• 26.09 "Көзге моңнар" Казан шәһәр филармониясе концерты. ДК"Отары". 18.00
  • 28.09 «Бәрәңге җанашым» бәйрәме яки БӘРӘҢГЕФЕСТ. Г. Тукай әдәби музее һәм Юнысовлар мәйданы. 13.00-15.00. Керү түләүсез
  • 29.09 "Көзге моңнар" Казан шәһәр филармониясе концерты. ДК"Мирный". 17.00
  • 05.10 Илнар Ялалов. "Табышмак" юбилей концерты. Казан. Филармония. 17.00
  • 08.10 Илһам Шакиров ядкәре. Казан. Филармония. 18.30
  • 10.10 "Көзге моңнар" Казан шәһәр филармониясе концерты. ДК"Осиново". 19.00
  • 11.10 "Көзге моңнар" Казан шәһәр филармониясе концерты. ДК"Юность". 18.30
  • 15.10 Әнвәр Нургалиев. УНИКС. 18:30
  • 25.10-28.10 Ришат Төхвәтуллин. УНИКС. 18:30
Туган көннәр
  • 22 Сентябрь Шамил Рәкыйпов (1929-2005)
  • 22 Сентябрь Заһир Бигиев (1870-1902)
  • 22 Сентябрь Марат Гәрәев
  • 22 Сентябрь Вероника Кузнецова
  • 22 Сентябрь Мансур Мортазин
  • 22 Сентябрь Алия Исрафилова
  • 23 Сентябрь Булат Җиһаншин
  • 23 Сентябрь Илдар Сөләйманов
  • 24 Сентябрь Тимерҗан Кәлимуллин
  • 24 Сентябрь Вадим Усманов (1946-2014)
  • Ике татар кызы гостинка/студия эзли до 13 тыс. Даурская, м. Горки якларында. Только собственники! 89196455297- ватс ап
  • Бодай сатыла. 9 сумнан. Тел. 89270861527. Актаныш
  • Актанышта Мутина урамында кирпич йорт сатыла .89600697344
  • Актанышта арпа сатыла 89870627119
  • Сарыклар, суеп итләтә дә сатыла. Актаныш. т89063315104
  • Продаем пшеницу ( яровая). Тел. 8 909 307-07-38 Раиса. С.Федоровское, по цене договоримся, звоните! Есть доставка
  • Ямашев урамында 2 булмэле фатир озак вакытка гаилэгэ арендага бирелэ. Фатирда яшэр очен мебель бар. Собственник.89655846630
  • Тэртипле,начар гадэтлэре булмаган 1 кызга 2 булмэле фатирнын 1 булмэсен вакытлыча яшэп торырга бирэм, ДК Химиков куршесендэ 89272469637 шалтыратыгыз
  • 1 октябрьдән Актаныш технология техникумы базасында 1С программасына укыту башлана. Курс үткәннән соң, квалификация күтәрү турында таныклык тапшырылачак. Дәресләр атнага 2 тапкыр: сишәмбе һәм пәнҗешәмбе көннәрендә 17.00-19.00 сәгатькә кадәр үтәчәк, 6 ай дәвам итәчәк. Бәясе 12 000 сум (бүлеп түләү мөмкинлеге бар) Урыннар чикле. Белешмәләр өчен телефон: 89061225615
  • Бер булмэле фатир озак вакытка арендага бирелэ.ПОРТ,РКБ,ДРКБ янында.Собственник 89053772306.

 

 

 
Архив
 

06.10.2011 Җәмгыять

Бет сатам, кем ашый?

Кеше ышанмаслык хәлне чын булса да сөйләмә диләр. Шулай да язарга булдым әле, баксаң, бавыр авыруын, төгәлрәк әйткәндә, А гепатитын бетләр ярдәмендә дәвалап була икән бит. Бу вакыйганы миңа хастаханәдә дәваланып чыккан туганым сөйләде. Республика клиника хастаханәсендә операция ясатканнан соң, ул озак кына шунда дәвалану курслары узды. Шул чакта Таҗикстаннан күченеп кайткан бер ханым белән танышкан. Ул үзенең бавыр авыруыннан ничек дәвалануын сөйләгән.

