• 18.02-20.02 "Казан" бию ансамбле концерты. Камал театры, 19.00
  • 21.02 "Туган тел" әдәби-музыкаль очрашу. 15.00
  • 25.02 Ваһапов йолдызлары фестивале. Филармония. 18:30
  • 27.02 "Бәхет кошы" мюзиклы Әтнә дәүләт театры. Казан. "Әкият" курчак театры сәхнәсе. 18.30
  • 28.02 "Туган тел" телеканалы концерты. Казан. Филармония. 18.30.
  • 02.03-04.04 Фирдус Тямаев "Җиде малай идек". Уникс. 17:00
  • 02.03-07.03 Фирдус Тямаев "Җиде малай идек". КСК "Уникс"
Туган көннәр
  • 16 Февраль Рузилә Сафина
  • 16 Февраль Гакыйль Сәгыйров (1938-2009)
  • 16 Февраль Люция Шәрәфиева
  • 16 Февраль Алексей Морозов
  • 16 Февраль Фәнзаман Баттал (1939-2015)
  • 17 Февраль Айгөл Хәйруллина
  • 17 Февраль Галимҗан Баруди (1857-1921)
  • 17 Февраль Айрат Фаррахов
  • 18 Февраль Константин Глазачев
  • 18 Февраль Фуад Халитов (1909-1981)
  • Казанда Мавлютова тукталышында тулай торакта 13 кв.м булмэ сатыла. 89274718157
  • Восстание остановкасында тулай торакта 21 кв.м булмэ озак вакытка арендага бирелэ.Булмэдэ жылы,салкын,душевая кабина,кер юу машинасы,электр плитэсе,телевизор,ике йокы урыны,ош остэле,кухонный гарнитур,шкаф,суыткыч бар.Тулэу бер айга 12500 (бу суммага квартплата кергэн) 89393937375
  • Казан яна матур туй сондыгы сатыла. т.89655808912
  • Лаеш районынынң Бимә авылында 2015 елда төзелгән, бүген үк кереп яшәрлек йорт сатыла. Ашыгыч. Ике катлы, бростан, тышланган. Газ, су, канализация үздырылган. ике контуралы котел, салкын һәм кайнар суларны бирә. Мунчага өйдән генә чыгасы. Зур гараң, погреб Җире 6 сотый. үсентеләр утыртылган. Шалтыратыгыз, алыгыз. 8 917 279-10-83
  • Авиатөзелеш районында тулай торактан 13 кв. м. (фатир статусы) бүлмә сатыла. Янәшәдә 3 балалар бакчасы (берсе ишегалдында), мәктәп, метрога кадәр 10 минутлык юл. 200 метрда Максимово тукталышы. Барлык җиһазлар һәм кер юу машинасы кала. Тел.: 8-937-289-18-63.
  • Казанда ирлэр өчен куртка сатам, кара тестэ 50-51 размер, яна. 4 менгэ сатыла 89179275753
  • Мэжлеслэргэ мантыйлар, шаурма,Кош-теле, бавырсак,чэк-чэк,пироклар,ойдэ киселгэн токмачлар, муравейник, Пицца,Балеш,Тортлар,катлитлэр ясап бирэбез.89393307899
  • Казанын Оренбургский трак урамында урнашкан тулай торакта 12 кв.метрлы булмэ сатыла. Тулай торак остановкага якын.Якында гына мэктэп, поликлиникалар бар. Куршелэре тыныч, тэртипле кешелэр. Булмэдэ яхшы ремонт ясалган. Телефон: 89375777554
  • Дәүләт архивлары чыганаклары буенча шәҗәрәләр төзим. Шәҗәрәҗәге барлык фактларны архив документының фотокопиясе белән раслыйм. Бу өлкәдә эш тәҗрибәм 6 елдан артык. Тел./Ватсап: 8–917–874–16–40 Tongekuk@gmail.com Дамир Шәйхетдин. Чаллы
  • Казаннын Восход д,16урамында (метро ЯШЬЛЕК,ост.Восстание ) 1булмэле фатир арендыга бирелэ.т89655808912

 

 
Архив
 

25.09.2010 Мәдәният

РӘМИС АЙМӘТ: “ВАКЫТЛЫЧА ОЧРАШКАНДА ХАТЫН-КЫЗ ТАБЫШМАК БУЛЫП КАЛА”

Рәмис Аймәт – танылган шагыйрь, Г. Тукай музее директоры. Композиторлар аның шигырьләренә көй язарга теләп алынса, җырчылар исә, ул әсәрләрне бик яратып башкара. 3 октябрь көнне Казанның “Пирамида” күңел ачу комплексында Рәмис Аймәт җыр кичәсе оештыра.

