• 25.04 "Казан" бию ансамбле концерты. Филармония. 18:30
  • 26.04 "Зур концерт" тамашасы. УНИКС. 18:30
  • 26.04 МакSим. Траттория на Минской. 20:00
  • 26.04 Зур концерт. УНИКС. 18:30
  • 04.05 Габделфәт Сафин, «Һаман яратам». Тинчурин театры. 17:00
  • 20.05-23.05 Элвин Грей. Пирамида. 19:00
Туган көннәр
  • 23 Апрель Эльнар Сабирҗанов
  • 23 Апрель Гадел Галләмов (1919-1978)
  • 23 Апрель Рәис Гыймадиев
  • 23 Апрель Шәфәгать Тәхәветдинов
  • 23 Апрель Руслан Сафин
  • 24 Апрель Илсур Метшин
  • 24 Апрель Миләүшә Сибгатуллина
  • 24 Апрель Чулпан Хәйруллина
  • 24 Апрель Усман Әлмиев (1915-2011)
  • 25 Апрель Халисә Мөдәррисова
  • Казаннан ерак түгел Биектауда дача сатыла. 10 сутый җире, өе, агач-куаклары бар 8-98-72-976-453
  • Апас районы Каратун станциясендэ барлык унайлыклары булган бер булмэле фатир сатыла .Бэясе 500 мен сум Якында гына мэктэп, балалар бакчасы, кибетлэр.Тулырак мэгьлумэт 89272488945 телефон номеры аша шалтыратып белешергэ була .
  • Казанда дубравная,проспект,горки,суконный,аметьево тирэлэрендэ бер булмэле квартир яки булмэ снимать итэм.(8000-12000сум га кадэр бэядэн)тэртипле татар кызы.эшлим.тиз арада собственниктан кирэк.89050393621риэлторлар борчымаса иде.
  • Казан, М.Гафури урамында урнашкан тулай торакта булмэ арендага бирелэ. Холодильник, кер юу машинасы, шкаф, диван, телевизор бар. Якында гына автовокзал, институт. Уртача бэя. 89172696290
  • Салават күперендә 1 бүлмәле фатир арендага бирелә, озак вакытка 89503281017
  • Казанда, Азинода 1 бүлмәле фатир арендага бирелә. Барлык уңайлыклар бар. Бәясе 15мең сум(коммуналь хезмәтләр кергән). Т.89196307461
  • Казаннын Салмачы бистэсе янэшэсендэ дача сатыла. 2 этажлы йорты. яна мунчасы.сарае. беседкасы. 6 сот бакчасы. Сатучысы собственник. докум эзер. Алырга телэучелэр шушы номерга шалтыратыгыз 89625521877
  • РКБ тирэсеннэн(портка якын) торырга булмэ яисэ гостинка эзлим.Риэлторлар борчымасын иде.89196978895
  • Кран-манипулятор установкасы сатыла, грузоподъемность-2тонна, бэясе 200000сум,тел.89172851990
  • Балык Бистэсе районы Яна Арыш авылында барлык унайлыклары да булган ой сатыла.Казаннан 80 км,капка тобенэ кадэр асфальт.Эйбэт куршелэр,урман,мэктэп,мэчет,мэктэп,h.б.Документлар эзер .Тел.89178990181

 

 

 
Архив
 

 

24.12.2009 Җәмгыять

2009 ЕЛНЫҢ ИСТӘ КАЛГАН ВАКЫЙГАЛАРЫ

 Кризис дәвам итә. Ел башында азык-төлек бәяләре нык артты.

 

 Яз көне бензин арзанайды.

 

 Казан Русиянең өченче башкаласы дип танылды.

 

 Дуңгыз гриппы дигән афәт пәйда булды.

 

 “УНИКС” баскетбол клубы Русия Кубогы яулады.

 

 “Ак барс” хоккей командасы Гагарин Кубогын яулап, Русия чемпионы булды.

 

 “Зенит-Казань” волейбол командасы Русия чемпионы булды.

 

  Русия җыелма командасы хоккей буенча дөнья чемпионы булды.

 

 Май һәм июнь айларында корылык хамкимлек итте, кайбер районнарда ике ай буе бер тамчы янгыр төшмәде, республикада иген уңмады.

 

 Мәскәүгә хатыны, әбисе, балалары белән АКШ президенты Барак Обама килеп китте.

 

 Казанның Декабристлар урамында юл кырыенда туктап торган эвакуатор машинасына җиңел автомобиль белән килеп бәрелеп, 6 кеше үлде. Алар барысы да яшьләр иде.

 

 Казанда “Ефәк юлы” раллие старт алды.

 

 “Рубин”ның Чемпионнар Лигасында “Барселона”, “Интер", Киев “Динамо”сы белән уйнаячагы билгеле булды.

