.12 Научный новый год от проекта "Умная Казань". Казань ул. Мартына Межлаука, 1 (здание Института психологии и образования КФУ)
  • 28.12 "Школа волшебников". Новогодний мультимедийный спектакль. КСК "Уникс". 15:00, 18:00.
Туган көннәр
  • 14 Декабрь Әнәс Галиуллин
  • 14 Декабрь Сәет Шәкүров (1917-1989)
  • 14 Декабрь Алсу Әбелханова
  • 14 Декабрь Нур Әхмәдиев
  • 15 Декабрь Габделбарый Болгарский (1884-1927)
  • 15 Декабрь Диләрә Илалтдинова
  • 15 Декабрь Мөҗәһит Әхмәтҗанов
  • 15 Декабрь Лилия Сираҗиева
  • 15 Декабрь Нуриәхмәт Сафин
  • 15 Декабрь Рәшит Нәҗметдинов (1912-1974)
  • Казанда Мега, Ашан, проспект Победы. Бигичева, Зорге. Глушко тирәэсендә бер бүлмәле квартира снимать итәр идем. Бәясе 13 меңнән артмасын иде. Вакытында түләүне гарантиялим. Риэлторлар борчымагыз. 89600541139
  • Казаннын Ибрагимов тукталышындагы 2 бүлмәле фатирга бер кыз эзлим. квартирда кызлар яши. 4500 сум. Риэлтор тугел. 89179361290 (ватсап)
  • Котлау текстлары язам. 89178706654
  • Кгт 22 м Ульяновской да сатыла. тел 89021258891
  • Казан. Яңа бик матур сандык сатыла. 89655808912
  • Казан. Чапаева урамында 2 бүлмәле яңа фатир сдавать итәм. 89655808912 (хозяйка)
  • Казан шәһәрендә Зур Урамда урнашкан коммуналь фатирда 16.5 кв.метрлы булмә сатыла. 89503134779
  • 10 декабрь көнне үгез суеп сатыла. Актаныш. Киров. тел:89534978995
  • Бәйрәм табыныны матур итеп пешерелгән үрдәкләр, бытбылдыклар пешерәм. 89600486412
  • Мутон тун сатыла. Размеры 50-52 Озынлыгы тездән узган. Тел. 89033133608

 

 

 

 

 
Архив
 

               

30.01.2012 Дин

Күпхатынлыкның төп таләбе – гаделлек

Телевизордан мөселманнар турында фильм карадым. Патша үзенә кол итеп сатып алган хатын-кызлар арасыннан бик чибәренә гашыйк була. Соңыннан ул аны хәтта азат итә. Әмма төн кунарга чакыруын дәвам итә. Азатлыкка ирешкән кол хатын: "Хәзер без якынлык кыла алмыйбыз, бу – зина булачак", – ди. Рамил хәзрәт Юныстан шуны беләсе килә. Коллыкка төшкән хатын-кыз белән якынлык кылу зина саналмаганмыни?

 

Зөлфия Кашапова.

 

Әтнә районы

 

"Иман" сәхифәбезбездә "Рамил хәзрәт вәгазь­ләре"н алып барганнан бирле укучыларыбызда сораулар арта гына бара. Бу юлы Кол Шә­­риф мәчете имам-хатыйбы, Казан Кремле музей-тыюлыгының иҗтимагый һәм дини оешмалар белән элемтә буенча урынбасары Рамил хәзрәт Юныс белән нәкъ Зөлфия ханым кузгаткан темага сөйлә­шергә булдык.

 

– Рамил хәзрәт, Әтнә районыннан укучыбыз, ялгышмасам, күптән түгел телевизор экраннарыннан күрсәтелгән "Великолепный век" дип исем­ләнгән төрек фильмы турында сүз кузгаткан бугай.

 

– Әйе, бу – Госман империясе вакытын тасвирлаган фильм. Төркиядә ул бик зур бәхәсләр кузгатты. Анда яшәүче мөселман халкы әлеге фильмны күрсәтүгә каршы чыкты. Билгеле, биредә Госман империясенә кагылышлы тарихи вакыйгалар хакыйкатькә туры килми. Әмма безнең илдә әлеге фильмны рәхәтләнеп күрсәтәләр. Мөселманнарның кырын эшләренә багышланган мондый сериалларны гавам яратып карый. Шуны әйтәсе килә: беренчедән, бу фильм тарихи фактларга туры килми, икенчедән, коллык мәсьәләсе дә бүген актуаль түгел.

 

– Бу теманы дәвам итеп, тагын бер мисал китерәсем килә. Ире үлеп киткән бер ханым, минем хәләл җефетем юк, башка ир белән яшәү миңа гөнаһ саналмый, дигән. Әйтер­гә кирәк, бүгенге болгавыр заманда үз-үзләренә шундый "фәтва" чыгаручылар шактый күбәйде. Шайтан коткысына бирелеп, зина кылучылар хакында сез җомга намазларында да еш сөйлисез.

 

– Никах булмыйча торып теләсә кайсы ир һәм хатын-кызның (ирле хатынмы, ирсез хатын булсынмы ул) җенси мөнәсәбәте – зина дип атала. Дин юлында булмаганнар күп вакыт гөнаһның нәрсә икәнен дә аңламый. Чөнки гөнаһның нәрсә икәнен аңлар өчен иман кирәк. Иманнан ерагайсаң – син гөнаһка кереп китәсең, якынайсаң – Аллаһка якынаясың – гөнаһтан арынасың. Әгәр кешенең иманы юк икән, ул ничек тели – шулай яши, әллә нинди үзе уйлап тапкан дингә табына, төрле хорафатларга ышана. Гөнаһны, зинаны берничек тә аклап булмый. Дөрес, әлеге мәсьәләне чишүнең төрле юллары бар. Әйтик, күпхатынлык. Бу – Аллаһы Тәгалә тарафыннан тәкъдим ителгән бер ысул. Бүген ул бик актуаль. Хатын-кызларның саны күбрәк дибез бит инде. Әгәр ир-атның мөмкинлекләре булса, Аллаһы Тәгалә тарафыннан бу рөхсәт ителгән гамәл санала. Күпхатынлыкка кадәр, иң әүвәл, гаиләдә дөрес тәрбия булырга тиеш. Бүген балалар ничек тәрбияләнә? Алар бүген "Дом 2" кебек төрле мәгънәсез тапшырулар, сериаллар карый. Шайтан аларга 7 -8 яшьтән үк кереп утыра инде. Димәк, нарасый шушы яшьтән үк бу гөнаһ белән яши, ул аның җелегенә сеңеп кала. Әгәр бала кечкенәдән үк әти-әнисен күреп, тәрбия алып үссә, ул әхлаклы була. Моның ачыктан-ачык дәлиле "Йосыф кыйс­сасы"н­да да бар. Нинди генә газаплар аша узмый Йосыф. Әмма ун яшенә кадәр әтисеннән алган тәрбия белән ул хәтта хатын-кыз фетнәсен дә җиңеп чыга. "Хатын-кыз фетнәсенә караганда, зинданда булу миңа хәерлерәк", – ди Йосыф. Бүген безнең дини тәрбия аксый төшә. Балалар бакчасында, мәктәпләрдә әхлак дәресләре, дин дәресләре юк. Гаиләдә дә бернинди тәрбия күреп үсмиләр. Бүген күпчелек яшьләребез нәфеснең колы булып яши бирә.

 

– Зинадан котылуның бер юлы – күпхатынлык бар, дип әйтеп киттегез. Бүген әлеге мәсьәләне калкурак куярга ки­рәктер, мөгаен. Чөнки күпхатынлык турында соңгы елларда еш ишетергә туры килә. Ике хатын белән яшәгән кешеләрне беләм. Дөрес, аларның адресына тәнкыйть сүзләре җитке­рүчеләр бик күп. Андыйлар үзләре дә ике хатын белән тормышларын кеше күзенә күр­сәтмәскә тырыша. Әмма без капчыкта ятмый, андый хәбәр тиз тарала. Бүген андый ир-атлар күпвакыт үзләрен ничек тотарга белми. Бәлки, сез киңәш бирерсез?

 

– Егерме ел элек бик күп районнарда яулык бәйләгән кызларны әти-әниләре аңламый иде. Әтиләре үз кызларын: "Мине кеше каршында мәсхәрә итеп йөрмә", – дип өйләреннән куып чыгарган очраклар булды. Унбиш ел элек хәләл ризыкның да нәрсә икәнен белмәделәр. Бүген, ниһаять, без хәләл ризыкның да кадерен аңладык. Күбебез хәләл иттән башка ит алмый. Әйтик, егерме ел элек берәр җитәкченең намаз укуын, кулын күтәреп дога кылуын, тәһарәт алуын белсәләр, бигрәк тә сәер тоелды. Ә хәзер безнең министрлар, җитәкчеләр намаз укый. Бу – табигый күренеш кебек. Бүген шулай ук күпхатынлык та ят һәм сәер тоела. Әлбәттә, Аллаһы Тәгаләнең мантыйгы белән адәм баласының мантыйк вакыты туры килми. Кайчандыр яулыкны яшереп бәйләгән, җитәкчеләр качып кына өйләрендә намаз укыган кебек, бүген күпхатынлыкны да яшереп баралар. Әмма мин Татарстанда, Казанда күп хатын белән яшәгән кешеләрне беләм. Еш кына ислам динендә генә күпхатынлык күзәтелә дип әйтүчеләр бар. Дөрес түгел, Библияне укырга кирәк. Сөләйман, Давыт, Ибраһим, Муса пәйгам­бәрләрнең ничә хатыны булган? Бу бит бөтен диннәрдә, бөтен пәйгамбәрләрдә күзәтелгән хәл. Табигатьтә дә без моның белән очрашабыз. Авылда бер әтәчкә ничә тавык? Беребез дә әтәчне куып чыгармыйбыз бит. Безнең ислам дине – табигый дин. Хәзер шушы сөйләгәннәргә кире мисал китерәм. Күп кенә хатын-кызлар үзләренең ирләренең читкә йөрүләрен беләләр. Җәһәннәм гамәле кылып йөр­гәндә хатыннары күз йома, тү­зәләр, ә хәләл юл белән, Коръән кушканча үтәүдән оялалар, куркалар һәм сүгәләр. Аллаһы Тәгаләдән биргән бу дәва яки гамәл әлегә бездә сәер кебек. Әмма бер егерме елдан соң моның белән беркемне дә гаҗәп­ләндерә алмаячакбыз. Кол Шәриф мәчетендә шактый кешеләргә никах укырга туры килде. Бер ягында беренче хатыны утыра, ә икенче ягында икенче хатынына никах укыдык. Беренче хатыны моңа икенче хатын табып биргән, бергәләп туйга әзерләнгәннәр.

 

– Әгәр ир икенче хатын алуын беренчесеннән яшерсә, гөнаһ буламы? Алай өйләнүче­ләр дә шактый бит. Ир-атның хәләл җефетеннән рөхсәт алуы кирәкме?

 

– Бик күп еллар Мәрҗани мәчетендә эшләгән имам Зәки хәзрәттән берәү сораган ди: "Хәзрәт, икенче хатын алганда, беренче хатыннан рөхсәт алырга кирәкме?" – дигән. Ул бераз кы­рысрак иде. "И, хайван, сиңа Ал­лаһы Тәгалә рөхсәт биргән бит инде, тагын нәрсә кирәк?" – дип җавап кайтарган. Күпхатынлыкның төп таләбе – гаделлек. Яшерен булган вакытта гаделлек үтәү авыр. Бер хатын белә, ә икен­чесе бернәрсә дә белми. Ә аларга бертөрле мән­фәгать, бертөрле тору урыны булырга тиеш. Гаделлек булганда, күпхатынлык мәсьәләсе дөрес үтәлгән булып чыга.


Ватаным Татарстан
№ 14-15 | 27.01.2012
Ватаным Татарстан печать

 
comments powered by HyperComments

Фикерләр

№322 (798041) / 10.03.2012 13:17:08

йоклаганда беренчесе буып утерми дип кем гарантия бирэ бик тэ четерекле мэсьэлэ бу жэмэгать,лущщы шуен шуен гына.

№321 (797221) / 02.03.2012 16:13:36

Хәзер ирлэрнең күбесен шулай 1 ирне 3-4 хатын эшлэп туйдырса гына инде,алайса бетә бит ирләр җир йөзендә.
Мне нравится
18 фев в 23:21|Комментировать

№320 (795411) / 11.02.2012 16:09:07

* №319 клон.

№319 (795292) / 10.02.2012 09:22:55

№318 (795016) / 07.02.2012 15:24:38

Киркоровнын "тосен" белмэгэн кешелэр калдымыни эле Россияда хаман?:))))

№317 (794996) / 07.02.2012 12:57:53


Бу битне укысаң башың әйләнер.Кыскасы болай:Ирләр өчен хатын чит кеше,ә бала үзенеке.Хатын, ирләр өчен законлы бала табар өчен генә кирәк,башкача кирәге юк.Бу хәзерге заман требованиесе,чөнки хатын-кызлар ирләр фасонына керделәр тавышларыда ирләрчә.

№316 (794995) / 07.02.2012 12:49:04

Мэселман тэртиплэре, Нәрсә, әллә Киркорв та Исламга килгәнме??? Табып торасыз инде үрнәкләр!!! Алайга китсә, бу да халык фикере:
 КОГДА МУЖЧИНЕ НРАВИТСЯ ЖЕНЩИНА, ЕГО НЕ ИНТЕРЕСУЕТ ЕЁ ПРОШЛОЕ.. - ОН ПРОСТО ЗАБОТИТСЯ О ЕЁ БУДУЩЕМ. (опубликовано через Mail.Ru Агент)

№315 (794993) / 07.02.2012 12:27:10

Ханым, Сез ир-ат булып карадыгызмы эллэ? Астарак дэрес эйтелгэн: хатын-кызнын берсе дэ икенче хатын булу турында хыялланып утырмый. Шулай ук ир-ат та кемдер баласын устеру турында хыялланып утырмый. Кургэнсездер, куптэн тугел Киркоровнын 44 яшендэ "суррогатный мать" ярдэмендэ кызы туды.
«Я счастлив. Надеюсь найти женщину, которая полюбит мою дочь» - ди. Ул нигэ балалы (ускэн - беткэн)яраткан
хатын гына табып бэхетле булырга телэмэде икэн?

№313 (794929) / 06.02.2012 17:28:29

Ханым

№312 (794922) / 06.02.2012 16:41:31

20% чамасы ирлэр баласы узенеке тугел икэнен белми))))))
20 %ны кайдан алдыгыз сон?
Кайбер ирлэргэ кем баласын тэрбиялэсэ дэ барыбер. Алар балаларын энилэрен яратканга яраталар.

№311 (794919) / 06.02.2012 16:37:50

Гадел сүз (№309), Сездэ сорау тумадымы: нигэ бу тема бер дэ туйдырмый укучыларны, "чәйнәп аргач" та(кара: 1-нче коммент. - Иркэ) даими рэвештэ бик актив энгэмэ бара? Мондый жавап узеннэн узе туа: димэк, халкыбыз тормышында бик мэhим тема.
Эйтем бар "Дъявол прячется в деталях". Анын дэреслеге Сезнен коммент.та да чагыла: узегез "чүп нәрсә" дигэнсез, э узегез "барлык откликларны да укып чыктым".
Соры корт язган (№98): "Ир-атка сулга йөрергә ярый икән, читкә чыгыштырып кергән хатын-кызны да БЕР НИЧЕК тә кимсетергә ярамый!!!" Бер балагызнын хатыныгыз чыгып кергэн арада эмэллэгэн булуын белсэгез бу сузлэрне язарсызмы икэн? (Сексуальная революциянен жинуенен бер куренеше: 20% чамасы ирлэр баласы узенеке тугел икэнен белми)

№310 (794889) / 06.02.2012 10:36:38

Гадел сузгэ 309: аплодисменты!

№309 (794837) / 05.02.2012 20:09:13

Безнең милләтнең үзенә генә хас бер чикләнгәнлеге бар: теш арасына кыстырырлык та төше, әһәмияте булмаган чүп нәрсә хакында төкерек чәчә-чәчә озаклап,чүбек чәйнәргә сәбәп эзләп кенә торабыз. Тапсак, сөенә-сөенә, сәгатьләр-көннәр буена лаф орабыз. Бу биттәге барлык откликларны да укып чыктым да таң калдым: тапкансыз вакыт әрәм итәрлек актуаль проблема. Кемгә ничә хатын кирәк, имеш. Нәселе, заты, гаиләсе, мәхәббәте алдында җавплылык тойган иратка газиз хатыны да җитә, ә азгынга закон кирәк түгел, ул кырык башына җитәр, канәгатьлек таба алмас. Үз азгынлыгыңны, җирәнгечлегеңне дин кануннары белән капларга азапланып утырган бу көсәйләр хорына Иркәнең дә тартылуы минем үземне бик гаҗәпләндерде.

№308 (794829) / 05.02.2012 19:18:26

Дөнья алга китми тормый, безнең теге сенатта утыра торган ханым кем әле Мәскәүдә, Матвиенко да шулай дигән иде. Многоженство булса, кертербез дигщн иде.Бардыр инде, бер ир дщ ьитми торганнар. Сөйләсеннәнр. Мисаллар китерсеннәр. Өстенлекләрен күрсәтсеннәр.
Тыңларбыз, һичшиксез.

№307 (794823) / 05.02.2012 19:05:29

Соры корт, |\\но ушедшая в атеизм\\\| атеист мөселман булмый! Мин сине аңладым , Коръәнне гарәпчә укый белмисең, галимнәрнең тәфсирләрен танымыйсың. Син Гариф Гобәй китапларыннан аласың мәллә Коръән турында мәглүмәтне ?

№306 (794803) / 05.02.2012 17:51:45

эйе Соры мин ссылка куйган идем.Нигэдер Нурисламнар дэшми калдылар

№305 (794798) / 05.02.2012 17:44:08

Иркә, күп ирлелек турында әйтүче юк бит әле, дип язган итегез. Мөселман илләрендә күтәрелә икән бит, бу пробема:
"Мусульманки имеют право на секс с 72 девственниками на земле, поскольку они не получат этого на небе", - написала в своем блоге Насрин

http://www.pravda.ru/faith/religions/islam/17-01-2012/1104850-muslim_

)))

№304 (794725) / 04.02.2012 22:42:03

\\\"...рәсәй чиркәүләргә чит илләрдә дә,ил эчендә дә акчалата
ярдәм итә...\\\"

Әгәр динегезне белсәгез, динегезне күтәрәсегез килсә, күтәрсәгез,
югыйсә, киресенчә булыр иде. Сез зәкәт кенә түләр идегез, ә алар
(чиркәүгә йөрүчеләр)сезгә түбәнчелек белән җизья түләрләр иде.
Җизья зәкәттән ике мәртәбә генә артык. Ә сез бүген түбәнчелек белән
бөтенесен аларга түлисез. Җитмәсә, монда всякий соры корт атеистлар сезнең башыгызны катыра.

Менә бит Коръәннең башында ук нәрсә дип язылган:

\\\"3. Улар күҙгə күренмəгəндəргə ышана, намаҙҙарын дөрөҫ итеп 
уҡый. Беҙ биргəн малдарын Аллаһ юлында сарыф итə. 
(Күҙгə күренмəгəндəр: Аллаһ, фəрештəлəр. Матдəлəрҙең иң ваҡ 
киҫəксектəрен һəм һулый торған һауабыҙҙы беҙ күрмəйбеҙ, əммə 
мантыйҡ (логика) һəм 
күңел күҙе менəн уларҙы күрəбеҙ, уларҙың барлығына инанабыҙ. 
Шулай итеп, беҙ Аллаһтың Үҙен, фəрештəлəрҙе, ендəрҙе күрмəһəк тə, 
уларҙың барлығына ышанабыҙ. Аллаһ ярҙамы менəн тапҡан малдарыбыҙҙы
 Аллаһ юлында сарыф итəбеҙ:хəйер саҙаҡа, зəкəт бирəбеҙ, хажға барабыҙ, 
йəтимдəргə, мохтаждарға 
ярҙам итəбеҙ.) \\\" (2 нче сүрә)

№303 (794672) / 04.02.2012 14:13:28

үз илебез,иркә,мин мәчетләргә акча бирмибез икән,гаепмени КСАдан акча алу.
рәсәй чиркәүләргә чит илләрдә дә,ил эчендә дә акчалата ярдәм итә.
нигә мәчетләргә дә ярдәм юк?
мин дә бит налог түлим?!

рәсәй биреп тә,КСАдан алсалар гаеп булыр иде.

Илдус бер ел эшли,ни майтарды? хаман Госман гаепле.Госман ачкан бер кафе кеременә генә, Татарстан Ниния нәзәрәте яшәдемикәнни? Госманның ни эше бар, бер ел буена бүгенгеләрнең эшләре бармаганга? аңлатыгыз әле?

хәзергеләргә акча кирәк,Госман акча кирәк димәде,әкертен генә мәчетләр төзеде,аллахе ярдәм итте.

хәзер бәрәкәт беттеме? дини тәрбия икенче планга чыкты,беренче урында акча.

\"Мөфти китте,әҗәтләре калды\" дигән мәкәләне укыдым,Венера Беляева язган.
Ельцин китте Путин килде,әҗәтләр аз идеме рәсәйнең? Ә?

БЕР ел буена акча кирәк дип, авыз суын агызып утралар. акчаны таба белергә дә кирәк бит инде,мөфти урнын биләгәч. үз башыңа калгач авыр шул ул.

мине чыгырдан чыгарганы шул статия булды Биляеваның.
мин И.Фәезгә карашым әйбәт иде,судлашып йөри башлагач,күңлем кайтты. мин аны,читтә яшәгәч,ТВдан гына күрә идем,Госманны да. әмма Госман вакытында дини китаплар,намаз уку тәртибе,күп китаплар бушка таратыла иде...

ярар, Иркә әйткәнчә,күп сүз - юк сүз!!

безнең үз мөфтиебез,сезнең үзегезнеке,но шулай да.... күңел туган шәһәрдә - Казанда!!!

№302 (794633) / 04.02.2012 10:38:33

Мөсафир

Әллә син подоходный һ.б. налоглар түләмисең???

