• 23.10-24.10 "Хыялый" спектакле премьерасы. Тинчурин театры. 18:30 да
  • 25.10-28.10 Ришат Төхвәтуллин. УНИКС. 18:30
  • 26.10-27.10 "Сәлам, Актәпи!" спектакле премьерасы. Кариев театры. 13.00 һәм 17.00
  • 26.10-27.10 "Сәлам, Актәпи!" спектакле премьерасы. Кариев театры. 6+
  • 11.11-12.11 "Казан" бию ансамбле концерты. Камал театры. 19.00
  • 23.11 "Тәртип"радиосының 5 яшьлегенә багышланган концерт. Филармония. 18:00
  • 02.12 "Кем кемне?!" Резидә Шәрәфиева һәм Рафаэль Якупов концерты. Филармония.18.30
  • 03.12 "С чего начинается Родина..." Марина Карпова концерты. Филармония.18.30
Туган көннәр
  • 23 Октябрь Марсель Зарипов
  • 23 Октябрь Дания Гыймранова
  • 23 Октябрь Ленар Сәйфиев
  • 24 Октябрь Софья Гобәйдуллина
  • 24 Октябрь Рәис Шәйхелисламов
  • 26 Октябрь Резидә Галимова
  • 26 Октябрь Раил Өметбаев
  • 27 Октябрь Шамил Садыйков
  • 27 Октябрь Фәрит Таишев
  • 27 Октябрь Рөстәм Вәлиев (1961-2014)
  • 40лет ищу работу Апастово Казань Апастово 89297268953
  • Балагызга вакытлыча тэрбияче(няня) була алам.Студентка Медицинского колледжа. После обеда свободна до вечера. (цена по договорённости) г. Казань Тел: 89393397826
  • Сдается однокомнатная на Бр.Касимовых. 16 тыс, все включено.Собственник. 89196255266
  • Идел буе районында урнашкан 55 балалар бакчасына тэрбиячелэр кирэк. 89276753413
  • песоктан 50кг бушаган капчыклар сатабыз бик яхшы хэлдэ .КАЗАН 8950-314-35-17
  • Актаныш.Продается 1 комнатная квартира,есть погреб.В центре Актаныша,рядом парк,рынок,магнит,дом культуры ,детские сады и школы .Вопросы по тефону.Торг 850.тел.89375814252
  • Актанышта йорт сатыла .ут су газ кергэн.Белешмэлэр очен тел 89600697344
  • Актаныш.Продается 1 комнатная квартира,есть погреб.В центре Актаныша,рядом парк,рынок,магнит,дом культуры ,детские сады и школы .Вопросы по тефону.Торг 850
  • Актаныш. Натяжной потолок урнаштырабыз. Килеп улчәү, консультация бушлай, светильниклар да куябыз. Актаныш, Актаныш районы буенча эшлибез 8-937-581-42-52 Айдар
  • Бергэ квартира снимать итергэ иптэш егет эзлим Казанда,89506660021

 

 

 
Архив
 

09.03.2015 Шоу-бизнес

Гөлсирин Абдуллинаның өстәмә концерты булачак (ВИДЕО)

Яшь җырчы Гөлсирин Абдуллинаның 12 мартта Филармониядә узасы беренче концертына билетлар сатылып бетте диярлек. Шуны истә тотып һәм күпсанлы сораулар буенча, Ваһапов фестивале тәкъдим итә:

 
Гөлсирин Абдуллина - өстәмә концерт!
 
15 апрель - Филармония
 
Катнашалар: Ришат Төхвәтуллин, Elvin Grey (Радик Юльякшин), Ринат Вәлиев, "Кама таңнары", "Мирас" ансамбле
 
Махсус кунак: Венера Ганеева
 
БИЛЕТЛАР САТУДА:
Касса: +7 (843) 277 18 22
kzn.kassir.ru
www.concert.ru 
 

 

Фикерләр

№27 (906218) / 11.03.2015 20:23:53

Җыр белән тәрбияләү ташландык хәлдә. Музыкаль учреждениеләр (филармония, опера-балет театры, шырдый-бырдый җыр театрлары һ.б.лар) белән җитәкчелек итәр өчен Рөстәм Маликовны культура министры, яки урынбасары итеп куясы бар. 1 елда тәртип урнаштырачак. Кайчак үзе дә бик акырып җырлый, әзрәк киметәсе бар, аптыраганнан акырадыр инде, теге алама яшьләрне өстен чыгармыйм ди торгандыр.

