• 15.06-31.08 "Kazan шоу" театральләштерелгән фольклор тамашасы. Туган авылым. 18:00
  • 02.08-18.08 Салават концерты. 31 сезон. Камал театры. 19:00
Туган көннәр
  • 21 Июль Фирдәвес Әхтәмова (1939-2012)
  • 21 Июль Вадим Хомицкий
  • 21 Июль Әлфия Ганиева
  • 22 Июль Тәлгать Галиуллин
  • 22 Июль Сергей Давыдов
  • 22 Июль Хәмид Мөштәри (1900-1981)
  • 23 Июль Марат Фәйрушин
  • 23 Июль Мәхмүт Гәрәев
  • 24 Июль Чулпан Закирова
  • 24 Июль Айрат Ильясов
  • Казанда Яңа-Савин районында бөтен уңайлыклары булган бер бүлмәле фатир сатыла.Риэлтор түгел,хуҗасымын.тел.89172651334.
  • Казанда Мәскәү районының Декабристлар урамында бөтен уңайлыклары булган бер бүлмәле фатир сатыла.Тандем янында.Риэлтор түгел,үзем сатам.тел.89172651334.
  • Казанда Бр.Касымовлар урамы 22/7 йортында урнашкан тулай торакта 18 кв.м.лы бүлмә озак вакытка арендага бирелә. Барлык унайлыклар да бар. Бәясе аена барлык тулэулэрне кертеп 9000 сум. Тел: 89274406960
  • Тиз арада, Лаеш районының Бима авылында (казаннан 25 км) 2 катлы брустан эшләнгән өй сатыла. Кыйммәт түгел. Мунча, гараж, газ , су кетеретлгән, канализация. 6 сутый җир. парник. телефон 89172791083 Риэлтор түгел.
  • Павлюхина урамында бүлмә сатыла, Ипподром тукталышында. 89033052264
  • Сдается однокомнатная по ул. Бр.Касимовых. Собственник. 8-9196255266
  • Куплю комнату в квартире 89270344252
  • Казанда Бертуган Касыймовлар урамында бер бүлмәле фатир арендага бирелә. Барлык уңайлыклар да бар. Риелтор түгелмен. 8-9196255266
  • Бер булмэле фатир яки гостинка сатып алам. 89279619192 Лэйсэн
  • Бр.Касимовых урамы, 22/7 адресы буенча урнашкан тулай торакта 18 кв.м бүлмә сатыла. Уңайлы җир - мәктәп, балалар бакчасы, базар, поликлиника. Горки метро станциясенә җәяү 5-6 минут. Шәһәрнең теләсә кайсы җиренә алып бара торган транспорт тукталышы якында гына Өйдә капиталь ремонт үткәрелде. Йорт тирәсендә яңа асфальт түшәлгән, машина куяр өчен урыннар җитәрлек. Студентлар, яшь гаилә өчен яхшы вариант. 89520443409

 

 

 
Архив
 

               

14.12.2009 Җәмгыять

ГӨЛНАРА САБИРОВА “ТАТАРСТАН ЯШЬЛӘРЕ”ННӘН КИТТЕ

Гөлнара Сабирова “Татарстан яшьләре” газетасыннан китте. Бүгеннән ул ТР Сәламәтлек саклау министрлыгында пресс-секретарь булып эшли башлады.

“Көнем бик күңелле башланып китте, иртәдән алып журналистлар мәгълүмат сорап шалтырата. Эшем матбугат конференцияләре оештыру белән бәйле булачак. Медицина темасы миңа бер дә ят түгел, “Татарстан яшьләре”ндә әлеге теманы яктырткан язмаларым еш дөнья күрде. Шуңа күрә эшкә кереп китүдә читенлек тоймам дип уйлыйм”, – дип сөйләде Гөлнара. Чыннан да, без хәл белешеп шалтыраткан арада гына да  ике-өч тапкыр эшкә бүленеп алды ул.

 

Кытайда өч елдан өч елга эш урынын алыштырып торалар ди. Гөлнара да шул фикердә икән: “Бер урында озак таптанып тора башлагач, укучыларга да кызыксыз була башлыйсың, үзең дә “күгәрергә” тотынасың. “Татарстан яшьләре”ндә алты ел эшләдем, алыштырыр вакыт җитте. Һөнәри яктан ныклы тәҗрибә туплау да, тормыш мәктәбен үтү дә шушында булды”, – диде Гөлнара.

 

Яңа урында уңышлар телибез аңа!

comments powered by HyperComments

Фикерләр

№25 (30722) / 21.12.2009 12:24:45

Миннен фикере белэн килешэм. чыннан да, голнара телевизион журналист тугел ул. газетадагы язмадары очен бик хормэт итсэм дэ, алып баручы буларак - никакая....кара-каршыны ботенлэй карамас булдым ул алып бара башлагач. хэр кешенен уз урыны була шул...!

№24 (30535) / 19.12.2009 18:01:20

Голнара Сабированы, иң беренче чиратта, мин үземнең остазым буларак хөрмәт итәм.журфакның 1 курсына укырга кергәч ул миңа бик булышты: курыкмый кыю фикерләр белән язарга өйрәтте, бик кирәк чакта материаллармны бастырды.Икенчедән мин аны шәп журналист буларк хөрмәт итәм. Әфәрин, Гөлнара апа, яңа эш урыныңда уңышлар сиңа!мин синең өчен бик шат

№23 (30374) / 18.12.2009 13:47:16

Мин, элекке алып баручылар да неживой иде, хэзергелэре дэ

№22 (30367) / 18.12.2009 13:17:01

Голнара журналист буларак кочле, бер сузем юк! эмма алып баручы буларак ул мина бер дэ ошамады. "Кара-каршы" тапшыруы "Ђйбэт гайбђт"нећ књчермђсе булган бит! элеккеге алып баручылары ќанлырак иде!