Традицион булмаган медицинага өстенлек бир­гән ханым, бавыры авырта башлагач та, хастаханәгә бармыйча, авылларында кешеләрне дәвалаучы бер бабай янына килгән. Бабай исә хатынны игътибар белән тыңлаганнан соң, аңа өч бет ашарга кушкан. Ләкин бетне кайдан аласың? Сугыш заманнарында гына котырган бит ул, мәрхүмә дәү әнием, мәктәптә укыганда, алгы партада утыручы кызларның аркаларында бетләр чабышканын карап утыра идек, дип сөйли иде. Бер чәч толымыннан чыгалар, икен­чесенә кереп китә­ләр... Кыскасы, бу ханым бетләр­не чегәннәр­дән тапкан. Ипи арасына кыстырып, өч бетне ашаган ул. Чыннан да, файдасын күр­дем, дип әй­тә, ди. Шуннан соң че­гәннәр авыл буенча бет сатып та йөр­гәннәр әле: «Бер бет биш сумнан, кемгә кирәк, кем ала?..»

 

Медицина хезмәткәрләренә бу вакыйганы сөй­­ләгәч, күбесе «ах» итте. 12 нче шәһәр хастаханәсе табибы Татьяна Дворянкина: «Үлән­нәр, хәтта болан мөгезе белән дәваланганнарын ишеткәнем бар. Ә менә бетләр… Африка кабиләләре күз алдына килеп баса, сез миндә кызыксыну уяттыгыз әле, бу хакта материаллар эзләп карыйсы булыр», – диде. 7 нче шәһәр хастаханәсенең гастроэнтерология бүлеге мөдире Диләрә Исхакова исә бу дәвалану ысулына хәтта комментарий да бирә алмады. «Мо­ның булуы мөмкин тү­гел», – дип гаҗәпләнде ул.

 

Табибларның хәбәр­дар булмаулары аңлашыла да, традицион булмаган медицинада кулланганнар бит аны. Шуңа да үләннәр белән дәвалаучы халык табибы Фирая ханым Захаровага мөрә­җә­гать итеп карадык. Аның җавабы үзебезне дә шаккатырды. Баксаң, хәзер дә бетләр белән дәваланучылар бар икән бит. «Бигрәк тә сугыш елларында бу ысулны еш кулланганнар дип ишеткәнем бар. Бет белән дәвалануны раслаган факт­лар җитәрлек. Һәр чорның үз дәвалау ысулы булгандыр инде. Тик аның шифасы турында кистереп әйтеп булмый. Кемгәдер файда биргән бетләр икенче берәүгә зыянлы булырга мөмкин. Үземнең бу ысулны кулланып караганым юк, бетләр көчле бөҗәк­ләр бит, бәлки, вирусларны ашап юк итү көченә ия булганнардыр. Бәлки, ке­ше, дәвалануга башка ча­ра калмагач, үз-үзен ышандырып, бет­ләргә алын­гандыр. Хәзер бу ысул турында сөйләгәндә кө­ләбез генә. Тик шулай да бет­ләр сорап килүчеләр бар әле. Андыйларны бомжларга җи­бә­рә­без», – ди Фирая ханым.

 

Гадәттә, хәерче кеше, бетем дә юк, дияргә ия­лән­гән. Баксаң, бетең булса, яшәп була икән әле… Алучы булганда, бетне дә сатарга була…

Эльвира МОЗАФФАР
Шәһри Казан
№ |
Шәһри Казан печать

Фикерләр

№58 (782443) / 08.10.2011 23:31:35

"эчеп үләләр, теге җирләре бетә, бу җирләре бетә" дип исрекне жәлләп утыручыларны мәңге аңлый алмадым. Исерек үзе түгел, аның янәшәсендәгеләр бетә!!! Исерек үзен-үзе түгел, якыннарын үтерә, сәламәтлекләрен бетерә. Исереккә диңгез тубыктан, аның бернинди проблемасы юк, эчәргә табудан башка.

№57 (782325) / 08.10.2011 04:07:07

http://altunurda.livejournal.com/

Данил ачуланма.Иптәшләр-кергәләгез.

№56 (782217) / 07.10.2011 08:52:45

пост № 33
Молодец!!!
Тулысынча кушылам!

