• 18.02-20.02 "Казан" бию ансамбле концерты. Камал театры, 19.00
  • 21.02 "Туган тел" әдәби-музыкаль очрашу. 15.00
  • 25.02 Ваһапов йолдызлары фестивале. Филармония. 18:30
  • 27.02 "Бәхет кошы" мюзиклы Әтнә дәүләт театры. Казан. "Әкият" курчак театры сәхнәсе. 18.30
  • 28.02 "Туган тел" телеканалы концерты. Казан. Филармония. 18.30.
  • 02.03-04.04 Фирдус Тямаев "Җиде малай идек". Уникс. 17:00
  • 02.03-07.03 Фирдус Тямаев "Җиде малай идек". КСК "Уникс"
Туган көннәр
  • 16 Февраль Рузилә Сафина
  • 16 Февраль Гакыйль Сәгыйров (1938-2009)
  • 16 Февраль Люция Шәрәфиева
  • 16 Февраль Алексей Морозов
  • 16 Февраль Фәнзаман Баттал (1939-2015)
  • 17 Февраль Айгөл Хәйруллина
  • 17 Февраль Галимҗан Баруди (1857-1921)
  • 17 Февраль Айрат Фаррахов
  • 18 Февраль Константин Глазачев
  • 18 Февраль Фуад Халитов (1909-1981)
  • Лаеш, Имәнкискә. Үгез ите сатыла: ботлап та, өлешләп тә. Телефон: 89178754552
  • Казанда Мавлютова тукталышында тулай торакта 13 кв.м булмэ сатыла. 89274718157
  • Восстание остановкасында тулай торакта 21 кв.м булмэ озак вакытка арендага бирелэ.Булмэдэ жылы,салкын,душевая кабина,кер юу машинасы,электр плитэсе,телевизор,ике йокы урыны,ош остэле,кухонный гарнитур,шкаф,суыткыч бар.Тулэу бер айга 12500 (бу суммага квартплата кергэн) 89393937375
  • Казан яна матур туй сондыгы сатыла. т.89655808912
  • Лаеш районынынң Бимә авылында 2015 елда төзелгән, бүген үк кереп яшәрлек йорт сатыла. Ашыгыч. Ике катлы, бростан, тышланган. Газ, су, канализация үздырылган. ике контуралы котел, салкын һәм кайнар суларны бирә. Мунчага өйдән генә чыгасы. Зур гараң, погреб Җире 6 сотый. үсентеләр утыртылган. Шалтыратыгыз, алыгыз. 8 917 279-10-83
  • Авиатөзелеш районында тулай торактан 13 кв. м. (фатир статусы) бүлмә сатыла. Янәшәдә 3 балалар бакчасы (берсе ишегалдында), мәктәп, метрога кадәр 10 минутлык юл. 200 метрда Максимово тукталышы. Барлык җиһазлар һәм кер юу машинасы кала. Тел.: 8-937-289-18-63.
  • Казанда ирлэр өчен куртка сатам, кара тестэ 50-51 размер, яна. 4 менгэ сатыла 89179275753
  • Мэжлеслэргэ мантыйлар, шаурма,Кош-теле, бавырсак,чэк-чэк,пироклар,ойдэ киселгэн токмачлар, муравейник, Пицца,Балеш,Тортлар,катлитлэр ясап бирэбез.89393307899
  • Казанын Оренбургский трак урамында урнашкан тулай торакта 12 кв.метрлы булмэ сатыла. Тулай торак остановкага якын.Якында гына мэктэп, поликлиникалар бар. Куршелэре тыныч, тэртипле кешелэр. Булмэдэ яхшы ремонт ясалган. Телефон: 89375777554
  • Дәүләт архивлары чыганаклары буенча шәҗәрәләр төзим. Шәҗәрәҗәге барлык фактларны архив документының фотокопиясе белән раслыйм. Бу өлкәдә эш тәҗрибәм 6 елдан артык. Тел./Ватсап: 8–917–874–16–40 Tongekuk@gmail.com Дамир Шәйхетдин. Чаллы

 

 
Архив
 

01.10.2010 Юмор

ЭФИРГА ЧЫККАНДА ФӘНИС ҖИҺАНША НӘРСӘ КАБУЛ ИТӘ? (ВИДЕО)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

---
Матбугат.ру
№ --- | 01.10.2010
Матбугат.ру печать

 
comments powered by HyperComments

Фикерләр

№107 (74752) / 13.03.2011 22:37:09

Прэме пупсик инде)))

№106 (73857) / 07.03.2011 19:31:04

Кичэ кызларны котлагандаб Бик шэп куренден ахир!!!
Молодец!

№105 (68594) / 25.01.2011 11:12:06

Французлар бик яратып калганнар, дорес булса килэсе елга узлэренэ чакырганнар ди!!!

№104 (58740) / 24.10.2010 22:11:02

Мина да бик ошады!
Хэттэ сэбэбен дэ белэсе килми. Ә телгә алынган \"ТАРТЮФ\" ничек үтте икән ?

№103 (57792) / 15.10.2010 12:20:43

№102 (57501) / 13.10.2010 07:30:33

Бик дөрес, Сания.
Без дә Фәнис абыйга исәнлек саулык, гайлә бәхете телибез.
Уйнаган рольләрен генә түгел, ә алып барган концерт-кичәләрен дә бик яратып карыйбыз.

ТГПУ кызлары
Алия, Зинира, Алсу.

№101 (57492) / 13.10.2010 00:12:43

Анын каравы ул берниниди акчага да алынмый торган халык мэхэббэтенэ ия. Афэрин Фэнис!!! Шамкайлар заманыннан сон эле Камал театрында узенчэлекле актер кургэнем юк иде. Синдэ омет курэ башладым сонгы елларда!!! Алга, алга, алга!!!