“Үзәк өзгеч кышкы салкында мин

Җирне гөлгә төреп кайткан яз.

Мин, гасырлар буе кайта-кайта,

Кайтып җиталмаган кайтаваз...” – ди ул үзе хакында. Шагыйрь белән уздырылган әнгәмәдә сүз иҗат һәм хатын-кызлар турында барды.

 

– Рәмис әфәнде, соңгы вакытта иҗатчыларыбыз тормыш авырлыгын сылтау итеп концерт кую, иҗат кичәләре уздырудан баш тарта. Ә син Салаватны да уздырып «Пирамида» күңел ачу комплексында җыр бәйрәме уздырырга җыенасың икән?

 

– «Пирамида» бит ул Россия йолдызлары өчен генә түгел. Ул Татарстан эстрадасын пропагандалау учагы да булырга тиеш. Минем шулай җырларым кичәсен оештыру традициягә кереп китте. Бусы инде үз көчем белән дүртенче мәртәбә оештыра торган иҗат кичәм була. Аның беренчесе Казан мили-мәдәни үзәгендә, икенчесе Г.Тукай исемендәге филармониянең концертлар залында үтте, өченчесе моннан ике ел элек шулай ук «Пирамида» да узды. Шигърияткә килгәндә, башта иҗатымны фәлсәфи, лирик, абстракт шигырьләрдән башлаган идем. Соңгы 7-8 елда мин җыр жанрында да шактый гына актив иҗат иттем. Һәм менә шушы кичәләрне оештыруның максаты – җырчылар шагыйре буларак үземнең иҗатымны тамашачыларга җиткерү, күрсәтү.

 

– Сезнең җырларны популяр җырчылар башкара. Әллә алар нәкъ менә Рәмис Аймәт әсәрләрен башкарып татар дөньясына танылу яулаганнармы икән әллә?!

 

– (Көлә) Юк инде. Минем сүзләргә язылган җырларны башкармасалар да аларны халык ярата. Бәлки, киресенчә, халыкның яраткан җырчылары җырларымны башкарып мине популярлаштыра торгандыр? Мин үзем шулай уйлыйм. Иҗатымны яратканга һәм хөрмәт иткәнгә, минем хисләремне тамашачы күңеленә җиткерә алганнарына рәхмәтем бик зур аларга.

 

– Мәхәббәт турында еш язасыз. Ләкин шагыйрьнең нечкә күңелен кузгатырлык затны мин Сезнең янда күргәнем юк. Илһамчыгыз кем Сезнең?

 

– Илһам чыганагы – мине биләп алган, минем даирәмдәге хатын-кызлар. Гомумән мин –гашыйк булучан кеше. Урамда узып барганда чибәр туташны күрсәм дә шунда ук илһамланып- кабынып китәм.

 

– Исемен белмәгән килеш тә аңа багышлап шигырь яза аласызмы?

 

– Әйе. Хәтта үземнең хыялда гына йөргән хатын-кызның образын күз алдына китереп тә ханымнарга багышлап шигырь язу кыен түгел.

 

– Кайбер шигырьләрегезне укыгач, чыннан да дөньяда шундый камил хатын-кызлар бармы икән, дип уйлап куела. Сез хатын-кыз затын артык “әүлияләндермисезме” ул? Нык изгеләштермисезме диюем.

 

– Мин язганнарда бик күп инде алар. Ир-атлар үзләренә тормыш итәрлек яр сайлап алганнан соң, алар бергә яши-яши бәлки идеалдан читкәрәк китә торгандыр. Минем өчен вакытлыча дуслык, вакытлыча очрашканда хатын-кыз югары дәрәҗәдәге зат, алиһә, табышмак булып кала.

 

Шуңа күрә тотрыклы-даими мөнәсәбәтләргә күчәргә ашыкмыйсызмы?