 

 “Саяно-Шушенск” электр станциясендә һәлакәт килеп чыкты.

 

 Сентябрь ае бик матур, кояшлы, җылы. Иггеннәрне бер югалтуларсыз һәм бәрәңгеләрне коры килеш җыеп алдылар.

 

 Казанга АКШ Дәүләт секретаре Хиллари Клинтон килеп китте.

 

 Кристина Орбакайте белән Руслан Байсаров уртак балалары – Дени өчен  җан-фәрман талашты, Русиянең бөтен матбугат чаралары шул турыда сөйләп рәхәт чикте.

 

 “Ак барс” хоккей командасы быелгы сезонны начар башлады.

 

 “Рубин” футбол клубы данлыклы “Барселона”ны җиңеп кайтты.

 

 Казанда “Русия – спорт державасы” форумы узды, анда РФ президенты Дмитрий Медведев та катнашты.

 

 Казанда 2013 елгы Универсиада объектлары ачылды.

 

 Туплы хоккей буенча “Динамо-Казань” командасы Русия Кубогын отты. 

 

 Дуңгыз гриппы йоктырудан куркып, даруханәләрдә гриппка каршы даруларны, битлекләрне кырып-себереп алып бетерделәр.

 

 “Рубин” Русия чемпионы булды.

 

 Ноябрь башында кар яуса, бераздан эреп бетеп, яңгырлар яварга тотынды.

 

 Ноябрь караңгы һәм җылы торды. Җылылык хәтта рекордлы күрсәткечкә җитте. Кояш ай буе бөтенләй күренмәде диярлек.

 

 Мәскәү – Санкт Петербург арасында поезд шартлап, 26 кеше үлде.

 

 Пермьдә төнге клубта янгын чыгып, 150ләп кеше үлде, тагын 100ләп кеше пеште, имгәнде. 

 

Декабрь уртасында аномаль салкыннар килде, кар яумый интектерде.

 

 2009 елда композитор Мирсәет Яруллин, журналист Миншәех Зәбиров, актерлар Һидият Солтанов, Олег Янковский, Вячеслав Невинный, Вячеслав Тихонов, җырчы Майкл Джексон, Людмила Зыкина, шагыйрь Сергей Михалков, сәясәтче Егор Гайдар, культурист -- шоумен Владимир Турчинский үлде. 


Татарстан яшьләре
№ 75 | 24.12.2009
Татарстан яшьләре печать

comments powered by HyperComments

Фикерләр

№31 (31878) / 10.01.2010 12:54:24

мин, 

рәхмәт.

Борчылучы,

менә күрегез инде аерманы...

№30 (31875) / 10.01.2010 12:09:21


"Кайтмады үч, бетте көч, сынды кылыч — шул булды эш:
Керләнеп беттем үзем, дөньяны пакъли алмадым".

Шуны әйтәсезме соң сез?

№29 (31874) / 10.01.2010 10:36:46

ил, бу шигъри юлларны Тукай әйткәнмени?! Мин бит конкрет белми идем, рәхмәт соң. Иллә дә мәгәр, шушы гыйбарәне кулланырга булдым.

№28 (31396) / 27.12.2009 21:41:48

Әле мин Тукайны "болай да билгелегә" икенче серия итеп язасы идем.Чит тел сүзләрен кулланың бөек мисалы итеп. Күренми әле.Минем өй эшләре эшлисем бар хәзер.)))))

№27 (31394) / 27.12.2009 21:24:37

//"Мин дөньяны үзгәртергә булдым. Йә булмаса үзем үзгәрәм"//

офигеть...
особенно тукайны чүт-чүт генә булса да белүчеләр өчен...

№26 (31393) / 27.12.2009 21:17:20

Быел \"Яшьләр елы\" иде бит әле. Менә шуның йомгакларына бөтенләй дә әһәмият итмәгән ахыры \"Татарстан яшьләре\". Мине шәхсән шәһәребезнең байтак татар яшьләренең үз тамырларына игътибарлырак була башлавы куандыра.
Моны тиешле оешмалар кирәгенчә анализласын иде.

№25 (31368) / 27.12.2009 14:19:19

Игътибарга лаек фикер әйттегез әле. Кем әле, ә, Разил Вәлиев бугай, бер шигырендә "Мин дөньяны үзгәртергә булдым. Йә булмаса үзем үзгәрәм" кебек сүз әйткән иде. Примерно шулай. Кыскасы, үзем үзгәреп, карашларымны үзгәртеп карарга кирәк бугай. Инде алай да барып чыкмаса, гафу итегез, какой толк...