№100 (57119) / 10.10.2010 12:08:00

"Яшь йөрәкләр" дә Фәритнең студентлары яшьләр уйный, "Диләфрүз"дә, минемчә ишетүемчә "Тартюф"та да.

Видео супер. Фәнискә 3 бала атасы буларак, бала акылы керә башлаган дигән фикер килде. Балалар да бер сәбәпсез хихылдый башлый бит. кайчак дәресне туктатырга туры килә.

№99 (57118) / 10.10.2010 11:57:39

Яшьләр бар ???
Кая соң алар ???

Ачуымны китермәгез, Фәниснең бит аның атказанган дигән исеме дә юк и булмас та, болай көлеп утыргач!

№98 (57116) / 10.10.2010 11:47:26

18-20 яшьлекләрне уйнар өчен 2008 елда театрга урнашкан яшьләр дә бар.
Фәнис өлкәнрәк күренә азрак. аның каравы өлкәнрәкләрне дә уйный ала.

Мактаулы исеме булмаганга аптырау үземдә дә бар.

№97 (57115) / 10.10.2010 11:47:25

18-20 яшьлекләрне уйнар өчен 2008 елда театрга урнашкан яшьләр дә бар.
Фәнис өлкәнрәк күренә азрак. аның каравы өлкәнрәкләрне дә уйный ала.

Мактаулы исеме булмаганга аптырау үземдә дә бар.

№96 (57114) / 10.10.2010 11:43:02

КҮКЕ, 38 cәхнә өчен карттыр инде ул. 18-20 яшьлекләрне уйнап булмый бит. Фәниснең халык артисты дигән исеме бармы аның? Яшен белгәч ансын да беләсеңдер дип кенә язуым.

№95 (57084) / 09.10.2010 23:48:28

38 яшьлек кеше инде карт булып саналамы?

№94 (57082) / 09.10.2010 23:41:47

Исән булсак КЫШы да килер үтеп тә китәр, энэ Фэнис Монда 20 ел эшлим ди, шундый карт мени ул?

№93 (57079) / 09.10.2010 23:29:40

Көз матур сүз дә юк!!!
КЫШы бар бит әле җәмәгать!!! Ничек узар икэн?

№92 (57037) / 09.10.2010 22:38:03

алтын көз озак булыр микән? Сузасыыы килә!!! ноябрьгә хәтле!

№91 (57036) / 09.10.2010 22:35:55

Күке,бүген синең көн ахры, көн җылынганы сизелә)))))

№90 (57032) / 09.10.2010 22:33:56

әй однако! безне яратып әйтүе генә аның. Илнең бик үзенчәлекле кеше икәнен исәпкә алсаң, аны комплимент буларак кабул итәргә кирәк!

№89 (57031) / 09.10.2010 22:31:30

ИЛ нең бу сүзе генә күңелгә тиде

"кстати, Җиһанша нормальный җүнле кеше. В отличие от некоторых тут."

Нәрсә без ненормальныйлар булып чыгабыз мени???

№88 (56822) / 08.10.2010 19:55:44

№87 (56801) / 08.10.2010 18:03:33

Кичәге спектакльдән соң нигә \"ычкынган\"ы аңлашылды.

Саркози бик урынлы. Фәнис бөтенләй икенче амплуада миңа калса. Уңышлар

№86 (56800) / 08.10.2010 18:03:07

тагын ычкынды,)) тормозлары юк мәллә?

бик көләсе килгәндә баш бармагының тырнагына карасын! Үз тәҗрибәм буенча беләм.

№85 (56766) / 08.10.2010 14:44:13

Кон саен диярлек иртэн репетиция алдыннан видеоны карап кунеллэрен кутэрэп чыгып китэлэр.

Эле кичэ интервью алырга туктатканнар иделэр Фэнисне ... тагын "ычкынды"

№84 (56741) / 08.10.2010 12:15:03

Яз инде, театрдагылар, артистлар ничек кабул иттеләр бу кызык тапшыруны, алар да көлдеме әллә еладымы? )))

№83 (56614) / 07.10.2010 19:52:54

язмыйм әле бер сүз дә,сезнекен укуы кызыграк.

№82 (56608) / 07.10.2010 19:22:57

Ләйсән. хәзерге ТВ тоташ ляп бит ул. Тиздән ТНТ га янә Дом-2 көндез чыга башлаячак!

№81 (56606) / 07.10.2010 19:18:48

Йа, хода, инде телеляпларны да милли итмәкчеләр. Общий булсын инде...
Җиһанша көлә, Миләүшәсе төзеп җөмлә әйтә алмый интегә, гел Җиһаншага орынып куйгалый, странно жутко, и кызык конечно.
Кичке тапшыруда булса, шулай кызык булмас иде, Хәерле иртәдә нык чыккан бу, маладцылар!

№80 (56438) / 06.10.2010 16:43:42

Мин! Син соң теге ,КГПИ бетергән Теләче т-се Рәмзияме?

№79 (56433) / 06.10.2010 16:10:50

Мин яратам Сезне Фәнис абый

Барыгызны да.

яшәсен татарлар

№78 (56425) / 06.10.2010 14:48:51

Рәхмәт бу сәхифәгә!!!
Рәхәт булып китте! Тагы шундыйларны урнаштырыгыз әле )))
Ахырдан сайлап алып тавышка куярбыз "телеляплар" башка милләтләрдә бик күп бит! Нишләп бездә дә булмаска тиеш ди әле!!!

№77 (56394) / 06.10.2010 10:25:22

Уйлап куйдым эле менэ: "ТВнын кайсы крысасы бу видеоязманы чыгарган икэн". нарушение авторских прав бит бу.