№21 (30255) / 17.12.2009 12:12:53

Флера Низамованы жэй коне Башкортстанда уз авылында дип, укыган идем. Бэлки хэзер кайткандыр инде.

№20 (30105) / 16.12.2009 21:42:53

Э Флера Низамова кайда икэн сон? Белуче юкмы? Кырым татарлары жырын анын кебек башкаручыны ишеткэнем бумаган иде!!!

№19 (30059) / 16.12.2009 15:04:47

не фига себе!!!
альбинаны бик яхшы беләм дип йөри идем. шундый яхшы, скромный, ярдәмчел. әле шулхәтлем кыю да икән!

ну альбинааааа....

№17 (29921) / 15.12.2009 15:34:09

әйе, Ахирәткә! Ъ! тапкырлыгың!

№16 (29920) / 15.12.2009 15:32:58

әйе, Ахирәткә! Ъ! тапкырлыгың!

№15 (29918) / 15.12.2009 15:24:01

"җәлкегә"гә

Ахыргы чиктә барыбыз да буш кул белән китә.

№14 (29915) / 15.12.2009 14:30:40

тормыш ич бу, берәү килә берәү китә! бөтен җирдә дә шулай,берәү арба белән төяп китә,берәүгә шымытыр.

№13 (29913) / 15.12.2009 14:27:00

Бу редакциянен изгелеген Риманнар, Флера Низамовалар киткэндэ алдылар инде.

№12 (29908) / 15.12.2009 13:24:56

изге урын буш тормый!

№11 (29900) / 15.12.2009 12:25:34

ТЯ жэлкэ, ващи беркем калмады бит...

№10 (29896) / 15.12.2009 11:17:44

Гөлнара,афәрин!Беркайчан югалып калмыйча,үз юлыннан читкә тайпылмыйча алга бара.Каләме үткен,теле бай,матур.Бу урында да үзен күрсәтер әле.
Шулай да \\\\\\\"Татарстан яәләре\\\\\\\"н дә онытып бетермәс,гыйбрәтле,проблемалы язмалары белән тагын укучыларны бер генә мәртәбә шатландырмас әле ул,дигән теләктә калам.

№9 (29871) / 14.12.2009 23:25:09

Анысы истә, мин аларны бер гәҗиттән дип уйлый идем бит. Бер гәҗиттән булмагач, хәзер ни мишәйт итә бергәләп берәр пластический опирасы ясатырга)))))

№8 (29869) / 14.12.2009 23:18:08

Иркә, ни аңлашылмый? Алар бергәләп төнге клубларга йөри иде бит, оныттыңмы әллә?

№7 (29868) / 14.12.2009 23:14:49

БГдан димәгән бит монда, ТЯан дигән. Аңламаган идем, тагын да анлашылмый.

№6 (29865) / 14.12.2009 22:55:00

Лично үәт миңа жалкы китүе. Бабабыз белән хәзер кем йөрер инде клубларга?!

№5 (29852) / 14.12.2009 20:59:12

Фирдус! Голнара журналистикадан ботенлей китуен китмес ул.Кызганыч, тэнкыйди материаллары гына булмас. Элеккеге матбугат хезметкере турындагы мэглумат очен рэхмет.

№4 (29848) / 14.12.2009 19:43:11

Журналистикадан бөтенләй үк китмәскә сүз бирде Гөлнара! Уңышлар сиңа, исәнлек-саулык! Без сине бик нык яратабыз! Син эшкә чыккан вакытка дөньяда кәҗә гриппы тарала башлады, яңа урында мәшәкать күп булыр инде) Элеккегесен не ушли, ул бәбәй табарга дип декретка чыгып киткән) Гөлнара!!!

№3 (29837) / 14.12.2009 18:20:00

Иии,җанашкайларым,
Бу бит безнең
КЛИАПАТРАбыз түгелме соң \\\"Кара-каршы\\\"дан,әллә ялгышаммы?
Маладис сеңлем,яхшы алып барасың.


№2 (29836) / 14.12.2009 18:13:38

Кайда булса да булдыра торган кыз!Уңышлар юлдаш булсын!бәлки анда тынычрактыр,но газета аның өчен кызыклырак булгандыр бит.

№1 (29834) / 14.12.2009 18:06:59

А искесен куда "ушли"?

Гльнаранын бер район больницасынын баш табибы, хэм анын хатынынын эшендеге кылган гамэллерен фаш итерлек мэкалэ укыган идем узган ел "Т.Я."да. Кочле материал иде. Кызганыч, хэзер медицина юнэлешенде андый материаллар яза алмас инде. Минздрав "мундирын" якларга, "пиарить" итерге кирек булачак. Должность обязывает.

▲ Өскә

www.work-zilla.com

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Urazova.ru
Камал театры
Тинчурин театры
Татар дәүләт филармониясе
Барс-Медиа
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан Язучылар берлеге
Татарстан китап нәшрияты
RAFINA/D
Милли Музей
Шаян
Ханский дом