 

–  Мин ничектер шигырь, иҗат дөньям белән яшим. Гаилә минем иҗатыма комачаулар кебек. Мин бит - романтик кеше. Ярты төн уртасында торып та мин иҗатка ябылырга булдырам. Бик сирәк хатын-кызлар гына шагыйрьләргә тулы бәхет бирә аладыр.

 

– Димәк, Фәнзаман Баттал, Зөлфәт Хәкимнәр кебек тулы канлы иҗат белән яшәргә уйлыйсыз?

 

– Өметемне өзмәдем әле мин. Тормышымда гүзәл затны очратырмын дип уйлыйм. Миңа да җиргә төшергә вакыт җиткәндер инде.

 

– “Мин - Коръәннең язылмаган бер аяте” дип язасыз бер әсәрегездә. Бу сүзләрне ничек аңларга?

 

– Шигърияттә ипотажизм бар. Бераз күпертүләр, поэтик чаралар куллану. Сәгыйть Рәмиев тә: “Миндә көч арта, Аллалар, муллалар була бер чүп кенә” – ди. Шагыйрьдә бераз максимализм булмаса, шәхси “мин”е өстенлек итмәсә, шагыйрь дә булып булмый торгандыр.

 

– Тормышның вак-төягенә бирешмәскә көч каян аласыз?

 

– Ыгы-зыгы арасында яшәгән укучының тормыш авырлыкларын оныттырып торуын шигъриятнең төп максаты дип күрәм. Көнкүрешне шигърияткә кертеп ритм-рифмага корып прозаизим белән сөйләп чыгу - ул бөтенләй шигърият түгел, дип уйлыйм. Миндә дә бүгенге заман проблемасы, сәясәт тә, милләт тә бар. Ләкин мин аларны метафора, образлар белән поэтик югарылыкка күтәреп бирергә тырышам. Шуңа күрә алар безнең гадәти тормышыбыз турында түгел дә кебек. Бер карасаң, аларда бүгенге тормыш шактый ачык чагыла.

 

– Концерт -тамашага янәдән кайтып. Бу концертта яңа җырларыгыз яңгыраячакмы?

 

– Әлбәттә. Соңгы ике ел эчендә яңа җырлар иҗат ителде. Кичәдә җырчы бер җырны өр-яңаны, әикенчесен инде хитка әйләнгәнен башкарачак.Тамашаның алтмыш процентын яңа әсәрләр, кырыгын халык арасында инде танылган җырлар тәшкил итәчәк. Җыр сөючеләрне көтеп калам! Күңелле мизгелләр күп булачак.

Мөршидә КЫЯМОВА
Интертат.ру
№ | 23.09.2010
Интертат.ру печать

 
comments powered by HyperComments

Фикерләр

№39 (55604) / 29.09.2010 14:04:40

Билет бэялэре кыйммэт микэн? Минем дэ концертка барасы килэ.

№38 (55563) / 28.09.2010 22:20:06

Кандала суырсын да, ничек бәхетле буласың инде. тик ул суткы буенча суырмый бит мине))))

№37 (55561) / 28.09.2010 22:11:49

Иркә, юк, мин бик бәхетле. Аңладым инде ялгыз бәхетле булып булмый. Ничек кенә хыяллансаң да.
...Ә Аймәт әйбәт кеше

№36 (55558) / 28.09.2010 22:01:13

Нигә алай дисең, исеме ничек соң мәкаләнең? Койманы буярга ярамый хатын-кыз тормышы белән.

№35 (55555) / 28.09.2010 21:50:27

хәтә бы коймага күчерегез инде бу не по теме б... бәете чәйнәүләрегезне

№34 (55552) / 28.09.2010 21:39:55

Кит аннан, гырлый торган, сасы ирләрне җенем сөйми. Мин Француз хушбуе исе генә яратам. Мин Толстойга каршы килмәкче булам. Бәхетлеләр дә дә һәркайсы үзенчә бәхетле.