№301 (794632) / 04.02.2012 10:28:06

зимагур, №156, әгәр син намазлы булып, гаиләң дә намазлы икән бик яхшы. Тик ничек исламда яшәвең аңлашылып бетми. Зәкать кенә түлисе урында подоходный һ.б. налоглар түләпме? Һәм кемгә түлисең ул налогларыңны. Яки син эшли торган предприятияләрдән җыелган налоглардан кемнәр һәм ничек файдалана. Сине алдыйлар һәм син алданасың. Карышмыйча хәтта бик теләп.

№300 (794616) / 03.02.2012 22:47:43

нигэ булмасын???

№299 (794614) / 03.02.2012 22:45:38

Какая разница? Атеистның җенесе булмый.

№298 (794612) / 03.02.2012 22:41:34

Мин хатын-кыз.

№297 (794611) / 03.02.2012 22:39:29

ыслушай,хәзер хатын-кызга да ялгыз яшәү ошый, ач тамагым, тыныч колагым. 

№296 (794604) / 03.02.2012 22:08:48

Менә шул, 
Син кешене бөтенләй бетереп атма әле.. Хатын - кыз мәсәләсенә килгәндә, проблема булмаска тиеш.. Конечно әзерәк башыңны эшләтсәң..Алар бик күп бит..Төрле яштәгеләр.. Выбор зур.. Матургына сөйләргә кирәк.Баш белән эш итәргә..баш белән.
Конечно ир - егетләр арасында да бар, , ялгыз яшәп ятучылар. Тик аларга шулай яшәү ошый, аларга хатын кыз кирәкми..

№295 (794602) / 03.02.2012 21:51:56

Атеист, сезнең яшьтәгеләр дә тол калса, өйләнә алмый интегә, кешедән калган иргә хезмәтче булып барырга бик алыгып тормыйлар шул. Так што бердәнбер хатыннарыгызның кадерен белегез.

№294 (794600) / 03.02.2012 21:30:28

Сезнен яштэгелэрне , яшь хатынлыкка алмыйлар шул инде Иркэ.

№293 (794599) / 03.02.2012 21:28:01

Туганда шундый статистика, Соры. Ә менә 30 яшьтән узгач кими башлый, безнең яшькә исә бик күпкә ирләр кимрәк.Саннарын язып тормыйм.Уртача 10 процентк аякын. әле алардан алкоголиклар, альфонслар чигерсәң....

№292 (794588) / 03.02.2012 18:55:45


Несколько вполне сенсационных заявлений прозвучали вчера на пресс-конференции татарстанских коммунистов, посвященной президентским выборам в России. Ее участники заявили, что у Геннадия Зюганова есть шансы победить в первом (!) туре, что коммунисты готовят своего кандидата на будущие выборы президента Татарстана… Свои вопросы задал и корреспондент «БИЗНЕС Online».

№291 (794584) / 03.02.2012 18:43:48

соры корт.
Мин 1979 елда туганнар димим.. 1979 елдан бирле кызлар кулыда тотып карамаган егетлэр сугышта..калды.....

№290 (794583) / 03.02.2012 18:37:42

Кешенең кешедә эше юк.Булдыраласың икән,молодец!! Акчалы ир- егетләрнең күбесендә 2 хатын..Бу инде күптән сер түгел. Моны барсыда белә, һәм шулай ук хатыннарыда..
Әйе безнең илдә күпхатынлык турында закон кабул итмиячәкләр..Ләкин закон булмау күпхатынлыкны тыя алмаячак..
Нәк Париҗдагы кебек.. Париҗда хатын кызларга чалбар киеп йөрү тыела.Ләкин законны үтәүче юк дәрәҗәсендэ.Берничә кат парламент тарафындан законны үзгәртергә омтылыш була..Тик омтылып кына калалар, законны бозсыннар, ләкин законны үзгәртергә ярамый, диләр.. Безнең илдә дә күпхатыннлык мәсәләсендә шул хәл

№289 (794582) / 03.02.2012 18:35:32


Эх, бөтен матбугат белән Ходайдан Иркәнең берәр иргә 4нче хатын булып баруын телик әле, җәмәгать! Бик теләсәк, безнең теләгебез һәм аның да теләге кабул булыр иде... шуннан соң хисләрен безгә язар иде...

№288 (794580) / 03.02.2012 18:31:42


Берсеннән дә Муеннан !

№287 (794579) / 03.02.2012 18:28:46


Знамения Господа в природе подчёркнуты в суре “Пчёлы”:

“Он – Тот, Кто вам ниспосылает воду с неба, она вам для питья и для деревьев, среди которых вы пасёте (скот). Он ею вам растит растения, оливки, пальмы, виноград и и изо всех (других) плодов. Поистине, в этом знамение для думающих людей. Он вам создал ночь и день; и солнце, и луна, и звёзды служат вам по Его веленью. Поистине, в этом знаменье для тех, кто обладает разуменьем. И в том, что сознал на земле различные цвета, в том – знамение для поминающих (Аллаха). И Он – Тот, кто сотворил вам море, чтоб из него питались нежным мясом и надевали украшенья. Ты видишь корабли, которые его пересекают в поисках Его даров, чтоб вы были благодарны. Он утвердил в земле недвижно кольями горы, чтобы она не колебалась с вами, реки и пути, чтоб вы (уверовав) шли праведной стезёй. И знаки на пути, и звёзды, вам указывающие путь. Разве творящий равен тому, кто не творит? Почему вы не задумаетесь?”(Коран 16:10-17)

№286 (794578) / 03.02.2012 18:24:37

кем бу
))) Соң, 79 да туганнарга, бүген 33 яшь бит инде. RIM дә лукавит, гомуми саннарны алганда, хатын-кыз күберәк, ләкин, ирләр белән хатыннар арасында тигезлек, әбиләр бабайлардан ике ярым тапкырга артыгырак. Соң, алай бик кирәк икән, 60ның ар ягына чыккач, яшәсеннәр 3-4 әби белән.)))

№285 (794576) / 03.02.2012 18:14:15

соры корт.
Үзегезнең нәрсә язганыгызны аңладыгызмы?.Ә
әйе, малайлар кызларга карагангда күберәк туа...Ләкин...1979 елдан бирле ..

№284 (794575) / 03.02.2012 18:13:51

Страна[3]

Количество мужчин

Количество женщин

Россия

46.1%

53.9%

Британия

48.6%

51.5%

США

48.8%

51.2%

Бразилия

49.7%

50.27%

[3] Новая Британская Энциклопедия, т. 17, стр. 34, 270, 244.

№283 (794574) / 03.02.2012 18:11:27

Лицемерие Запада к полигамии может также быть замечено на факте, что взятие второй жены, даже со свободным согласием первой жены, является нарушением Западного закона. С другой стороны, обманывание жены, без её знания или согласия, является законным в глазах закона. Какая юридическая мудрость стоит за таким противоречием? Закон предназначен, чтобы вознаградить обман и наказать честность?! Это – непостижимый парадокс современного 'цивилизованного' мира. Заметьте, что гомосексуализм, отринутый всеми религиями, является законным, но полигамия незаконна и, в некоторых случаях, преступна.http://www.islamreligion.com/ru/articles/327/

№282 (794570) / 03.02.2012 17:46:31

Иркә
Ирләр азырак , дигәндә, бер аз алдашасыз бит. Статстика буенча, малайлар 20%ка күберәк туа, 18-45 яшлекләр арасында, тигезлек, 45 тән югарырак якта, хадын-кыз 2 тапкырдан күберәк. Бәбине т40 тан соң алып кайтучылар, белмим, шулай да бик аздыр. Димәк, күпхатынлылык, бер катлам ирләргә (ну криминал һәм бурларга, нигездә алар бай бит) өстенлек биреп, буйдаклар санын, шуның белән, якты дөньядан иртә китүчеләр санын (күп егетләр, үз парын таба алмыйча, норкаманлык, эчкечелек юлына баса) арттыруга ктиерәчәк. Геннар да, криминал һәм бурлардан булгач, бик яхшыра дип әйтеп булмый.

Аннан соң, Коръәнгә ишәрә ясыйсыз, анда бит, коллар 1әм җарияләрдән туган балалар турында да бар. Үз баласын (кол белән җария дә кеше) кол итеп тотарга дигәне дә, шәригать белән рөхсәт ителгән булып чыга бит. Коръәннән, үзеңә ошаган җирләрне генә тарткалау килешми, дөресрәге, Коръәннең, 6 гасырда ясалган тәфсиреннән...

№281 (794569) / 03.02.2012 17:43:17


Эх, бөтен матбугат белән Ходайдан Иркәнең берәр иргә 4нче хатын булып баруын телик әле, җәмәгать! Бик теләсәк, безнең теләгебез һәм аның да теләге кабул булыр иде... шуннан соң хисләрен безгә язар иде...

№280 (794567) / 03.02.2012 17:38:32

Иркә, зинһар, язма бу биткә бүтән, усал хатыннар белән көрәшмә, читкә кит, алар синең нидер исбатлавыңны барыбер аңламыйлар, чөнки синең биеклеккә менеп җитмәгәннәр әлегә. Тиешле югарылыкта торганнары читтән генә карап тора, син дә үзеңнең дәрәҗәңне белгән хәлдә көлемсерәп карап кына тор.

№279 (794562) / 03.02.2012 17:21:30

281 клон

№278 (794561) / 03.02.2012 17:20:50

иркәгә, 

шулар көрәшәм бит инде))))
Россиядә алкоголизм, сугышлар, юл кагыйдәләрен үтәмәү ирләрне корытты бит.Шуңа күрә икенче гаиләлеләрне мин объектив ситуация дип саныйм. Ирләр минемчә, артык киеренкелек сизмидер.Хатыннары,балаларына кыен минемчә.

№277 (794560) / 03.02.2012 17:17:42


Все более тяжелым оказывается на поверку наследие, оставленное бывшим муфтием Гусманом-хазратом Исхаковым. В распоряжении нашей редакции появились документы управления ФСБ РФ по РТ, свидетельствующие о том, что имамы некоторых татарстанских мечетей на протяжении нескольких лет получали деньги от спецслужб Королевства Саудовская Аравия. За вознаграждение духовные отцы собирали для иностранного государства сведения о мусульманах Татарстана, а также пропагандировали среди прихожан идеи богослова Мухаммеда аль-Ваххаба

№276 (794559) / 03.02.2012 17:11:15


– Зинадан котылуның бер юлы – күпхатынлык бар, дип әйтеп киттегез. Бүген әлеге мәсьәләне калкурак куярга ки­рәктер, мөгаен. Чөнки күпхатынлык турында соңгы елларда еш ишетергә туры килә. Ике хатын белән яшәгән кешеләрне беләм. Дөрес, аларның адресына тәнкыйть сүзләре җитке­рүчеләр бик күп. Андыйлар үзләре дә ике хатын белән тормышларын кеше күзенә күр­сәтмәскә тырыша. Әмма без капчыкта ятмый, андый хәбәр тиз тарала. Бүген андый ир-атлар күпвакыт үзләрен ничек тотарга белми. Бәлки, сез киңәш бирерсез Иркә?

№275 (794558) / 03.02.2012 17:08:45

сез монда кычкырышып утырганда булгар радиосын яңадан яңа гасырга кире кайтарганнар диләр.
мескен татар димичән ни дисең сезне........

тапканнар бәхәсләшерлек нәмәстә, гулят иткән итәчәк ире дә хатыны да. бу бозык дөньяны күпхатынлык белән төәтеп булмас,бүгенге "күпхатынлылык,күпирлелек" заманында. юкка тырышасыз.

№274 (794557) / 03.02.2012 17:08:18


– Бик күп еллар Мәрҗани мәчетендә эшләгән имам Зәки хәзрәттән берәү сораган ди: "Хәзрәт, икенче хатын алганда, беренче хатыннан рөхсәт алырга кирәкме?" – дигән. Ул бераз кы­рысрак иде. "И, хайван, сиңа Ал­лаһы Тәгалә рөхсәт биргән бит инде, тагын нәрсә кирәк?" – дип җавап кайтарган. Күпхатынлыкның төп таләбе – гаделлек. Яшерен булган вакытта гаделлек үтәү авыр. Бер хатын белә, ә икен­чесе бернәрсә дә белми. Ә аларга бертөрле мән­фәгать, бертөрле тору урыны булырга тиеш. Гаделлек булганда, күпхатынлык мәсьәләсе дөрес үтәлгән булып чыга.

№273 (794555) / 03.02.2012 17:03:05


Кабат язам,без берсен чын йөрәктән яратабыз,ә икенчесен агызу өчен тотабыз.Аңла инде Иркә-ник шуны !

№272 (794552) / 03.02.2012 16:55:19

Иркэ, сине монда юри чыгырыннан чыгармакчылар, токер барысына да, дэшмэ... Нинди тубэнлеккэ тошэргэ кирэк гайбэт чэйнэр очен кеше турысында... Эле бит нинди эшэке сузлэр эйтеп... Гайбэт сойлэу кеше улэксэсенен итен ашауга тин дилэр... Шуннан куркыгыз хоть, жэмэгать!

№271 (794550) / 03.02.2012 16:52:47

Аргументларыгыз бетте, мыскыллыулар китте. Алары сезнең проблема.

№270 (794548) / 03.02.2012 16:48:50

Здрасьте, шлюханы Гүзәл әйтте.

Аңлашылды, исемсез, ягъни юк.однако фашизмом пахнет...

Бүтән сөйләшмим.Игнор.Шул сүзне әйттерер өчен озак сөйләштем.Сизелә, һәр сүзегездән.

дальше игнор.

№269 (794547) / 03.02.2012 16:45:55

269нчы коментны Админ алып ташлар,дигән өметтә калам!
Кешене җиңелчә чеметү,шаяру бер нәрсә, ә менә мыскыллау....

№268 (794544) / 03.02.2012 16:38:33

Өч төртке!!!

№267 (794543) / 03.02.2012 16:36:13

Иркәнең яраткан сүзе-шлүха, икенче-өченче хатын булса, шлүха түгел.
Ярар, шлүхага аңлатма бирик: үзенең бер агзасы белән акча эшләүче хатын шлүха була. Ныклап карасаң, аларны да аңларга була,но бу икенче сорау. Бирде -акча ала, моны күпләр шлүхага саный, ә, специально, сакланмыйча, бала табып, шуның өчен акча алырга теләүче, шлүха түгел мени? Киресенчә, андыйлар, шлүха в квадрате!!! Алар органнарын гына түгел, балаларын да, разменный монетага әйләндерәләр!!! Яратканда, аны-моны уйлап тормыйсың, дисең дә, Иркә, ул яратканыңның, синең улыңны содержать итәрлек мөмкинлеге, может, чынлап та юктыр. Или, байлар белән генә ярытыша аласыңмы, Иркә? Извени, ул чакта инде, бу шлүха в квадрате плюс, паразитизм була.

№266 (794542) / 03.02.2012 16:32:58


Кабат язам,без берсен чын йөрәктән яратабыз,ә икенчесен агызу өчен тотабыз.Аңла инде Иркә-ник шуны !

№265 (794540) / 03.02.2012 16:29:46

Анлы кешелэр бар монда, аллага шокер!)
Салаватны да оправдывать итмим мин, мин аны вообще да яратмыйм, но тэбигатьтэн шулай уйланылган - баланы хатын-кыз таба, шуна курэ жаваплылык кубрэк анарга тошэ. Мин кеше ире белэн кунып бала табып права качать иткэн хатыннарны анламыйм. Ни уйлыйлар алар, нэрсэ котэлэр? Аерырыр, дилэрме - э ник кеше бэхетенэ узенекен тозергэ телэу \"динилэр\" тарафыннан шиккэ куелмый? Ботен \"юбкасын жыялмаган\" хатыннарны опрадывать итеп булмас. А то телэсэ кем белэн яталар да, аннары ботенесенэ яхшы монэсэбэт кирэк. Тый нэфсенне, кагылма кеше иренэ.
252 дорес эйтэ, каян чыккан гэдэт ул. Минем эбилэрнен берсе хижап кими иде, инде хэзер \"татар хижап кияргэ тиеш\" дип баш ваталар. Шул ук купхатынлык: хатын-кызнын бер правосы булмаганда, япь-яшь кызларны картларга биргэн вакытларда булган ул. Ник аны кире кайтарырга. Хатын-кыз булып, узен-узе хокукта чиклэргэ омтылган тутилэрне мин анламыйм.
Иркэгэ: бала кем? - дигэнгэ жавап ясный бит инде: баланнын \"исеме\" булсын дисэн, телэсэ кем белэн \"бэби ясап\" йормэ. Э йорсэн, претензиян булмасын, вот и все.

№264 (794538) / 03.02.2012 16:29:21

Син дә хаклы 260!
Маладислары күп сөйләшеп тормый.Шул турыда күп сөйләгәне сүздән арттыра алмый.

№263 (794537) / 03.02.2012 16:27:41

Беренчесе булсаң иреңнең калган хатыннары үзләре чыгып качарлар иде,әйе бит!

№262 (794536) / 03.02.2012 16:26:02

4нче булырга мин 50дән узган хатын бит))))) Озын аяклы модель дә түгел.

Әйтәләр бит инде сезгә, кем алсын минем кебек кире беткәнне))))

№261 (794534) / 03.02.2012 16:23:20

259 аңлашылмый әле. тәфсилләп.
Мин Салаватны баласын танымаганга гына гаеплим.Ул хатынны гаепләмим.

№260 (794533) / 03.02.2012 16:23:03


Азгын түгел ул,бичара.Күп ирләр шулай мактанырга яраталар,ә чын барлыгы-мәнгегә шиңгән була.Авыз селәгәегезне агызмагыз бушка.

№259 (794531) / 03.02.2012 16:18:33

Иркә! Теге хатынның бу адымын кабул итә алмау, Салаватны аклау дигән сүз түгел әле!

№258 (794530) / 03.02.2012 16:17:35

Эх, бөтен матбугат белән Ходайдан Иркәнең берәр иргә 4нче хатын булып баруын телик әле, җәмәгать! Бик теләсәк, безнең теләгебез һәм аның да теләге кабул булыр иде... шуннан соң хисләрен безгә язар иде...

№257 (794529) / 03.02.2012 16:16:39

Безразлично була алмаганын аңлатты Буа хатыны 255.

№256 (794528) / 03.02.2012 16:15:52

Мәхәббәт сорап йөрми.
Манипулятор ирләр дә бар бит. Ә мин ул хатынга ышанам. Сез ышанмагыз. Ни эшлибез? Дүртхатынлылык кертәбез шулай булгач.

Ну ярар, ул хатын шлюха, ачыкладык.
Ә Салават кем? Азгын ирме?

№255 (794526) / 03.02.2012 16:10:31


Безгә безразлично кемгә агызсакта.

№254 (794524) / 03.02.2012 16:03:42

19
№236!

Бала табасы килгәч башта мөнәсәбәтләрне яхшырак көйләргә, аннан соң гына табарга тиеш иде ул!
Глупая женщина,зато корыстная!

Ирләр кем белән йоклаганызны чамалагыз!!!!!!

№253 (794523) / 03.02.2012 16:01:57


Интим өчен ярату кирәкми иптәш хатыннар,приборның саулыгы кирәк,ә сез мине ярата ул дип уйлыйсыз инде.Акылыгызга килегез !

№252 (794522) / 03.02.2012 15:58:05

Татарда күп хатынлылык бик аз булган. Теге заманнарда да аз булган.Ятмагыз эч поштырып. Сулга йөрисе килгәне өчен генә берәү дә өйләнми. Аның өчен башка хис кирәк. Ике белән яшәүчеләр дә, сулга күп каера.Бигрәк тә теге С. белән йоклаган ханым кебекләр итәк җилпеп торса. Димәк "сул"лар гаилә мәшәкате өчен түгел, ә шул мәшәкатьләрдән онытылып тору чарасы!
Берничә хатынлылык законы кертеп кенә зинадан котылабыз дию,наивлык.
Бер үк ир берничә бала,берничә хуҗалык һәм әле эшен җәмәгать эшләрен дә үзенә алса,ирләрнең саны тагын да күпкә кимүе бар. Бу аеруча сәламәтлек,тазалык сорый торган гамәл.

183!
Авыру ирен калдырып берәр хатын-кыз кияүгә китеп барса, ( хәтта калдырмыйча, башка ир белән очрашып йөрүе сизелсә дә )аны җәмәгатьчелек плинтуска төшерәчәк. Ә авыру хатынны көндәшкә калдыру
әхлакка сыя... Һәрхәлдә мондагылар сыйдыру ягында.

№251 (794519) / 03.02.2012 15:51:33

№249, хәзер исбатлап була.Якты йөз белән йөрер Салават, ничек булса да. Аныкымы, түгелме?Әмма Салават геннары күбрәк кала икән, мин моңа шат!

№250 (794518) / 03.02.2012 15:49:53

250се клон)))

Юк, авырткан җирем юк, Аллага шөкер!!!!

№249 (794517) / 03.02.2012 15:48:44

Гүзәл, 245 по кругу йөрүне мин логикага санамыйм. Сезнең күпмеязсагыз да, ир белән хатын мөнәсәбәтендә хатын шлюха.Нәрсәсен дәва мтиәсең инде моннан соң! Сезнең позиция ап-ачык.
Салават мәхәббәте генәмени? Салават үз авызы белән хатынын хөрмәт кенә иткәнен әйтте Курай радиосына?Яратам дип әйтә алмыйм дигән иде.
Анда ни булганы минем дә, сезнең эш түгел дип саныйм. Мин кешеләрнең интим мөнәсәбәтен тикшерәсем килми.


Ә сорауга җавап юк. Бала кем дим? Хатын белән бар да аңлашылды. Шлюха!

№248 (794516) / 03.02.2012 15:45:38


Иркәнең иң авырткан җиренә бастыгыз...............

№247 (794515) / 03.02.2012 15:41:04

Кем әйтә аны Салават малае дип? Һәр кәкре аяклы баланы аңа сылтамагыз инде! Бер җире дә ошамаган Салаватка!

№246 (794512) / 03.02.2012 15:31:15

Гүзәл 199!!!!!