№55 (782213) / 07.10.2011 01:06:03

Димәк әле ташларга исәбе юк.Организм таза.Но алкогольарыбер иртәме-соңмы үзенекен эшли.Ул барысын да җиңә.
Ярый,Авыл апае,хәерле төннәр!

№54 (782212) / 07.10.2011 00:56:22

Ул менә үз теләге белән чиратлаштырып эчә. Берәр атна запойга китеп эчсә, бер атна авызына грам да салмый яки әз-әзләп кенә капкалый. Шундый умный сволочь ул. Хәзер әнә:"Булды, өч көн мине кузгатасы булма",- ди.

№53 (782211) / 07.10.2011 00:41:14

Авыл апае,әгәр дә аның үз теләге булмаса,ул туктамаячак,пока исәнлегенә зыян килгәнне үзе сизмичә.Но ул вакытта инде соң булуы бар.Эчүчеләрнең почти барысының да бавыр таркала.Вакытында туктаса бавыр 6-12 айдан үз-үзен восстановитҗ итә,соңга калмаган булса.Бавыры авыру кешенең йөзенә сары суга,күзләренең агы саргая башлый,бу-иң беренч признаклары.Син сорап кара әле,үзенең ташларга исәбе булып та ташлый алмыймы? 

№52 (782210) / 07.10.2011 00:30:04

Эжебикэ,бик дорес эйтэсен.Апамнын кызы Казанда яши улы б/н,эбилэре авылда.Доресен генэ эйткэндэ бала гел авылда усте 4яшькэ тикле,авыртунын а хэрефендэ белмэде.Яшьтэ 7айдан сон сойлэшэ башлады,2яшьтэн сон шатырдаттырып шигырьлэр сойлидер иде инде.Свеж.хава, ит-май,яшелчэлэр барда сыйатлы продукиялэр..калганнарын эйтэседэ юк.
Тыныч йокылар хэммэгезгэдэ!

№51 (782209) / 07.10.2011 00:29:17

"анын эффекты" исерекне айнытырга ярамый микән? Бүген ишегалдына исереп егылгач, малайга өйгә күтәреп кертеп салдырдым, үзем күтәрәлмим. Әле ярый малай өйдә булды, кич китеп тә барды инде. Теге шуннан соң үлгән кеше кебек йоклады, мин мунчалар кереп чыктым. һаман тормаган. Менә хәзер генә: "Уф, билем авырта, памаги, үлем хәлендә ятам бит мин",- дип акырып ята әнә. Мин әйтәм:"Үзең сорап, теләп алган авыру, үз проблемаларыңны үзең чиш". Менә боларны сезгә гыйбрәт итеп язам. Зинһар өчен, дим, түбән тәгәрәмәгез, аң булыгыз.

№50 (782208) / 07.10.2011 00:19:29

Ә менә үз-үзеңне ышандыру - дәвалау чараларының иң эффектлысы булып тора.Аутотренинг бн мин дә әзме-күпме шогелләнеп караган идем,авыр бирелә(чөнки озак),әле шуның да күпмедер дәрәҗәдә файдасы бар.Ә "эффект плацебо" ул минемчә психиканы алдауга корылган.

№49 (782207) / 07.10.2011 00:13:29

Кешенең аңы никадәр түбән дәрәҗәдә, аңа төрле хәшәрәтләр, отход(сидек) кебек түбән продуктлар белән дәвалану килешәрәк бирә, ягъни дәвалану уңышлы булырга мөмкин. Ләкин югары идеяләр белән янып яшәгән һәм яшәешнең югарырак баскычында торган кешегә дәвалауның мондый ысуллары хәтта заралы да әле. Бер кешегә яраган дәва ысулының икенче берәүгә зыянлы булуы менә шуның белән аңлатыла. Биредә кешедәге физик организмның кабатланмас үзенчәлекләре аның эчке рухи халәтендәге нечкә, нәфис (тонкий) үзенчәлекләргә барып тоташа. Югары аңга ия булган кешенең күзгә күренми торган эфир һәм менталь тышчалары шул дәрәҗәдә нәфис була ки, алар үз тирбәнешләренә туры килми торган тупас кыйпылчыкларны бары тик кабул итәргә сәләтле түгел, аларга нәкъ менә үз тирбәнешләренә җавап бирә торган шундый ук нәфис нәрсәләр кирәк. Мисал өчен, чиста һава, яхшы сыйфатлы натураль продукт, табигый чишмә суы да дәва чарасы булырга бик мөмкин. Кагыйдә шундый:табигый космик законнар нигезендә яшәгән кеше гадәттә авырмый, аңа яшәешен тәэмин итү өчен мин югарыда санаган продуктлар да бик җитеп тора.

