• 18.02-20.02 "Казан" бию ансамбле концерты. Камал театры, 19.00
  • 21.02 "Туган тел" әдәби-музыкаль очрашу. 15.00
  • 25.02 Ваһапов йолдызлары фестивале. Филармония. 18:30
  • 27.02 "Бәхет кошы" мюзиклы Әтнә дәүләт театры. Казан. "Әкият" курчак театры сәхнәсе. 18.30
  • 28.02 "Туган тел" телеканалы концерты. Казан. Филармония. 18.30.
  • 02.03-04.04 Фирдус Тямаев "Җиде малай идек". Уникс. 17:00
  • 02.03-07.03 Фирдус Тямаев "Җиде малай идек". КСК "Уникс"
Туган көннәр
  • 18 Февраль Флера Зыятдинова (1947-2011)
  • 18 Февраль Бибрас Натхо
  • 18 Февраль Константин Глазачев
  • 18 Февраль Раушания Юкачева
  • 18 Февраль Фуад Халитов (1909-1981)
  • 19 Февраль Райнур Шакиров
  • 19 Февраль Рәфыйк Мөхәммәтшин
  • 20 Февраль Булат Бәйрәмов
  • 20 Февраль Булат Сруров
  • 21 Февраль Аммар Аль-Анси
  • Лаеш, Имәнкискә. Үгез ите сатыла: ботлап та, өлешләп тә. Телефон: 89178754552
  • Казанда Мавлютова тукталышында тулай торакта 13 кв.м булмэ сатыла. 89274718157
  • Восстание остановкасында тулай торакта 21 кв.м булмэ озак вакытка арендага бирелэ.Булмэдэ жылы,салкын,душевая кабина,кер юу машинасы,электр плитэсе,телевизор,ике йокы урыны,ош остэле,кухонный гарнитур,шкаф,суыткыч бар.Тулэу бер айга 12500 (бу суммага квартплата кергэн) 89393937375
  • Казан яна матур туй сондыгы сатыла. т.89655808912
  • Лаеш районынынң Бимә авылында 2015 елда төзелгән, бүген үк кереп яшәрлек йорт сатыла. Ашыгыч. Ике катлы, бростан, тышланган. Газ, су, канализация үздырылган. ике контуралы котел, салкын һәм кайнар суларны бирә. Мунчага өйдән генә чыгасы. Зур гараң, погреб Җире 6 сотый. үсентеләр утыртылган. Шалтыратыгыз, алыгыз. 8 917 279-10-83
  • Авиатөзелеш районында тулай торактан 13 кв. м. (фатир статусы) бүлмә сатыла. Янәшәдә 3 балалар бакчасы (берсе ишегалдында), мәктәп, метрога кадәр 10 минутлык юл. 200 метрда Максимово тукталышы. Барлык җиһазлар һәм кер юу машинасы кала. Тел.: 8-937-289-18-63.
  • Казанда ирлэр өчен куртка сатам, кара тестэ 50-51 размер, яна. 4 менгэ сатыла 89179275753
  • Мэжлеслэргэ мантыйлар, шаурма,Кош-теле, бавырсак,чэк-чэк,пироклар,ойдэ киселгэн токмачлар, муравейник, Пицца,Балеш,Тортлар,катлитлэр ясап бирэбез.89393307899
  • Казанын Оренбургский трак урамында урнашкан тулай торакта 12 кв.метрлы булмэ сатыла. Тулай торак остановкага якын.Якында гына мэктэп, поликлиникалар бар. Куршелэре тыныч, тэртипле кешелэр. Булмэдэ яхшы ремонт ясалган. Телефон: 89375777554
  • Дәүләт архивлары чыганаклары буенча шәҗәрәләр төзим. Шәҗәрәҗәге барлык фактларны архив документының фотокопиясе белән раслыйм. Бу өлкәдә эш тәҗрибәм 6 елдан артык. Тел./Ватсап: 8–917–874–16–40 Tongekuk@gmail.com Дамир Шәйхетдин. Чаллы

 

 
Архив
 

01.11.2010 Фаҗига

Диас Вәлиев вафат

Язучы белән хушлашу 2 ноябрь көнне 10.00 сәгатьтә Горький музеенда булачак.

Язучының сайты: valeev-dias.narod.ru

---
Матбугат.ру
№ --- | 01.11.2010
Матбугат.ру печать

 
comments powered by HyperComments

Фикерләр

№32 (60312) / 09.11.2010 17:48:05

Ул бит үзен Идел ярында яндыруларын үтенгән. Нигә ул үтенеч канәгатьләндерелмәгән соң? Кремация өчен Мәскәүгә хәтле йөрү кирәк идеме?