№245 (794511) / 03.02.2012 15:30:50

Иркэгэ:эйдэгез эйберлэрне уз исеме белэн, лишний романтикасыз гына атыйбыз, яме?
Мин, Салаватнын кайбер якларын белэ торып, анда "мэхэббэт" турында суз барганга бик шиклэнэм, доресен генэ эйткэндэ. "Тон уткэру" дию монда ныграк подходит, минемчэ.
Мэнге бергэ булырга вэгъдэлэр булганына да ышанмыйм, чонки белэм: Салават белэн кунып чыгарга телэуче поклонницалары куп анын. Хэрберсе мэхэббэт сойлэп бала кутэреп килэ башласа... Ну, смешно же это.
Аннары, гаилэле ир белэн йоклаганда ни котте икэн сон ул хатын? Нэрсэгэ ометлэнгэн сон ул? Бэлки, коче житсэ, аертып та алыр иде, (белэм мин андыйларны да), эммэ койрык кыска шул...
Э баласы кем, дигэннэн:ата-ана хатасын еш кына бала кутэрэ шул. Ул хатын да баласына нинди монэсэбэт коткэн сон? Шуна курэ, жаваплылык булырга тиеш кешедэ: кеше ире белэн йоклар алдыннан, уйларга кирэк. А то йорергэ оялмыйлар, аннары ниндидер почет котэлэр.

№244 (794510) / 03.02.2012 15:27:16

Иркә,зинһар берәр бабайга кит әле 3нче хатынлыкка!
Безгә дә ял булыр, үзең дә ялгыз интекмәс идең!

№243 (794507) / 03.02.2012 15:19:45

"хатынны как будто Салават чуть ли не изнасиловал"

Монысы сезнең кызган башыгыздан чыккан нәмәстә. Ник яратышкан дип берсүз әйтмим.

№242 (794506) / 03.02.2012 15:17:23

"Иркэгэ: шул кадэре матур сойлисез, ул мескен "уравновешенный, акыллы" хатынны как будто Салават чуть ли не изнасиловал. Нишлэп шундый "акыллы, тэртипле" килеш кеше иренен кочагына сузылып яткан сон ул? "

Здрасьте, акылы кешедә мәхәббәт булмыймы? Аның табигый инстинктлары юкмы? исключительная логика.
Салават Ләйсәннең мәңгелек милке түгел. Яратышкан башка хатын белән. Була торган хәл. Законлы кысага куярга кирәк.

№241 (794505) / 03.02.2012 15:13:13

Фәхишәлек бетәчәк дип әйтмәдем)))))
Аны Гаделша әйтте булса кирәк.

Алар булган һәм булачак.Шуңа Камал театры сәхнәсенә кубларын да аңламадым.

№240 (794504) / 03.02.2012 15:12:43

Иркэгэ: шул кадэре матур сойлисез, ул мескен "уравновешенный, акыллы" хатынны как будто Салават чуть ли не изнасиловал. Нишлэп шундый "акыллы, тэртипле" килеш кеше иренен кочагына сузылып яткан сон ул?
Мин аны мэнге дэ уважать итмим. Кеше ире белэн йореп, бала табып пиар ясый узенэ. Акча кирэккэнгэ ул, башкага тугел. Бер дэ бит скромно и гордо беркемгэ эйтмичэ утырмаган. Оялган кеше аны алай сойлэп йорми дэ, мактаулы хэл тугел ул.
19 дорес эйтэ: обязанность белэн генэ гаилэ жылытып булмый. тем более, Салаватнын случайный сояркэсе булу ана бер нинди право да бирми. Тапкансын баланны - кара, кешегэ такма. А то чуть ли мать-героиню делаете из нее.
Мораль компенсация монда Салаватка тиеш: ул бала табарга сорамагындыр, димен, э монда исендэ дэ калмаган берэу килэ дэ балам бар дип права качает, имеш.

№239 (794501) / 03.02.2012 15:07:40

Иркэ, 100 нче тапкыр кабатлыйм, шлюха ул купхатынлылык булса да шлюха була.

№238 (794499) / 03.02.2012 15:04:07

"Аннан соң, чыннан да салаватныкы булды ди "


Мораль компенсация дигән нәрсә белән син танышмы? Шуны ала! Аның атасы данлыклы Салават и этим все сказанои скомпенсировано.

Мин ул баланы суык гаиләдә үскәндер дип уйламыйм. Андыйга охшамаган иде. Салаватныэ үз гаиләсәндәге җылылкка исә шикләнәм. Ләйсәненең кысылган иреннәре генә дә ни тора.Ләйсән ире гулзйт иткәнен белмиме? Стесс кичермиме? бала өчен стресс кичерүче анадан да куркыныч әйбер юк!Әтинең роле материаль яктан артмый. Ул баланың әнисе, әйтик миндә Ләйсәнгә караганда яхшырак тәэсир калдырды. Бик уровновешеный акыллы хатынга охшаган.Малае да шулай ук.

№237 (794497) / 03.02.2012 14:58:24

"бу факт Иркә, рәсми документларга язылган фактлар."


Требую доказательств.Рщсми документларга ссылка бирегез.

№236 (794495) / 03.02.2012 14:52:46

Иркә, /Татарда да булган къпхатынлылык./ Әйе булган, әмма бозык хатыннар, азгын ирләр, ятим балалар, аерылышулар да булган. нәкъ хәзерге кебек. бернәрсә дә үзгәрмәгән. бу факт Иркә, рәсми документларга язылган фактлар.

Ә теге син сөйләгән бала - гап-гади ятим бала. Анасы нидер сөйләп котыртмага булса, андый эш эшлэмэгэн дэ булыр иде. Мин аны моңа кадэр бэхетсез булгандыр дип уйламыйм. Э менә хэзер, шуның кадәр чәйнәлгәннән соң бәхетсез булуы бик момкин. Чинки тинтәк анасы аркасыныда зур психолоик яра бу вакыйга аның өчен. Аннан соң, чыннан да салаватныкы булды ди ул, тегесе таныды ди аны, хәтта акча да бирде. Ну шуннан? Шуннан нэрсэ үзгэрэ аның тормышында? ярар, матди як койләнә ди. Эмма тулы гаилэ ңылысы барлыкка килер дип уйлыйсыңмы? Хәтта ул хатынны баласы белэн икенче хатын итеп алса да гаилэ җылысы булмаячак. Ул малай психолоик яктан кимсенгән бер бәндә булып үсәчәк. син бит хыялда ничек булырга тие6шлеген сөйлисең. Э чын чынлап баланы кайгырткан һәм баласын яраткан очракта, ана андый адымга барырга тиеш тугел иде. Бездэ куп инде бала белэн спекулироватҗ итуче6лэр...

№235 (794494) / 03.02.2012 14:52:20

тагын бер забитаяга: шулай инде, тэртипле, кеше иренэ карауны гонах санаган, гулять итмэгэн без - "забитый", Салават белэн йоргэн "намуслы"лар ише булалмадык инде)))) Берэрсенен ире икенчегэ кияугэ алмас микэн, дип флиртовать итсэк, рейтингыбыз кутэрелер иде дэ сон, тэрбия башка шул))))

№234 (794493) / 03.02.2012 14:47:43

Иркэгэ: 19 дорес эйтэ. Мина сезнен позиция непонятна: юньле гаилэ хакында сойлэу кайчан куркаклыкка эйлэнде сон эле ул? Куркаклык нидэ сон, анлатыгыз? Сезнен кыюлыгыз нидэ: 3 хатын белэн бер иргэ принадлежать итуне нормаль санаудамы? Гомумэн, шундый рвение белэн зиначыларны яклыйсыз, узегез дэ шул "профсоюздан"дыр ул))
Каян алдыгыз ул "тулаем содержание" хакында экиятне?
Тагын бер тапкыр мин эйткэн китапка ихтибарыгызны жэлеп итэм.

"Дини булам" дип артык тырышып, Корьэннен ин асылын санга сукмаучыларга ушым китэ.

№233 (794492) / 03.02.2012 14:47:03

Гузел, мин сезне хормэт итэм!Язмыйча чыдый алмадым.

№232 (794491) / 03.02.2012 14:46:58

Атеист, әйе шлюха дип атау эзлекле логика билгесе


Кайчаннан бирле 100нче тапкыр шлюха баласы кем була дип сорыйм? җавап юк!

№231 (794489) / 03.02.2012 14:43:46

Никах укыту бер нәрсә. Право булырга тиеш.Право.Законнар. Тигез хокуклы балалар, хатыннар. Эш шунда.

Артталыкны яздым.Ул сәяси сәбәпләргә бәйләнгән. Ирләр забитый, хатыннары да шулай ук.

№230 (794488) / 03.02.2012 14:42:26

Нигэ монда бер атна буена бэхэс кузгатып ятканчы теге икенче хатын булып яшэучедэн сорамыйсыз сон? Ничек икэн икенче хатын булып тору

№229 (794487) / 03.02.2012 14:39:03

Эйе, "мы наш, мы новый мир построим..."))))

Исламский мир не нов!К счастью.
Татарда да булган къпхатынлылык.

Артта калган дигәннән. гарәп илләре артта калган. Сез шуннан сүз йөртәсез. Атом бомбалы Пакистанда мөселман Нобель премиясе лауреаты бар. Иран (фарсылар) Американы дер калтырата.
гарәп илләре демократия ягыннан артта. Хатыннар гына түгел. Ирләр дә. Ул илләрдә абсолют тоталитаризм. Ул шуның белән бзйле.

№228 (794486) / 03.02.2012 14:38:16

Иркә, синең кәнишне кеше язганны укып тормыйча гына сөйләшү гадәтең бар инде, ну алай да тагын бер тапкыр кабатлап карыйм)) /. Закон булуга карап кына хәзер яшәүчеләр дә аны рәсмиләштермәячәк, никах укытмаячак. Чөнки укытасы кеше инде күптән укыткан. / Идеалда бэлки син эйткэнчэ булырга тиештер, эмма фактта шулай.

тагын бер нэрсэ, гарэп иллэрендэ хатын-кызнын куллары-муеннары тулы алтын. нэрсэ очен? чонки алар бар булганын узлэре белэн йортэ, ирлэре ойдэн куып чыгарганда буш утырып калмас очен. Э балаларга анда хатын-кызның бернинди дэ хокукы юк. ир хатынны аерып ңибэрэ икэн, баласын башка курми дигэне суз. идеалда башкачадыр. э бу донья...

№227 (794485) / 03.02.2012 14:34:44

Гүзәл!

Бала кем дип сорыйм?

Син үз тормыш тәҗрибәсеннән чыгып сөйлисең һәрнәсәне. Әйе азгын Россиядә шулай. Ә ислам системасы алай түгел.Тулаем содержание белщн.

берәр олгархның дүрттзн бер забитаясы булыр идем пажалый))))Яратсам билгеле.ә менӘ сезнеҢ ирегезнең бердәнбере булмас идем.шундый курку белән яшисез. куркаклык шул забитость инде ул.

№226 (794484) / 03.02.2012 14:33:39

Гузэл, сез бу кешелэр арасында, уз позициягезне эзлекле, тогэл итеп эйтэ белуче акыллы кеше икэн.

№225 (794483) / 03.02.2012 14:32:40

Иркэгэ: эйберлэрне уз исемнэре белэн атарга кирэк - кеше ире белэн гуляйт иткэн кеше шлюха ул. Сезненчэ, кем сон ул?
Балалары кем- дисез? Этисез? Этисез зачинать иткэн бала тугач та этисез була инде ул, "эти" хакында кайгырткач, законлы никахта беременеть итэлэр аны.

№224 (794482) / 03.02.2012 14:30:32

"Менә күпхатынлылык кертүгә, зинаны тыябыз. Бөтен системаны аңламаучыларга монысы!Зина күпхатынлылык булмаганга килеп чыга.Күпхатынлылык булса ул бик күпкә кими. бөтенләй бетәр дип әйтеп булмас. әмма күп өлеше законлы мөнәсәбәтләргә әйләнәчәк".

Эйе, "мы наш, мы новый мир построим..."))))
Кайда шундый наив кешелэр яши икэн ул, шуны белэсе иде)))
Особенно "зинаны тыябыз" дигэнен егылып колэм. Кем ул "быз"? Тормыш менэ кемнэр кулында икэн!)))))

"Андый эштэ баш отключается" - бик жинел оправдание бу. Эмма Ходай шундыйларга эйткэн дэ инде ул: зина кылу - гонах, дип. Э сез хаман "лазейка" эзлисез - ничек буре дэ тук, сарык ны да исэн тотарга. Алай булмый шул ул.
Гомумэн, ин аптыраганым шул: дин сойлэп шагара кубаручылар арасында берсе дэ "зина кылмыйк, миллэттэшлэр, гонах бу, Корьэн кушмаган" дими, барысы да зина кылуны ничек официальрэк итэргэ хакында суз кузгата. Шул кеше верующий буламы? "Дини" дип, узегезне дэ, кешелэрне дэ алдап йормэгез хоть, кеше колдереп.

№223 (794481) / 03.02.2012 14:29:12

19,

яшиләр шул. әмма бик күп балалар, хатыннар җәмгыять алдында изгой хәлендә.Әнә, Гүзәл, шлюха дип кенә җибәрә.Баласы кем дип 10 тапкыр сорадым инде. Алары юк бөтенләй, өрәк!

№222 (794480) / 03.02.2012 14:25:19

Иркэгэ: эйе, конечно, икенче хатын апкайканда беренчесеннэн сорап та тормый, а аерылышырга телэсэ, ризалыгын сорый)). Колке бит бу. Аннары, еще отношение дигэн нэрсэ бар. Бэлки, малы да тигез булыр 2 хатыны арасында, но сине яратмауга, сине "тиеш" очен генэ уз янында тотканга риза хатын нинди сон ул? Чувство достоинствасы анын кая булырга тиеш? Шундый монэсэбэткэ тузеп яшэй доресме?
Моселман гаилэлэренэ килгэндэ, хатыннар забитый анда. Алар яхшы тормыштан аерылышмыйча тормый, аларнын бернинди хокуклары юк, ире куып чыгарса я урамда кала, я нэрсэ.
Моселман хатыннарных "прекрасный" тормышы хакында Джин Сессонннын "Мемуары принцессы"да укыгыз. Чэчегез урэ томаса андагы хатыннарнын "канагатлегеннэн", бик соенер идем)

№221 (794479) / 03.02.2012 14:25:10

Атеист,

кызык сорау әлбәттә. Минем өчен мөмкин түгел димәс идем.Яратсаң, барысын аңлап була. Әгәр синең иреңне яраталар икән, димәк яхшы кеше. Чүпрәкләр генә кемгә дә кирәк түгел 

№220 (794478) / 03.02.2012 14:23:14

Гомумэн закон булды ни дэ, булмады ни. Аңа карап кына берни дә үзгәрмәячәк. яшәгән кеше хәзер дә яши 2-3 белән, яшәмәгәне аннан соң да яшәмәячәк. Закон булуга карап кына хәзер яшәүчеләр дә аны рәсмиләштермәячәк, никах укытмаячак. Чөнки укытасы кеше инде күптән укыткан.

№219 (794477) / 03.02.2012 14:22:57

Хатын сүзе буенча, Салават ярдәм дә вәгъдә иткән.тегесе-монысы. Андый эштә баш отключается.


Мин бала турында ни әйтәсез, дим? Ул- изгойдыр инде алайса,
-4 тапкыр сорыйм бу турыда.

Менә күпхатынлылык кертүгә, зинаны тыябыз. Бөтен системаны аңламаучыларга монысы!Зина күпхатынлылык булмаганга килеп чыга.Күпхатынлылык булса ул бик күпкә кими. бөтенләй бетәр дип әйтеп булмас. әмма күп өлеше законлы мөнәсәбәтләргә әйләнәчәк.

№218 (794476) / 03.02.2012 14:21:39

Иркэ, син узен дурт хатынлы ирнен 1 нче хатынын булып яшэр иденме.

№217 (794475) / 03.02.2012 14:19:26

Иркэгэ: э "талакны" оч тапкыр эйту нэрсэ?
Моселман гаилэсе корсан да, законнар безнен узгэрмэячэк. Хэм жаваптан качарга телэгэн ир кеше "лазейкалар" табачак ничек тэ.

№216 (794474) / 03.02.2012 14:18:18

"Иркэгэ: ислам правосы хакында суз бармый монда"


Здрасьте! Мин һәм бер карашта торучылар ислам правосын безнең светский правога кертү өчен сөйләшбез. Чөнки Ислам тыелмаган.

Сез ул деморальләшкән җәмгыять әхъләгы турында сөйлисез

№215 (794473) / 03.02.2012 14:16:26

Иркэгэ: бэй, кылмагыз зина. Корьэн бит шул хакта эйтэ, зина кылуны ничек законлаштырырга икэнен тугел.
Салават белэн йоргэн хатын да зина кылганда ни уйлаган сон? Эзрэк башны да "включать" итэргэ кирэк, телэсэ нишлэп йореп бала табып аны кешегэ тагарга тырышканчы.

№214 (794472) / 03.02.2012 14:15:46

Иркә, /Синеңчә, синеңчә... башкаларча түгел. Ник алар син теләгәнчә генә яшәргә тиеш!Алар озын тарихлы ислам буенча яшәргә телиләр. / бу очракта башкаларнын ничек телэгэнен син каян белэсен? син башкалар исеменнэн сөйләмә яме. Үз исемеңнән генә, минемчә дип әйт. Мәсәлән мин, ягъни башкалар, синең белән килешмим ))))))))))))

№213 (794471) / 03.02.2012 14:15:03

Гүзәл, просто аерып җибәрә алмый. Бары тулаем содержание белән. Хатын риза булса. Булмаса, материаль яктан тигез хатын булып кала.Шуңа күрә дә аерылу юк анда. Статус саклап син яхшырак яшисең.

№212 (794470) / 03.02.2012 14:14:35

№210 бу биткә түгел иде

№211 (794469) / 03.02.2012 14:13:43

Иркэгэ: баланын кем икэнен тогэл белмичэ азапланмас очен баланын хатынлы ир белэн йоклап йоргэн анасы алдан уйларга тиеш.

№210 (794466) / 03.02.2012 14:12:04

Әрәм иткәннәр минем комментны))))))

№209 (794465) / 03.02.2012 14:11:37

Иркэгэ: ислам правосы хакында суз бармый монда, ислам дине таралган вакыттагы традициялэр хакында. Ул вакытта хатын кызнын бесправный яшэве норма булган (энэ Саудовская Аравияда да бит хаман йорилэр, мал кебек, бер хокуксыз, провинциядэ хатын-кызне утерсэлэр дэ бер суз эйткэн кеше юк). Но времена же изменились, хэзер хатын-кыз хокуклары башка, э сез шул искене кайтарырга йоргэн кебексез.

№208 (794464) / 03.02.2012 14:11:16

Гузэл, 

Исламда катгый тыелган әйберләр бар. Күп түгел. Шуның берсе зина.

Салават иң беренче ай асып йөргән кеше. Исламга каршы килмәс иде дип өметләнәм.

Сез сорауга җавап бирмисез? Ул "шлюхадан" туган бала кем бкла сезнең өчен?

№207 (794462) / 03.02.2012 14:08:17

Элбэттэ куркыныч бу. Мыннан узенен ире булмаган, яки кыз баласы булмаган хатыннар гына курыкмыйдыр.

№206 (794461) / 03.02.2012 14:07:47

"Но минемчэ, "смелый карашлы" булып оялмыйча хатынлы кешенен иренэ куз салып, ана хатынлыкка барырга жыенган кеше булганчы, минем кебек "чикле карашлы" булуын мен артык."
Синеңчә, синеңчә... башкаларча түгел. Ник алар син теләгәнчә генә яшәргә тиеш!Алар озын тарихлы ислам буенча яшәргә телиләр.

№205 (794460) / 03.02.2012 14:07:15

Иркэ, сезненчэ, ир-ат кем белэн йоклый, шуна ойлэнэ була мыни сон ул? Но бу бит бик наив фикер. Имеш, шул ук Салават "чын моселман" булса, теге хатынны икенчегэ алып кайтыр иде, так что ли?
Хэр йоргэн хатынны ойгэ ташып булмас инде ул)) Поэтому кешенен телэге юк икэн, аны "моселман законы" белэн генэ заставить итеп булмый.
Аннары, ире икенче хатын алып кайткан хатыннын тарафында нинди гаделлек понятиесе турында суз булсын? Икенче хатын алу беренчесенэ "син мина надоела, син мина кирэкмисен" дигэн суз бит ул, фактически. Просто куып чыгармый, и все, а суть такая же, как если бы он с ней развелся. И ул хаттын, мэслэн, 34-40 яшендэ шуна тузеп торамы, нинди уйлар булырга тиеш анын башында, сезненчэ? Анын узенен очен дэ иреннэн китеп, башка берэу белэн тормыш корып яшэу яхшырак тугелме сон?
Тем более, ир кеше торасы килмэсэ, беренче хатынын яки анда кайсысын аертып жибэрергэ может точно так же. Кайда сон монда материальная защищенность?

№204 (794458) / 03.02.2012 14:05:16

Менә, менә, куркак хатын сүзе инде.

Салават азгын ир, ул хатын шлюха.

Ә анда акыллы гына Салаватның үзенә охшаган егет утыра.

Ул кем инде 21 гасыр Гүзәленә?незаконнорожденный изгоймы?

Ир белщн хатын милек түгел. Ир хатын милке түгел һәм киресенчә.
Әгәр синең законлы никахың бар икән, бу мөнәсәбәтләр көйләнгәнне генә аңлата. Көй бозылмаска дигән нәрсә католикларда гына!!!! безнең правода юк!

№203 (794457) / 03.02.2012 14:01:59

Андый законны кертмэскэ кирэк э киресенчэ тыярга кирэк.
Бер конне телевизордан карадым, бер чеченмы инде кемдер, дурт хатынга ойлэнгэн. Мынын килгэнен котеп утыралар инде мескен хатыннар. Шуларнын берсенен материнский капиталына машина алган теге адэм кисэке. Разве шулай ярый. Машина алырлык акчасы юк э 4 хатынга никах укыткан куз алдына китерэм мин аларнын тормышын. Хатын кызнын ангыралыгыннан файдаланучылар кубэячэк бит.