№26 (906167) / 11.03.2015 15:56:11

Жырчыларнын кайдан булуы барыбер тугелмени.Минем очен аларнын матур итеп жырлаулары гына мохим.Башкортстаннан,башка тобэктэн булсын,барыбер алар тамаша очен эшлилэр.

№25 (906163) / 11.03.2015 14:54:25

Кемнэр икэн сон алар? Хет 1-2 сенен исемнэрен ата.Шулай икэн мин мона бик шат.Татарстан халкы да белер аларны. Алайса жыен шушера басты татар сэхнэсен.

№24 (906159) / 11.03.2015 14:23:26

казан татары, син татар дөнясына чык,Казанда юктыр син әйткән. Әмма татар дөнясында аларны узыра торган җырчылар бар! Син генә белмисең.

№23 (906157) / 11.03.2015 13:53:48

Татарга табигать биргэн жырчы кирэк,ходай тарафыннан жырчы булып туган.Кэжэне купме укытсанда сандугач булып сайрый алмаячак.Ильхам ага,Алфия апа кебек талантларны алыштырырлык жырчылар эле куренми.

№22 (906152) / 11.03.2015 11:37:34

рифат эзине атям . кемне генэ алмасан йолдыз ясый да куя! вот продюсер! башта филюс иде. аннан сон ришат. э менэ хазер гульсирень! ну конлэшеп улэрлэр инде узеннэн . брат. ну ничего. бушама!

№21 (906144) / 11.03.2015 10:21:59

Габдулла Рәхимкулов, Фәридә Кудашевалар заманында Уфада 15ләп, Казанда 15ләп җырчы бар иде. И шул бик җиткән иде, алар кадерле иде. Хәзер җырчыларга караш әйбәт түгел, алар әрәмтамак шикеллерәк кабул ителә. Монда җыр сәнгатенә карата дәүләт политикасы булмау гаепле.

№20 (906134) / 11.03.2015 06:43:21

Башкортостанда җырчылар күп, Уфага сыеп бетмиләр, тем более, Уфада башкортча җырлаганнарны хуп күрәләр. БСТдан хәтта Ришат Төхвәтуллин башкортча җырлый. Татарстанда яхшы җырчыларга кытлык булганлыктан, башкортныкылар Казанга килә, талантны юкка чыгарып булмый бит инде.

№19 (906128) / 10.03.2015 22:34:39

анладык 12, тик нигэ хаман бер-берсен сатучы татарлар янына ыргыла сон, Башкортостан җырчылары? Анлашылмый.

№18 (906125) / 10.03.2015 22:28:39

Кайбер ерчыларны күтенән этеп күтәрергә тырышалар инде...

№17 (906110) / 10.03.2015 20:51:56

* Нишләп белмәсен ул якларда үскән авыл балалары туган телен. Бик яхшы беләләр. Дөрес булмаган информацияне таратмагыз Интернетта. Чын татарча яшиләр алар. Бездә түгел, нәкъ менә алар ягында сакланган да инде Әби-Бабаларыбызның гореф-гадәтләре, йола-бәйрәмнәре. Аларда әле һаман да кич утырулар, Каз өмәләрен күрергә була.

№16 (906102) / 10.03.2015 20:07:24

Әйтәм җирле,Әхтәм чирле, рәтләп татарча бер авыз сүз белми балалары.