№76 (56378) / 05.10.2010 23:12:55

Фәнис абый!Теләсә нәрсә сөйләсеннәр,әмма җүләрләр илендә көлсәң дә , каш җимереп утырсаң да , җүләргә сабышсаң да, акыллы булып кылансаң да , без разница- син дурррррак!!Так что Син в амплуа-_ВООО!

№75 (56316) / 05.10.2010 13:03:53

Куренеп тора эфьюн капкан!!!

№74 (56307) / 05.10.2010 11:14:40

Хоппи апамени син, жаным. Апа икэненне белгэм булсам язмаган булыр идем бит.

№73 (56301) / 05.10.2010 10:42:15

мондагы, сиңа үзеңә әле язарга гына түгел, укырга , хәреф танырга өйрәнәсе! апаңа нидер әйткәнче, йөз кат уйларга киңәш итәм.

№72 (56297) / 05.10.2010 09:44:47

Хоппи, син узен сойли тугел, яза да белмисен бит.Кеше артыннан гаеп эзлэп утыру бит синен ботен эшен.ТВ кешелэренэ суз тидерерлек тугел. Мин аларга сокланам. Илфат абый да эйбэт кеше, калганнары да.

№71 (56293) / 05.10.2010 08:51:55

Фэнис, яз булмаса ник көлгәнеңне - бергәләп көләрбез. Үзең язмасаң белүчеләр язар, уңайсыз хәлдә калырсың. Күргән кешеләр сөйләде, гамәлең бер дә намазлы кешенеке кебек булмаган икән. Коллегаларыңны һәм дә алып баручыларны подводить иткәнең өчен уңайсыз түгелме? Бу видеоны сайтка куеп аклауларын көтү урынсыз.

№70 (56282) / 04.10.2010 22:22:53

Илфат Ф.,))))
иң мөһиме твдан ник китүегезне язмыйча кала алуыгыз))))менә монысыннан көлдем, күңел күтәрелде. 

№69 (56279) / 04.10.2010 20:34:02

тормыш шулай тоташ уен көлкегә әйләнеп бара. Ләкин күп көлгәннән соң никтер елаулар катырак һәм күбрәк була.

№68 (56277) / 04.10.2010 20:28:45

Бер бабай:
-Ии оланнар, картаям ахры.
-Нигә алай дисең,бабай.
-Бөтен кызлар да матур булып күренә башлады.

Табигать законы. Абыйлар-бабайга әйләнә. Тормыш алга бара. Дөнья үзгәрә. ТВ үзгәрә.

№67 (56270) / 04.10.2010 18:19:42

илфатка дигән автыр, нигә психланасыз ул? Тынычлана күрегез. Минем гомумән гайбәт сөйләшүдә катышканым юк. Монда да андый язмаларны читәләтеп узам, укып та тормыйм. "Әйбәт гайбәт" гайбәт сөйләшү урыны түгел иде. Кеше чәйнәп утырмадык. Шулай ук мәет кебек тә утыру тиеш түгел иде. Төрле чак булды, кешеләр талашып китеп, рекламага да бүленгән чаклар булды... Минем эшем һәм бу сюжет арасында нинди бәйлелек бар, аңламадым.
Бу язма астында да мин беркемне кимсетмәдем, гайбәтен чәчмәдем. Минем кебек уйлаган, ләкин ник алай яздың инде, дип миңа әйтеп, әйбәт сюжет, дип монда язучы танышларым да бар... ТВда озак еллар эшләгән кеше буларак үз мөнәсәбәтемне белдердем. Миңа битараф булмау, минем шәхесемә күчү дигән сүз түгел. Китә бездә, менә үзең, менә мин, менә син.... Бу аргументлар булмау билгесе. Әгәр гайбәт чәчеп утырсам, мин сезнең кебек кушамат артында утырыр идем. Алай чүбек чәйнәп утырырга вакытым юк. Монда теләсә нинди тишектә ник арытннан ник алышытырып гайбәт сатып утыручылардан түгелмен, гафу. Игътибарымны җәлеп итә икән, сүземне әйтәм. Юк, икән укып та тормыйм. Матбугат.руга эленгән язмаларның күбесен укырга вакытым юк.
Фәниснең Әтнә ягыннан икәнен беләм. Без элек 1 район идек. Мин шул олы районда эшләдем. Безнең авыл Әтнә белән чиктәш. Шуңа күрә Әтнәне мин якташларым дип саныйм.
Тагын бер әйтәм, тапшыруда катнашучылар булдыклы кешеләр, әмма шушы сюжетны бу рәвешле тәкъдим итү - ул акыллылык дәрәҗәсе түгел. Үпкәләмәсеннәр миңа. Сез дә үпкәләмәгез. Бәлкем, алып баручыларга сәбәне аңлатырга кирәк булгандыр, әйтик, әле тапшыру алдыннан шундый кызык булды, һич туктый алмыйбыз... я башка сюҗет карый торыгыз, без көлешеп бетерик. бу мисаллар гына, хәзер башка килгән. Берәү көлә, ник көлгәнен белмибез, сүзен әйтә алмый, әллә нинди ямьсез тавышлар чыгара, ә икенчеләре каушап кала... бары шул гына.
гафу итегез. Бу теманы ябарга вакыт. Көтмәгез, ТВдан ни өчен китәргә җыенуымны да язарга җдыенмыйм. Башка аңлатма да бирмим.
Минем язганнарыма Фәнис тә, Илдар да, Гөлназ да үпкәләмәс дип өметләнәм.