№202 (794456) / 03.02.2012 14:00:28

"Гаилэ правосын яклаган"

сез бүгенге право турында сөйлисез. Ә без ислам првосын да гамәлгә кертү турында сөйлибез.ислам тыелган дин түгел бит.

№201 (794455) / 03.02.2012 13:58:44

Атеист, 

теоретически. Практикада 2 млн хезмәт хакыннан хатыннар 2000сум алимент алалар, урамда калалар.

Аннан ришвәт баскан илдә сиңа дөрес анализ бирәчәкләрме?

Салават нәкъ шужа күрә коры чыгып йөри дә инде

№200 (794454) / 03.02.2012 13:58:10

Да здравствует групповуха!!! ... дип кенә кычкырасы калды......

№199 (794453) / 03.02.2012 13:55:42

Гаилэ правосын яклаган, нормаль тормыш хакында сойлэгэн кеше "бик чикле куркак карашлы"мы сезненчэ?
Но минемчэ, "смелый карашлы" булып оялмыйча хатынлы кешенен иренэ куз салып, ана хатынлыкка барырга жыенган кеше булганчы, минем кебек "чикле карашлы" булуын мен артык.
Салавт историясендэ суз ике хатынлык хакында тугел, азгынлык хакында бара. Предохраняться итэргэ эйбер донья тулы, "звезда" белэн ятып, анардан бала табып берэр нэрсэ таммасмы дип ометлэнгэн хатынга берэйбер дэ элэкмэгэч, бик шэп булган! Ник сон, яхшы булгач, кеше ире белэн йоклаганда бер дэ уйлап тормаган намус хакында да, башкасын да, э хэзер, узенэ кирэк булгач, "намус" тошенчэсе исенэ тошкэн дэ, узен жэллэтмэкче? Бетмэс анын ише шлюхалар.

№198 (794452) / 03.02.2012 13:55:10

Иркэ, хэзеге законнар аерылган балаларны да , никахсыз туган балаларны да яклый. ДНК анализ биреп баланын атасы шул булуын исбат иткэн очракта ул ир баласына алимент тули. Шундый очракларны лично узем белэм никахсыз туган баланы суд аша доказать итеп алимент алган хатыннар бар.
Так что аларны купхатанлылык кына яклый дигэн суз дорес тугел. Э инде ир баласын таныйсы килми, ул хатын белэн аралашасы килми икэн аны купхатынлылык кертелсэ дэ ул аны 2 нче 3нче хатын итеп алмаячак.

№197 (794451) / 03.02.2012 13:55:09

Хатынны уйлап та тормый икенчегэ алыштырырга алдан ук эзер ир-атка ышанып анын белэн язмыш бэйлэгэн кешене эйтер идем.

Гүзәл, ирегез олигарх булмаса, сезгә не грозит. Гадәти ирләр уделы түгел ул. Көнбатыш ментальлеге белән әйтсәк:"Мы ответственны за тех, кого приручили."

№196 (794450) / 03.02.2012 13:52:19

Атеист, 

әйттем ич, күп хатыннар үзләре рөхсәт бирә. Риза булып. Без формальностей.

Ә менә күпме хатын-кызны ташлап чыгып китәләр!!!!Сез шунысын ишетмисез!!!Исламда ул юк дип кабатлыйм

№195 (794449) / 03.02.2012 13:49:58

Гүзәл исламда әкъләк нормасы.
Син католичка бул. тыя алмый беркем дә.

№194 (794448) / 03.02.2012 13:48:28

Атеист, 

фәхишәләрне тыймау шул рөхсәт белән бер инде)))))

№193 (794446) / 03.02.2012 13:47:26

Атеистка: Балалар хакында бик дорес эйтэсез (узем дэ уйладым, но язарга онытканмын): 2-3 хатын алар очен дэ бик нормаль куренеш тугелдер ул (лесбиянкалар гаилэсе кебек, барыбер мэзэк модель бит). Чынлап та, андый бала куз алдында нинди модель тотып усэргэ тиеш? Нинди гаилэ понятиесе белэн усэ ул?
Как всегда, сезнен белэн килешэм барысында да.
Хатынны уйлап та тормый икенчегэ алыштырырга алдан ук эзер ир-атка ышанып анын белэн язмыш бэйлэгэн кешене эйтер идем.
Короче, бик мэзэк куренеш бу. Точно, безнравственно.

№192 (794445) / 03.02.2012 13:47:13

"Мин хаман анламыйм: ничек матераль защитаны хатын-кызга берничэ хатынлык бирэ ала?"

Әйе бер хатынныкы якланган. Ә икенче йөргән хатыны һәм балаларыныкы якланмаган.
Мисалмы? Салаватның баласы "Эфир " каналына килеп ярдәм сорады.

Мондагы Соры тарафыннан ул хатын намуссыз, имеш. Бала намуссыз була алмы? Ә менә Салават намуссыз.
Салаватка яраткан җырчым буларак мин моны кичермәячәкмен. Публично официаль анализлар ясамыйча.

№191 (794444) / 03.02.2012 13:46:18

Иркэ, икенче хатын алып кайтып чирле кешенен жанын уртэгэнче, чыгып китуе кулайрак тугелмени.

№190 (794443) / 03.02.2012 13:42:31

Хэм эйтэсе килгэн фикеремне йомгаклап шуны яйтэсем килэ: Хатын-кызнын ир-атлар б/н бер дэрэжэдэ тигез хокуклы булулары инде исбат ителгэн, ягни хатын-кызлар да ир-атлар кебек ук жэмгыяттэ уз урыннарын тоталар хэзерге кондэ. Ил башлыгы булу дэрэжэсендэге хатын-кызлар да бар. Шулай булгач, куп хатынлылык закон буларак кабул ителгэн очракта, куп ирлелек тэ закон буларак кабул ителергэ тиеш дип уйлым мин. Чонки хатын-кыз ир-аттан тубэн нэрсэ -жан иясе генэ тугел. Хатан-кыз да нэк шундый ук хокуклы кеше. Кешенен нинди женестэн булуына карап кына дискреминация булырга тиеш тугел. Ир-ат та хатын-кыз да бер ук хокукларга ия булырга тиеш.

№189 (794442) / 03.02.2012 13:41:44

Дүрт Коръәндә язылган норма булганга. Физиологик норма беренче чиратта күздә тотылгандыр дип уйлыйм. Безнең байларның малы 10-20 дә җитә торганы бар.Ә менә физиологик яктан уртача норма ирләр өчен дә, хатыннар өчен дә шул тирә.

Сездән цитата. "Аннары, барыбер икенче-оченче хатынлыкка барганнарнын психологиясы ниндидер зэгыйф, дип уйлыйм мин. Ирекле конне ирен кеше белэн булешергэ риза булган кеше дэ минем очен бик мэзэк тоела. "Минеке" хэм "кешенеке" дигэн понятиелар размытый бу хатыннарда, минемчэ. Чит кешенен киемен, аяк киемен киюдэн брезговать итмэгэннэр, эчке чисталык понятиесы булмаган кешелэрдер алар, димен мин. Нормаль тэрбия алган, уверенный в себе кеше мондыйга тузмэс ул. "Теге доньяда зато рэхэт була, пока интек" дип кенэ алдамасалар.

Ярый сезнең күзлектән дөрес булсын. Ә менә алар күзлегеннән бу норма саналса.
Менә кем аера монда хаклыкны?Синең фикер буенча алар изгоймы? Мондый хокук синдә бармы?Ә алар Коръәнгә таяналар. Аеда бөек Аллаһы хакы.
Үзегез бик каршы якны кимсеткәнгә каршы итеп кенә язам, ниндидер бик чикле куркак карашлы Гүзәл фикере аларга таянычмы?

"Ул хатын ни уйлар кичергэне беркемне дэ не волнует мени сон? "
Нормаль, аек акылындагы хатын ирнеж ир булудан туктамавын аңлый, 100 гә якын очракта рөхсәт бирәләр.Дөнья тулган мондый мисалларга. Тик икенчесе күп берхатынлылыкта. Ир ташлап чыгып китә авыру хатынны. Күпхатынлылыкта ул аны тәрбия итә.

№188 (794441) / 03.02.2012 13:13:50

Эййе Гузэл, акчасы куп булса прислуга алсын, э хатыны чирлэсэ сиделка ялласын. Ике-оч хатынга акчасы житкэн кешенен ана гына акчасы житэр.
Тагын бер нэрсэ, кинэт кенэ энисе чирлэп киткэч, этилэре икенче хатын алып кайткан гаилэдэ балалар нинди стресс кичерэ, хэм алар кем булып усэ. Димэк энине алыштырып булгач, алар кешене эйбер урынына гына курэчэк тугелмесон. Кешенен уй кичерешлэре бу балаларны вообще борчымаячак килэчэктэ. Безнравственность бит бу.

№187 (794439) / 03.02.2012 12:05:40

Иркэгэ: нигэ сез уверены, что 4 хатын белэн ир кеше чиклэнэ? Может, ана 4 тэ надоест, китэр эзлэп тагы эллэ ничэне.
Аннары, 2-3 хатын бер ойдэ торуны берэрсе куз алдын китерэ микэн? Эле бит эле инэсе белэн (тем более, бианасы белэн) кеше тынышалмый, скандал остендэ скандал. Э кондэш булса болар?
Ирлэр дэ бик наив бугай: имеш тэ, 3 хатын шым гына анын приказларын исполнять итэргэ йогереп торыр, ди, бугай. Узенэ 3 хатыннан ничек таярга икэн, уз башыма гына жыйдым боларны, диясе булмасын))
Татар хатыннарынын барысы да жебегэн тугел бит ул))
Мин хаман анламыйм: ничек матераль защитаны хатын-кызга берничэ хатынлык бирэ ала?
Бер акыллы олы яшьтэге апа эйткэндэй: "Ир-атнын вакыты я акчасы кубэя башласа, ул кырыйга карый башлый". шуна курэ, ирлэрне надо заставлять пахать, тегендэ-монда хатын кызларгэ вакытлары калмасын))
Аннары, барыбер икенче-оченче хатынлыкка барганнарнын психологиясы ниндидер зэгыйф, дип уйлыйм мин. Ирекле конне ирен кеше белэн булешергэ риза булган кеше дэ минем очен бик мэзэк тоела. "Минеке" хэм "кешенеке" дигэн понятиелар размытый бу хатыннарда, минемчэ. Чит кешенен киемен, аяк киемен киюдэн брезговать итмэгэннэр, эчке чисталык понятиесы булмаган кешелэрдер алар, димен мин. Нормаль тэрбия алган, уверенный в себе кеше мондыйга тузмэс ул. "Теге доньяда зато рэхэт була, пока интек" дип кенэ алдамасалар.
Аннары, никахлар укытып алган беренче хатынын чирлэп киту белэн икенче артыннан йогеру ничек нормаль саналырга момкин сон ул? Ул хатын ни уйлар кичергэне беркемне дэ не волнует мени сон? Яшэ-яшэ дэ ир белэн, коннэрдэн берконне ул сина эйтмичэ дэ чит хатын апкайта, э син "иманлы" буларак бер суз дэ эйтмэ - хатын-кызны алай жансыз дип уйлыйлар, микээни? ботенлэй кешегэ санамау бит бу. Ой карарга берничэ хатын кулай дигэнне дэ анламыйм - уз вакытын житмэсэ, прислуга ал, хэзер бит инде эшлэр очен килен алган я ойлэнгэн элекке вакыт тугел.

№186 (794436) / 03.02.2012 11:26:56

мин бу очракта чирле ирен ташлап икенче иргэ кияугэ чыгарга момкинлеге булган дип санаган хатын-кызнын бу гамэленэ эхлакый бэя бирергэ жыенмыйм. Теге очракларда да эхлак мэсьђэлэсенэ кагылыш булмады. Суз бары тик Исламда рохсэт ителгэнлек турында бара.

№185 (794435) / 03.02.2012 11:25:57

гузэл, 

менә сүзне ник шуннан башламаска.
Мода белән озак яшәп булмый. безнең законодателҗство бер хатынлылыкка корылган. көнбатышта ирләрдән аерылганда хатын-кыздан ярты состояниесын тартып ала. бездә мөмкинме бу юк. бездә аны күпхатынлылык белән куөләп булачак.

теләгән ир йөри. болай 1)4 белән чикләнә 2) мал бар хатынга, балаларга тигез бүленә

Син бит просто потенциаль рәвештә ирең тагын хатын алып кайтыр дип куркып яшисең. Чтрах плохой советчик. курыккан кешедән тем более китәләр.

№184 (794434) / 03.02.2012 11:20:59

###, мин бары тик бер мисал буларак китердем моны... Тормышта торле хэллэр булырга момкин. Вариантлар бик куп, Исламда, элхэмдулиллах, аларны хэл иту юлы курсэтелгэн.
Э сезнен мисалда, эгэр чирле ир хатынын тэрбиялэрлек хэм канэгатьлэндерерлек тугел икэн (шул исэптэн женси яктан да), хатын иреннэн талак сорарга хэм аерылып икенче иргэ никахлап кияугэ чыгарга хаклы, минемчэ. Хатын асрарлык момкинлеге булмаган моселман ир, эгэр чын моселман икэн, аерылырга телэгэн хатынын жибэрергэ тиештер. Бу минем фикерем, ялгышуым да ихтимал, бу очракта шэригать буенча ни эшлэргэ икэнлеген галимнэребез анлатса, доресрэк булыр иде. Алар арасында да бу язмаларны укучылар бардыр бэлки.

№183 (794431) / 03.02.2012 11:07:44

"Кемнендер хатыны ятак остендэ, итэк тулы балаларны карарга, йорт-жирне карап торырга, житмэсэ эле жир жимертерлек ирне дэ, женси телэклэрен дэ исэпкэ алып тэрбиялэп торырга кирэк. Шул ук вакытта икенче бер хатын-кыз уз парын таба алмый йори яки ялгызы бала тэрбияли... Нигэ шундый вакытта бу иргэ ике хатын белэн яшэуне тыярга ди?!"



Менә хатыннар, кияүдә булып, авырый калсагыз, сезнең язмыш ничек хәл ителә.
Ажырып торган хатынның ире чирләсә, буйдак ир ул хатынга үлеп гашыйк булан булса, монда нинди юл???

№182 (794430) / 03.02.2012 11:07:37

Гаделша, монысы белэн килешэм. Минем бер генэ ремарка: купхатынлыкны нормаль дип санау китсэ, кеше ирлэрен аздыру, ирлэрнен, "куршенеке кебек" берничэ хатын алу телэге кубэймэс микэн, димен. "Яна русларда" бит бер заман "карт" хатынны 20 яшьлек модельлэргэ алыштыру модага керде, берсеннэн-берсен уздырп шулай кыланалар. Купхатынлык та модага кермэгэе, димен. Шул гына. Просто куп нэрсэне "нормаль" дип саный башлауга башкачасы "ненормаль" булып кабул итеэ кайчакта. Минем, доресен генэ эйткэндэ, ир белэн хатыннан торган традициональ гаилэ тошенчэсен боздырасы килми.
Атеист, сезнен белэн, как всегда, килешмичэ булмый)

№181 (794428) / 03.02.2012 10:53:24

Хезмәткәр, Аллах безнен арабызга сездэй фикер йортучелэрне кубрэк жибэрсен иде!
Кабат-кабат эйтергэ кала инде Гузэл хэм Атеист кебеклэргэ - суз монда телэсэ нинди жэхилгэ дурт хатынга ойлэнергэ ярый дип бармый, шулай ук Исламда булмаган хатыннарнын ирлэрен башка хатын белэн булешэселэре килмэу турында да бармый. Уз мантыйкларыннан чыгып караганда, алар хаклы. Ир хатынга, хатын иргэ тугрылыгын саклый икэн, бигайбэ, яшэсеннэр бердэнберлэре белэн чокердэшеп. Суз бит монда тормыш куйган торле шартларда хак Исламда булган моселманнарга алда килеп туган шэхси яки жэмгыяви проблемаларны ничек дорес хэл иту момкинлеклэре турында бара. Кайберэулэр очен язмам зур булып куренсэ дэ мисалларны кабатлыйм инде. Кемнендер хатыны ятак остендэ, итэк тулы балаларны карарга, йорт-жирне карап торырга, житмэсэ эле жир жимертерлек ирне дэ, женси телэклэрен дэ исэпкэ алып тэрбиялэп торырга кирэк. Шул ук вакытта икенче бер хатын-кыз уз парын таба алмый йори яки ялгызы бала тэрбияли... Нигэ шундый вакытта бу иргэ ике хатын белэн яшэуне тыярга ди?! Мондый мисалларны бихисап китерергэ булыр иде. Э Гузэлнен матур гаилэсен таркатырга, ана кочлэп кондэш тагарга беркем дэ жыенмый бит, Аллах бэндэлэре! Сезгэ бу тема кагылмый икэн, аны тэнкыйтлэргэ ашыкмагыз, кемнэргэдер икехатынлылык томышларын койгэ салырга, балаларын ятим итми тэрбиялэргэ менэ дигэн чара булуын онытмагыз! Рак белэн чирлэучелэргэ еш кына химия ясыйлар. Кеше мескен чэчсез кала, купме зарар ала организмына. Шунын бэрабэренэ Аллах ярдэме белэн рак чиренен тискэре йогынтысын бераз булса да киметэ ала. Э сэламэт кешегэ химия ясау беркемнен дэ уена кереп тэ чыкмый бит, ул хакта бэхэслэр дэ куертып утырмыйбыз. Бу тема да нэкъ шундый ук. Кемгэ кирэкми, токерек чэчеп Пэйгамбэребез СГСне хэм Изге Коръэнне урынсыз тэнкыйтьлэргэ ашыкмагыз, балагызга яки туганыгызга шул юлны сайлап, сезнен дорес тугеллегегезне исегезгэ тошерергэ туры килмэгэе... Кем мона мохтаж - Ислам юлларын курсэтэ, лэкин моселман кешесе бары тик ике, оч, дурт хатын белэн яшэргэ тиеш дип кочлэми. Сугыштан дурт ирнен берсе генэ эйлэнеп кайткан. Эгэр ул чорларда купхатынлылык рохсэт ителгэн булса, сугыштан сонгы еллардагы ятимлек, мохтажлык, беспризорность та азрак булыр иде, мескен эбилэребезгэ дэ тормышны алып бару бераз жинелрэк булыр иде...

№180 (794427) / 03.02.2012 10:37:28

Моселман гаилэлэрендэ аерылышу юк. Чонки моселман хатыннарына сендерелгэн инде ул, бу доньяда интексэн, тузсэн, теге доньяда ожмахка керэсез дип. Менэ алар шул теге доньяда рэхэт курэчэкбез дип жирдэ михнэт курергэ дэ риза. Яшэмилэр алар, э теге доньяга кучэргэ эзерлэнэлэр, шуны котэлэр. Алар вообще икенче психалогик тип кешелэр.

№179 (794424) / 03.02.2012 10:02:44

177, "Беренче хатынның ризалыгы кирәкми. Әгәр беренче хатынның иман дәрәҗәсе көчле икән мондый сорау хәтта тумый да".
Иманлы булу жансыз, фикерсез булу дигэн суз микэнни? Хэлэл жефетеннэн сорап та тормый ойгэ икенче хатын апкайткан кеше яхшы буламы? Андый пар арасында доверие юк, дигэн суз ул, бу гаилэ тугел.
Ирлэр, фэлэн хатын алам, дип тузынасыз, хатыннарыгыз икенче ир турында сойли башласа, нишлэр идегез икжн? "Моселман" булып, тыныч кына кабул итэргэ иманыгыз житэр идеме сон? Или мондый тубэнлеккэ тузу хатын-кыз очен генэ ярыймы?

№178 (794422) / 03.02.2012 09:17:29

Хезмәткәр, 

№177 (794390) / 02.02.2012 19:15:12

Әй, Раббым! Син туры юлга куймасаң Кем туры юлга куяр монда Үзеңнең хәләлеңне харамга чыгарып, теләсә нинди юк-бар язучы татарларыңны?

Әгәр Аллаһ Тәгалә Коръәни Кәримдә ирләргә, кабатлап язам ирләргә 4 хатынга өйләнергә рөхсәт иткән һәм кисәтеп тә куйган әгәр гадел булмаудан курыксагыз берне генә алыгыз дигән икән, какой разговор слушай, ә?

Беренче хатынның ризалыгы кирәкми. Әгәр беренче хатынның иман дәрәҗәсе көчле икән мондый сорау хәтта тумый да.

Җәһилият, атеизм чорында хатын-кызны ирләр белән бер дәрәҗәгә күтәреп тигезләделәр дә, хәзер инде шул чирдән арынасы да килми.

Теләмисез икенче, өченче, дүртенче булырга, хуш, әлхәмдү лиЛЛӘһи, әле намазсыз хатынны хатынлыкка алам дип ажгырып торучы мөселман да юк бит. Яшәгез беренче булып, бердәнбер булып.

Тик Аллаһ Тәгаләгә, пәйгамбәребез салла Аллаһу галәйһи вә сәлләмгә, аның гаилә әһелләренә, исламга, тугъры мөэмин-мөэминәләргә тел-теш тидермәгез!

Югыйсә бит,бик куркыныч.
Әзрәк уйлап карамыйсызмы?

Мөселман гаиләсе вә җәһилләр гаиләләре буенча статистиканы карагыз әле, мөселман гаиләлендә аерылулар юк диярлек. Ә калган гаиләләрдә?
Ә ялгыз аналар? Атасыз балалар?Нинди гаиләләрдә күбрәк?

Гомерне иргә багышларга дигән сүз юк сүз.

Яшәвебез дә үлемебез дә бары тик Аллаһ ризалыгы өчен.

Безнең татар мондый, әбиләр мондый булган, безнең бабайлар болай эшләгән - күбебезнең авызыннан бик тиз чыга торган сүзләр. Ә бит безнең әби-бабайлар аракы эчеп, дуңгыз ите ашап, зина кылып йөрмәгән! Нигә моннан үрнәк алу юк?
Мондагы кайберәүләр кебек хатын-кызны иләһ итеп Аллаһ дәрәҗәсенә күтәрмәгән. ӘстәгъфируЛЛаһ.

Алар нинди авыр заманнарда да качып-посып намазын укыган, уразасын тоткан. Балаларын да шул рухта тәрбия итәргә тырышкан. Әйе, берничә гаилә тоткан бабайларыбыз да булган. Ник бу фактлардан үрнәк алмыйбыз?