№24 (31353) / 27.12.2009 11:56:20

сәһибҗамал, ))))))
көлдердең)))))Монда кемне әле,Гөлнара Сабированымы шунда китте диделәр))))

№23 (31348) / 27.12.2009 10:58:33

Нууу,"марҗушка" ИРКӘ.Аптрашта калдырдың әле, мин чүтеки психолог дип уйлый идем.Ярар...

Алайса прессекретарь в МИН.ЗДРАВ.ТР.

№22 (31345) / 27.12.2009 10:37:06

сәһибҗамал, 
хәерле көн)))))!!!Юк, мин юнәлешемне әйтсәм, бик тиз эзләп табачаклар. Бу минем эшемә комачаулаячак. Миңа бу өлкәдә пиар кирәкми,Аллага шөкер!Психология белән болай гына,юнәлешем түгел. Тормыш мәҗбүр итә)))))Әлбәттә,минем белем психолог киңәшләреннән алган түгел, психологлар өчен язылган китаплардан алынган, үземнең тормышымда сынап каралган. Фрейд та психоанализ начинается с себя,дигән.Аның тирән мәгнәсе бар. Тормыш театрында кешеләр нинди генә касталарга бүленмәсен, психологик яктан алар бертигез һәм бертөрле.Кешенең иң тирәндәге соңгы мотивы- яратылырга (желание быть значительным, признанным) омтылыш.Һәм бу омтылышка һәркемнең үз юлы. Психологлар шул юлны тазарту белән шөгыльләнәләр)))

№21 (31342) / 27.12.2009 10:18:45

Иркә,хәерле көн.
Менә,иншалла,Казанга Кордиоцентрга кайтып килергә исәбем.
Аңлавымча сезнең үз эшегез вә кабинетыгыз бар.
Нинди юнәлештә эшлисез(уемча сез психолог).

№20 (31341) / 27.12.2009 10:06:38

Борчылучы,
менә киләсе ел ел сезнең ел булачак дип сөенә башларга киңәш бирә алам))))Тормыш полоса бит, күпләр ризалаша бу фикер белән.Ә сезнең ак полоса якынаяша,яисә килеп җиткән дигән сүз. Тормышка шулай инь-ян принцибы белән генә карарга кирәк. Тормыш бертөрле бара. Безнең карашлар гына үзгәрергә тиеш.Ниндидер авырлыкларны тормышка үземне адекват тотмавымнан гына күрәм. Сораулар бирә башлыйм. Ник алай икән?Ничек үзгәртергә?Сразу гына дөрес җаваплар да табып булмый, тагын ялгышлар да китә, ләкин юнәлешне чамалыйсың да, юл шулай кайчак әкрен, кайчак тиз ачыла.Минем үземә тормышымда бик күп көтелмәгән кискен борылышар ясарга туры килде.Борылыш моментында күңелсзлек тоелса да, узып киткәч үзеңнең тәҗрибә туплап төрле яклап баюыңны гына аңлыйсың.Ләкин һәр очракта да эшне ат яратсын дигән принцип белән яшисе түгел.Әлбәттә, бушка эшләү турында сүз бармый.Бушка берара реклама рәвешендә генә эшләргә була.

№19 (31335) / 27.12.2009 09:24:08

Минем узып баручы елда баштан кичергәннәремне укып борчылганнарга рәхмәт вә кайнар сәлам. Быел, чынлап та бер генә позитив та булмады кебек. Гәрчә, күпме генә хәтерем капчык төбендә актарынсам да. Сезләргә мондый ел кичерергә насыйп булмасын дип телим. Барыгызны да Яңа ел илә, яңа бәхетләр илә! Сәламәт булыгыз!

№18 (31332) / 27.12.2009 00:43:46

Ания ханым, афәрин, дөнья белән бергә атлыйсыз, артта калмыйсыз икән. Компьютерны белмәгәннәр миндә гаҗәпләнү хисе уята - болар ничек яши икән, мескенкәйләрем, дип уйлап куям. Кәбестә тозларга да компьютерны ачып карыйбыз...)))

№17 (31330) / 27.12.2009 00:18:48

Ания ханым,
и-и- фантастика инде)))) ул хәзерге заман техникасы.Очсыз да бит әле ул!!! 

№16 (31313) / 26.12.2009 13:05:42

Кахэр суккан кризис шунын аркасында ике балам ике шэхэрдэ яши хэзер.Яхшы ягы- интернет белэн таныштым,балалар белэн аралашудан бушаган арада матбугатлылар белэн танышам.Яхшы нэрсэ икэн скайп дигэне узен дэ курэсен,сузендэ ишетэсен.