№66 (56199) / 04.10.2010 14:56:34

Менә монда Фәнис бу сюжетка үзенең фикерен белдергән!



http://vkontakte.ru/id30847777

№65 (56197) / 04.10.2010 14:52:17

Фэнис, ул Әтнә ягыннан, Арчаныкы түгел! Шулай булгач, Сезнең аны якташ дип әйтергә хакыгыз юк!
Инде бөтен тапшырулар да Сезнең "Әйбәт гайбәт" булып бетә алмый. Менә ул анда кирәк мәет чырай чыгарып утырырга. Кеше гайбәтен әйбәт дип чәйнәп утырырга! Шуңа күрә рейтингысы бик түбән булды.
Фәнис тере кеше, күпләр кебек битлек киеп изге булып кыланып йөрми миңа калса!

№64 (56196) / 04.10.2010 14:38:57

Хөппи, мин мөгаен аңлатып бирә алмыймдыр. Көлү белән көлүнең аермасы бар. Тамашачы экранга чыккан кешенең сәбәпсез көлеп утыруын карарга экран каршына утыра икән, белмим инде. бу минем субьектив фикерем.
караучы, бөтен кеше дә, кайчан да булса, кайдандыр китә. Сез дә бер урында утырмыйсыздыр. Монда минем әйбәт булуым турында кайсы урында кем сүз кузгатты соң. Гомумән сүзне миңа борасыз, миңа сүз катарга ярамый. Бу ник шулай соң?
Тозлы сорау нинди була дигәндә, менә Сезнең репликагыз тоссыз дип әйтә алам.

№63 (56193) / 04.10.2010 13:24:50

Мина Калса, алып баручылар,Фэнистэн мондый мэгънэсезлек котмэгэндер. Режиссер камераны һэм тавышны Фэнистэн алып олгерсен иде. Ник Алып баручыларны сугэсез? Сез калэм иялэре алайса, берегез дэ андый хэлдэ калмаган һэм калмаячак дахилэр инде.

№62 (56192) / 04.10.2010 13:19:53

Тозлы сорау нинди була икэн ул? Илфат эфэнде шундый эйбэт журналист булгач, ник ТНВ дан киткэн сон?
Монда шул жыен эшсез утыра бугай инде.

№61 (56188) / 04.10.2010 12:36:42

superrrrrrrrr

№60 (56187) / 04.10.2010 12:35:03

монда бер профессиональ твчы әйтүенчә, экранда көлергә гел дә ярамый булып чыга. соң бу бит "җиңелчә" тапшыру, монда да иртән иртүк җитди кыяфәт ясап, сәясәт турында сөйләшергәме инде?! (әле сөйләшә белсәләр бер хәл) менә мин фәнистән сорар идем, матур гына итеп, алып баручы булсам: ник көләсез, берәр шатлыгыгыз бармы, уртаклашыгыз әле дип. ситуация нормальләшер иде кебек.

көлү-елмаю, позитив тв да болай да аз. мин теге әдәпсез көлкеханә ише акыл ягы чамалыларны әйтмим. нечкә юмор юк тв журналистларында, бәреп бик"җитди" сорау гына биреп утыра беләләр. осталык юк, булмас та кебек.

админ элеп дөрес эшләгән, бик дөрес булган бу.

№59 (56185) / 04.10.2010 12:22:46

ә монда чәчен буяткан ))))

http://tatsong.ru/news/?id=1039

№58 (56184) / 04.10.2010 12:13:38

Мин эфирда кунакта Фэнис буласын белгэч, махсус калып эфирны карап бетердем. Һәм үкенмәдем, рәхәтләнеп көлдем, алып баручыларның тоссыз сорауларыннан, эңгәмәнең однотипно чыгачагына иманым камиллеге шундук юкка чыкты. Чөнки миңа тере әңгәмә кызык, җансыз, ниндиде иртэ таңнан күтәрелгән проблема түгел. Рәхмәт админга, ТНВга и ФӘНИСКӘ!!!

№57 (56170) / 03.10.2010 23:36:55

тәрҗемәче, калька икәнен беләм, тик ул цитата да бит әле. мин җавап кына тоттым)))) татарда ул бөтенләй яңгырамый да, аңлашылмый да
мин бит урыча белмим. Тәрҗемәләрем тозсыз чыгар иде)))

№56 (56169) / 03.10.2010 23:25:55

//дөя булмаганлыкларын исбатлау//
калька, калька, калька...