Иманы нык бабайлар я булмаса әбиләр шәрәләнеп сәхнәгә чыгучыларны караганнар дисезме? Юк бит. Намаз, Коръән укыйсы, дога кыласы вакытларын әрәм итеп, ни дөньялык, ни ахирәт өчен файдасы булмаган сериалларга ябышканнардыр дисезме? Ә бүген?

Әз генә уйлый, фикерли, аңлый белгән кеше югыйсә аңларга тиеш бит.

Пәйгамбәребез салла Аллаһу галәйһи вә сәлләмнең бер генә сүзе дә, бер генә гамәле дә үзеннән булмады - барысы да Аллаһтан. Телисезме моны, теләмисезме. Аңа салла Аллаһу галәйһи вә сәлләмгә, аның гаилә әһелләренә пычрак атканга гына сезнең пычрак аларга ябышмый. Әмма ләкин пычрак атучының үзенә кайтырга мөмкин, әгәр тәүбә итмәсә.

№176 (794389) / 02.02.2012 18:43:45


Өстәге фотода Анасы кызын өйрәтә,бу киленнең киләчәге Юк.

№175 (794385) / 02.02.2012 18:04:23


Шулай булырга тиеш Татарларда !

№174 (794382) / 02.02.2012 17:47:40

Вот 162 монда эшне бүлеп тә куйган!
Мин шэхсән үзем, көндәш мунчада иремне яратып йоргәндә, аларның балалары белән утырырга җүләр что-ли????
Тапканнар ахмакны, иргә ничә кеше хезмэт курсэтэ, бер хатын рәхәт курә, икесе будут пахать!!!!!

№173 (794380) / 02.02.2012 17:31:04


Бу шигерләрдә кемгә кагылганы билгеле ,исемен әйтәсе юк ләкин ул әдәм үзгәрмәячәк үлгәнче !

№172 (794377) / 02.02.2012 17:13:56


Стервозность хәзереге хатыннарда артыгы белән бар,нормальный хатыннар бик аз,шулңа күрә 100 дән
99ы аерылышалар.

№171 (794376) / 02.02.2012 17:07:11


165,170 бик дөрес язган.

№170 (794375) / 02.02.2012 17:04:08


Татарда "БУЛГАН"-хатын диләр,шул хатын 10 хатынныда алмаштыра ала,андый хатынның ире читкәдә карамый исрек тә булмый,шул хатынны ярата һәм бөтен гөмерен шуңа багышлый.Юньсез,тормыш итәргә яраксыз хатын ул ирләр башын ашаучы-корт.Каян килә мондый хатыннар-нәселдән.

№169 (794374) / 02.02.2012 17:01:27

гузэл, Аллаһ рөхсәт итә һәм гаделлек таләп итә. Куша түгел. 

№168 (794372) / 02.02.2012 16:58:48

PIM, менэ монсы ярый инде, монысын анлап була. А то кайбер кеше "Алла шулай куша" дип сойли бит (купхатынлык турында).
Юньсез хатын аркасында читкэ йору хакында - 50 на 50. Кайбер кеше от природы азгын була, ана нинди алтын хатын булсан да, ярамыйсын, хотя, кубесе хатын-кыздан тора, монысы да дорес.
Атеист, мин сезне уже почти яратам!)))))

№167 (794371) / 02.02.2012 16:57:32

№ 165 , киресенчэ, ирлэрнен читкэ йоруе ул- хатыннын яхшы булуында. Чиста кунелле, тырыш, сабыр хатыннырнын ирлэре ни очендер читкэ каера, э менэ шул ук ир аерылып берэр стервага ойлэнсэ, хатынынын к-н ялап тора башлый.
Хатын кызга бэхет очен чак кына стервозность, уз-узен ярату кирэк.

№166 (794370) / 02.02.2012 16:45:43

Рим, фахишэлек ул профессия, хэм ул беркайчан да бетмэячэк. Фахишэлэр кияугэ чыкмый ул. Э 2 нче, 3нче хатынлыкка чыккан хатыннарны мин нормаль кешелэр дип уйламыйм.
Э ялгыз ирлэрне нишлэтерсез, эйдэгез аларны да пристроим, хэллерэк икешэр ир тотардайрак хатыннар бар бит хэзер. Ялгыз, эчкече ирлэр кимер иде.

№165 (794369) / 02.02.2012 16:45:43


Ирләрнең читтә йөрүе ул Юньсез хатынга таб булуында.Оят булсада әйтим инде кем янына барсаң да шул бер кызыл тишек.Нормальный хатыны булса ир кеше читкә йөрми.Эшкә булган,аш-суы уңган,чиста-пөхтә юморны аңласа аны ире мыскыл итмәс.Бәхетегез үзегездән тора.

№164 (794368) / 02.02.2012 16:41:08

К. Динар, синен ни эйтэсенне мин белэм, хэм синен ишелэрдэн жавап сораганым да юк.

№163 (794367) / 02.02.2012 16:38:22

Брак и полигамия в исламе возможны лишь при обоюдном согласии. Никто не может заставить женщину выйти замуж за женатого мужчину. Ислам только разрешает полигамию, но ни в коем случае не побуждает, и тем более, не навязывает ее. Кроме того, женщина может сделать условием брачного договора то, что ее будущий муж не возьмет второй жены. Еще момент – женщины, принадлежащие к исламской культуре, чаще всего не воспринимают многоженство как признак женской отсталости. И приравнивание полигамии к деградации так же, как и проблема многоженства в целом, возникает в большинстве случаев за пределами исламского общества.

Несмотря на ясную дозволенность полигамии, в мусульманском обществе ее практикуют редко. Как говорит статистика, не более 2% мусульман имеют несколько жен. Многие не считают себя способными содержать больше одной семьи. Даже состоятельные мусульмане редко решаются на еще один брак из-за психологических трудностей жизни с двумя женами. Одно можно сказать точно – число полигамных семей в мусульманском обществе намного меньше, чем число внебрачных связей на Западе. Говоря иными словами, вопреки существующему мнению, мужчины в мусульманском мире более моногамны, чем мужчины западного мира.http://www.islamreligion.com/ru/articles/325/

№162 (794366) / 02.02.2012 16:34:29


Күп хатын дигәчтә бит-мусор җыеп ятарга ярамый.3-хтыныңда менә дигән булсыннар,үз бурычларын биик яхшы белсеннәр.
Берсе ирен яратыр өчен
Берсе өй эшләрендә,бала тәрбияләүдә,тәмле азыклар пешерүдә
Берсе ишек алдында тәртип булдырыга,хәйван карарга,мунча ягып беренчеләрне юындырып чыгырырга,вакыты калса икенчесе белән үзедә мунча кереп чыга ала.

№161 (794365) / 02.02.2012 16:28:50

PIMгэ: "Фэхишэлек кимиячэк", дисез - фэхишэлэрне кияугэ биру икэн ботен заботагыз)) Азгынлык анын белэн генэ туктамый ул,сезненчэ кеше кияугэ чыгалмаганга гына гулять итэ, булып чыга. Бигрэк наив бугай сез. Ул бит кешенен натурасыннан тора. Кайбер кеше ире булып та сулга йори, монда законлы гаилэ ни при чем вообще.
"Ялган, икейозлелек" - ирлэр сулга йорудэн чыга бу, димэк? Э ник аларга узлэренен нэфселэрен тезгеннэргэ пропаганда бармый? Ник никах кушканча, бер хатынны хормэт иту нормаль саналмый? Гуляйт итсэн ит, димэк, только законлы. Аннары, ике хатын алган кеше баштан ук азгын булса, кем гарантия бирэ, что аны тагын берэрсе белэн йормэс, дип?
Эчкечелек монда причем? Ике-оч хатын алу ничек эскечелекнен кимуенэ способствует, шуны анлатыгызчы?
Бу хатны язган хатын икенче хатын булып торып карамаган, каян белэ ул? Курмэгэннен курэсе килэ, кургэннен - улэсе, дигэн хакта суз бармыймы сон монда? Узенен ире дэ ташлап киткэн хатын эллэ юньле, эллэ тугел, тем более, бу конкрет 1 кеше фикере, бу берни дэ тугел.

№160 (794362) / 02.02.2012 15:25:52

\"Күпхатынлылык безгә нәрсә бирәчәк? Беренчедән, фахишәлек кимиячәк. Икенчедән, кияүгә чыкмый интеккән хатыннар азрак булачак. Өченчедән, ялган, икейөзлелек һәм гаилә трагедияләре азаер иде. Әтисезлек проблемасы чишелү сәбәпле, балалар тулы гаиләдә үсәрләр иде. Һәм, соңгысы, тормышның тагын да нык көнкүреш урнашуы хасил булыр иде – эчкечелек һәм хыянәткимә төшәр иде”. Владимир Меньшенин. Уттаков-Гребнево, Киров өлкәсе.
\"Мин моңа ике куллап риза! Мин кияүдә түгел. Ирем, бала буласын белгәч, мине ташлап китте. Улым белән инде җиде ел әти-әниләрдә яшибез. Укытучы булып, хатын-кызлар коллективында эшлим.Икенче хатын булырга әзермен, чөнки гражданлы хатын яисә сөяркә булырга теләмим. Мин паспортта нөсхә күрергә телим. Күбесе минем белән килешеп бетмәстер, әлбәттә, ләкин без - ялгызларның да бәхеткә хакы бардыр бит. Балаларны да, бу очракта, күбрәк табачаклар. Илебездә демографик проблема зур шул. Президентыбызга мөрәҗәгать итү мөмкинчелегем булса, мин аны бу хакта уйларга һәм күпхатынлылыкны законлаштырырга сорар идем. Хәтта, моңа чиркәү каршы торса да. Бу христианча түгел диячәкләр. Ә хатын-кызның ялгызлыгы христианчамы?\" Ольга, 33 яшь. Мурманск.


тулырак http://e-umma.ru/tt/node/314

№159 (794361) / 02.02.2012 15:17:51

К.Динарга: уйлап сойли белгэн, яхшыны дорес дип сойлэгэн, хатыннарга хыянэт итмичэ нормаль гаилэдэ яшэгэнне эйбэт дип санаган кеше "тролль" инде, кем булсын, сезнен ишелэр очен)
Анлатыгыз, без тынларбыз. Эмма ин кызганычы шул: сез бит кешегэ анлатыр очен узегез дэ анламыйсыз, китапта язган сузлэрне кабатлап тик йорисез. 9 яшьлек балаларга да ойлэнэ башлагыз энэ, сездэн булыр ул.

№158 (794359) / 02.02.2012 15:08:48

"диваналар!"; "шундый аңгыра"; "томана , аңгыра"; "Толерантлык сәясәтчеләр - ялганчылар өчен, ә диндәгеләр өчен түгел"; Болар барысы да "дингә" өнәүчеләр репликасыннан...

№157 (794355) / 02.02.2012 14:44:37

гүзәл, атеист һәм башка шундыйларга мин җавап бирә алыр идем, әмма мин аларга ышанмыйм, аларның чынлап та шундый аңгыра булуларына, мин аларны юри сөйләп утыра, ягъни тролль диеп уйлыйм. шуңа күрә җавап язып тормыйм.

№156 (794338) / 02.02.2012 13:35:53

мосафир,ислам дине, Адәм белән Һавадан бирле җир йөзендә.
шул вакыттан килгән пәйгәмбәрләр,Аллаһе илчеләре!
ислам дине,җирдә кеше яратылганнан бирле!

№155 (794323) / 02.02.2012 12:31:39

Ислам дине җир йөзендә 1400 ел элек урнаштырыла башлады. Чама белән 30 ел эчендә камил рәвешендә урнаштырылды. Шуннан соң үткән дәвердә ислам дине төрле сәбәпләр аркасында кешеләр тарафыннан зәгыйфьләндерелде.

Хәзер без яши торган чор ислам диненең яңадан торгызыла башлау вакыты һәм без шушы чорның шәһитләре иншәә Аллаһ.

№154 (794311) / 02.02.2012 10:55:53

сәләм. комментларын укып чыкмадым әле. "белмим!" диеп әйтүдән курыкмаска, оялмаска кирәк! "икенчедән, коллык мәсьәләсе дә бүген актуаль түгел" дию ул "белмим" диеп әйтергә читенсенгәнне күрсәтә. мәктәптә укытучылар шулай ук "белмим" диеп әйтми иде. "белем ру" форумында бер катнашучы бер заман әйтә, укытучы белмәгән булып калырга тиеш түгел, сиздермәскә тиеш, ди, димәк, аларны шулай өйрәтәләр икән, педта! диваналар! балалар аңгра түгел, чамалый, бары бер!

№153 (794308) / 02.02.2012 10:24:56

Вот молодец, 143! Алла шокер, юньле, анлы кешелэр бар икэн миллэтебездэ! Атеист, сез да дорес сойлисез!
Корьэн сойлэп, азгынлык хуплап утыралар монда, "святошалар"! Яратып алган хатыны остенэ икенчене алып кайткан ир дэ, кеше иренэ куз салып, тере хатыны остенэ оялмыйча килгэн хатын да - юньсез кешелэр алар, монда Ходай да, иман да ни при чем!
Куз алдына гына китерерсез: андыйны яхшы дип санаган хатын ойлэнгэн ирлэргэ куз салып, аларга елмаеп йори, дигэн суз (моселман хатынына хас оялу кая монда?), ойлэнгэн кеше дэ, димэк, ойдэ утырган хатынын уйламый, як-якка карап кызлар кузлэп йори. Шул никах укылганда биргэн вэгъдэлэргэ туры килэме? Бозык хатыннар хэм бозык ирлэрне Корьэн кыстырып оправдывать иту бу. Узегезнен нэфсене тыялмыйча, динне позорить итеп йорисез. Оят бу!

№152 (794304) / 02.02.2012 09:43:53

Аллаһының илчесе салә АЛЛАҺу галәйһи вә сәлләм, беренче хатыны Хәдичә радый Аллаһу ганһәгә 25 яшендә өйләнде. Хәдичә радый Аллаһу ганһәгә 40 яшь иде. Бу вакытка Хәдичә радый Аллаһу ганһәнең беренче никахыннан ике малае һәм икенче никахыннан бер кызы бар иде. Пәйгамбәрлек килгәнче, 15 ел яшәделәр, ә Мөхәммәд салә Аллаһу галәйһи вә сәлләмгә пәйгамбәрлек миссиясе ачылганнан соң, 10 ел яшәделәр. Шул вакыт эчендә Хәдичә радый Аллаһу ганһә Мөхәммәд салә Аллаһу галәйһи вә сәлләмнән 6 бала таба. Аларның өчесе пәйгамбәребез салә Аллаһу галәйһи вә сәлләмнең үзеннән ада вафат була.

Аннан соң Аллаһының илчесе салә Аллаһу галәйһи вә сәлләм 3 ел чамасы өйләнми торды.

Аннан соң Сәүдә исемле хатынга радый Аллаһу ганһәгә өйләнде. Ул шулай ук пәйгамбәребез салә Аллаһу галәйһи вә сәлләмнән яше белән өлкәнрәк. Ире вафат. Әтисе һәм ир туганнары исламда түгелләр иде. Сәүдә радый Аллаһу ганһә туганнары яклавына кайтып, исламнан чигенмәсен өчен Аллаһның рәхмәте белән пәйгамбәребез салә Аллаһу галәйһи вә сәлләмнең хатыны булып югары дәрәҗәгә иреште.

Гайшә радый Аллаһу ганһәнең әтисе Әбү Бәкр радый Аллаһу ганһу кызы Гаишәне Аллаһының илчесе салә Аллаһу галәйһи вә сәлләмгә бирүне үзе өчен Аллаһы Тәгаләдән бирелгән иң зур бәхет диде. Аның өчен ул зур сөенеч булды.

№151 (794303) / 02.02.2012 09:15:30

Гомер иткэн, балалар устергэн хатынын чирлэп киткэн икэн, йогереп барып икенче хатын алып кайту бу тубэнлек тугелме. Ул чирлэп ятканда секс турында уйлау ул первобытность тугелме.
Хэзерге заманда чирлэр куп, хэм андый кайгы килгэн икэн ахыргы сулышына кадэр бер-беренэ терэк булу, поддержка биру менэ шул ул югары акыл, югары рух. Кадерленнен гомере очен корэшу.
Сез Руханилэр хэзерге кондэ шундый пропоганда, шундый тэрбия алып барырга тиеш.

№150 (794302) / 02.02.2012 09:08:33

Рим, беруклэр генэ узенэ була курсен инде ул сектанны хак дин Ислам дине дип утырма, син сектант и все. Моселман динен пычытармагыз, сез сектантлар. Сез диннэн бик ерак кешелэр. Рухи яктан эле сез усеп житмэгэнсез. Женси яктан житлеккэнсездер 4 хатынлылыкны хуплап утыргач, сексуально неудавлетваренный кешелэр.
Моселман-ул югары культуралы, югары рухлы кеше дип анлыйм мин.

№149 (794301) / 02.02.2012 09:07:57

Монда берсе иренщ икенче хатын эзли.Сәбәбен дә әйтә http://www.youtube.com/watch?v=Ekj9tjSaz2A

№148 (794299) / 02.02.2012 09:01:47

143 Менэ баш белэн уйлаучы кешелэр шундый була, э 2-3 хатынлылык яклылор билдэн тубэн олешлэре белэн уйлаучылар ул.
Афэрин №143, акыллы авыздан акыллы суз.

№147 (794297) / 02.02.2012 08:59:30

Ногмани. Коръән Тәфсире

[109] КӘФИРУН (КӘФЕРЛӘР) СҮРӘСЕ – 6 АЯТЬ

Бисмил-ләһир-рахмәнир-рахим.

Бервакыт мөшрикләр пәйгамбәр алдына килеп: "Ий Мухәммәд син безнең сынымнарыбызга бераз вакыт гыйбадәт кыл, без дә сннең Раббыңа бераз вакыт гыйбадәт кылырбыз. Әгәр синең динең яхшы булып чыкса, без сиңа иярербез, әгәр безнең динебез яхшы булып чыкса, син безгә иярерсең", – диделәр. Бу сүрә шул хакта иңде.
1. Ий Мухәммәд г-м әйт: "Ий сез кәферләр, иман китермәгән кешеләр!
2. Сез гыйбадәт кыла торган сынымнарга мин гыйбадәт кылмыймын.
3. Һәм сез дә мин гыйбадәт кыла торган Аллаһуга гыйбадәт кылмыйсыз.
4. Вә мин сезнең гыйбадәт кыла торган сынымнарыгызга гыйбадәт кылучы түгелмен.
5. Вә сез мин гыйбадәт кыла торган Аллаһуга гыйбадәт кылучы түгелсез.
6. Сезнең батыл ялган динегез үзегезгә булсын, вә минем хак динем үзебезгә булсын!

№146 (794294) / 02.02.2012 08:56:16

Эййе, мындагы развратны укыгач, Совет власте дорес эшлэгэн икэн диннэрне тыеп дип уйлап куясын. Муллалар турында язылган китаплар да хакыйкать булган икэн.

№145 (794263) / 01.02.2012 23:20:02

143!!!

№143 (794261) / 01.02.2012 23:16:12

Узен М-да диеп атап язган МРу- чыга исем китэ иде, ни эшлэп узен М-да диеп атады икэн диеп. Мондый мэкалэлэр укыгач-анладым чонки башка ча момкин булмаганга .аптыраганнан узенэ шундый исем ала икэн эдэм. Алай гына да тугел, бу мэкалэгэ кадэр , узем дэ куп хатынлыкны яклап.кунелемнэн хуплап йори идем. Чонки бугенге кондэ хатын-кызларыбызнын ирлэргэ караганда куп булуын белеп уз иремнен назларын булешергэ эзер идем юк исэ. Бер-беренне озелеп соеп кавышып,мэнгегэ бергэ тугры булырга хыялланган парлар арасына нигэ оченче кеше кирэк сон?. Бу бит гаделлек тугел мина калса ,ходай каршыдыр бу хэллэргэ hич дин энеллэренен бу агитациясенэ ошанмыйм.Э хормэтле хэзрэтебез Рамил Юныс эйтмешлэрен йорэк аша уткэреп, узеннен унынчы тавык булуынны куз аллау\"АБАУ\"-диеп эйтергэ генэ кала. Хормэтле хатын-кызларыбыз,алданмыйк Аллаh исеменнэн сойлэуче чалма башларыбызга hэм эллэ кайчан ирлэрен кумгэн абыстайларга. Ходай эдэмнэрне пар яраткан hэм hэр кешенен уз яраткан пары бар бу донъяда,парлы булыйк,матур яшик,озын гомерле,бэхетле булыйк ,безнен бу телэклэребезне Аллаh кабул итэр алла боерса. Мин узем озелеп сойгэн ярымны кемгэдер бирергэ дэ,кем белэндер булешергэ дэ исэбем юк. Без бит хэзер икэу генэ тугел,зур бер гаилэ.Гаилэ ул дэулэткэ тин-дэулэткэ читлэр керсэ ни булганын белэбез. Инде жан жанымнын кунеле миннэн сунэ икэн ул вакытта биз гэйбэ, бэхет телэргэ генэ кала,аллам сакласын! Э безнен башларны катырудан туктасыннар эле , илдэ ирлэрнен нигэ кимуен уйлап дорес карарлар кабул иту вакыты житте минемчэ.Бер ничэ хатын алып кына бу хэлдэн чыгып булмаслыгы кон кебек ачык.Сэлэмэтлек,экологик мэсэлэлэр,тынычлык,яшьлэрнен иртэгэге конгэ ышанычы булганда барда эйбэт булыр менэ хормэтле хэзрэтлэребез шул турыда уйлап эш алып барсыннар иде.

№142 (794215) / 01.02.2012 17:58:50

"Оченчедэн, моселманлык, дин сойлэп азгынлыкка юл куеп ятуыгызны Аллах курмсэ, дисезме?)"

Сез болай булгач, Коръәнне танымыйсыз, димәк ислам сезнең дин түгел Сезгә христианлык кабул итәргә кирәк. Католик вариантын. Анда один раз и на всю жизнь.