№33 (55549) / 28.09.2010 21:33:32

Иркә, мин этләрне яратмыйм. Кешеләрне яратам. Ирем дә канымны эчеп карыйсың ди миңа яратып кына. Зато ул минекен эчә ич әле. Син бик бәхетле итеп сөйлисең тормышыңны. алай түгел бит инде. Мин иремне беркая да җибәрмим. Аннан кая барам. ирсез көн, төпсез төн. Вәт. Ялгыз башың торганчы, яныңда усрак ирең торсын диләрме, типа того...

№32 (55481) / 28.09.2010 15:09:00

Рәмисне чәйнәп тә карагансыз...

№31 (55461) / 28.09.2010 09:47:17

Кандала, трусик юу беркемгә дә проблема түгел хәзер, автомат юа, киптерә дигәндәй.Әйдә канымны күбрәк эч, ирекле яшәүнең рәхәт һәм кыен җироләрен әкренләп аңлатырмын.Жәллим инде матбугатру кандаласын дихлофосларга. Кулга ияләштерегә кирәк, йорт бөҗәге булсын. Кешеләр тараканнар тота бугай, минеке кандала булыр)))))Этләрне урамнан очрады сөйрәп кайталар бит әле, бу да шулайрак инде, үзең йөгереп киләсең ич яныма.

№30 (55460) / 28.09.2010 09:42:34

Зиләйлүк, әлбәттә, акылы ирләр күп ул. Гаилә кыры шахмат кырындагы кебек. Позицияләр күп. Акыллы ирләр күп бит. Әмма гаилә тыныч гавнь булмый ажа карап.Интеллектлар туры килү тормышны бик күпкә җиңеләйтә торган нәрсә."Хатын-кыз юләрләрчә яратырга тиеш түгел" Монысы да дөрес. Ул шул алкголизм белән бер рәттә тора, мәхәббәтсез яши алмау (любовьная зависимость).Бер исереп карагач, вакытында айнырга, хмель башка китщрлек итеп эчәргә ярамый мәхәббәт. Әдәбитиятта ,әлбәттә, нәкъ шул бәйлелек сурәтләнә дә инде.

№29 (55453) / 27.09.2010 23:46:16

Иркә, бу битне ачып карамаган булганмын.исемем озын булгач, әллә каян күзгә ташлана.шаккатып утырам әле, үзем юкта минем гаиләне аерып-кушып куйганнар дип. Менә син әйткән бестселлерларны инде ничә ел язарга маташам мин, ләкин бөтен фикеремне 1-2 сүзгә сыйдырып бетерәм дә-вәссәләм.район газетасына мәкалә сырларга утыруым була-2 җөмләгә сыя да бетә-сырлап-болгап яза белмим.шулай булгач, чыкмый миннән язучы.)))
Син әйткән анализ почти дөрес инде ул.Гаилә ныклы булсын өчен-берең генә ярату кирәк.Ә мин, үземнән башка кешене ярата белмим...Аннары пофигистка булуым да булыша бугай. Хатын-кызның бәхете-ирдән.берәр дурагы эләксә, монда Зиләйлүк булмагаең, чурт бул, юк инде ул.Просто минем лоторайга-бәхетле билет эләкте пока.Алдагысын алла белә, булмас димә, дөнья бу. (ну, вупшым то, әйбәт булырга тиеш, алла бирсә)исем дә күп нәрсәгә влиять итә икән дидем мин беркөн үземнекен тапкач, почти 90% туры килә...Тәк ышту, күп факторларның туры килүе кирәк.Иң беренчесе, кабатлыйм, хатын-кыз юләрләрчә яратырга тиеш түгел, аның башка эше дә муеннан...

№28 (55450) / 27.09.2010 23:22:26

Иркә, кушылып җырлый гына башлаган идем, облом. Ахыры бик грубо. просто, сине укып мин ирсез тормыш турында хыяллана башладым бит әле.Чурту, туйдым трусик юып.

№27 (55447) / 27.09.2010 23:05:20

Кандала, каным да жәл түгел сиңа, җаным да жәл түгел сиңа. Туйдыңмы әле)))))

№26 (55359) / 27.09.2010 16:38:47

Гаилэ тормышы - hава торышы кебек, анализларга hэм прогнозларга бик карамый. )))
Нух!

№25 (55345) / 27.09.2010 12:34:16

Шундый егетлэр Уфада булсын иде. Их,Казан кызлары...