№31 (60188) / 08.11.2010 15:27:07

Ил, мин синең яклы бу мәсәләдә. Ишеткәч, башта хиссиятем әллә ничек җирәнеп, кымырҗып куйды. Чынлап та Кол Шәриф Казансу аша күренә ерактан килгәндә, шул суда - кеше комы, көле. Айну өчен акылымны куштым. Ярар кеше балыктан аерылмый, күпме балыклар үлеп черидер, пычратадыр, табигатьтәге баланс чистартыр, монда бары кальцийның фосфорлы тозлары гына бит, Казанга җиткәнче төпкә утырыр әле дип, үземнең хиссиятемне тынычландырдым.
Болай урысча әйтсәң неприкаянный күңел. Ттарлыктан аерылган, башкалар кабул итмәгән. Шуңа яңа рухи эзләнүләр , шул гына. Журналистларга сөйләр өчен гадәти булмаган вакыйга.

№30 (60184) / 08.11.2010 14:59:15

да-да.
хәбәрләродә күрсәттеләр.
кызы банкадан көлен пароходтан таратты.
ужас!!!

идел суына төште бит инде ул.

чисти, иделне ганг ясамакчы, теге, адашкан индуистлар кеби...

әле монда яклап утырган булалар шул җаһилне...

+
неверным ду‘а не делают.

№29 (60009) / 06.11.2010 13:59:28

авыр туфрагы җиңел булсын. ил бу юлы да хаклы. татарлардан җирәнә, исәнмесез дип кенә татарча әйтергә дә теле карыша иде бу адәм баласы. урыс булуын себер б-н бәйләргә маташу - белмәгәннәрнең аны себергә сөргәннәр дип ялгыш аңлавы бар. себердә туып та татар булып калганнарны беләсез. ә яңа дин дигәндә, аның белгән-аңлаган дине, табынган тәгълиматы христиан иде. диасизмны шул нигезгә корырга азапланган иде. чөнки ислам дине аңа тамыры белән ят иде. бер аллаһ каршында барыбыз да тигез.

№28 (60005) / 06.11.2010 13:09:02

Васыятнәмәсендә ул үз мәетен яндырып көлгә әйләндерергә кушкан дип ишеткән идем. Дөрес сүзме ул?

№27 (59655) / 02.11.2010 23:46:05

Хушлашуга килгән Ренат Харисны ТНВ Ринат дип язды.

№26 (59644) / 02.11.2010 22:09:47

Шүрәле, хет кайда үтсен яшьлеге, миңа Диас әфәнденең Тукай бүләге турында берничә ел элек әйтелгән "Алыгыз сез миннән ул шалтыравыкларны, кирәкми алар миңа!" - дип язуын мин аңлый алмадым. Союз күләм билгеле шәхеснең үз әтисен(әллә инде әнисенме) җирләрлек тә акчасы булмау да - берничек тә башка сыймый(болары да шул искә алынган язмада китерелгән иде).

№25 (59629) / 02.11.2010 20:07:24

Себердә үскән дип укуыгызны үтенәм

№24 (59628) / 02.11.2010 20:05:45

Диас Вәлиевның пҗесаларын мин аеруча кызыксынып укыдым. татар 1әм урыс театрлары да (россия буенча) күп куйдылар. Бик актуаль темалар күтәрде. Урыны оҗмахта булды. Балачагы, яшлеге Сеҗердә узганлыктан гына татарча яза алмады

№23 (59625) / 02.11.2010 19:34:41

М.Җ.ны сайтка ник элмиләр ADMIN?

№22 (59624) / 02.11.2010 19:28:35

Әйе, Мәдәни Җомга

№21 (59622) / 02.11.2010 19:09:38

МҖ нинди гәҗит ул? Мәдәниме?

№20 (59620) / 02.11.2010 19:04:06

Ил! Мин, 1998 елда Д.Вәлеев яңа динен кабул итмәүләренә үпкәләп "МҖ" да язган "Җиңелү" исемле мәкаләсенә каршы "Җиңелүме әллә җенләнүме?" дип кайтаваз язып чыккан идем. Шунда кайберәүләр әйтүенә караганда, ул мине мәхкәмәгә бирергә теләгән ди. Бәлки минем мәкаләне дә укыган булгансыңдыр.

№19 (59593) / 02.11.2010 15:42:33

72 яшендә кинәт үлгән.