№48 (782206) / 07.10.2011 00:11:49

)))Унышлар,кара аны ,бет тотам диеп караватыннан егылып тошэ курмэ...хэмдэ тыныч йокылар!

№47 (782205) / 07.10.2011 00:07:43

Нур-улы,смело,шигырьне әйтәм.Молодец! 

№46 (782204) / 07.10.2011 00:02:19

\"Нур-улы\"нага!

Киттем! Берзр бет тотып булмасмы?!

 

№45 (782203) / 06.10.2011 23:59:40

Cезгэ,точно йокларга вакыт житкэн)))

№44 (782202) / 06.10.2011 23:54:41

Бетләр Булган Бичарада,
Булган Бетләр Бай Бәктә,
Бетләр Бар Бит Бу Бүлектә,
Бәлки Бардыр Б

№43 (782200) / 06.10.2011 23:52:56

Мин бердэ алай дип уйламыйм

№42 (782199) / 06.10.2011 23:52:54

минем дэ ишеткэнем бар гепатит белэн авырган бер танышым тормэгэ барып бет сатып алып йоргэнен барвырдагы шакшы канны суырып арт юлдан килеп тошэлэр ди алар тик тормэдэ дэ бит ни белэн генэ авырмыйлар .бер жиренне дэваларсын .икенчесен зарарларсын яшисе килу ни генэ эшлэтми адэм баласын

№41 (782198) / 06.10.2011 23:43:44

Бу, бет турындагы тема ,бер дә кызык тема түгел,ә шулай да күпме кешене үзенә тартып керткән.Димәк ,я бу проблема халыкта бар,я булачак.

№40 (782197) / 06.10.2011 23:39:03

Олгердэ инде узен,молодец!
Авыл апае,анын эффектын укырга онытма...

№39 (782195) / 06.10.2011 23:22:01
№38 (782193) / 06.10.2011 23:19:44

Авыл апае!

Үз-үзеңне ышандыру була. Яки кеше дәваланачагын чиктән тыш ышана һәм шуның нәтиҗәсендә давалана да.

 

№37 (782192) / 06.10.2011 23:14:34

"Эффект плацебо" нибула соң ул,Нур-улы? 

№36 (782190) / 06.10.2011 23:03:55

Бетләр Рәсәй территориясендә ике төрле була диләр: ак төстәгеләр һәм кара төстәгеләр. Хәрби хезмәттә булганда без роталап бетләдек. Ак өстә иделәр. Кибеп бетмәгән простынялар белән ияреп эләктеләр безгә. Кальсон бөрмәләренә оялыйлар, зәһәр тешлиләр иде. Үтүкләп, бетерә идек. Бу урын-җир бете. Ул куркыныч түгел дип исәпләнә.
Кара төстәгесе (сугыш вакытларында булган) куркыныч. Ул тиф тарата. "Вошь тифозная" шул инде ул. Ә ашап дәвалануга калганда - бусы "Эффект плацебо" булырга мөмкин.

№35 (782188) / 06.10.2011 22:28:00

Зелпе, бет пычраклыктан килеп чыкмый дорес эйтэсен,ул куп уйлаганнан да,стрестан да барлыкка килэ.Бетне янында басып торган кешедэн дэ йоктырырга момкин(эгэр ул бетлэгэн булса),киемнэр аша кучэ ул....

№34 (782186) / 06.10.2011 22:04:29

Мина бер кеше сойлэде.Стресстан башына бет тошкэнен, озын толымнарын кистерергэ туры килгэн!