№24 (55332) / 27.09.2010 09:13:11

Астагы комментларны укыдым да, әһә мин әйтәм, бөек Иркәбез турында да мәкалә чыккан икән дип өскә чабып менсәм... Ул Аймәт икән. Облом. Ну оста да инде Иркә. Бөтен нәрсәне үзенең тормышына бора да куя. Прям, кызык булып китә. Аның тормышы шундый кызык, шундый төзек, шундый бәхетле... Бу кадәр була алмый беркем дә. Ничек шулай бәхетле буласы икән. Иремне куып чыгарыргамы, чурту, әллә. Ну улым белән бик килешеп яшиләр, даже минем белән килешкәнгә караганда да килешәрәкләр... Хотя, эгоизм дигән нимәне читка куеп, түзү хакныда, кем кемгә түзә, дигәнне уйласаң, яхшырактыр. Бәлкем Иркәнең дә җефете аңа түзгәндер, Иркә түгел, ягъни мәсәлән...
...Ә ваще то Рамис Аймәт шәп яза. Аңа кадала алмыйм.

№23 (55331) / 27.09.2010 08:26:06

Нух, бу сүзнең нәкъ минем турында икәнен беренче ишетүдә үк адлаган идем. Кичә кич бер әбекәй әйтте.Әби КХТИ да күп еллер немец теле укыта.Бик күптән түгел әле танышканга.Кызыклы әбекәй, күп сөйли. Мин күбрәк тыңлыйм. Ул үзен кандидат наук булгач, сөйли башлаганда ничектер үзен өстәнрәк итеп сөйли башлый да, мин тиз аны үз урынына тартып төшерәм, дөресрәге мин үзем аннан өскәрәк менәм дә аны бераз туктатыр өчен, ул каушап, аптырап кала."Былое и думы"ны укып ята әбием. Миңа яңалыктыр дип уйлады башта. Аннан аның укучылары очрады случайно, тырыша-тырыша инглиз теле белүен күрсәтә башлады. Юк, НГ дим, сез,әлбәттә өстен, минем аоалашу буенча практикам юк бит, дим. Ну, как сложно мне с тобой общаться, ты самодостаточная, ди. 70яшьлек әбекәй, 55яшьлек иргә гашыйк булып йөри.Мин аның подружкасы - 2-3 көнгә бер шул фронттагы яңалыкларны да сөйләп китә.Аннан "былое и думы"га барып тоташа.

№22 (55330) / 27.09.2010 00:00:23

Гаилэ тормышы - hава торышы кебек, анализларга hэм прогнозларга бик карамый. ))) Иркэ, дорес сойлисен, бездэ ирек - узен сайлыйсын ничек, кем белэн яшэргэ икэнен.

Минем сина азрак охшаган дустым бар, характеры белэн диюем. Миннэн зур яше белэн, 45тэ, аерылган. Хэзер минем смысл жизни в том ди, штубы мине атнага 3 тапкыр 3 кыз иртэн минет белэн уятсын ди. Кызларга максимум 22,5 яшь булырга тиеш. 23 булса, карт була.)))
Бар тагын песие белэн генэ яшэуче 54 яшьлек хатын-кыз танышыбыз. Узеннэн 10 яшькэ зур булган пассиясе белэн хушлашканнар куптэн тугел.
Куп инде ул примерлар. Мин сине теге модный суз белэн "самодостаточный" дип уйлыйм. Аккош кебек моногаммы, тавык кебек полигаммы - кемгэ нэрсэ.

№21 (55329) / 26.09.2010 23:44:40

Ә нигә түзәргә? Мин - мазохистка түгел. Мин уңай эмоцияләр белән яшәүче. Төш дип мин шул түзеп, яраклашып яшәгән дәверне әйтәм. 30ел үз кешең белән түгел, бары түзеп, яраклашып яшәп, шуннан соң хет бер ел в кайф яшәү дә, 30елны төш итәчәк. Мин шулай әйтергә теләгән идем. Мин химияне дә бик яратам шул. Гаиләдә барысына урын булырга тиеш, химиясенә дә, иренә дә, баласына да. Гафу бер тапкыр итеп була. Икенче тапкыр юк, димәк бу закончалык, нигә үзеңне алдап яшәргә? Хатыннарны күпме генә башларын комга яшерсәләр дә, күңелләрен ни кимергәнен сезгә сөйләмиләр алар. Үзара сөйләшәләр. Сөйли башласалар, уши вянут.Монда да бер заман бар иде андый хатыннар.