№55 (56165) / 03.10.2010 22:14:19

маякчы, хөрмәт булса читкә этеп булмый ич аны)))
Кыямов б-н Фәниснең нәрсәдер аңлатырга тырышуы,үзләренең ул көнне дөя булмаганлыкларын исбатлаулары мәҗбүри түгел. бу алар эше. Тик "дөя булганнар икән" дип аңлап калмас өчен үзләренә аңлатырга кирәктер дип уйлыйм, гамәлләреннән аңлап булмаганлыктан.
Кыскасы, бу сюжетны монда элеп беркем, беркемгә пиар ясамады. Бу ТНвга да, Камал театрына да абруй өстәмәде, шул исәптән алып баручыларга да, артистларга да. Мин оялдым. Турысын әйтәм. алып баручыларга да сынау булган, алар сынатты. артистларга да. бу көнне "хәерле иртә"не караган бик күп тамашачылар минем кебек уйлагандыр, күпләре сукырангандыр. Иркә, дөрес әйтә, (хотя, без сирәк килешәбез)))) урамда көлеп, туктый алмаган кешене күрсәк, ни дип уйлыйбыз? Инде тапшыруда сәбәбен аңлата алмагансыз икән, һич югы, монда бу сюжетны элгән чакта аннотациясен аңлатып язарга иде. кем кемнән, ник көлә? Телевидение эфиры җитди урын ул. Үзебез зарланышабыз сөйләм юк, культура юк дип. Сыйфатлы тапшырулар калмады. Ә үзебез аумакайлыкны, шулай кирәк дип үсендереп утырабыз. Әле оныттыгызмыни, "көлкеханә" гениаль тапшыру шушы стильдә эшли иде бит. Үзләре көлә,тик нигәдер тамашачы гына көлми һәм ник көләсен дә белми. Монда да шул очрак. Мине гаепәмәгез инде.
Бу матбугат.ру ның кирәкмәгән гамәле булды. Минем үземә бу сюжет та, аны монда элү дә ошамады. Һәм тагын да яманрагы: Твга шундый нәрсәләр кирәк дип чыгыш ясаучылар бөтенләй куркытты. әйдәгез барабыз да пырхылдап, хихылдап утырабыз. Тик камера алды изге урын ул. Миллионнарның күзе сиңа төбәлгән. Сәбпсез көлү урыны түгел. Кызганычка каршы, минем чорда эфир алдыннан алып баручыга хакмы, нахакмы сүз әйтергә ярамый иде. өйдә хәсрәт, ә син эфирда елмаясың. Экран синең күңелеңне күрү урыны түгел, тамашачыларның күңелен күрү урыны. Шуны аңласак иде. кызганыч, бүген бу субьектив фикер булып калды. Мин шулай уйлыйм. гафу итегез. килешмәсәгез, Тв ник шапшакланды дип зарланмагыз. Бүген эфирда сүгенмиләр генә инде, аңа да озак калмады бугай. Экранга чыккан кешеләрнең нинди җенестән булуын да аңлап булмый, кая ул пөхтәлек...җирәндерә хәтта. Менә))) картаябыздыр инде. Ләкин йөрәкне авырттыра. шуның белән янылган бит, гомер үткән.
Ә Фәнис бик талантлы артист. Театрның киләчәге. Киң амплуалы актер. Илдар белән Гөлназ да булдыклы алып баручылар. Миңа үпкәләмгез. бу сезгә бер дәрес булсын. киләчктә төрле ситуацияләргә әзер булырга торыгыз.
Ярый әле Миләүшә булды янәшәгездә. алып баручыларга булышты ситуацияне разрулит))))

№54 (56134) / 03.10.2010 18:31:19

юк алай ерак җибәрмәдек, просто бик үпкәчел кеше булып чыкты ул!

№53 (56131) / 03.10.2010 18:22:44

ул нисаналфа дигәннәре иллә дә кызык яза иде, әллә ераккарак җибәрдегез инде?

№52 (56130) / 03.10.2010 18:22:40

Чүпрәле камыры башка камырлардан ни белән аерыла соң?
әчүе озагракмы?

нервлар күптән беткән инде ул,пачти калмаган дисәң дә ярыйдыр.
МЛА матур түгел-давай башка исем тап үзеңә!
бу сайтта кош-кортлар болай да күп. берәр чәчәк исеме генә бул яме!

№51 (56128) / 03.10.2010 18:17:44

Күке-ахирәт! Синең дә нервылар беткән ахрысы.Өйдәге гадәтеңне алып кермә инде монда.Гел тукмагыңны селкергә генә торасың.Тукмак белән суккан саен яңа формага әвәләнергә мин Чүпрәле камыры түгел ич,чүтеки Апасный!Ә син мине я Нух,я Нисаналфа(кстати ,алай атагач,эзләнеп алдым монысының исемен тарта алмам,андый сәләтем җук минем)кушаматы тагасың.Үпкәләмим,канда берәү әллә ниндиләрен кушып бетерде . Колаклар шиңеп төште инде.Ул әйткән авыз череп ятмый микән анда? Күзәткәлә әле анда.Чүтеки прокурор бит!

№50 (56117) / 03.10.2010 17:48:27

сәлам МЛА!
тик ялгыштың әле чүт кенә. Малаең дигәч, тез буыннарым йомшап китте, әллә үзем белмәгән малаем бар микән дип!

аннан хатын-кыз булуым исемә төште!

№49 (56116) / 03.10.2010 17:40:26

Исәнме Күке-ахирәт!Бүген нигәдер бар да болгатып кына утыралар.Менә миннән дә Сөтсезбикә үзе әллә ниләр сорый,ә үзе админнан тизрәк бетертә.Кирәк булмагач,матбугат.руны чүпләп утырасы түгел бит.Апасларның опасный икәнен белгәч, тозсызланып утырасы гына түгел,иеме ахирәткәем.Быел малаең ничек укый? ЕГЭ бирәсе бар бит!

№48 (56112) / 03.10.2010 17:29:09

вот таптыгыз сүз озынайтырга!
берәү туктый алмый көлгәнгә, тагын ничәү болгатып утыралар..

№47 (56109) / 03.10.2010 17:19:05

Пешкэн ТНВшниклар

Кызык!Колке!

№46 (56096) / 03.10.2010 15:06:04

Так в Шшвейцарии всем была понятна причина смеха, и все потом безудержно смеялись. А здесь смех без причины признак чего?

№45 (56091) / 03.10.2010 13:17:34

Ә Фәнис Җиһанша 6 октябрьдә Диләфрүз-remake спектаклендә Галим абыйны уйный. Әйдәгез үзенә залдан помидорлар атарга барабыз. Вәт кызык булачак, без дә көлер идек туктый алмыйча...

№44 (56085) / 03.10.2010 11:40:43

Бывший президент Швейцарии и действующий министр финансов этой страны Ханс-Рудольф Мерц стал очень популярен после своего выступления в парламенте, состоявшегося на прошлой неделе. Выступая перед швейцарскими депутатами с докладом об импорте мяса, политик не смог сдержать свои эмоции и принялся хохотать.

На минувшей неделе глава Министерства финансов Швейцарии выступил перед депутатами местного парламента с докладом об импорте мяса. В данном документе присутствовало множество специфических терминов из сферы животноводства. Именно они и рассмешили швейцарского министра, доведя его буквально до истерики.

