• 15.06-31.08 "Kazan шоу" театральләштерелгән фольклор тамашасы. Туган авылым. 18:00
  • 02.08-18.08 Салават концерты. 31 сезон. Камал театры. 19:00
Туган көннәр
  • 21 Июль Фирдәвес Әхтәмова (1939-2012)
  • 21 Июль Вадим Хомицкий
  • 21 Июль Әлфия Ганиева
  • 22 Июль Тәлгать Галиуллин
  • 22 Июль Сергей Давыдов
  • 22 Июль Хәмид Мөштәри (1900-1981)
  • 23 Июль Марат Фәйрушин
  • 23 Июль Мәхмүт Гәрәев
  • 24 Июль Чулпан Закирова
  • 24 Июль Айрат Ильясов
  • Казанда Яңа-Савин районында бөтен уңайлыклары булган бер бүлмәле фатир сатыла.Риэлтор түгел,хуҗасымын.тел.89172651334.
  • Казанда Мәскәү районының Декабристлар урамында бөтен уңайлыклары булган бер бүлмәле фатир сатыла.Тандем янында.Риэлтор түгел,үзем сатам.тел.89172651334.
  • Казанда Бр.Касымовлар урамы 22/7 йортында урнашкан тулай торакта 18 кв.м.лы бүлмә озак вакытка арендага бирелә. Барлык унайлыклар да бар. Бәясе аена барлык тулэулэрне кертеп 9000 сум. Тел: 89274406960
  • Тиз арада, Лаеш районының Бима авылында (казаннан 25 км) 2 катлы брустан эшләнгән өй сатыла. Кыйммәт түгел. Мунча, гараж, газ , су кетеретлгән, канализация. 6 сутый җир. парник. телефон 89172791083 Риэлтор түгел.
  • Павлюхина урамында бүлмә сатыла, Ипподром тукталышында. 89033052264
  • Сдается однокомнатная по ул. Бр.Касимовых. Собственник. 8-9196255266
  • Куплю комнату в квартире 89270344252
  • Казанда Бертуган Касыймовлар урамында бер бүлмәле фатир арендага бирелә. Барлык уңайлыклар да бар. Риелтор түгелмен. 8-9196255266
  • Бер булмэле фатир яки гостинка сатып алам. 89279619192 Лэйсэн
  • Бр.Касимовых урамы, 22/7 адресы буенча урнашкан тулай торакта 18 кв.м бүлмә сатыла. Уңайлы җир - мәктәп, балалар бакчасы, базар, поликлиника. Горки метро станциясенә җәяү 5-6 минут. Шәһәрнең теләсә кайсы җиренә алып бара торган транспорт тукталышы якында гына Өйдә капиталь ремонт үткәрелде. Йорт тирәсендә яңа асфальт түшәлгән, машина куяр өчен урыннар җитәрлек. Студентлар, яшь гаилә өчен яхшы вариант. 89520443409

 

 

 
Архив
 

               

18.12.2009 Җәмгыять

«ТАТАРСТАН ЯШЬЛӘРЕ»НДӘ ЭШЛИСЕҢ КИЛСӘ

Татар егетләре арасында журналистлар күп. Әмма яхшылары алай ук күп түгел. Әгәр син үзеңне чын егет һәм яхшы журналист дип саныйсың икән – “Татарстан яшьләре” газетасы сине үзенә чакыра. 90 еллык тарихы булган атаклы басмада эшлисең килсә, көчеңне сынап кара. Изге урын буш тормас. Тизрәк тәвәккәллә! Тел.: 562-11-20

comments powered by HyperComments

Фикерләр

№29 (30981) / 23.12.2009 16:10:22

Шайтан таягы, гел дөресен пупалыйсың син, әйеме? \"Т.Я.\", чынлап та, \"Татмедиа\" тырнагына эләкми калды. Моның өчен Исмәгыйль абыегызга рәхмәт. Тик, монда кемдер журналистлар күпләп китә редакциядән, дигәнерәк фикер әйткән иде. Нишләп икән соң?

№28 (30874) / 22.12.2009 17:42:19

ААААААА...Үзеңнең тар күңелле булуыңнан оял инде."Татарстан яшьләре" кебек гәҗитләр күбрәк булсын иде әле татарда.Ә җитәкче кеше,ул таләпчән,кырыс булса,гәҗит тә шәп чыга бит."Татмедиа" дигән чиновникларны ашатып ятмаучы бердәнбер гәҗит түгелме соң әле ул?!
Урысча әйткәндә,"СЛАБО"мы...