№33 (782185) / 06.10.2011 21:50:53

Мутантка әйләнәбез!
Тараканнар миллионнарча еллар буе бу дөньяның бар үзгәрешләренә, бар афәтләренә, бар радиацияләренә бирешмәгәннәр.
Аларны хлоррофос та, дуст та алмаган.
Төрле электромагнит кырлар тәэсирендә тараканнар юкка чыкты дип безне алдыйлар гына.
Фәнни тикшерүләр күрсәткәнчә, тараканнар сез белән без ашаган продуктларны ашап агуланып үлеп беткәннәр. Бу турыдагы мәглуматны бездән яшерәләр генә!
Алар менә нәкъ менә сез белән без ашаган гипермаркетлардагы матур итеп төрелгән, эче тулы агу булган төрле ГМО, биогибридлар, төрле химикатлар, нитратлар, гербицидлар, пестицидлар, консервантлар, антибиотиклар, "тәмләткечләр", үстерүне арттыручы төрле шикле башка матдәләр" шыплап тутырылган продуктлардан кырылып беткәннәр. Шуларны ашагач аларның репродуктив функцияләре дә эшләми башлаган.
Шул галимнәр ачыклавынча, тараканнар гел комплекслар, Гмо җитештергән Европа, Америка, Россиянең шәһәр халкы булган урыннарда гына кырылганнар. Ә үсеп килүче илләрдә натураль таза продуктлар кулланучы тараканнар - сау-сәламәт.
Европада шул продуктларны ашый торгач, дөньяга килгән һәр унынчы баланың репродуктив функцияләре бозык.
Шуңа да европалылар үрчүдән туктаганнар.
Аннан соң күп андый консервантлар тутырылган азык-төлек ашаганнарында җир астында мәетләр дә череми ята икән.
Тере килеш мумиягә әйләнгәннәр.
Без дә тере килеш мумиягә, мутант маллардан җитештерелгән итләрне ашап мутантларга, яки гибрид үсемлекләр кулланып гибридларга: үсемлек белән кеше гибридына әйләнербез тиздән, гипермаркет продуктларын күп ашасак!

№32 (782183) / 06.10.2011 21:22:22

Бет ул пычраклыктан гына килеп чыга торган әйбер түгел ахры. Минем күрше хатын бик зур стресс кичереп, иммунитеты төшеп, тепиратура белән ятты. Шунда, бетләде, малакаем. Исләрем китте. Бетне беренче тапкыр шунда күрдем. Искиткеч икән ул.

№31 (782181) / 06.10.2011 21:18:19

тараканнарнаң бетүен кәрәзле телефоннар барлыкка килү белән аңлаттылар бит. Имеш, аларның мыеклары да антенна ролен үтәгән.

№30 (782179) / 06.10.2011 21:04:24

Зиләйлүк, Казан урамындагы бомжлар янына барып кара,алар янына килугэ курэсен син кечкенэ
божэклэрне,бер дэ борчылма.

Аллам сакласын,шаярдым гына,ачуланма Зилэйлукэй.

№29 (782178) / 06.10.2011 21:03:03

Бер дә юк тема. Бөтен дөнья Стив Җобс белән саубуллаша, ә татар бет ашарга җыена=(

№28 (782176) / 06.10.2011 20:53:05

Инде октябрьнең яртысы җитеп, әле һаман кош-чучка гриппларын сөйләмиләр дисәм, быел бет гриппы булачак икән бит...



Бет диюгә башым кычыта башлый, гәрчә гомеремдә бер күргән нәрсәм булмаса да, аллам сакласын...

№27 (782171) / 06.10.2011 20:47:32

Таракан дисез?!.
Чаллыда шактый вакыт таракан очратканым юк. Кайвакыт сагынып та куям әле(шаярту, аңламаганнарга). "Була күрмәсен иде шул хәшәрәтләр" фикере һәр чак, миемдә.

Авылыбыздагы иң гадел, шаянлыкка саран булмаган кешеләрнең берсе (яхшы танышым) , туй табынында, үз аш тәлинкәсендә таракан күргән. Башкалар күрә-күрмәсен, ашларының тәме китмәсен дип, йотып куйган.

№26 (782169) / 06.10.2011 20:39:40

Беткә дә пачут монда! Фу! Шул да булдымы тема?

№25 (782168) / 06.10.2011 20:23:18

Ак болыт
 "син аны узендэ ашадын что ли?" Болай, үземә ашарга үзем генә әзерли идем.))) Менә, кулымны күкрәгемә куеп әйтәм, борщта таракан күренми иде, анда булгандырмы, юкмы, әйтә алмыйм...)))