№20 (55327) / 26.09.2010 23:30:45

төш ни хәл генә матур булса да ул бары төш булып кына кала.

№19 (55326) / 26.09.2010 23:29:13

Иркә ханым! гаилә тормышын алып барыр өчен химия белән җәмгыять белемен бишкә белү һич тә мәҗбүри түгел! Анда бары тик түзә һәм гафу итә белү генә кирәк.

№18 (55325) / 26.09.2010 23:26:49

Эш шунда, әгәр гаилә таркала торган зонага керә икән, һәм сез әллә кайчан ачыкланган гаилә закончалыкларын кулланып та эш алга бармый икән, гаилә җимерелергш тиеш. Элек яңасын корырга мөмкинлекләр тар булган, хәзер бар. Чөнки бар ай, бер ел, ун ел булса да син үзең теләгәнчә бәхетле яшәсәң, ул гомер буе сыкрап, җайлашып яшәгән гомерне юкка чыгара. Ул-төшкә әйләнә.

№17 (55324) / 26.09.2010 23:22:44

Ягъни миңа бәхетле булу өчен секс, ашарга кияргә, торырга урын кирәк булып чыга. Минем беренче тәҗрибәмдә шуларның барысы җитәрлек, әмма сөйләшер сүз юк иде. Икенчесендә, киресенчә иде, чөнки мин үземне ашата да киендерә дә алам, сөйләшергә сүзләр күп, сексны әйтеп тә торасы юк.Шуңа күрә кеше бәхетен үз үлчәвегезгә салып үлчәмәсәгез иде.

№16 (55323) / 26.09.2010 23:21:04

тар карашлы әбиләребез бабайларыбыз белән үлгәнче яшәгәннәр. күп "укып" дөньяга күзе ачылган хатын-кызга ир кеше хәзер артык йөк.

№15 (55322) / 26.09.2010 23:15:50

бу ягы бар, 
сезең гаиләгә караш бик тар....Тәгаен ир кеше яза. Ирләр бездә үзләренә артык бәя бирергә ярата инде)))) секс сөекле кешең белән генә рәхәтлек бирә. Секс һәм гаилә ике әйбер.

№14 (55321) / 26.09.2010 23:10:58

әйе,Зиләйлүк үз дөньясы белән яши Иркә! Ә бәхет ачкычы- артык акыллы булмауда, тагын да дөресрәге, булган акылын берюлы ачып салмауда,ә бары граммлап кына куллануда.
Артык баш катыргыч сораулар белән үзеңне газапламасаң,син дә берәүнең куенында иркәләнер идең Иркәкәй...
Күп белүнең зыяны юк, ләкин күп итеп укуың сиңа бәхет китермәгән.