№141 (794213) / 01.02.2012 17:55:46

Мин сездән гафу сорадым алдан ук. без монда аралашучылар күбрәк үзебезчә, татарча син дип дәшәбез.Әгәр сезгә урыс манерасы ошый икән, икенче сез диярмен.

Бәлки сез дә томана, аңгыраларыгыз өчен гафу сорарсыз. Әллә аңа сез слабомы?Мин шул башкаларны томана , аңгыра дип санаган кеше белән син дип сөйләштем.

Ә менә миңа сез авторитет түгел. Глушко хәтле булырга калганнарга...

№140 (794212) / 01.02.2012 17:55:21

Димәк кыз бала кияүгә чыкканда узеннән 10-15 яшькә олырак кешегә чыгарга тиеш,булып чыга.
Чөнки ир шактый олы булгач, яшь кәләш күп вакыт таләп итәчәк, аннан ирнең уңга-сулга борылырга көче калмаячак.
Менә ачыш ясадым әле.
Әлегә, ирем кинәт баеп китә күрмәсен!-дип утырам.

№139 (794210) / 01.02.2012 17:50:51

Эльмирага: никах кушканын пычракка ату бу, дорес эйтэсез. Кеше иренэ куз салып, оенэ дэ, тере хатыны остенэ оялмыйча килергэ риза булганнарны моселман хатыннары тугел, башкача атыйлар)

№138 (794209) / 01.02.2012 17:48:59

Иркэгэ: сезнен белэн "сингэ" кучмэдем мин, беренчедэн.
По себе судить не надо других, икенчедэн.
Оченчедэн, моселманлык, дин сойлэп азгынлыкка юл куеп ятуыгызны Аллах курмсэ, дисезме?)
Ирлэрнен дэ барысы да гулять итми, кешесеннэн тора ул. Сезнен кебек "шулай тиеш", дип торганнар ахдырта да инде ул кешелэрне.
Академик Глушко минем очен авторитет тугел ул. 2 хатын белэн торганын юньле сыйфат дип санамыйм мин.
Сез еще "Спид-инфо" газитен примерга китерегез, анда да азгынлык куп ул. Кстати, шуны кем укый икэн дип ушым китэ, ничек уз акчасын сатып алып кеше шуны укый икэн?)

№137 (794208) / 01.02.2012 17:47:45

Бу язмадан соң берәүнең дә беренче хатын буласы килмәстер.
Ник дисәң, беренчегә эш,ирең белән рәттән атлап аны аякка бастыру,тормышны баткаклыктан чыгару.
Ә аннан каяндыр икенче,өченче хатыннар килеп чыга.
Нигә килмәскә? Ир аякка баскан, акчалы,аны фатирлы итә, киендерә һ.б. ә олы хатын хезмәт белән таушалган була.

№136 (794207) / 01.02.2012 17:44:26

Алар үзләре язсын))))язмыйлар бит әле. Фәхишәләрне әйтмисеңдер бит

№135 (794205) / 01.02.2012 17:36:03

Иркә

Ике-өч ир белән яшәп яткан хатыннар да, фактта, байтак, ул чакта анысын да узаконить итү кирәк. Баланс булырга тиш!!!

№134 (794202) / 01.02.2012 17:30:14

Гүзәл

\"Э инде икешэр хатынлыкны одобрять иткэн хатыннарны ботенлэй анламыйм, \"

Одобрять итү генә түгел, бик күп хатын-кыз яши шулай. Фактта.

Дөнья бер сезнең белән башланмый һәм бетми бит. Сез теләмисез, яшәмәссез. Теләп яшәп ятучыларны кая куябыз, Гүзәлгә ошамый дип аларны, аларның балаларын игнорировать итәбезме?

Хәтта монда бер хатын үзенең икенче икәнен әйтте.

Син томана хатыннар икенче дип уйлыйсыңмы? Ай ялгышасың! Ай ялгышасың!

Жуков турында фильм кара! Академик Глушко турында ишеткщнеж бармы? Россиядә реактив двигательләр эшләгән кеше. Ике хатын белән яши.
12 апрель каян килеп чыккан дисезме? шул икенче хатынның туган көненә бүләк 12 апрель

Үзең томана,наданны жәлләмәгәч, әйтим инде. Үзеңнең ирең гүләйт итүдән куркыпмы, әллә белеп күрмәмешкә салшыпмы башың аңгырайган хатын кебек сөйләшәсең.
Гафу, если что...

№133 (794201) / 01.02.2012 17:27:17

"Айша сама хотела брака". В 9 лет????
В 9 лет НИКТО не созревает для секса, не надо тут сказки рассказывать и оправдывать порочных людей.
А тем более - ставить их образцом для подражания.

№132 (794197) / 01.02.2012 17:15:31

Соры кортка: рэхмэт сезгэ анлы булганыгыз очен! А то тоталар да Коръэн кыстырып телэсэ ни сойлэп утыралар. Юньлелекне, эчке яхшы сыйфатларны кайтару хакында суз дэ юк, "выборочно" жыен телэсэ нэрсэне генэ. Пэйгамбэрне мисалга китергэн булалар - имеш, менэ ул шулай булган, аныкы шушылай булган, сон узлэре пэйгамбэр тугел бит. Башта шундый булыгыз, аннары алырсыз хатыннын да пайгамбэр алганын!
Гомумэн, дини дип узлэрен санаган кешелэрнен фикерен укып, куп вакытта наданлыкларына аптырыйм: каян килгэн ул уйламый-нитми нигэдер буйсынырга телэу? Искелек белэн гарэп иллэрендэ дэ куптэн корэшэлэр, хатын-кыз анда да узенэ куптэн эдэмчэ хокук тэлэп итэ, а монда наданнар "клумбасы" -берсеннэн берсе уздыралар, фэлэн гасыр элек булган сознание артыннан куып.
Динне дэ хормэт итеп, но эдэмчэ рассуждать итеп хэм нормаль кеше кебек яшэп тэ була бит. Юк, обязательно ботен нэрсэне извращать итеп, нормаль, анлы кеше токереп китэрлек итеп дингэ карата монэсэбэтне дэ бозалар. Э инде икешэр хатынлыкны одобрять иткэн хатыннарны ботенлэй анламыйм, кайсы урманнан чыкканнар алар (доресрэге, чыкмаганнар, хаман утыралар шунда), кем устергэн аларны? Корьэндэ шулай язылган, элек шулай булган, дисэлэр, балаларын да кияугэ бирергэ ризалар, бугай. Нинди "карангылык" бу, шуна ушым китэ. Нигэ укытканнар сезне, томаналар, мэктэптэ нишлэп утырдыгыз сез, дип сорасы килэ. Ботен донья анлы булырга, укырга тырыша, э татар халкы искелеккэ кайтуны сойли. Шундый исэрлэр бит инде секталарга илтэлэр балаларын, секта башлыгы шулай кушты дип, нилэр генэ эшлэттермилэр.
Доресен генэ эйткэндэ, мин динне хормэт итэм, догалар да укыйм, но артык кылану, тузга язмаган сузлэр сойлэу кэефне боза, чонки хэзерге заманда, особенно "Алла хакына" дип сойлэп кеше шартлату булган вакытта, башсыз, ансыз булу ярамый.
Ярый, дини булып та, анлы булганнар бар, шунсы хоть ярый инде.

№131 (794195) / 01.02.2012 17:09:07

Язвительно приводя слова Корана: «Посланник Аллаха – образцовый пример для вас…» (Коран 33,21), Максимов приводит уже приевшееся обвинение Пророка в том, что он взял себе в жены девятилетнюю Айшу. Надеюсь, что приведенная ниже аргументация такого действия Пророка даст ответ многим оппонентам Ислама, не стыдящимся обвинять его в «педофилии».
Итак, даже если принять девятилетний возраст Айши (а хадисы в этом расходятся, есть мнения, что Айше было 17 лет и более на момент брака), то в таком браке нет ничего странного. Во-первых, следует вспомнить раннее созревание девочек на Востоке, когда уже к 9 годам у них начинаются месячные. Поэтому и сейчас цыгане выдают своих дочерей замуж в девятилетнем возрасте. Достоверно известно, что Пророк стал вести с ней супружескую жизнь, когда у Айши уже прошли месячные.
Во-вторых, не следует забывать, что действия Пророка всегда от Бога. Самые праведные браки были самыми неожиданными, о чем повествует Библия. Иногда в Библии можно найти и куда более удивительные примеры брака: «И сказал Господь Осии: иди, возьми себе жену блудницу и детей блуда; ибо сильно блудодействует земля сия, отступив от Господа. И пошел он и взял Гомерь, дочь Дивлаима; и она зачала и родила ему сына» (Ос.1, 2-3).
Вот пример прямого повеления Всевышнего и исполнение его пророком, каким бы нестандартным современному исследователю оно ни казалось. Некоторые могут возразить, что пророк женился на Гомери, и после этого она перестала быть блудницей. Но ведь в книге пророка Осии стоит акцент – «детей блуда», что свидетельствует о том, что дети были рождены вне брака. И как бы аллегорически ни понимался христианами этот стих, факт остается фактом. Танах даже называет имя блудницы, и род ее, что не маловажно для евреев, т.к. это свидетельствует об историчности текста.
В современной библеистике есть версия, что Осия взял женщину, практиковавшую сакральную проституцию в языческих святилищах (см. книгу протоиерея А. Сорокина «Введение в священное писание Ветхого Завета», Киев, «Пролог», 2003, стр. 171-184).
В нашем же случае, Айша сама хотела этого брака, была безмерно счастлива в нем, и оставила множество воспоминаний о Пророке. Мы убеждены, что Бог Сам открыл ей ее судьбу и дал ей милость получить свое счастье, избавив от долгих поисков суженого.
В-третьих, возьмем пример матери Иисуса Марии и его названного отца Иосифа (мир им). В священном предании христиан говорится, что когда Марию выдавали замуж, ей было 12 или 14 лет. Иосиф же везде описывается как преклонный «старец». Марию о ее желании вообще не спрашивали. Конечно же, и христиане, и мусульмане верят, что между ними не было супружеских отношений до рождения Иисуса. Но ведь их современники этого не знали! И не смотря на это, брак 12-летней девочки с престарелым мужчиной выглядел в их глазах обычным явлением.
Это сейчас современным вестернизированным христианам не понять такого брака. А два тысячелетия назад в южных странах, где половое созревание происходит гораздо раньше, чем у северных народов, ранние браки были весьма распространены.http://oneislam.ru/?p=482#more-482

№130 (794192) / 01.02.2012 16:58:56

гузэл
Ул чорда гарьлеккэ саналмаган, ә педофилия белән бергә, төрле однополый сношениеләр дә чәчәк аткан. Аларга өстәп, кол хатын-кызлары булганнар, аларны ничек кирәк, кайчан кирәк, шулай файдалана алган, бу зина саналмаган. Мондагы "дини"ләр, үзләренең асексуаль азгынлыкларын аклау өчен, шул вакыт законнарын кайтару турында хыяллана да инде. Беренче адым, хүпхатынлылыкны кайтару булса, икенчесе, колбиләүчелекне кайтару булачак, ул да бит, Коръән белән дә, хәдисләр белән дә тыелмаган...

№129 (794191) / 01.02.2012 15:41:13

Бортеккэ: шулайдыр ул. А то 9 яшьлек хатын алу бигрэк гарьлеккэ сала бит алла илчесен, ихтирамны шиккэ куя)
Янарак "Вода" дигэн хинд киносы карадым, шундый кияугэ бирелгэн бала хакында. Нормаль тугел ул, Галияссалам булмагае, кем булса да.

№128 (794190) / 01.02.2012 15:33:36

исламнурга - Гайшә р.а. 9 яшьтә булган дигән инфо 100% дөрес диеп булмый. Кайбер чыганакларда аны 17дә булган диләр.

№127 (794189) / 01.02.2012 15:26:18

Сез ботен нэрсэне дэ оправдаете. Вобще-то это называется педофилия - жить с малолетками. А сез шуны да матур итеп сойлэп, яхшы атлы булып кыланмакчыгыз. Повально ботен татар дини булып, сезнен 9 яшьлек кызыгызга да олы ирлэр "законлы" кул суза башласа, белерсез эле.

№126 (794186) / 01.02.2012 14:57:13

№122,
"...Тугыз яшьлек бала белән яшәүне ничек аңларга була?"

Якынча болай: беренчедән, тугыз яшьлек кыз баланы җитешеп җиткәнче Аллаһының илчесе салла Аллаһу галәйһи вә сәлләмнең янында тәрбияләнсен өчен. Икенчедән, тагын тугыз - ун ел дәвамында Аллаһының илчесе салла Аллаһу галәйһи вә сәлләмнән чиста хатын-кыз бала аркылы да динне киләчәктәгеләргә тапшыру өчен. Ә Гаишә радый Аллаһу ганһә аркылы безгә бик күп хәдисләр җиткерелә. Өченчедән, Аллаһының илчесе салла Аллаһу галәйһи вә сәлләмнең хатыннары, ә аларның барысына да "мөэминнәрнең аналары" дигән югары исем бирелгәннәр арасында бер чиста кыз бала да булсын өчен. Аллаһу Әгъләм.

№125 (794183) / 01.02.2012 14:47:24

Хэзерге заманда, кияугэ чыгарга телэгэн кешегэ ялгыз ирлэр дэ бетмэгэн.

№124 (794182) / 01.02.2012 14:46:19

Купхатынлылык, развратны законлаштыру ул. Купирлелек кебек ук.

№123 (794088) / 31.01.2012 21:00:43

мин күпме эшләр эшләп,озын юллар йөреп кайттым,сез хаман монда икәнсез. 122гә җиткергәннәр,эшегезне шулай тырышып эшләсәгез икән. ну да,иркәнең шабашкасы инде,аның Мруда язып утыруы. бушка кем шул кадәр тырышсын икән?!

Гаремда яшәп кара,аннары хоть күпме сөйлә ,әй бичара хатын кыз....

Тугыз яшьлек бала белән яшәүне ничек аңларга була?

№121 (794069) / 31.01.2012 17:50:39

колхозник., соң ул иномаркада яхшы кешеләр дә булырга мөмкин иде бит. Зрә син...

№120 (794049) / 31.01.2012 17:10:52

Минемдә машинам бар,Уаз 469, тентованный1989 елгы. Бер вакыт шулай кайтып киләм, юл читендә көрткә бер иномарка кереп чумган..Мине туктатып булышуымны сорадылар..Минәйтәм, \"братаны, мне никогда, бизнес, тороплюсь\". Китеп бардым..булышмадым.. Үзләре ничек , бездә шулай

№119 (794046) / 31.01.2012 17:08:08

сатылалар иде кирәк иде. хәзер ирекле сатуда юк.

№118 (794045) / 31.01.2012 17:06:38

Что сез,коммерческая аптекада читтән килгән дару сатканыңны күрсәләр, икенче көнне үк күтеңә тибәләр.

Анысы нинди законный и незаконный оборот наркотиков тагын. Медведевка отчет кирәк булган өчен пентальгинсыз калдыгыз инде менә.

законный оборот -это законный оборот. Пентальгин һәм башкалар витринадан үз бәясенә сатылалар.
Чын законный оборот наркотиклар балниста һәм әпәйттеки Шәймиев туганнары системасындагы хөкүмәт аптекаларында.Алар өчен әйтә алам, анда да бернинди хилафлыклар юк.

№117 (794041) / 31.01.2012 16:53:21

Льготникларга бушлай тиешле дарулар шул ук коммерческийларга биреп саттырыла

№116 (794040) / 31.01.2012 16:52:43

Илхам, син әйткәннәргә,законный и незаконный оборот наркотиковны да кушсаң,иркәнең табышы,25мең генә булмас...

№115 (794039) / 31.01.2012 16:50:25

Мин коммерческая системада эшлим.Льготниклар, анда гомумән,юк. Льготниклар Шәймиев туганнары системасында.
Дару белән дә бернинди химера юк.Үзегезгә үлчәмәгез бөтен кешене дә.
Даруларны тынычлап эчә аласыз.Фальсификатлар турында информация, гомумән, сирәк килә. Браклар еш була. Әмма күпчелек очракта җитди сәбәпләр белән түгел, скорее козни конкурирующих производителей между собой.Әйтик, пастилка бер урында чатнаган, шуның ишеләр.

Соңгы елларда индия препаратларын бик кысалар.

№114 (794034) / 31.01.2012 16:25:12

Иркә, "под лежащий камень вода не течет" дилэр руслар, э татарлар "йоргэн таш шомара" дилэр... Сезнен дарулар белэн, льготниклар белэн нилэр кыйланганны белмилэр дисезме

№113 (794033) / 31.01.2012 16:16:37

Ни хисабына яши, белер идем, әйтсәң))))
Әйе, управление здравоохранения болай һәр кергән кешегә язып бирә әйе))))

№112 (794031) / 31.01.2012 15:13:10

Яшэмисен, Иркэ, ялганлама. Фармацевтларнын ни хисабына яшэулэрен сабый бала да белэ.... Каждый думает по своей по мере своей испорченности дигэн суз нэкъ сина туры килэ икэн. Минем кыз полукоммерческий дип аталган нигездэ укыячак. (Анын бэясе официально 150 мен, банк аша кучерелэ).Управление здравоохранения направление язып бирэ хэм укырга кертэ. Билгеле ул тэкъдим иткэн белгечлек буенча. Э мин исэ Управление берьюлы тулэп керткэн акчаны договор тозеп олешлэп тулим.

№111 (794027) / 31.01.2012 14:46:44

Ирлэргэ кол белэн якынлыкка керу дэ гонах тугел, тегесе дэ, монсы да... Мескен хатын-кыз гына барысына тузэргэ тиеш. Имеш, ире хатын-кызны должен воспитывать. Бэлки, узенекен житештермичэ, башка жирдэн секс эзлэп йоргэн ир-атнын узен воспитывать итэргэ кирэктер ул, э?
Элек фэлэнчэ булган дип, крепостное правоны да кайтарыгыз,- ния, заманында шулай булган бит, ник хэзер дэ шулай яшэмэскэ?
"Ир кеше узенен гадел булуына инана икэн.." дигэнгэ и колдем: э хатыны мона инанмаса??? Аннары, ике хатын турында язылган гаделлек тэ елмайттырды: алай тиеп булмый ул, все равно кто-то будет чем-то недоволен.
"Пәйгамбәрләрнең барысы аркылы да җиргә ислам китерелде, соңыннан ул китапларны да, диннәрне дә кешеләр бозды" - менэ монысы белэн килешэм.

№110 (794024) / 31.01.2012 14:34:58

\...икенчедән, коллык мәсьәләсе дә бүген актуаль түгел.\

Кемгә ничек инде?..., дөньякүләм бара торган хәлләргә күзеңне йомып, тирә-юнеңә Кирмән(кремль) хуҗалары күзе белән карый башлаудан Аллаһка сыенам.

\...Әмма ун яшенә кадәр әтисеннән алган тәрбия белән ул хәтта хатын-кыз фетнәсен дә җиңеп чыга...\. Хата. Йосыф гәләйһи сСәлам - пәйгамбәр улы пәйгамбәр. Ә аларның сүзләре дә, гамәлләре дә Аллаһтан. Әмма ата тәрбиясе, баланы ата сүзе белән тәрбияләү хәерле һәм бу хак, иншәАллаһ.

"...Дөрес түгел, Библияне укырга кирәк. Сөләйман, Давыт, Ибраһим, Муса пәйгам­бәрләрнең ничә хатыны булган? Бу бит бөтен диннәрдә, бөтен пәйгамбәрләрдә күзәтелгән хәл..." Әйе, бу пәйгамбәрләрнең хатыннары күп булган.

Әмма, Р.Юныс - 20 еллап диндәге, татарлар яхшы танып белә торган кеше өчен җиңелчә сөйләшү ярый торган эш түгел. Коръәнне укып та, башка китапларны, әйтик - Тәүрат, Инҗил, Зәбур һ.б. Коръән белән чистарта алмыйсың(фильтрламый) икән, ә моны һәрбер мөселман да фильтрлый белергә тиеш, инде нишләргә?

Пәйгамбәребез салла Аллаһу галәйһи вә сәлләм Гомәр радый Аллаһу ганһенең насаралар китабын укыганын күргәч, " Гомәр, әллә синең укырга Китабың юкмы? " - дип кисәтте. Ә ул, мөэминнәрнең әмире Гомәр бин Хәттаб, радый Аллаһу ганһегә фарук - аеручы(яхшыны яманнан, хәләлне харамнан, акны карадан, сулны уңнан һ.б.)атамасы(кунья) бирелгән иде.

"Бөтен диннәрдә, бөтен пәйгамбәрләрдә күзәтелгән", дип язу диннәрне тигезләү була. Толерантлык сәясәтчеләр - ялганчылар өчен, ә диндәгеләр өчен түгел. Пәйгамбәрләрнең барысы аркылы да җиргә ислам китерелде, соңыннан ул китапларны да, диннәрне дә кешеләр бозды.

Менә нәрсә ул кемгә хезмәт итүеңне чамаламау. Менә нәрсә ул кәнәфи колына әйләнү.

Хатын-кызны даимән кисәтеп, дөресләп тору мөселман ир-аты вазифасы. Гаделлек менә болай булса хәерлерәк, иншә Аллаһ: пәйгамбәр Мөхәммәд саллаһу галәйһи вә сәлләм хатыннары белән хаҗ кылырга барганда юлда берсенең дөясе чирләп үлә. Икенче бер хатынының запас дөясе була. Ул салла Аллаһу галәйһи вә сәлләм запас дөясен дөясе үлгән хатынына биреп торырга куша. Монысы тыңламый. Тәрбия йөзеннән пәйгамбәр салла Аллаһу галәйһи вә сәлләм ике ай дәвамында аның янына бармый тора.

№109 (794017) / 31.01.2012 13:56:35

Менә шул 20-25меңгә яшим.Мин ир асрамыйм. Ул очсызга төшә.