№18 (59589) / 02.11.2010 13:48:39

Аңа ничә яшь иде соң? Ә ничек үлгән?

№17 (59581) / 02.11.2010 11:53:16

ил, чиктэн чиккэ ташланмагыз инде
Диас Вэлиевны Гитлер белэн чагыштырып булмый инде. Анын саташып йоргэненнэн кемгэ ни зыян?

№16 (59580) / 02.11.2010 11:23:33

улгэн конне ук кеше турында начар сойлэу матур тугел.

№15 (59579) / 02.11.2010 11:19:34

//соры корт//

то есть про гитлера мы молчим да???

№14 (59574) / 02.11.2010 10:09:20

Мин беләкәй чака, мәрхүмнәр турында, я яхшы сүз әйтәләр, я бер ни дә әйтмиләр иде...

Авыр туфрагы җиңел булсын.

№13 (59567) / 02.11.2010 01:19:33

саташу инде.
анын ул яна диненэ ничэ кеше керде икэн? ничэ кеше аны Учитель дип таныды икэн? секта башлыгы булыр очен талант кирэк бит(

№12 (59565) / 02.11.2010 00:34:08

Кызык.
Әгәр язучы татар милләтеннән булып та, урыс телле булса, ату его!
Әгәр балерин, киноактер, рәссам, скульптор и т.п. татар милләтеннән булып та, урыс/инглиз телле булса, да здравствует! типа Әнисе\әтисе\бабасы итд - татар!

Майя искиткеч матур яза. Иде. Хайваннар турында язылган әсәрләрен мин Лондон, Хемингуэй әсәрләре белән бер югарылыкка куям. Тәрҗемә, реклама җитмидер аңа дөньяга танылу өчен. Танылса, хоп! безнеке дип күкрәк кагачаклар.

Әтисенең авыр туфрагы җиңел булсын...

№11 (59564) / 01.11.2010 23:15:25

Урыс телле татарларның берсе урынына унысы туа, ә менә гомер буе үз теленә турылыклы булганнар урынына берәү дә килми...
Хәер, аның бит әле "милли" һәм "дини" дип саналганнары да хәзерге заманда үз баласын Америкада асрарга, укытырга һәм яшәтергә тырыша. Татарның бер генә катламы да маңкортлашудан ваз кичә алмый бүген...

№10 (59559) / 01.11.2010 22:24:54

кызы майя валеева. әмрикәдә. иде.
гаиләле маңкортлар инде.
Аллаһның рәхмәте киң.

№9 (59557) / 01.11.2010 22:17:32

Нишләп \"фаҗига\" рубрикасында бу язма? Авария-мазарга юлыкмагандыр бит...

№8 (59551) / 01.11.2010 22:05:39

Балалары бармы соң аның?

№7 (59549) / 01.11.2010 21:59:28

Ислам динен тирәнтен белмәгән, балачактан үзләштермәгән кешеләр һәрвакыт саташуга кереп китәләр.Атеизм -ул башка дингә сикереп төшәр өчен бик яхшы трамплин.Ходай үзенә мәрхәмәтлек күрсәтсен инде.Яшләребез генә шул хатаны кабатламасыннар.

№6 (59544) / 01.11.2010 20:57:13

аноним-чудик!
минме өметсез?

основатель и вестник новой религиозной идеи, Новый Учитель

автор выступает как философ, разрабатывающий концепцию новой религии, религии Сверхбога. По мнению Диаса Валеева основные мировые религии постепенно исчерпывают себя и их должна сменить новая мировая религия, способная объединить людей всех рас и национальностей.


это нормально??

№5 (59543) / 01.11.2010 20:49:49

ил
өметсез үк икәнсең.......

№4 (59542) / 01.11.2010 20:48:45

үзе Казанбашта туган икән лә! нигә урысча язган соң ул,авыл малае?

№3 (59541) / 01.11.2010 20:44:47

шулай ук мени?

№2 (59539) / 01.11.2010 20:31:40

Ашыга төште,өлгерә иде әле.Кайсы зиратка җирлиләр икән.

№1 (59538) / 01.11.2010 20:25:41

урыны оҗмахта булсын.

▲ Өскә

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
ТНВ
Addnt.ru
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Urazova.ru
Камал театры
Тинчурин театры
Татар дәүләт филармониясе
Барс-Медиа
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Диләфрүз
Татарстан Язучылар берлеге
Түгәрәк уен
Татарстан китап нәшрияты
RAFINA/D