№13 (55320) / 26.09.2010 23:04:11

Белмим, Соры корт, мин тынычландырырлык сүзләр әйтә алмыйм. Нәкъ менә шундый сүзләр әйтмәгәнгә гаилә психологына ирләр йөрмиләр. Беренчедән.Икенчедән ирләр хатыннарга караганда күбрәк булганга, кайсыдыр бер моментта - бес в ребро. Менә Зиләйлүкнең гаиләсе озын гомерле булачак.Бу-тулаем Зиләйлүк тулаем заслугасы. Аның резюмесы беренче көннәрдән ап-ачык иде миңа. Мин гади хатын дип ышандырырга тырышса да, скука чәчү өчен инетка керүче хатын икәне ярылып ята иде, сериаллар ярату да шуннан.Ә башка хатыннар тәрбиясенә карап я ирләрен пилить итә башлыйлар, я - загул, я жертва ясый башлыйлар үзләреннән.Зиләйлүк исә бик дөрес эшли.Нух гаиләсе киләчәге дә под вопросом. Зиләйлүк аңа эләкмәгән.Гаилә проблемасын хатыны түгел, ул көйли.Балалар исәйгәч проблемалар килеп чыгачак.
Гафу итәрсез инде, сез сорамаган килеш прогноз ясаганга. Соры корт үзе башлаган, нухның гаилә хәлләре безгә таныш, шунлыктан үпкәләмәс дип уйладым. Әлбәттә,бик кызыклы итеп ,юмор белән язып була инде бу турыда кәнишне. Вакыт юк.
Соры кортка бер сорау? Менә сине бәхетле итәчәк хыялны беләбез. бичәң белән ихлас аралашу ни дәрәҗәдер, менә сорап кара әле үзеннән, аны бәхетле итәчәк хыялы нинди икән? Мин чүп заводы түгел икәненә иманым камил. Проблеманың башы шунда. бес реброны урыйсыгыз килсә, сез ике хыял арасын ике яклап якынайтырга тиешсез.Нух очрагында сораулар хатынга булыр иде.Зиләйлүк ире, Нух алар әз эмоциональ кешеләр. Һәм алар бик эгоист. Шунлыктан андый ирләрне акылымы, тәрбиясеме җитмәгән хатыннар сво диләр. Әмма эш шунда ки, алар өчен хатын, чынлап торып аларның булмаска тиешле бер кабыргасы, ягъни хатын белән үзен бер бөтен дип кабул итәләр. Хатыннар икенче төрле уйласа, алар өчен чишеп булмый торган нәрсә, как это так может быть? Зиләйлүк шуны бик яхшы белә. Ул гаилә дә как бы юк. Әмма вакыт-вакыт үзеңнең барлыгыңны күрсәтеп, капризланып аласы килә. Артыгын да чамалый, андый чакта юл -интернетка. Зиләйлүк китап яза аласың, әйтик, 2бәхетле гаилә серләре" дигән. Синдәге юмор белән язсаң, бестселлер булачак.

№12 (55303) / 26.09.2010 19:33:36

Җомга өйләнә Аймәт. Тик ничәнче елның кайсы аенда үләнәсе генә нәмәгълүм. Кызыл кар яуса гына инде...

№11 (55302) / 26.09.2010 18:35:07

егетнең пирамида хакында биргән җавабы да ошады. матур җырларың бик күп пачти якташым. уңышлар,уңышлар, уңышлар!

№10 (55285) / 26.09.2010 12:08:06

Бер җыелышта бик танылган, талантлы шагыйрь белән янәшә утырган идем. Шул арада шагыйрем миңа гашыйк булырга, хәтта өйләнешергә тәкъдим ясарга да өлгерде... Күпмедер вакыттан соң очрашкач, бәгыркәем))) мине танымыйча, үз хыялларына чумып үтте дә китте...
КЫЗЛАР, ШАГЫЙРЬЛӘРГӘ ЫШАНМАГЫЗ!!!

№9 (55284) / 26.09.2010 11:54:37

күке
Димәк, алла боерса, Иркә юраган перспектива мине урап уза... Ярый, рәхмәт, җылы сүзеңә. ))) 

№8 (55282) / 26.09.2010 11:24:29

да...минем комментка кемнең кулы күтәрелде әле? ни начар сүз әйттем әле мин? сез иптәшләр үзегез дә шул чама әллә?

№7 (55281) / 26.09.2010 11:11:46

Оооо, даими матбугатчылар барысы да монда икән. Сезне күргәч күңелләр күтәрелеп китә!!! туганнарым кебек сез миңа.

№6 (55280) / 26.09.2010 11:04:45

тәк, өйләнгәнеңә ничә ел Соры корт? 18 ләр тирәсе? критический момент еллары сездә дә булырга мөмкин!
Дөрес эшләгәнсең, өйдән еракка чыгып китеп, пожарны күрмисең! кайтып кергәндә гел янгынның сүрелгән чагына очрыйсың. кайткач бер-ике утын пүлән очырасың учакка да тагын китәсең!

№5 (55278) / 26.09.2010 10:50:03

Иркә
Даа, миңа бик яхшы перспектива түгел икән... Йомшагыракмын бит, нишләргә икән? Күпме саныйсың инде?...))))))) 