№27 (30867) / 22.12.2009 16:28:12

Факт,синең фикерләр дә минеке белән почти тәңгәл килә икән. "Т.Я." чынлап та моңарчы татар матбугат базарында булмаган, үзенчәлекле юлны сайлаган басма. Әлбәттә, милләтчеләр аны милли сәясәткә кагылышлы проблемаларны күтәрмәүдә гаепли. Ләкин бит ул тема да читтә калмый. Ә милләтчеләргә гел шул тема гына кирәк. Дөнья мәшәкатьләренә буылып яшәгән халыкка мәзәге дә, җиңел укыла торган "Миләүшә әкиятләре" дә(анысын мин шулай атыйм, М.Х үпкәләмәс дип өметләнәм), башкасы да кирәк. Шулай дәвам итәргә кирәк...
Тик мин "Исмэгыйль абый «точка невозврата»ны узмады эле" дигән сүз белән һич кенә дә килешмим. Ник дигәндә, "точка невозврата"ны күптән узды инде "Т.Я.". Халыкка үзен күрсәтте, танытты, яраткан газетасына әверелде. Никәкүй артка чигенү! Алга, бары тик алга, Исмәгыйль! Артка бер генә борылып кара да, нинди хата ясалганын ачыклап, газетаны тагын да камилләштерү, тагын да популярлаштыру юлларын эзлә, тап! Уңышлар, "Татарстан яшьләре"!

№26 (30821) / 22.12.2009 10:32:46

Факт, 
ешрак кергәләгез әле.Рәхәт җитди акыллы кешеләрне уку.Исәнмесез! Монысы биш самавыр эчкәч, исәнме кодагый кебегрәк булды))

№25 (30811) / 22.12.2009 09:20:08

Исмэгыйль абый яна форма татар гэзитен уйлап тапкан кеше,эстрадада Салават кебек, чонки ул гениаль кеше. Дорес, буген ул уйлап тапкан форманы аннан да остарак шомартып бу формадан анын узеннэн дэ кубрэк файда алучылар бар. Бу яхшы куренеш хэм Исмэгыйль абыйнын курэ белучэнлегенэ бер дэлил генэ.Эмма алар гениаль тугел. Исмэгыйль абыйнын берничэ системный хатасы бар, аларны тозэтсэ, яки аларны тозэтер очен узенэ компаньон тапса, ул «Татарстан яшьлэрен» кризистан тартып чыгара ала. Ул юлын да таба ала, чонки ул кемнедер кабатлаучы тугел, узе уйлап таба алучы шэхес.
Авиациядэ «точка невозврата» дигэн термин бар, ягъни самолет аэродромнан инде кайта алмаслык ераклыкка китэ хэм хичшиксез хэлэкаткэ дучар булачак. Уйлавымча, ялгышлары булса да, Исмэгыйль абый «точка невозврата»ны узмады эле. Ничэ гэзит ятса да, кул беренче «Татарстан яшьлэренэ» сузыла, чонки элегэ барыбер ин эйбэте шул гэзит.
Унышлар Сезгэ, Исмэгыйль абый! Чыгу юлын таба алырсыз дип ышанам.

№24 (30767) / 21.12.2009 20:21:43

ААААА!! Бәлки,мин ялгышамдыр,сез атаган шәхесләр,өлгереп җитеп ояларыннан очкан кош балаларыдыр!

№23 (30766) / 21.12.2009 20:17:07

АААААА!!,\"тат.яш\"не шушында(матбугат. ру. да) издек-таптадык бит инде(дөрес,мин каршы якта идем-оппонент),кем түзә,шулкадәр кыйнауга.Үзем сүземне үтәдем,язылдым,\"Татарстан яшьләренә\".

№22 (30764) / 21.12.2009 19:54:52

Риман Гыйлемханов, Илфак Шихапов, Искандар блин Сираджи, Флюра ханум Низамова,Фирдус Гималтдинов, Гульнара Сабирова и др. -- все были там и ушли оттуда. Просто так никто не уходит. Бу исемлекне тулыландырасын килсэ, рэхим ит в "тат. яш"!!!!!!

№21 (30629) / 20.12.2009 13:07:45

Фотода Фирдустэн калган кепка... Башта аны Атлас абый да киеп йоргэн иде Бауман урамындагы бэйрэм хэм субботникларга

№20 (30433) / 18.12.2009 19:30:43

бөтен кешке җомга дигәндә чәршәмбе дип кычкыра торган гадәтем бар (гороскоп буенча балык, бәлки шуңадыр плыву против течения, скорее, миңа киресен сөйләп кеше котырту рәхәтлек бирә)...Ошый миңа татарстан яшьләре, и всю...ниндидер халыкчан стиль андагы язмаларда, бәлки шуңадыр...
берсе килә тора, берсе китә тора, барыбер шул стильдә язучылар кала килә, берсенең дә килеп, икенче төрле итеп яза башлаганы юк әле(т.е., Америка ачканы)...Ул газета килмәгән көнне ач кеше кебек мин...Укыга рәхәт, и обхват зур...(Бу китап чыгаручы галимнәр күзлегеннән түгел, әлбәттә, гадәти татар авылының гади бер кешесе фикере генә)

№19 (30432) / 18.12.2009 19:29:10

ЭМММ! Әллә берәрегездән ит сорган идемме? хәтерләмим чавато!