№24 (782167) / 06.10.2011 20:21:00

Күке, Сәлам, Бәйрәм белән!

Кайберәүләр үземне мактанчык ди. Хәзер әйтәчәгемне кайсы темага кертерләр микән, мактануга - мөгаен.
Үземнең бетләгәнем бар, чынлап. Башкалардагы бетләрне күргәнем бар. Хатын-кызларның бер-берсе башындагы бетләрен шырт-шырт итеп сытканнарын(үтергәннәрен), бетнең серкәләрен(йомыркаларын, фәнчә) тарак белән җыештырырга маташканнарын күргәнем бар.

Бет! Кит! Хуш!
Рәсәй яңа баштан чабата кигерткәнче, яңа баштан бетләткәнчегә кадәр, хуш, сау бул!

№23 (782166) / 06.10.2011 20:18:35

Соры корт, син аны узендэ ашадын что ли? кииит жирэндермэээ....

№22 (782165) / 06.10.2011 20:16:55

Соры корт, 

№21 (782164) / 06.10.2011 20:14:30

Таракан дигәннән:
Уват бистәсендә (Төмән өлкәсе) Иртешның бер ярында коттеджлар, икенче ягында больничный городок белән, ветераннар өчен күп квартирлы йорт төзергә туры килде. Минем прорабка-вагонда тараканнаааар... Пешергән ашымның өсте ачык калса, шуна төшеп янга тияләр иде... Соңыннан җаен таптым, борщ пешерә башладым (борщ та кызыл төстә, таракан да кызыл төстә, күренми).

№20 (782162) / 06.10.2011 20:03:08

Күке, алар эссе коннэргэ чыдый алмадылар,хотя даруны да кочле кулландылар бит сонгы арада...

№19 (782161) / 06.10.2011 20:00:02

Казанда да беттеләр алар Соры Корт! Әллә безнең башка күченеп беттеләр шунда.

№18 (782160) / 06.10.2011 19:58:51

Маймылга әйләнергә озак калмый инде Кигәвен агай!

№17 (782157) / 06.10.2011 19:53:13

"тараканның файдасы юк микән,алар да күп бит" Беләсезме, Алабугада тараканнар юк!!! Әллә инде, Түбән Кама заводларының файдасы, шунда... )))

№16 (782156) / 06.10.2011 19:53:00

Мин мона ышанмыйм,ул тешли нык итеп,эчке органнарны ашамый микэнни? кечкенэ чакта минем башымнан мэктэптэ бет тапканнар иде,ул минем башымны кан чыканчы тешли иде,эни керосин бн бетерде аларны,муеныма тошеп кытыклыйлар да иде эле,мин гел башымны кашый идем,серкэлэре дэ куп иде.Хэзер Аллам сакласын,мин аларны курсэм дэ 10 метрга сикерэмдер биллэхи....

№15 (782154) / 06.10.2011 19:40:47

ыштан бермәсендәге бетләрне,эт шикелле,тешләрең белән шарт-шарт итеп ашасаң,тәки тереләсең инде.
30еллардагы ачлыкта, рәсәй халкы бет ашап кына исән калган дип фаразларга була. файдасы булган күрәсең.

тараканның файдасы юк микән,алар да күп бит.

моны укыгач куркыныч булып китте. бетләрне мактый,файдалы дип сөйли башладылар. халык бетләүенә әзерлек барамыни?......

№14 (782150) / 06.10.2011 19:26:41

Малаховны, доктор, күпләр укыгандыр, карагандыр тв дан. Юкка чыкты берзаман. Ул, кеше үзе эшләп чыгарган чүп(отход) сыеклыкны эчеп дәваланырга өйрәтте Россияннарны, шул исәптән - безне дә. Байтак озак, тв 1 каналдан тапшыру программасында катнашты, Елена Проклова белән. Югалды.

Елена Малышева, сидек эчүне: "Весь мир смеётся над..., как Российский народ пьёт свою мочу и лечиться этим" (цитата төгәл түгел - эчтәлеге төгәл).

Тагын бер мәртәбә дөньяны гаҗәпләндерергә мөмкинлеге бар икән әле Рәсәйнең. Күпләргә, бетләп бетәргә ерак калмый күрәсең. Үз бетен ашап исән калган кешеләр булса - мәңге үлмәс кеше барлыкка киләчәк!