№15 (906101) / 10.03.2015 20:03:59

Урага(№13) миннэн жавап:
Читтә яшәгән татармы икән ул эреп юкка чыгучы татар. Тормышлары ал да гөл читтәгеләрнең, шуны бел. Пенза, Мордовия иле, Түбән Новгород ягы, Ырымбур якларына барсаң күрерсең. Татар бай яши. Укымышлы, нәселенең киләчәге өметле. Дөрес, алар без Казан татарлары белән булган малын бүлешми. Ә нигә бүлешергә тиеш соң әле ул минем белән үзе тапкын малны. Ул бит аныкы. Эшләп тапкан хәләл малы.Чит-ят гадәтләр арасында яшәп тә үзе булып кала белгән кавем бит алар. Дин дә көчле аларда, тәрбия дә яхшы. Ата-анага хөрмәт сакланган. Алардан үрнәк алыйк без. Хәйдәр Бегичев, Гадрахман Әпсәләмов, Һади Такташ,Муса Җәлил, Бату Мөлеков, Рәшит Ваһапов, Гадел Кутуйларны бирән яклар бит ул. Бүген дә әле ул якларда Татарның үрнәк булырдай вәкилләре яши, иҗат итә, эшли.

№14 (906041) / 10.03.2015 12:46:44

Носители татарской культуры-татары Башкортстана

№13 (906037) / 10.03.2015 12:27:17

Башкортлар һәм татарлар - алга! Без булдырабыз!


"Ә читтә яшәүче татарлар, бөтенләй икенче рәвештә яшиләр"... эреп юкка чыкканар инде... Геннар хәтере генә татар, ди...


Сатлыклар, бурлар, үтерүчеләр һәрҗирдә дә бар!

№12 (906033) / 10.03.2015 11:37:58

мин Казанда яшим,башкорт та түгел!
Әмма башкортларның үз милләтен хөрмәт итүләренең бер 40%ты булса икән татарда дип өзгәләнм.

Ни эшлим соң,Казан,Татарстан татарның гадюшнигы икән? Минме моңа гаепле??
Сез ярлыклар ыргытмагыз әле. Сүздә барыгыз да булдыра. Үз башыгызга төшкәч,үз әйткәннәрегезне онытасыз,барысы да шулай яши дип аклана башлыйсыз.

Аңлатам,нигә гадюшник дип атадым:

татар берсен берсе сата,
берсеннән берсе көнләшер,бер берсен батыра,
алып-сатуда хәрәмләшә - алдый,
татар, татарга данос яза,
татар, татар ятимнәренең өлешен "тартып" ала,
һ.б.ш.о. хәлләр!!

Ә читтә яшәүче татарлар, бөтенләй икенче рәвештә яшиләр...

Гасабыйланмагыз,үзегезнең яшәү рәвешенә игътибар белән карагыз.

№11 (906025) / 10.03.2015 09:43:45

әй татарлар!!, Слушай, башкорт калдыгы, Татарстанны гадюшник дип атарга син кем сон? Нигэ сон ул асыл җыручыларыгыз Өфегездә генә шыңшып ятмыйлар, гадюшниклар башкаласы Казанга киләләр? Салаватны яратам, сүз дә юк, Ну Сагынбаевагыз җырчы тугел инде, тьфу, шуны күрсәм телевизорны ук сүндереп куям....

№10 (906021) / 10.03.2015 08:51:50

Татарстан - татарларның гадюшнигы.))))))
Нигэ килэсез сон, йогерэ-йогерэ гадюшникка, туган иллэрегездэ генэ утырмыйча?

№9 (906017) / 10.03.2015 06:51:01

мин дә татар.
Салауат чыгарган,сәхнәгә алып чыккан, җырчылардан бик затлы җырчылар бар.

Айгөл Сагынбаева рәзве начар җырчы?! Башкаларын санап тормыйм.
Юк Татарстанда игтбарга лаеклы җырчылар-бар да җыручылар! Булсалар да аларны үстермиләр,"башларына сугалар". Алар үзешчәндә генә җырлап җөриләр.

Башкортстанда күп яхшы татар җырчылары. Салауат шуларны үстерә белә! Молодец Салауат!!!

Венералар булган талантларны ватып җимереп бетерәләр.

Гөлсирень конкурсларда катнашып килеп чыкты. Венера эләктепеп алды гына. Бозмасын иде баланы...

Читтән килгән танылып килүче бер җырчы, бик матур итеп әйтте,Татарасан татарлары турында.

Татарстан - татарларның гадюшнигы.