Прочитав следующий абзац: \"Согласно поправке 6А главы второй таможенного положения, опубликованного в так называемых швейцарских пояснениях к таможенным пошлинам, опубликованных в таможенных пошлинах\", политик заявил: \"Если честно, я сейчас не понял, что я вам прочитал\". После этого он едва не потерял равновесие, пишет \"Российская газета\", а швейцарские депутаты стали реагировать на каждое слово и жест министра взрывами смеха и аплодисментами.

Позже Х.-Р.Мерц признался, что до настоящей истерики его довел термин \"швейцарское облегчение\", встретившийся политику на страницах скучного доклада. В итоге заседание было прервано: работать в такой обстановке депутаты не смогли.

http://www.youtube.com/watch?v=1MD51idc7n4

субтитрлы
http://www.youtube.com/watch?v=Ps6e_toM26I

№43 (56084) / 03.10.2010 10:58:44

вобщем, әллә ниләр язып бетергәннәр монда.
укып торасы килми( беренчедән, ни дигән сүз ул кабул итә? таблетканы, чәйне, аракыны эчеп кенә була. кабул итеп була КЕШЕНЕ.
икенчедән, монда уш китәрдәй берни юк. ну, көлә инде кеше, сезнең көлгән кеше күргәнегез юкмы әллә? между прочим, тыйнак кына көлә.янындагы әртис кызны тыңлыйсы да килми, анысы, мескенкәй нидер сөйләп маташа бит әле. жур.кызның ваче барлыгы жа сизелми, сизәсе дә килми. кыямов тоже утыра бүкән кебек. вобщем, эфирда табигыйлек чыкты бераз, ә моңарчы барысы куркып, матур авыз ясап кына утыра иде. колакларына редакторлар акырганны тыңлап.
фәнискә уңышлар. көл фәнис, җурналистларның тозсыз сорауларыннан!

№42 (56083) / 03.10.2010 10:48:02

Илфат абый.
Сезгә булган бөтен хөрмәтемне әз генә читкә этеп булса да сорыйм инде.
Монда Кыямов б-н Фәниснең нәрсәдер аңлатырга тырышуы,үзләренең ул көнне дөя булмаганлыкларын исбатлаулары мәҗбүриме?

№41 (56082) / 03.10.2010 10:22:19

акыллы
\"эле карап елмайтып куйды...\" ... \"без татарлар да оештырып жибэрик \"шурэле\" дип аталсын\":
sm4:

№40 (56081) / 03.10.2010 09:54:54

дегродация дип атала бу!
мин фэнисне хормэт итэм, кеше буларак эллэ ни хэбэрдэрлегем юк, но \"яра\"ны карагач, шактый исемне жыя алмый йордем.
фэниснен сэхнэгэ чыгуыннан ук ниндидер унай энергетика килде. пьессасы да комедия тугел иде... яралы солдатнын сойгэне зэйтунэ белэн су буенда очрашу сэхнэсе очен генэ дэ мин тукай премиясе бирдертер идем... вот... инде курэсен коммедиялэр уйнау нэтижэсе бу эфирга чыккан.
кстати мин аны караган идем, тик башын курмэгэнмен, эле карап елмайтып куйды... эллэ нигэ бер шундый ляплар булса да ярый... чит илдэ махсус тапшырулары бар эле, ел азагында номинация дэ бирэлэр...
кстати без татарлар да оештырып жибэрик \"шурэле\" дип аталсын!

№39 (56080) / 03.10.2010 09:25:16

Илфат Ф.- бу Камал театры дәрәҗәсе....Мин дә эчкәндер димим.Аларга бит дистә еллар супер-супер дип килделәр.Шунлыктан публика алдында элементар әдәп кагыйдәсен онытканнар.Алар никылыанса да супер!!!!((((( Хәзерге заманда фәхишәләрдән изгеләр ясау мәсәлән.....Алдагы адым шушы кала иде инде.....

№38 (56078) / 03.10.2010 08:39:52

Илфат Ф., 

№37 (56065) / 02.10.2010 23:15:38

бу язманың монда куелу сәбәбен аңламыйм дөресен генә әйткәндә...

№36 (56063) / 02.10.2010 23:08:27

Бүген кызык булды әле бу сәхифә. Уйга калдым. Фәнискә бу шәп пиар. Минем комент. калдыруыма шалтыратучы дусларым аптыратты. Алар мине Фәнисне салмыш дип аңлаган дип аптырады. Мин Фәнисне беләм. Ул якташым. Ул намазлы кеше. Андый эше юктыр. Башыма да кермәде ул уй. Тик артыңда Шүрәле кытыкласа да тамашачыны хөрмәт итәргә кирәк. Фирдүс әйткән очраклар минем дә булды: урындыгым да тапшыру алып барган чакта ишелде, студиягә ут та капты (эссе лампалар астында утыра идек эссе җәйдә дә), шулай көлке ябышкан очрак та булды, стресслардан айный алмаган чаклар да.... ТВ алып баручысы бик авыр хезмәт. Бу безнең көндәлек эш. Шуңа анда скидка ясала. Ни булмас. Дөрес, бу бүген генә. Элек, Совет заманында, өтереңне бутап кара. Сүз басымың дөрес булмаса.... Хәзерге дикторлар сүз басымының ни икәнен аңламый да....
Ә Фәнис ТВга көн дә килеп тормый. Тамашачыны хөрмәт итәргә кирәк. Аны, галиҗәнап, дип сөйләшергә,ә үз күңелеңне күрергә потом.
Фәнис турында нидер “принял” дисәләр ышанмыйм. Ул нормал кеше. Ә тапшыру ошамады. Көлүнең дә мәгънәсе, аңлатмасы булырга тиеш. Бәлкем алып баручылар, бәлкем шул ук Фәнис... Болай ярамый. әйбәт дип аңлатучылар аңлатсыннар мәгънәне. Әйдә чыгабыз да пырхылдап, кикереп, көлешеп утырабыз.... Минем әле мондый тапшыру күргәенм юк иде, көлкеханәдән башка..... әйдә дурак сатмыйк, хөрмәт итик аудиторияне. Мин, мәслән, бу тапшыруны ике тапкыр карадым, аңламадым берни.
Монда Фәнис үзе аңлатма бирергә тиеш иде дә. Аның интернет кешесе икәнен беләм. Кыямов та башкалар да эндәшергә тиештер. Матбугат.ру да клоунада оештырмагыз инде. Бу ТВ дәрәҗәсе. Миңа кызык булмады. Оялдым.