А то ничек бронируют, неизвестно))))

№108 (794015) / 31.01.2012 13:47:29

Иркә, взятка бирмим дэ алмыйм да динэненэ тагы бер сорыйм эле: бирмисендер, анда шигем юк. Просто бер зарплатага гына бала устерергэ ойрэт эле. Узган ел син дэ репититорларга акча куп тоттын бугай инде. Фармацевтларнын акчалары да шул 20-25 мендер инде . Башкалада акча эле кубрэк тэ кирэк. Син ничек яшисен сон. Бэлки дарулар хэм рецептлар белэн мухлевать итэсендер...
Э минем комент. ны тагы бер тапкыр игътибар белэн укырга тэкъдим итэм. Анда место забронировано диелгэн. Э ниче икэне сина белергэ не обязательно....

№107 (794013) / 31.01.2012 13:31:02

Телегония анысы чурт с ним! Читкә йөресәң, гаиләгә чир ташуың да бик мөмкин, Соры корт! Аннары высяняется, ире дә вич-инфекцияле, хатынына да йоктырып өлгергән. менә сиңа сулга йөрүнең җимешләре.

№106 (794010) / 31.01.2012 13:18:50

Соры)))

җитди журналларда.Үзем дә скептически караган идем башта.

№105 (794006) / 31.01.2012 12:32:29

Иркә
  "кыкасы шундый тәҗрибәләр куелган, зебра белән булган атлар буйлы-буйлы колыннар тапканнар" бу әкияткә, узган ел бер җавап биргән идем инде, кабат юллап тормыйм.))) Авылга кайткач, чормагызны карагыз әле, бәлки анда, Лысинконың, ничек арпа чәчеп, бодай җыеп алуы турындагы "фәнни хезмәтләе" язылган газета-журналлар да саклангандыр.)))

Әәә, тагы, барыбызга да яхшы таныш китапта, баланың ир орлыгыннан гына яралуы турында да язылган. Орлыкны шешәгә салып дингезгә ыргытканнар, ә аннан ир бала килеп чыккан...

№104 (794003) / 31.01.2012 12:20:33

яисэ ире аны яратмый башлаган, лэкин хатын риза булганда, аны уз янында калдырырга каршы тугел икэн,)))))
Хатын яратмый башласа торырга тиеш, сезнен яратмый башлавыгыз да момкин

№103 (794001) / 31.01.2012 12:14:43

№98 б/н килешэм.

№102 (794000) / 31.01.2012 12:13:01

Гаделша



алайса берүземә тартырга туры килә)))

№101 (793998) / 31.01.2012 12:11:07

Соры, полосатых детей хочешь.


кыкасы шундый тәҗрибәләр куелган, зебра белән булган атлар буйлы-буйлы колыннар тапканнар.

№100 (793997) / 31.01.2012 12:11:06

Комментарийларнын бер олешен укыдым да, нинди батырчылыклары житеп бу халык Коръэнгэ ревизия ясап утыра икэн дип аптырап куйдым. Комментлардан аермалы буларак, Рамил Юныс бит уз фикерен генэ белдерми, э Коръэни Кэримдэ язылган Аллах сузлэренэ нигезлэнэ. Суз монда ирлэрнен нэфесен тыю-тыймаулары турында бармый, э Исламда бу проблемага караш нинди икэнлеген ачыклау турында бара... Эгэр ир кеше узенен гадел булачагына инана икэн, бу гамэле очен Аллах каршында тулысынча жавап бирергэ эзер икэн, ойлэнсен икегэ, очкэ. Яшь хатынга ойлэндем дип, карт хатынын игътибардан читтэ калдыру гаделсезлек. Димэк, карт хатын ире кайчан килер икэн ятагына дип котеп тормаячак - ике тоннен берсе аныкы, икенчесе - яшь хатынныкы. Ике кисэк ипинен берсе аныкы, икенчесе - яшь хатынныкы. Ике фатирнын берсе аныкы, икенчесе яшь хатынныкы хэм башкалар. Гаделлек менэ шулай була ул. Шулай булмаса, ир селэгэен агызып буш хыял белэн мавыгырга тиеш тугел. Шул гына. Мэхэббэткэ килгэндэ, ул хистэн тыш кешелеклелек, ярдэмчеллек кебек сыйфатлар да бар бит эле (бу турыда онытып бетермэгэн булсак, кэнишне). Эгэр ир узенен женси капризлары турында тугел, ялгыз хатыннын берузе балалар тэрбиялэп устерудэ чилэнуен уйлап, мэрхэмэт йозеннэн ойлэнэ хэм гаделлек белэн яши икэн, мондый адымны бары тик хуплап кына була. Яисэ беренче хатыннын баласы булмый яки ул улем хастасында икэн, яисэ ире аны яратмый башлаган, лэкин хатын риза булганда, аны уз янында калдырырга каршы тугел икэн, нигэ ике хатынлылыкны тыярга. Кайбер очракта беренче хатын иренэ узе яхшы белгэн хэм кончелексез кабул итэрдэй хатын-кызны димлэп икенче хатынлы итуе дэ ихтимал бит. Бар нэрсэдэ дэ кимчелек эзлэгэнче, тормышта торле очраклар булуы момкинлеген истэн чыгармыйсы иде. Тагын бер кат шуны истэ тотыйк - суз гаделлек сакланган очракта бу сорауга Исламнын карашы турында гына бара, э фантазиясе бэйдэн ычкынган бушкуык ирлэр хэм конче хатыннар фикере турында тугел.
Мэкалэдэге беренче сорауга Рамил хэзрэт жавап бирмэгэн булса кирэк - элек колбилэучелек гамэлдэ булган заманнарда (шул исэптэн Пэйгамбэребез СГС исэн чакта да) хужа ир-егет узенен жариясе белэн женси монэсэбэткэ керэ алган, ул зина саналмаган. Кол хатын-кыз ирек алу белэн, мондый монэсэбэтлэр гонахка эйлэнгэн. Дорес анлаган булсам, шундый мэгълумат кургэн идем. Ялгышсам, Аллах кичерсен, Ул - барысын да Белуче хэм Кичеруче.

№99 (793996) / 31.01.2012 12:08:49

"Бергә ләззәтләнү бәби алып кайту белән тәмамланырга тиеш дигән нәрсә юк!!!"

үтердең кабат Соры))))

әмма ул тәмамлана, синнән тиешме юкмы дип сорап тормый)))))

№98 (793995) / 31.01.2012 12:08:16

гузэл
"Гаделлек - это когда у мужа 2 жены, а у жены - 2 мужа))))))"

Менә мин дә күптәннән шуны сөйлим!!! Гаделлек-ир-ат белән хатын-кыз тигез хокукта булса гына мөмкин!!! Ир-атка сулга йөрергә ярый икән, читкә чыгыштырып кергән хатын-кызны да БЕР НИЧЕК тә кимсетергә ярамый!!!

№97 (793994) / 31.01.2012 12:06:06

Әле кайвакытта ул балага узуны 2-3 айдан гына беләләр кызлар! Вакыт узган була инде Соры корт әйтмешли чара күрергә. Башлан инде аннан соң бегуноклар, үз баласыннан качып йөрүчеләр

№96 (793993) / 31.01.2012 12:04:01

Син хатын-кыз булмагач аңламыйсың. Бер тапкыр барырга туры килде. Беләсеңме нинди депрессия кичерергә туры килде. Икенчесе иде, бик көчле токсикоз булмаса, бәлки калганда булыр иде шле.

Купшы сүз түгел ул. Трагедия! Җанымны суырып алган кебек буш итеп хис иттем үземне.

№95 (793992) / 31.01.2012 12:03:32

4-5 көннән соң да яхшы нәтиҗә бирүче препаратлар бар бит, хәер моны сезгә миңа әйтәсеме соң? ))) - Соры корт! Ул дарулар - зыянлы! Аларны күп куллансаң, башың чирдән чыкмый!!!

№94 (793990) / 31.01.2012 12:00:39

Әле тем более иң көчле инстинкт -ләззәт өчен булганда. Анда нинди планнаштыру инде. Когда приспичило... кесәңдә берни булмавы бар. булганын кулланырга онытуың бар.

№93 (793989) / 31.01.2012 11:59:07

Соры кортка: дорес эйткэнсез, хэрбер кешенен бердэн-бер буласы килэ, ирлэрнен дэ ике-оч хатын сойлэве только в отношении женщин, узлэре, хатын-кыз ике ир турында сойли башласа, шагара куптарылар иде эле.
Хатын-кызнын (чирле генэ булмаса) икенче хатынга риза булуы - ненормально. Бичара, тузэ инде, э эчтэн кайный. Или забитое воспитание, ни булса шуна тузэ, а над ней дальше издеваются и забивают.
Хэм, чынлап та, кемдер эйткэнчэ астарак, мэхэббэт белэн корылган гаилэ алай булмый ул, 2 кеше соеп булмый. Аннары, тагын бер суз дэ дорес: хатын-кызнын натурасы шундый, кондэшен сожрет ул, характерлырак булса, кем кондэшкэ чын кунелдэн ридза булып утырсын?? И гаделлек невозможно: ирен кон аралаш башка кеше белэн йокласын да ди, имеш, бих эйбэт икэн. Гаделлек - это когда у мужа 2 жены, а у жены - 2 мужа))))))

№92 (793988) / 31.01.2012 11:58:24

Иркә
Гашыйк икәнсең, башта яхшылап сөйләш, уртак бәбигә ризамы, юкмы? Ир-атлар да, гашыйк булыштыралар, ләкин, ул хатын-кыздан бәбине мәҗбүриләп сорамыйлар. Мәҗбүриләп сорау, көчләү була. Бергә ләззәтләнү бәби алып кайту белән тәмамланырга тиеш дигән нәрсә юк!!!
"Бала үтерү" купшы сүз, әйтәсе дә юк. Ләкин, бала кайсы моменттан соң бала булып санала? Тәбигать үзе, сайланыш булсын өчен, күп яралгылар барлыкка китерә, ләкин көчлеләре генә исән кала... 4-5 көннән соң да яхшы нәтиҗә бирүче препаратлар бар бит, хәер моны сезгә миңа әйтәсеме соң? )))

№91 (793987) / 31.01.2012 11:58:08

Әле намуссыз да)))))үлдем һәм терелдем...

Күпхатынлылык менә шундый намуссыз ирләр хатыннырны намуссызлыкка чыгармасын өчен кирәк. Җиңел бит! Ләззәт алган өчен ирләргә бернинди җаваплылык юк, хатын-кыз намуссыз, бетте-китте.

№90 (793985) / 31.01.2012 11:54:55

"Саклану чаралары җитәрлек, ниндиен файдалану кирәген, икәү бергә билелиләр дә инде. Хәттә, ниндидер очраклылык булган чакта да чыгу юллары күп"

Соры корт:

1. бер генә контрацепция чарасы да 100% гарантия бирми.
2.очраклылык булган очракта, хатын-кыз балага уздырмый торган гормональ препарат кулланрыга мәҗбүр. Бу - сәламәтлек өчен зыянлы.

Рәхәте уртак, михнәте - хатын-кызга гына, әйеме?

№89 (793983) / 31.01.2012 11:44:34

Соры корт, 

дөнья ярамый дип кенә бармый бит. Әгәр гашыйк булса, яраткан кешедән бала үтереп буламы?

№88 (793982) / 31.01.2012 11:43:05

Болай мин үземдә ирләр өчен көрәшерлек көч сизмим. Хатын-кызлар бик мәкерле,конкуренция зур, мин андый түгел.Минем ялгыз яшәү өчен көчем җитә, ирләр өчен көрәшергә юк. Юлга яхшысын чыгарып куймыйлар.


Шунлыктан ул мине сайлаган булган да инде.Простоволосую.

№87 (793980) / 31.01.2012 11:42:40

Иркә
Сикс белән, нәсел калдыру өчен генә, терлекләр шөгелләнә. Кешеләр һәм дельфиннәр, ләззәт өчен дә шөгелләнә. Саклану чаралары җитәрлек, ниндиен файдалану кирәген, икәү бергә билелиләр дә инде. Хәттә, ниндидер очраклылык булган чакта да чыгу юллары күп. Шуңа күрә, ләззәт алуны бәби алып кайтуга әйләндерү турындагы карарны да, үзбаш кына кабул итәргә ярамый...

№86 (793979) / 31.01.2012 11:41:34

Ну болай карасаң, чын ир - үз поступоклары өчен җавап бирә белә торган кеше. Минем аңлавымча.

№85 (793978) / 31.01.2012 11:39:57

Рәхәт ич, йоклыйсың да, сиздермичә йөреп тә кайтасың. Теге мескен аборт ясатса, үзе гаепле, ник яттың диячәкләр. Егет молодец булып кала. Тьфу, шакшылык. Йөргән ирләр берсе дә гарантия бирә алмый, кемдер миннән аборт ясатмады дип

№84 (793977) / 31.01.2012 11:39:24

Бөртек, син ясаган ракурс гаилә тәрбиясе темасына кагыла. Мин үзем кеше таный белмәгәнмен икән, ни дип әйтим инде.Минем өчен бар кеше дә яхшы иде. Кешене сынап карау дигәннәрне аңламый идем.Тормыш өйрәтте.
Мин ир сыфатлары турында әйтә. Хатын-кыз күзлегеннән караганда ир дигәндә материальякны күздә тотабыз.

№83 (793976) / 31.01.2012 11:35:31

Дөресен әйткәндә, көтмәдем дип әйтә алмыйм бу сүзне. Ирекле мәхәббәтне шул намуссыз ирләр пропагандалый инде.Ясалган баланы үтерү ничек? намуссызлыкмы? гөнаһ түгелмени ул?

№82 (793975) / 31.01.2012 11:32:31

вәйт, тагын кеше ясаган имеш Иркә! Син кеше ясамагансың, син - подонок ясагансың. Белмим нишләткәнсеңдер, но җүнле кеше итә алмагансың син аны. Җүнле ирне көрәшмичә марҗага тоттырмыйлар - значит, не стоил. Чүпрәк булган, чүпрәк булып калган. Мин кеше ясадым аннан дип сөйләнеп утырасы түгел.

№81 (793973) / 31.01.2012 11:31:02

Соры корт, 

дааааа, күз алдында төшеп киттең бит әле)))))Икәү эшлибез, ә хатын-намуссыз!

№80 (793972) / 31.01.2012 11:29:32

Өзмәдем. Мин кеше ясагач, чүпрәк ясаган хатын кире йөгереп килеп җитте артыннан.Аерылган марҗа хатыны! мин аермадым, танышканда аерылган иде инде!Биреп җибәрдем кире.))Мин алай ирләр өчен көрәшә белмим дә, алмыйм да.Эзләп тә йөрмәдем.

выгодно булса, ник өзәргә....

№79 (793971) / 31.01.2012 11:28:53

иркә,гумерем буе бер партиядә дә тормадым!!!!

партия төзүчеләр,булдыксыз,кеше хисабына яшәүче,куркак кешеләр булып кереп калган минем башка яштән үк!

бер партиянең дә миңа кирәге юк!!!

№78 (793969) / 31.01.2012 11:26:25

Иркә
Юк, борчымый, чөнки өч балам да янымда, Аллага шөкер.
Намуслы хатын-кыз бер вакытта да, ике кешенеке булырга тиешле бәбине, бер үзе карар кабул итеп алып кайтмый. Тагы бер кат Аллага шөкер, намусзызлар белән аралашканым юк.)))

№77 (793966) / 31.01.2012 11:20:51

Соры корт!!!!!



Башта гына икечегэ оченчегэ риза дип утыралар,ирле буласы килгэнгэ генэ! А дальше кондэшлэрен чэйнэп озэчэклэр! Шул исэптэн Иркэ дэ!

№76 (793965) / 31.01.2012 11:17:53

ха!!!, 




Әллә синең белән ришвәт алмаучы һәм бирмәүчеләр партиясе төзибезме?

№75 (793964) / 31.01.2012 11:16:39

Соры корт, 

ул шул мода өчен йөрүче кыздыр инде. көнчелек ул -авыру.

Син минем сорауны җавапсыз калдырдың әле. намус борчымыймы дим.

№74 (793963) / 31.01.2012 11:15:36

№71 - алайса смысл мин чүпрәктән ир ясадым дип әйтүдән? ир түгел, чир булган бу

№73 (793961) / 31.01.2012 11:13:34

Доресен эйтик, кунелен кушканны эшлэ!

№72 (793960) / 31.01.2012 11:12:56

иркә,эш урным шундый,теләсәң,алып та була,биреп тә була дигәнне аңлата.

кабатлыйм.
алганым да юк,бирмим дә!!!

№71 (793959) / 31.01.2012 11:12:42

Эш шунда икән шул, тәҗрибәм шуны күрсәтте: чүпрәкләрдән подонок ирләр генә чыга икән.

№70 (793958) / 31.01.2012 11:11:51

Иркә

 "Күпхатынлылыкны пропагандалаучы"сын пропагандалаучысыә да, менә минем бер таныш егет (сүз уңаеннан, полевой шартларда да 5 вакыт намазын калдырмый) шундый "пропагандистка"га (тоже намазлыкта утыручы кыз) өйләнергә җыенып йөри иде. Егетнең, элекке танышы белән телефоннан сөйләшүен күрүгә "чыгымчылый" башлады... Бу әле, никах укылганчы үк. Менэ шул егет: "Соры корт абый, нишлим икән?"-ди. Мин:
-Өйлән энкәш,- дидем инде (егетебезгә 30 тулып килә), тагы ни әйтим... Ә ул
-Дин бит, күпхатынлылык рөхсәт итә, ә ул, сөйләшкән өчен дә ризасызлык белдерә. Инануы ихлас түгелдер, мин иманлы булганга гына, намаздадыр,-ди.

Күп хатынлылыкны яклаган булып сөйләүче хатын-кызның, чынлыкта аны якламавын, күңлендә, бары-бер, кемнеңдер бердә-бере буласы килүе, бу теләкне бер нинди диннең дә кеше күңленнән куып чыгара алмавы турында лекция сөйләргә туры килде. Аллаһы боерса, мартта никахлары булыр дип торабыз...

№69 (793957) / 31.01.2012 11:10:33

Доресен эйтик,әй дә дәртле чагың икән шул,яхшы товар пропадаеееетт... эээх җегетләр!

№68 (793956) / 31.01.2012 11:10:30

Ха!

җәядәгесе ни аңлата. дак бирдегезме, юкмы?

№67 (793955) / 31.01.2012 11:09:45

Мин ялгышаммы, әллә Иркә чүпрәктән ир ясаган мужик баласына ике тиен бирергә жәлли? Либо сүә төрле ирләр хакында, либо Иркә чүпрәктән ир ясамаган, чүпрәктән подонок ясаган

№66 (793954) / 31.01.2012 11:07:57

Гөнах була!!!

№65 (793952) / 31.01.2012 11:06:53

иркә 59.
алганым да юк,биргәнем дә юк!!!!
(случайлар җитәрлек)

№64 (793951) / 31.01.2012 11:04:38

Ун ел элек бик яшь идем, хэзер анладым, мина хэзер 31, лэкин балаларыбыз бар. Аерылу вариант тугел, тузэргэ кирэк. Шуна сорыйм гонах буламы дип, гонахка да чумасым килми.

№63 (793949) / 31.01.2012 11:01:33

ха!!!, читтэн генэ укып утыра идем. Ин кызык комент синеке булып чыкты. Мин унике ел берэунен икенче хатыны. Ул кеше бай тугел гади шофер.

№62 (793948) / 31.01.2012 11:01:15

Доресен эйтик,

эчкән кеше белән, гомумән, бәйләнмәскә кирәк, Соры әйтмешли.

Әгәр синең белән тора башлаганда эчә башлаган икән, үз җимешең кадерлем.  

№61 (793946) / 31.01.2012 10:59:53

Мин берне ясадым. Икенчесенә теләгем юк.

№60 (793945) / 31.01.2012 10:59:50

Бик нык эчэ иде ул, мин надан аны айныттым кодировать иттергэн идем. Хатын-кызга тартылуы вобщем бетте. Башын алсан куте ябыша икэн анын.

№59 (793944) / 31.01.2012 10:58:57

ха!! туелды инде бу темадан))))


менә сезгә сорау бирим әле?
Ришвәт әз яки күп була алмы?

ришвәт бирергә мәҗбүр итеп буламы? булса кайда, кем?

Болары мине бүген дулкынландырган тема.

№58 (793943) / 31.01.2012 10:57:51

Иркэ, ал узенэ ир ясарсын.

№57 (793942) / 31.01.2012 10:56:11

Доресен эйтик, 

башта чүпрәк ясадым дигез))))

Чүпрәктән кеше ясаучыларны беләм.

№56 (793941) / 31.01.2012 10:55:51

күке,иркә,сорыларның яраткан темасын куйганнар.
сорының катыны молодец,"төбеннән кисеп алам", дигән. вот әйткән ичмасам. Илхам чакырганга да бармады,сәбәбе бар икәәәән.

старт бирелгән,әйдәгез кем ничек булдыра, ПРУФФИССЕРЛӘР......

№55 (793940) / 31.01.2012 10:54:08

Мин аны тотмыйм юлларына ак жэймэ. Вакыты житкэч узе китэр китэсе килсэ. Мин мэжбурилэмим дэ тавышланмыйм да кочлэмим дэ. Уз ихтияры.

№54 (793938) / 31.01.2012 10:50:01

№51

аптырап куям)))) мин дә шулай дидем бит. Шәхси выбором дидем.

"Тормаганны торгызучы хатыннар барын да онытма! Чыгарып кына җибәр иреңне,тут җе подберут."

Менә монысы белән йөз процентка килешәм. Соңрак язасы идем ирләрне яклап. Алайса хатыннары насколько назомбировали, бер хатын белән дә яши алмыйлар.
Дөресен әйткәндә бүгенге ирләр жТормаганны торгызучы хатыннар барын да онытма! Чыгарып кына җибәр иреңне,тут җе подберут.
лкы.

№53 (793936) / 31.01.2012 10:47:10

Дөресен әйтәм, 

№52 (793935) / 31.01.2012 10:45:47

№50,

мин күпхатынлылыкны иң беренчеләрдән ачыктан-ачык пропагандалаучы. Менә хәтта ки ВТ бу турыда басарга җөрьәт иткән.

№51 (793934) / 31.01.2012 10:44:40

Иркә,муҗик асырыйсың килмәсә,(асырау ир, ЖИГОЛО була бугай ул)ялгыз яшисең инде,свой выбор...