№8 (906012) / 10.03.2015 00:03:26

Гөлсиринне кем җыручы итте икән? Әле башы яшьрәк, өйрәнсен бераз, бик ашыгып мактарга ярамый, бозыла күрмәсен.

№7 (906002) / 09.03.2015 22:16:07

Салаваты да ,Айдары да,Жэвите дэ,башкалары да ике якка да матур булып куренергэ тырышалар.Башкортстанга кайткач анда миллэттэшлэрем-якташларым,безгэтатарстанга кайтсалар без миллэттэшлэр аларга.Эменэ татар театры башкортстанга баргач эдэм мэсхэрэсенэ калдырып куып кайтардылар.Менэ шулай алар без бер миллэт диючелэр,курсэтэлэр миллэтнен нинди икэнен.Э безнен татар барысын да йота,талерантлы патамушты.Эле монда да утыралар башкорт лазутчиклары ,без бер миллэт дигэн булып.Энэ башкортстанга кайтып эйтеп карасыннар без татарлар белэн бер миллэт дип.

№6 (905994) / 09.03.2015 21:14:42

Нигэ салават гэепле булмасын, ул гэепле. Жыен килде- киттене шул остери бит.Табылган мон анлый торган кеше. Сэхнэдэ пародия ясап йорергэ генэ ярый ана. Вьетнам базарында чупрэк сатып йоргэнче дип сэхнэгэ урмэлилэр . Кызлар чыга яры-шэрэ,фигура булса бер хэл, хет шуны карар иден.Черт с ним тавыш юк. Бер Резеда Шэрэфиева бар,карап торырга приятно.

№5 (905991) / 09.03.2015 20:46:00

Ихтибар итсэгез,Салават гел башкортларны оскэ урмэлэтэ.Эле буген тв дан да башкорт малаена бирде булэкне.Эйтерсен татар малайлары аорасында башкортлар хэтле жырлаучы юк.Эзлэмилэр,шуна юкБарысы да башкорт лазутчиклары,салаваты да,айдары да ,жэвите дэ.Татар малайларында ,нэрсэ мон юк мени?Жыен хаин ул культура олкэсендэ.

№4 (905989) / 09.03.2015 20:28:07

Татар сэхнэсендэ телэсэ кем жырлаганга Салават гаепле тугел бит

№3 (905988) / 09.03.2015 20:19:37

Венера Ганиева торкемендэ бер жунле жырчы юк. Базарда чупрэк сатып торганчы дип барсы да сэхнэгэ урмэли. Ни кыяфэт , ни тавыш.Араларында жырчы дип атала торганнары бармак б-н генэ санарлык.Шул Салават бозып бетерде инде татар жырын.Профессор имеш,тагын жюридэ утырган була.

№2 (905951) / 09.03.2015 12:22:24

Шакир юбилиен карап утырам. Ярамир дигән җегетне ишетеп хайран калдым.
Гөлсирин дә яхшы җырлаучылар рәтендә. по крайной мере мин яратып тыңлыйм. тана бозаудан әллә ни өмет итеп булмган кеби,бераз сәхнәләрдә үзен күрсәтсен әле.

Чулпан Йосыпова,Ярамир,Гөлсирин бер обоймадагы җырчылар!

шунысына гына шикләнеп,теге катын-карчык, Венерама әле, Ганиеваның үз канаты астына алуына гына борчылам...
яхшы кулларга эләкмәгән,Ярамир шикелле.җәл кәнишне. вакыт күрсәтер. йолдыз чире йогып,бик һаваланып,мактанып, атылып юкка чыга гына күрмәсен. йолдыз атылганнарны күргән бар...


бабай ,
хәзер кашымасаң күт битеңә сызлавык та чыкмый,бушка имеш...

№1 (905946) / 09.03.2015 11:33:57

керу бушлай булса уйлап карага була..

▲ Өскә

www.work-zilla.com

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Камал театры
Тинчурин театры
Татар дәүләт филармониясе
Барс-Медиа
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан Язучылар берлеге
Татарстан китап нәшрияты
RAFINA/D
Милли Музей
Шаян
Ханский дом
Татаркино