№35 (56028) / 02.10.2010 21:53:24

тапшыру кызыклы буламы, анысы киләчәк эше,но үзенә бик кызык булган однако!

№34 (56023) / 02.10.2010 21:45:52

Фәниснең үзеннән сорыйк.
Мин ышана алмыйм,аның нидер кабул итүенә.

№33 (56021) / 02.10.2010 21:37:31

Хәрмәтле телевизор караучы,э бәлки аның максаты шушы тапшыруны кызыклырак итү һәм яңа элемент кертү булгандыр? Ул үзенең дәрәҗәсен-ниен уйлап тормыйча шулай көлке хәленә калып утыргандыр? Белеп булмый бит актер халкын. 

№32 (56002) / 02.10.2010 20:08:12

публичный кеше үзен кулда тотарга өйрәнергә тиеш! Әгәр дә ул җитдиерәк тапшыруга килгән булса?

№31 (55980) / 02.10.2010 17:57:38

Башта комментарийларны укып, әллә начар тапшыру булганмы дисәм, видиоязманы карагач, чып-чын, халыкчан, кеше күҗленә барып җитә торган тапшыру күрдем... Алла биреп, ТНВта тагы да шушындый тапшырулар карарга язсын...

№30 (55975) / 02.10.2010 17:38:41

Бик позитив килеп чыккан! Хэреле иртэдэ шундый эйберлэр булса, кызыграк булыр иде.
Андый ляплар булгаласа да, зато туры эфир. тере кеше булгач, колэсе килэ. Фэнисне анлыйм, житди вакытта колэ башласан, колгэн саен колдертэ))
Фирдус белэн килешэм. Надо было его поддержать! Илдар абый нормально утыра, э Голназ Рахматуллина югалып калган. Барсына да бер шаркылдатып колергэ булган горлэтеп)) Фэнис артыннан хэрэкэтлэрне дэ бергэ ясасалар, тагн да кызыграк килеп чыгар иде!

№29 (55972) / 02.10.2010 17:32:18

Ихластан, искренне көлә башласаң, тиз генә туктавы кыенрак, тәк шту, мрнда Фәниснең бер гаебен дә күрмим, сүгенеп утырмый бит, нинди матур теләкләр теләп хушлашты.

№28 (55970) / 02.10.2010 17:13:36

при чём монда админ?
сүзем белми торып бәхәскә кысылып, аны әлә кая борган кешеләр турында иде.

+
админнар монда юк. дип саныйк. п.ч. что бар, что юк.

№27 (55965) / 02.10.2010 16:09:02

ил, как всегда, в своем репертуаре. админ, кичә генә күрештек, мозгың урынында кебек иде, иптәш илшат гыймадиев белештереп сөйлиме ул?

№26 (55961) / 02.10.2010 15:33:51

кстати, Җиһанша нормальный җүнле кеше. В отличие от некоторых тут.
так что видеога безпретензий.
ул үзе үк, аек акыллы адәм буларак, бу язманы күрсәтте. әле монда куелганчы ук күрдем мин аны.

+
как обычно, человечечкая наданлык не позволила дуракам нормально подумать над словосочетанием ненормальным.

"кабул итә"
как обычно, поскольку нет мозга, то начинается просто троллинг...

№25 (55959) / 02.10.2010 15:12:13

ә минем җенем сөйми! Дөньяның беренче акыллысы итеп уйлап йөрүче нәрсә инде шунда!

№24 (55957) / 02.10.2010 15:07:59

И-и, Фәнис абый, молодец! Яратам да инде үзеңне ))))

№23 (55953) / 02.10.2010 14:16:21

Мин, кәмит икәнен аның афишага язалар...күз салсаң. күрәсең мин урыслаша барам, тотмыйча, укып та беләм....

№22 (55952) / 02.10.2010 14:14:46

Газамат, төятергә барып җүнле спектакль карап булмаганга.

№21 (55951) / 02.10.2010 13:28:24

Тынычлан, Иркә. Театрга йөрмәгәч, анда кәмит икәнен кайдан беләсең?! Трагедия куелмаганга инде театрларда... Жанрларны өйрәнәсең бар, уңышлар!!!

№20 (55950) / 02.10.2010 13:20:25

Иркә, ник син шулай гел ачулы?

№19 (55949) / 02.10.2010 12:58:40

Әйе, тнвны карасаң, гел кәмит, Камал театрына барсаң гел кәмит һәм бәйләнмәсеннәр өчен бер трагедия......

№18 (55948) / 02.10.2010 12:51:50

Дөрес язган, Фирдүс. Без татарлар болай да гел җитди инде. Бу гади кешенең табигый эмоцияләре. "Хәерле иртә" тапшыруының да турыдан-туры эшләвенә бер дәлил.

№17 (55946) / 02.10.2010 12:36:20

"Гадирәк булыгыз, җегетләр!!!" Юк инде, Фирдус, такта дәрәҗәсенә төшә алмыйм, гафу, шунлыктан Камал театрына йөрмим.