Доресен эйтик,
өйләндергәндә КӨЧЛӘП өйләндермәскә иде.
Сине күреп,торган нәрсәсе шиңә икән,ирме соң мода гаепле? Гаепне үзеңнән эзлә! Тормаганны торгызучы хатыннар барын да онытма! Чыгарып кына җибәр иреңне,тут җе подберут.


№50 (793933) / 31.01.2012 10:43:52

№49, вот-вот! 100% гаранития бирә торган контрацепция чарасы юк! "сиздермичә йөреп" рәхәт чиккәннән соң башлана "рәхәт": аборт, чир, ялгыз аналар

№49 (793931) / 31.01.2012 10:40:22

Соры, әлбәттә, хәзер проблема җиңеләйде инде. Планнаштырылмаган балалар тумый.

Әмма шулай да, синең читтә балаларың юк дип әйтә аласыңмы? намус борчыиыймы?

№48 (793930) / 31.01.2012 10:40:18

№46 "э сиздермичэ генэ йореп кайту", гаиләгә венерик чир ташу, икейөзлелек, ялган...уфф, күпхатынлылык җәннәт булып тоелыр мондый сүздән соң. йөрсеннәр теләгәннәр, сиздермичә генә. рәхәтләнсеннәр үз былчырагында

№47 (793929) / 31.01.2012 10:37:34

Аннан асратасыгыз килмәсә, үзегез мөстәкыйль яшисез. Аны тыючы юк бит.Менә беркемне асрасым килмәде, асрамыйм, яшим.

Сез үзегезнең бер хатынны кое-как тоткан ирләр күзлегеннән сүз йөртәсез. Әгәр күп хатын тота алар торган ир белән торасыз икән, ул инде тора дигән сүз, ез башны комга тыкканга карамый.

№46 (793927) / 31.01.2012 10:35:01

Доресен эйтик

Аллага шөкер, минем белән килешүчеләр хатын-кыз арасында да бар икән... "Пик сексуальности хатын-кызнын 30 яштэ" түгел, 30 яштән соң дигәнне укыганым бар.
Организым шулай яратылган икән, аны көчләп, ниндидер уйлап чыгарылган киртәләргә кертү, үзе кешелеккә кары җинәят, "э сиздермичэ генэ йореп кайт"у түгел.)))  

№45 (793926) / 31.01.2012 10:35:00

Орлыкландыручы итеп яраткан... Яратты дип аны гел чәчеп торырга что-ли хәзер Иркә?

Соры җарияләр хакында да дөрес әйтәсең. Вакытлы никахлар,именно түшәк өчен укылган никахлар да күп.Кеше бит табигате буенча аза башлый,акчасы арта башласа.

№44 (793925) / 31.01.2012 10:34:48

Шуңа шулай, исемең юк, әйдә әйт әле, атнага ничә кирәк сиңа?Фактта ничек аласың?

№43 (793924) / 31.01.2012 10:32:33

Соры, яратмаган кеше белән яшәмәдем))))) үкенечкә түгел


Әмма син беләсең инде))))хөрмәт иткән хатын белән һәм сиңа игътибар иткән хатын аермасын))))

№42 (793923) / 31.01.2012 10:30:52

Гүзәл! Моселман хатын-кызы секс турында уйларга тиеш түгел,килеп чыга аның буенча карасаң.

Гомер-гомергә ирләр трактовать итә Корьәнне!

Ике хатынны ике сыер асраган кебек, асрау турында сүз бара.
Ярату турында сойләнелми. Бер юлы ике кешене яратып булмый.Менә үзеннән -үзе хаксызлык килеп чыга. Постельне дә бер төрле бүлеп булмый. Тән өчен яшь хатын рәхәтрәк,ә карт хатын хурланып утырачак.
Темасы актуаль хатыннар чынлап та сан ягыннан күп,тик мөмкинлекләр барыбер чикләнгән. Сугышларсыз яшәгән Россиядә ирләр нигә кырыла? Муллалар әлегә үзләре дә белми.
Ирләр рухи яктан көчсезләнде.

№41 (793922) / 31.01.2012 10:30:14

Чөнки табигать ирләрне орлыкландыручы итеп яраткан. Сез беләсезме көненә күпме миллион орлык өлгергәнен. Бернинди мораль тыеп тота алмаган инстинктны көйләү ул күпхатынлылык. хыянәтне булдырмау. Турыдан-туры, бер-берсенә зыян китерми торган норма -4. Аннан артык мөмкин түгел.

Әгәр хатын канәгать түгел икән, кабатлыйм, судка, казыйга бара. Теләсә аерыла ала.Әмма фактта күпхатынлылык белән яшәүче хатыннырның аерылырга җыенганын күргән юк.барысы ябышканнар.

№40 (793921) / 31.01.2012 10:27:06

Эййе Гузэл б/н килешэм, 30 га житкэч секс хатын-кызга кубрэк тэ кирэк эле ул. Пик сексуальности хатын-кызнын 30 яштэ дип укыганым бар минем.

№39 (793919) / 31.01.2012 10:25:36

Иркә
Язык-казык башына... Кайбер гарәп илләрендә, фәхешхәнәдә, штатный мулла тоталар икән, никах укытып керә дә, талак, дип чыгып китә. Аннан, җарияләр белән, никахсыз да, дөрес диләр бит. Кыскасы, кайда да, закон дышло, куда повернул, туда вышло...

Күңелегезгә, җаныгызга якыннар очрый икән, үкенечкә калдырмагыз, соңыннан бик авыр...

№38 (793918) / 31.01.2012 10:24:27

Ой, Соры))) кайда ул аек сөлек кебек ир, я авылда.Юк, андыйлар җанкисәгем.

Менә уйлап утырам кайчак. Пинсиядә авылда картаясы килә. Тырышсам, үзем дә салып курмын инде, сәламәтлек булса. Аннан уйлыйм, берәр җирдә әзер өйле ир юкмы икән дә дим. Әмма аек, исерек түгел.Интеллекты булырга тиеш тагын.Кайда андый кеше. Юк . так шту дезинформация белән шөгыльләнмә.

№37 (793917) / 31.01.2012 10:21:29

тагын бер суз эйтим инде: бу материалда, русча эйткэндэ, "красной нитью" идет мысль: иреннен йоргэненэ "куз йомып" утырганчы, икенче хатынга ризалык бир.Нигэ шундый бик мэзэк выбор? Нигэ ир-атнын "сулга" йореп никахка хыянэт итуе турында суз бармый? Нигэ ана нэфсесен тыярга кушкан кеше юк: ире йорергэ тели икэн, хатыны баш иеп, "ярый инде, йорсен, только сояркэсен ойгэ апкайтсын, куз алдына" дияргэ тиеш? Хватит уже хатыннардан издеваться морально, еще оялмыйча Корьэнне кыстыралар: гулять итэргэ анда кушылган, дип. И потом, а если женщине надо много секса, э ире пока ходит по трем другим женам, ул нишлэргэ тиеш? Мескеннэнеп котеп утырыргамы? Эллэ нинди мэзэк теории здесь толкают, как будто хатын-кыз 20 яшьтэ "хочет", э 30-да уже нет, бала карый, носки вяжет, и мужу пришла пора брать вторую жену. Нинди элекке заман карашлары белэн яши икэн шулай дигэн кеше?

№36 (793916) / 31.01.2012 10:21:12

Э ул хатыннын бу ир б/н балалары бар ди. Аерылу балаларны ятим иту була, э сиздермичэ генэ йореп кайтса, яхшырак булмас микэн.

№35 (793915) / 31.01.2012 10:20:11

Соры корт, 

№34 (793914) / 31.01.2012 10:20:07

Иркә

))) Ни өчен "башка бүтәнне ашата алмаган исерекләр" ? Авылда, КАРТ АТА-АНАСЫН ТАШЛАП КИТӘРГӘ ВҖДАНЫ КУШМАГАН, сөлек кебек ир-атлар да ңитәрлек...

№33 (793913) / 31.01.2012 10:19:06

Доресен эйтик, 

мондый очракта, хатын ирен шәригать судына бирә. Үти алмаса, аерылырга хаклы.Аерылгач, кызыккан ир белән никахлаша. Нәрәсәсе инде моның.

Никахсыз якынлык - зина, шул гөнаһ.

№32 (793912) / 31.01.2012 10:18:39

№ 30 га да жавап бирегез эле.

№31 (793911) / 31.01.2012 10:16:07

Доресен эйтик

)))"ир хатынын канэгэтлэндерудэн" генә түгел, аны теләгән хатын-кызны канәгәтләндерүдән баш тартса да, минемчә, бик зур гонах.)))
Менә, башкалар белән булсаң, наркозсыз кисеп алам, дип әйтүче хатын гонахлы була микән??? )))

№30 (793910) / 31.01.2012 10:14:39

Тагын шундый сорау, уз ире долгын утэмичэ, хатынына очэр ай буена борылып та карамаса, э хатынга башка ир кызыгып йорсэ, хатын башка ир б/н йокласа, хатынга гонах дип саналамы?

№29 (793909) / 31.01.2012 10:14:04

Җанкисәкләрем, бөтен кеше өчен түгел бит. Шәригатьтә ул норма көйләнгән. Ул бары тик тулаем һәръяклап тәэмин итә алган очрак та гына.
Бүгенге көндә, әйтик фактта корылган гаиләләр өчен. Сезнең бүген фактта икенче хатыныгыз юк икән, ул булмаячак. Әнә бөек Жуковны карагыз.Бу әле элек. Хәзер андыйлар күп.Күпме драма. Ә бит күпме кеше бәхетле була алган булыр иде.
Әгәр син бер хатынны ашата алмыйсың икән, нинди икенче хатын?! Әнә, авылда башка бүтәнне ашата алмаган исерекләргә кайберәүләр ялгыз хатыннарга ир итеп такмакчы. Соры мәсәлән))))) ялгышмасам.

Ни пычагыма мин исерек асрап ятыйм. Берсе дә юк аларга. Әмма берничә хатын һәм балаларын ашатырлык ирләр категориясе барлыкка килгән икән, алар инде яшиләр икән, нигә аларны якты дөнь чыгармаска.

№28 (793908) / 31.01.2012 10:12:40

Гэрэпчэ исемен язган кешегэ: укый белмим гарэпчэ,исемегезне анламадым, но бик дорес эйтэсез!

№27 (793907) / 31.01.2012 10:08:53

Э менэ шундый очракта, ир хатынын канэгэтлэндерудэн баш тартса, супружеский долгын утэмэсэ бу ир очен гонах буламы? Жавап котэм.

№26 (793906) / 31.01.2012 10:08:28

Аннан Сауд Аравиясындагы кебек кап-кара киенеп йорерсез, андагы хатын-кыз мал урынына йоргэн хокуксызлыкны да кире кайтарыгыз.
Шундый закомплексованный бичаралар кемнэн туып, кайда усэ икэн ул?
Ирлэр дэ - бер хатын карарга рэтлэре юк, а все туда же - узаконенный азгынлык бу! Аллах алай кушса, ир-атка бер жэнси орган тугел, икене бирер иде, ник алай итмэгэн сон?
Бер хатынга ире шулай икенче хатын турында суз кушкач, хатыны курсэткэн, где раки зимуют, хэзер ире башка хатыннарга куз салырга да курка икэн. Ярый эле бездэ шундый хатыннар бар, ботенесе "забитый" тугел, ирлэргэ воля бирсэн, ни генэ кыланмаслар иде.

№25 (793903) / 31.01.2012 09:56:49

Кызганычка каршы хэзерге ирлэрнен сэлэмэтлеге начар, элекке ирлэр наверное бик ныклы салэмэт булгандыр раз 4 хатынга ойлэнерлек рэте булгач. Хэзерге 25 яшлек ирнен дэрте бар барын, но ул эле 4 хатынны туйдыра алмый,э инде 35 кэ житкэндэ акчасы булса да рэте юк, хатынын пастельдэ кэнэгатьлэндерэ алмый, ни кызганыч, айга бер кайда бер хатын узе ялынып ялварып сораса гына кочкэ бер булыр булмас була инде. Шулай итеп ул элеккеге тэртиплэр хэзерге ирлэргэ берничек тэ туры килми. Ирлэребезнен бер хатынга да рэте юк.

№24 (793897) / 31.01.2012 01:07:23

Абыстай,ялганламать!
Бездә егет урлаучы мишәркәләр юк.

№23 (793896) / 31.01.2012 01:02:06

Э ,мондый очракта нишлэргэ ялгыз хатын-кызларга - ул узе телэп аерылмый ди .Кыен астында курмэгэннэрен куреп туйган ,тормыш очен ботен кочен куйган очракта ,(мужигыннан )ир алдында бернинди гаебе булмаган ,чэчэк кебек хатын нишлэргэ тиеш дип уйлыйсыз ?

№22 (793895) / 31.01.2012 00:27:57

Бездә күпхатынлы гаилә төзелешенә карата европалыларның скептик карашы нәтиҗәсендә ярым-ялган стреотип тудырылган.
Күпхатынлылык күренеше иң элек мөселман илләрендә сугышлар тукталгач, тол хатыннарны да ирле итү өчен кулланыла, бу беренчедән.
Икенчедән күпхатынлылыкны мөселман илләрендә, 1929 елга чаклы Россиянең мөселманнар яшәгән төбәкләрендә дә фахишәлеккә каршы үтемле чара буларак кулланалар һәм кулланып та киләләр.
Әмма тыныч вакытта, РӘХӘТЛЕК ӨЧЕН, МАЙГА ЧЫДЫЙ АЛМЫЙЧА КҮПХАТЫНЛЫЛЫК БЕЛӘН УЙНАУ НӘТИҖӘСЕНДӘ АЛТЫН УРДА, КАЗАН, СЕБЕР, ХАҖИТАРХАН ХАНЛЫКЛАРЫ ЮККА ЧЫКТЫЛАР...
Атаклы Госманлы Императорлыгының да башына күпхатынлылыкны тиешендә куллана белмәү җитте. ЧӨНКИ ПАТША ЯКИ ХАННЫҢ ТӨРЛЕ ХАТЫННАРДАН ТУГАН ВАРИСЛАРЫ ТӘХЕТ ИЯСЕ ҮЛЕП КИТҮГӘ ҮК ТӘХЕТ ӨЧЕН ҮЗАРА СУГЫШЫП БЕР-БЕРЛӘРЕН КЫРЫП БЕТЕРДЕЛӘР. Патша яки ханның тол калган хатыннары һәркайсы да үз нарасыен тәхет иясе итеп күрәсе киргәнгә күрә, бер атадан туган балаларны сугыштырып дәүләт һәм ханлыкларны көчсезләндереп бетерделәр. Болар, БЕЗНЕҢ ТАРИХНЫҢ КАНЛЫ ҺӘМ АЧЫ САБАКЛАРЫ!..
Аяттә хәмернең зарары турында Аллаһы безне искәрткән шикелле, шул ук “ән-Нисә” сүрәсендә, аятнең искәрмәседә дә бар ич: “хаксызлык эшләүдән курыксагыз берне алыгыз”.

№21 (793894) / 31.01.2012 00:19:25

Бер хатын, ике хатын... Иркә әйтмешли, чәйнәп төкерелгән тема бит инде бу, булмаган ирләр "бәхәсе". Булганраклары дәшми-нитми генә ике белән дә, өч белән дә яшәп ята. Бер хатынының тамагын туендыра алмаганнары һаман хыяллана, рөхсәт итмиләр, дигән булып "өзгәләнә".
Ә ришвәткә килгәндә, Иркә, бирергә мәҗбүр итмәсәләр, кемнең артык акчасы бар соң?!

№20 (793893) / 30.01.2012 23:39:56


Мине өстәге ике хатын урламакчылар иде,бик каты итем чеметтем дә качтым.

№19 (793892) / 30.01.2012 23:36:24


Какой 2-3,берсеннән дә куркам мин.

№18 (793891) / 30.01.2012 23:32:00

Ярый ла бер кэләшкэ дип кенә урласалар!
Ике-өч хатынга дип алып китсәләр,нишлисе булыр икән?

№17 (793890) / 30.01.2012 23:29:58


Сарман якларында имеш.

№16 (793888) / 30.01.2012 23:26:55

Кайсы якларда ул Абыстай?????
Шунда барыр идем!

№15 (793886) / 30.01.2012 23:24:44


Ишеткән идем,имеш сезнең якларда егетләрне мишәр кызлары урлап китәләр икә дип.Ярый ла бай кызга эләксә,ә эләкмәсә ?.Җалко бит. алма кебек егет.

№14 (793884) / 30.01.2012 23:20:03

Димәк бирүчеләр бар инде.
Әгәр дә беренче хатын канәгать икән,матди яктан тулаем тээмин ителгән булса, салкынлык сизмәсә бирер.
Беренче хатынны карарга да ай-һай хәзерге заманда... Мөмкинлек я муллаларда, я олигархларда гына.

№13 (793883) / 30.01.2012 23:14:15

Нормальный хатынның кайсысы ризалык бирә инде?

№12 (793882) / 30.01.2012 23:11:15

Үзең сорамасаң хэзерге заманда,бер ни дә булмый!

№11 (793881) / 30.01.2012 23:09:38

Соңгы абзац өчен генә булса да,укып чыгарлык язма!
Алайса мондагы диниләр,- андый рөхсәтнең булуы кирәк түгел,-дип беренче хатын белән исәпләшүне кирәк тә санамыйлар бит!

№10 (793880) / 30.01.2012 23:08:56


Татар хатыннары чистый Аздылар,көпә-көндез сорыйлар бит.
Ирләргә Ходай чыдамлык бирсен инде.

№9 (793878) / 30.01.2012 22:58:22

Үзем егетләрнең экзотика эзләп икенче хатын алуларына каршымын. Ләкин тәрбияли алган сау-сәламәт иргә икенче хатын итеп берәр балалы ханымны алып бәхетле итә алса аңа орден бирсәң дә була. Үзенә дә булыша, баласын да үстерешә. 25-30 яшендә төнләрен мендәр кочаклап, иртәнгә кадәр елап аза чигүче кызларыбыз арта гына шул, кызганыч. Ә беренче хатынның көнчелеге шуңа котыра, үзенең ялгызлык азасын кичергәне юк.

№8 (793872) / 30.01.2012 21:17:30

Дөрес әйтәсең, Кем бу, бер хатынның да күңелен күрә алмый интегүчеләр күбәйде яшьләр арасында... Яшь вакытта барысы да кирәк, әмма наз күбрәк кирәк....

№7 (793871) / 30.01.2012 21:06:32

Әхмәт.
Безнең татар ничек әйтә әле??" Тавык төшенә тары керә, ашамаса тагы керә"Бар нәрсәне дә сез уйлаган нәрсәгә кайтарып калдыру бик дөрес булып бетмәс.
Бер хатын белән торып та , типсә тимер өзердәй ир - атларның "чыбыркы шартлата" алмаганнары бик күп.( кызганычка каршы) Яисә шартлатырга тилмереп йөргәннәре байтак

№6 (793869) / 30.01.2012 20:56:06

 Әхмәт

№5 (793868) / 30.01.2012 20:53:56

Яшь чагында дүрт хатының яның да бөтерерлер дә ул. Кырыктан соң, эшләр киткәч шырыкка, хатыннарыңны "уҗым ашатырга" дүрт якка чыгарып җибәрерсеңме? Кайтуларын көтеп, үзең ашарларына пешереп торырсымы? Элеке вакыттагы кебек кеше гомере уртача 35-40 яшь түгел бит хөзер. Яшь барган саен чыбыркы бик шартламый. Ярый да Рамил хәзрәт яшь кеше, аның биш хатынга да көче җитәдер. Тагын ун-унбиш елдан аңа шушы сорауны кабат бирегез әле аңа ни сайрар икән?

№4 (793860) / 30.01.2012 20:06:07

Җаны теләгән елан ите ашаган!Кешенең кешедә эше юк, ни телим шуны эшлим.
Бәлки демографик мәсәләне хәл итәргә кирәктер..
барсыныңда сөйләсе,сөясе балалар үстерәсе, АНА булу бәхетен татыйсы килә.
Кылган гамәлләребез үзебезнең китапка языла. Ахирәттә үзебез җавапр бирербез,әгәр гөнаһлы дип табылсак, җәзасын үзебез алырбыз. Гайбәт сөйләүдәндә, кеше тикшерүдәндә гөнаһлы булмас әле.

№3 (793858) / 30.01.2012 19:45:21

Энҗебикә, 

син язганы икенче мәсәлә. мыру да таркалашып карыйбыз да бит)))) тора -бара килеп чыгар адәм рәтлеләре дә

№2 (793856) / 30.01.2012 19:40:59

Мөселман дөньясының күпхатынлылыгы, беренчедән, ике аяклы әтәч тормышыннан ерак китмәгән булса (Авылда бер әтәчкә ничә тавык?), икенчедән, тәрбиясез, мәгънәсез һәм җүнсез хәзрәтнең үзе кебек надан мөселманнар берән аралашу "культурасы" ("И, хайван, сиңа Ал­лаһы Тәгалә рөхсәт биргән бит инде, тагын нәрсә кирәк?")
Менә шушы кимчелекләр бетерелгән очракта мин күпхатынлылыкка каршы түгел.

№1 (793853) / 30.01.2012 19:31:33

Без бу теманы чәйнәп аргач, ВТ язган. Бар фикерне язып бетердек инде.

Нинди яңа тема уйлап табарга соң инде ВТ.

Менә тема.Ришвәт әз һәм күп була аламы? Ришвәтчелектә кем гаепле - алучымы, бирүчеме. Бер хатын-ачыктан ачык ришвәт биреп кызын вузга урнаштыру турында яза. Ришвәтне хет киметсәләр иде, ди. Ришвәт биреп укыган кеше хшы профессионал булыр дип көтеп буламы? Үзебез теләп биргәч, ник күп алалар дип әйтергә хакыбыз бармы? Ришвәт биреп укырга керү, уку - оят түгелмени?!

▲ Өскә

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
ТНВ
Addnt.ru
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Туган як
Камал театры
Тинчурин театры
Татар дәүләт филармониясе
Яңарыш
Барс-Медиа
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Идел
Gong-TV
Бөтендөнья татар яшьләре форумы
Себерке
Өмет
Диләфрүз
Татарстан Язучылар берлеге
comments powered by HyperComments