№18 (30425) / 18.12.2009 19:16:43

Мәнди, авылга барсан ит кутэренп килэсен инде тучны!!!

№17 (30422) / 18.12.2009 19:03:02

Төзүче ибдяш! стройкада кирпеч ташу - ул бит блокнот белән ручка күтәреп йөрү түгел.

№16 (30420) / 18.12.2009 18:40:04

журналистларны уземнен бригадага чакрам.зряплата тугел,трудовая плата.12-15тыш рублей.Работа всем хватит приходи.

№15 (30412) / 18.12.2009 17:32:51

акчалы эш булса, әллә кайчан берәр кемнең берәр кемен алган булырлар иде инде.

ә бит анда яхшы егетләр бар иде.
редактор белән килешәлмиләр шул, акыллы кешегә ничего делать анда.

тя- минем пройденный этап))

№14 (30408) / 18.12.2009 17:12:20

\\\"Татарстан яшьләре\\\"нә генә түгел, башка \\\"татар\\\" басмаларына да журналистларын алмаштырырга вакыт инде. Ә хезмәт хакы... Юк, журналистның (татарныкы)зряплатасы бер чеметек. Журналистика акча эшләү чарасы түгел, бу эштә җан өчен, язмый тора алмасаң гына эшләп була...
Берәр темага материал кирәк булса пажалысты, язам, әйтсеннәр...

№13 (30407) / 18.12.2009 17:08:36

Яхшы эшлэсэн, куп язсан, куп сойлэсэн кубрэк аласын... Эгэр аена оч материал гына бирэсен икэн акчан да ул кадэр генэ була...Барысы да журналистнын узеннэн тора... Кабинет журналистикасы белэн мавыкмасан магаричы да элэгэ....

№12 (30404) / 18.12.2009 17:01:00

Яңа татар, уйлый күрмә җурналист булам дип) акчаның исе дә юк анда)

бер хатынга җитәрдер муҗыт..)ашатырга инде)

№11 (30403) / 18.12.2009 16:52:51

Жэмэгать! Эйтегез эле пжалсты, буген татар журналистынын уртача айлык хезмэт хакы купмерэк ул? Эйтик ТВда, радиода, газеталарда, журналларда.

№10 (30396) / 18.12.2009 16:27:19

Егет дип сайланган була тагы \\\"Т.Я.\\\" Юньле хатын-кыз журналистлары да калмады бит инде анын. Сез бу газетага язылу кампаниясе рекламасына гына игътибар итегез! Ни ума, ни фантазии... Купме тулилер, дип кызыксынасыз. Э рейтингын кутерерге кочегезден килеме сон, егет солтаннары?!

№9 (30388) / 18.12.2009 15:19:54

Анда хезмђт хакы аз ди, барып тормагыз

№8 (30380) / 18.12.2009 14:34:40

Ну возмиииите меняяяяя ))))

№7 (30379) / 18.12.2009 14:25:40

"ТЯ"лылар аңлатыгыз әле, монда эш графигы һәм эш хаклары купмерәк???
Килер идем сезләргә!

№6 (30373) / 18.12.2009 13:43:54

Нух, cyn yegetme? Menә minem kebek ber bәndә bula. Kirәk bulsa anhlatyp ta birә alam.)

№5 (30370) / 18.12.2009 13:37:46

Болай да билгеле, yariy kileshtek.)) Minnәn rәxmәt swzlәre ishetә bashlaghac borynynhy ghyna cөymәskә soriym.))

№4 (30365) / 18.12.2009 12:47:52

"...чын егет һәм яхшы журналист..."

чын егет нинди була ул? Ә чын булмаган кызлар?))

-уфалла

Гөлнара Сабирова урынына алалардыр.
Ә М.Хәйруллина главалары белән уртак тел тапкан.

№3 (30363) / 18.12.2009 12:42:02

Егетләрне генә эшкә чакырасызмы? Кызлар өчен Т.Я. ишекләре ябыкмы әллә?

№2 (30358) / 18.12.2009 12:24:26

Yeget,
Эшкә алсалар, язмаларыңны татар теленә тәрҗемә итәргә мине чакырырсың. Бушлай эшләргә дә риза, читтән торып.

№1 (30354) / 18.12.2009 12:01:47

Ayina ber 20 menh twlәsәgez cittәn toryp yaza alam.))

▲ Өскә
 
Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Urazova.ru
Камал театры
Тинчурин театры
Татар дәүләт филармониясе
Барс-Медиа
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан Язучылар берлеге
Татарстан китап нәшрияты
RAFINA/D
Милли Музей
Шаян
Ханский дом