№16 (55945) / 02.10.2010 12:34:31

Юк инде, Фирдус, сезнең даимим эш урыны бит.Бу аңлашыла.Монда , бу, гомумән, даими халәтне аңлата. көләргә мин бик яратам үзе. Сәбәпсездә көлә алам. Бу ТВга, аны караучыларга мөнәсәбәт. Ул аларны үзе төсле дип уйлау.

№15 (55943) / 02.10.2010 12:25:30

Фәнис әфәндене тәртипле, әдәпле кеше дип беләм, берәр нәрсә кабул итүенә үтерсәгез дә ышанмыйм. Мин бу язманы карагач кәеф күтәрелеп китте, чын күңелдән елмаеп-көлеп утыралар бит. Алып баручыларга алдан әзерләнгән сораулар урынына шул настроениегә кереп китәргә кирәк булгандыр, бәлки? Иртәнге сигезенче ун минутта вдохновенный нәрсәләр турында сөйләшү авыррак инде, тыңлау да)))) Ә болай күңелле. Фәнис әфәндегә кыткылдык кергән, шундый вакыт була бит, бер керсә китә алмый))) Минем әле яңалыклар алып барганда кыткылдык кергәне бар иде, турыдан-туры эфирда. Үзем гылт-гылт көлүне басарга тырышам, үзем җитди нәрсәләр укыган булам, чөнки биш минут буе бертуктаусыз баручы чыгарылыш иде. Парлап алып бара идек ул вакытта. Студиядә оператор көлкеле хәлгә юлыкты да, без түзә алмадык. Ярый ла Гүзәл Хәйретдинова үз чыгарылышын укып бетерде. Ул мин эфирга чыкка өстәл читенә ятты да көлә дә көлә. Аңа карап мин туктый алмыйм... Гадирәк булыгыз, җегетләр!!!

№14 (55941) / 02.10.2010 11:57:08

Матбугатру, афарин!!!!!!!!!!!!!!Супер!

Бу Камал теартрының бүгенге чын йөзе! ул бернәрсә дә кабул итмәгән, бу аларның пиарлый торган чын халәте.

№13 (55940) / 02.10.2010 11:52:55

Маладислар! Кичә Академия театры үзенең чираттагы театраль сезонын Ф.Бурнашның "Яшь йөрәкләр" спектакле белән ачып җибәрде. Фәнис абый бай егет ролендә "үтрический" уйнады. Баксаң, ул иртәдән үк әзерләнгән икән! Афәрин! :)

№12 (55937) / 02.10.2010 11:41:40

№11 (55930) / 02.10.2010 10:21:57

Илфат абый, килешэм, Зофэр Равилевич бик белемле кеше.

Э видеога килгэндэ, мондый моментлар иртэнге тапшыруда кубрэк булсын иде. Кунелле бит!!!

№10 (55929) / 02.10.2010 10:19:54

Шәп булган бу. Бер үк кешеләрнең акыллы кыяфәт чыгарып , акыллы сүз сөйләргә тырышып утыруына караганда Фәниснең көлүе күпкә әйбәтерәк.
Менә бит ТНВ га нинди пиар.

№9 (55927) / 02.10.2010 09:53:01

Хаааа! Коры!

№8 (55922) / 02.10.2010 01:31:49

йокла инде, биолоккынаем....нишлэп утырасын hаман.

№7 (55921) / 02.10.2010 01:27:35

ботаник, сходи гербарий засуши.

принимать (наркотики, лекарство...)
никак нельзя перевести как (әфьюн, дару) кабул итү.

№6 (55920) / 02.10.2010 01:19:49

Җок китмәгән бугай. анда хәзер бер урынына ике зам. анда алар күбәү, вабще то. Димәк яхшырак булачак.

№5 (55919) / 02.10.2010 00:47:19

Абау, Милэш Айтуган киттемени??????
Ииии, җиңел дә сулап куйганнардыр инде тыэнвышниклар

№4 (55916) / 02.10.2010 00:32:47

Ужас... Таң тишегеннән.... Авыр хәлгә куелган коллегаларым. ТВда эшләгәндә бу интервьюлар алдан яздырылырга тиеш дип күпме бәхәсләштем. Мөкмкинлек табарга була иде. Кызганыч, барысы да "җивьем" куела. Мондый программаларда, бигрәк тә иртәнгеләрдә, страничкалар өчен очрашуларны оештыру бик кыен. "Җивьем"ны бары тик ТНВ гына эшлидер.
Кстати, кайчандыр минем замым булган, аннан минем урынга директор булып калган Зөфәр Закиров бүген Аминовның замы булды. Аңа өметләр баглыйк. ТНВ шәп ТВ булса иде. Эх, карыйсы килә шуны. Шәп ТВны. Татарча да дөрес сөйләсеннәр иде, темалар примитив булмасын иде. Иң мөһиме, редакцияләргә иҗат атмосферасы кире кайтсын. Журналистлар көнлекче, гонорар өчен эшләүче булудан туктасын иде.

№3 (55915) / 02.10.2010 00:25:07

көләрлек нәрсә бар соң? "Көлдергеч" кабул иткән бугай алар иртәдән үк.

№2 (55914) / 01.10.2010 23:59:42

филолок лечись

№1 (55913) / 01.10.2010 23:53:01

\"что он принимает\"? (в смысле, медикаментов и др)
татарча будет
НЕ
НӘРСӘ КАБУЛ ИТӘ?

▲ Өскә
 
Матбугат-инфо
Матбугат.ру
ТНВ
Addnt.ru
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Urazova.ru
Камал театры
Тинчурин театры
Татар дәүләт филармониясе
Барс-Медиа
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Диләфрүз
Татарстан Язучылар берлеге
Түгәрәк уен
Татарстан китап нәшрияты
RAFINA/D