№4 (55277) / 26.09.2010 10:37:06

Минс)))))елмайдым әле сезне укыгач...
Эш инстинктта да түгел.Шагыйрьләр, йомшаграк булып күренгән ирләр алар эмоциональ булалар. Хатын-кызларны үзегез беләсез инде. Гадәттә дуамал ирләр алар шул эмоциягә бирелеп алганда гына дуамал булалар. Һәм ул хис ничек туганы бик ачык була. Ягъни андый ир табышшмак түгел, ул гап-гади кеше, шунлыктан син алдан ни булачагын белеп тора алсың. Киләчәгеңне белеп тору балалар үстергәндә беренчел нәрсә, күрәсең ул инстинкт дәрәҗәсендә салынган. Йомшак ирләр, алар хатын-кыз кебек эмоциональ, ирләргә хатын-кыз нинди табышмак, андыйлар хатын-кыз өчен табышмак. Шунлыктан иртәгә ни көтәчәген син бер кайчан да алдан белмисең. Бу теориядә генә түгел, практикада да шулай. Ул үзенең эмоцияләре белән мәшгуль, ә ул вакытта син һәм балаларың ач та утырырга мөмкин, бу алар өчен нормаль күренеш. Алар белән тормыш бәйләү өчен бик чыдам һәм көчле булырга кирәк. Минем көч 18 елга җитте.Ләкин ул тормыш русча әйткәндә яркий була.Ә гакдәтләнгән әкрен тормышта хатын-кызлар скучать итә башлыйлар. Аннары тәрбиягә карап төрле вариантлар килеп чыга инде.Менә шулай сүтелә, МинС, серләр йомгагы.

№3 (55272) / 26.09.2010 00:13:42


Ниһаять, беренче тапкыр шагыйрь/язучының әсәрләрен укып интервью алган журналистны очратам. Алайса, кайда кемнәндер нидер ишетәләр дә, барып, шагыйрьгә иң яхшы дигәндә,халык саны алу турында, начар дигәндә, киләчәккә планнары турында сорау бирә башлыйлар... Бигрәк тә язучыларга. Җүләризм. Непрофессионализм.

Рәмис Аймәт - Шәриф Камал, Тукай музее өчен күп көч куйган фидакарь, шуңа хөрмәт итәм үзен. Әлбәттә, шагыйрь кеше өйләнсә дә, ялгыз булудан туктамый инде ул. Аның ялгызлыгын күтәрә алырдай хатын-кыз табылса, бик әйбәт. Үз көче белән гуманитар дөньяда акча эшләргә омтылуы да бик күркәм күренеш. 90 елларда армиядә хезмәт итүе турында язмаганнар, армия чыныгуы узган һәм шагыйрьлеген җуймаганнар үзләре бер категория алар. Катырак холыклы булса, кызларга күбрәк ошый төшәр иде, бәлки... Хатын-кызларның дуамал холыклы кешеләргә өстенлек бирүен мин аңлый алмам инде. Йомшак ир-атларга "пешмәгән" дип караудан килә, күрәсең. Инстинкт. Менә Тамчы да шулай ди бит.
Вообщем, Аймәт - урта буын шагыйрьләре арасында бердәнбер диярлек саф, проза белән җенләнмәгән шагыйрь ул!(ялгышмасам). Башка 40 яшьлекләр юк бугай әдәбиятта... +Кәбиров, Сираҗи,М.Закир, маридан берәү(фамилиясен оныттым, казан утлары журналында рәсеме басылган иде)и всё... Кемнедер онытсам, өстәгез.
Прозаиклар белән чагыштырганда, шагыйрьләргә танылу авыррак кебек тоела миңа. Подумаешь, шигырь. Аны мин дә әвәли алам:)))
дип уйлыйлар күпләр:)))Талантның зур булуы кирәк шул шагыйрьгә.

№2 (55212) / 25.09.2010 14:57:18

молодец журналист, көзге чебен кебек бәйләнгән

№1 (55211) / 25.09.2010 14:32:48

Бу егет бик хыялый шул...
Яратырга була...
Ләкин аның белән тормыш алып барулары... ай-һай



Өйләнмә, Рәмис!

▲ Өскә

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
ТНВ
Addnt.ru
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Urazova.ru
Камал театры
Тинчурин театры
Татар дәүләт филармониясе
Барс-Медиа
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Диләфрүз
Татарстан Язучылар берлеге
Түгәрәк уен
Татарстан китап нәшрияты
RAFINA/D