№15 (31291) / 26.12.2009 10:03:03

Борчылучы!
1Эшнең яңасын эзлә!
2.Әгәр дә тормышны тарта торган ир кәнеңне күрсәтсәң тагын 2 хатын үзе сине эзләп киләчәк!
3 Малаеңның инде кайтыр вакыты җитә тик башы исән булсын!
4 сөякләрең ялгангандыр бит?
5. ходай сиңа дустыңа догалар җибәрер өчен калдырган!
6 киләсе ноябрдә безгә хәбәр җибәр!
7. Җирне кар каплады, яңадан эремәсен генә!
йа,Аллах проблемаларың почти калмаган да бит!

№14 (31286) / 26.12.2009 07:01:39

Борчылучы,бер генә дә позитив булмадымыни? 

№13 (31282) / 25.12.2009 23:36:23

Борчылучы,
ышан, киләсе ел яхшы булачак!
Хөппи әйткәние диярсең!))) 

№12 (31280) / 25.12.2009 23:30:24

2009 ел нәрсәсе белән шәхсән минем хәтергә кереп калды?
- Ел башында ук эшсез калдым,
- март аенда хатын ташлап китте,
- май аенда улымны армиягә алып киттеләр,
- июль аенда аягым сынды,
- сентябрьдә якын дустым бакый дөньяга күчте,
- ноябрьдә берьялгызым гына туган көнемне каршыладым,
- Кыш башында җир өстен кайчан кар каплар инде, дип көтәргә туры килде...
Йа Аллаһ, мин быел күргәннәрне киләчәктә бер генә адәми затка да насыйп әйләмә...

№11 (31263) / 25.12.2009 20:20:37

Резюме:

Май һәм июнь айларында корылык хакимлек итте.

Казанга АКШ Дәүләт секретаре Хиллари Клинтон килеп китте.

Дуңгыз гриппы йоктырудан куркып, даруханәләрдә гриппка каршы даруларны, битлекләрне кырып-себереп алып бетерделәр.

Декабрь уртасында аномаль салкыннар килде.

№10 (31224) / 25.12.2009 10:48:10

ничәнче мәхәббәтеңне Гүзәл7

№9 (31223) / 25.12.2009 10:46:54

Э мин бу елда мэхэббэтемне очраттым. h.б, h.б.

№8 (31214) / 25.12.2009 06:18:32

Менә бит, тырышып елагач, сукыр күзләрдән дә яшь чыга башлады, ахыры...

№7 (31161) / 24.12.2009 22:08:51

мин матбугат.ру белән таныштым)))))

№6 (31126) / 24.12.2009 20:27:09

Татар теленә, яшәешенә һәм аны яклаучыларга карата суд эшләре ачтылар...

Шәймиев Ирекне төрмәгә утыртты...

Татарстан яшьләренең тиражы кимеде...

№5 (31123) / 24.12.2009 20:23:50

Байсаров һәм Орбакайте! Менә ел вакыйгасы! Әнисенең Киркоровка кияүгә барып кайту шау-шуларыннан да тегеләерәк булды! Ә ТРахтенберг үлемен әйтергә оныттылар!!!!

№4 (31113) / 24.12.2009 19:12:57

әйбәт ел булды, шөкер.
бөлмәдек тә, баемадык та)))болары миңем өчен мөһим түгел.

иң мөһиме-яраткан кешеләрем янымда.
киләсе елда минем өчен шактый яхшы вакыйгалар көтелә, иншалла, шулай булсын.

№3 (31112) / 24.12.2009 18:53:18

Барысы да относительно:
-күрше апаның сыеры игез бозау ки терде;
-законы булгач, бер туганнар, сала башлаган өйләренә незавершёнка эшләтеп, 650мең акча алып, иномарка алдылар
-икенче берәүләр 58мең алып теплица корып,акча эшләү җаен таптылар;
- тагын берәүләргә 35 яшь тулмагач, өйне хөкүмәт бабай салып бирде 1млн200меңгә....

АЛАР ӨЧЕН ЕЛ БИИИК ИСТӘЛЕКЛЕ БУЛДЫ....

№2 (31107) / 24.12.2009 16:55:07

дааа...
чыннан да татарстан яшьләрендә хет чуть-чуть мазгалары булган кешеләргә кытлык икән...

№1 (31105) / 24.12.2009 16:00:02

"Иггеннәрне" - ни дигән сүз?
Һидият - Һидаят түгел идеме ул абый(урыны оҗмахта булсын)?
Шәхсән үземнең хәтеремә Обаманың Мәскәүгә килүеннән битәр "Татар моңы" конкурсы күбрәк кереп калды.
Барыбыз бергәләп берәр нәрсә "булдырырбыз" әле (ел йомгакларын ачыкларбыз диюем инде)!

▲ Өскә

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
ТНВ
Addnt.ru
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Urazova.ru
Камал театры
Тинчурин театры
Татар дәүләт филармониясе
Барс-Медиа
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан Язучылар берлеге
Түгәрәк уен
Татарстан китап нәшрияты
RAFINA/D
Милли Музей
Шаян