№13 (782149) / 06.10.2011 19:21:32

Юк дуслар,Админ не причем.
Сүзнең көче әзәйде,халыктан "тавышны" яңадан алалар.
Гәҗит-журналдагы темалар саегу, кадрлар үзгерешен үзегез тоясыз.
Сайлаулардан соң тагын авыраер кебек хәлләр.

№12 (782146) / 06.10.2011 18:58:58

Күке, сэлэм!Сузлэрендэ хаклык бар,эйе шул сайтка керучелэр эзэйде.Минем уйлавымча Админ еш забанен куйгангадыр дип уйлыйм мин.(алай булмаса заранее Админнан гафу утенэм),бер тапкыр Админ районнар битен япкач язган иде,без гайбэт сату бэрэбэренэ оештырмадык бу сайтны дип.Кызык очен бер беренне уртэп алу,эз генэ чеметеп алу да узенэ курэ кызык иде.Хэзер нишлэптер кермилэр,яна ел алдыннан районнар бите ничек горли иде.Иркэ дэ,Энжебикэ дэ,х.б.х.б алар юк.Ярый эле чын татар,соры корт,нур-улы,песи кереп кунеллэрне кутэреп чыга.

№11 (782143) / 06.10.2011 18:06:54

Куке,монда горлэтеп торган Иркэбез куренми,узе 10-15 кешегэ торган,аннары Соры кортыбыз сирэгэйде,эше бик куэтле бугай)))
Мин сина эйтим ,анын бит эле кызыклы темаларыда кубрэк иде...

№10 (782142) / 06.10.2011 17:51:17

Ярар,ярар! Рэхмэт инде! Мин дә бит шаярдым гына! Шаярганда гына шундый авызын җәеп,телен чыгара торган смайликны куям мин!


Тик менә сайтның куәте сүлпәнәя баруы эчне пошыра....
Гөрләп тора иде монда халык!

№9 (782140) / 06.10.2011 17:47:26

Куке,белэм,Сез бик оста, эчтэлекле,кызыклы....язасыз(мин сезне куп мэртэбэлэр мактапта язганым бар).Мин бит №6 тозэтмэ керттем.)))минем профессиям эзгенэдэ якын килми шул, комп артында утырырга-ярый инде шунда эз-мэз кергэлэп чыгарга,ипилек-тозлык дигэндэй )))

№8 (782138) / 06.10.2011 17:31:31

Мин шул хәтле хата белән язмыйм!






№7 (782137) / 06.10.2011 17:30:01

5 номер астында плагиат утыра!
Мин моны язмадым!

№6 (782130) / 06.10.2011 16:41:11

Гафу,Кукегэ Эйедэн)))

№5 (782129) / 06.10.2011 16:27:23

Куке,минем исэнлегем Аллага шокер,бавырымнын кай икэнендэ белмим ,тфу-тфу.Эле генэ мед/смотрнын анализларын белеп кайттым санаторийга барыр очен,Аллага шокер барда эйбэт)))Минем болай гына кызыксынуым иде,белеп торунын зарары юк бит анын)

№4 (782122) / 06.10.2011 14:51:24

Фу-у-у-у! Ещё чегәннеке дә бит әле!

№3 (782113) / 06.10.2011 12:11:47

Традицион медицинага кесәң җитмәгәч,хәзер шундый нәрсә белән баш бутый башлаулары гаҗәп тугел.

№2 (782112) / 06.10.2011 12:01:49

үзеңнекен тотып ашасаң тук бет була ул Әйе!
Кешенекен ашама! Нинди генә авырулары булмас!

№1 (782106) / 06.10.2011 11:30:01

Эйе, минемдэ ишеткэнем бар.Яшисен килсэ барсында кулланырсын.Ну анын бит тугыда, ач бетедэ була.Ач бетне кулланырга кирэкмикэн?

▲ Өскә

www.work-zilla.com

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Камал театры
Тинчурин театры
Татар дәүләт филармониясе
Барс-Медиа
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан Язучылар берлеге
Татарстан китап нәшрияты
RAFINA/D
Милли Музей
Шаян
Ханский дом