• 22.11-25.11 Российский Форум Маркетинга 2017. г. Москва, ул. Веткина, д.4, Ювелирный Дом «Эстет».
  • 24.11 Илһам Вәлиев концерты. Казан, БКЗ. 19.00
  • 25.11 Elvin Greyның 3D-шоулы концерты, Казан - Боз сарае. Башлана 19:00.
  • 27.11-28.11 SYNERGY GLOBAL FORUM. Бизнес-форум года. Москва. СК Олимпийский.
  • 28.12 "Школа волшебников". Новогодний мультимедийный спектакль. КСК "Уникс". 15:00, 18:00.
Туган көннәр
  • 23 Ноябрь Дәрдемәнд (1859-1921)
  • 24 Ноябрь Григорий Панин
  • 24 Ноябрь Дилбәр Фәиз
  • 25 Ноябрь Габделбәр Ризванов
  • 25 Ноябрь Ильяс Әүхәдиев (1904-1968)
  • 25 Ноябрь Роберт Туктаров
  • 26 Ноябрь Финзия Газизова
  • 26 Ноябрь Фирдания Садриева
  • 26 Ноябрь Шәриф Хөсәенов (1929-1999)
  • 26 Ноябрь Рөстәм Галиуллин
  • Тана ите сатыла. Ал, арт сан. Телэгэн санны сайлап ала аласыз. Балтач. 89178802154 Марсель
  • Занятия логопеда, дефектолога. Константиновка, Самосырово. 89003232578
  • Сдаётся 2хкомнатная квартира посуточно на проспекте Альберта Камалеева 89625483773
  • Меняю дом в экологически чистом районе на квартиру в Казани 89061108949
  • Продается автомагнитола LG модель LAC-M3600R в рабочем состоянии - 600 руб. +79872079780
  • Ищем девушку на подселение 89625483773
  • 26нчы ноябрьдә үгез суеп сатыла. 280сум/кг. тел.8 9274687136.Актаныш.Киров авылы.
  • Казан Глушко 20а (Сахарова, Ак бүре) бер бүлмәле квартира озак вакытка бирелә, 20 000. 89274059202
  • Никахка, җиңсәдә пешергән ике каз сатып алам. Чаллыда. WhatsAppka языгыз 89172935266. Тагын өйдә пешкән кило ярымлы ике чәкчәк кирәк 8 нче декабергә.
  • Даурская урамында гостинка сатыла. 17 кв метр, ремонт белән. Су кертелгән, жиһазлар кала. Яшь гаилә өчен яхшы вариант. Бәясе 1250. 89370093474

 

 

 

 

 
Архив
 

               

01.03.2015 Шоу-бизнес

Ландыш Нигъмәтҗанова өченче тапкыр әни булды

Кичә 28 февраль көнне җырчы Ландыш Нигъмәтҗанова өченче мәртәбә әни булды. Табу вакыты – 16.40, буе – 50 см, авырлыгы – 3090 грамм. Ландышның тормыш иптәше Фәрит Таишев белән уллары Әнвәр белән кызлары Ләйләне үстерүләрен беләсездер. Димәк, апа һәм абый янына тагын бер энекәш дөньяга килде.

Ландыш йөклелекнең соңгы аена кадәр тамашачы белән бергә иде. Халык аны соңгы тапкыр сәхнәдә 19 февраль көнне Казанның Филармония концертлар залында узган “Татарча солянка” концертында күрде. Әни булырга әзерләнгән Ландыш әлеге вакыйганың тугызынчы көнендә улын табып та куйды.
 
Ә без, үз чиратыбызда, Ландыш Нигъмәтҗанова белән Фәрит Таишев гаиләсен чын күңелдән котлыйбыз! Балаларын исәнлектә, тигезлектә үстерергә насыйп булсын!
 
 

Эльза ГАЗИЗОВА
Интертат.ру
№ --- | 01.03.2015
Интертат.ру печать

 
comments powered by HyperComments

Фикерләр

№60 (906042) / 10.03.2015 12:52:22

Иркэнен ачуы чыга анын Ландышка.Гаилэ този алмас дип уйлагандыр аны.Эмма киресе килеп чыкты)Молодец ЛАНДЫШКАЙ))))

№59 (905821) / 07.03.2015 22:47:31

Эйтер инде ул Иркэ)) Узенэ шундый пиар ясый ул)))
Анын продюсеры кем икэн?? Эйтегез эле, может белэсездер.

№58 (905809) / 07.03.2015 19:13:01

СЕКСКА КЕРЕП КИТТЕҢ,бу яштә андый темага открыто сүләшмиләр бит инде. ШЫПЫРТ КЫНА маташ,кешегә сүләмә !
Немсовны үтерүчене тапканнар бит,менә бу тема.

№57 (905807) / 07.03.2015 18:31:26

Иркэ болай дип язган: Мин корсаклы икэнемне беркемнэн яшермим, кайбер жырчылар кебек эчемне кысып бэйлэмим. Бу сузлэр Уразова белэн Ландышка торттеру кебек янгырады. Алар бит шыпырт кына алып кайтты, халык белми дэ калды корсаклы булганнарын..

№56 (905787) / 07.03.2015 12:43:14

Ябалак, сезнен белэн килешэм,бок дэрес сузлэр!

№55 (905774) / 07.03.2015 11:08:29

дорес ябалак,урамдагы бомжга эндэшсэн ул да секска риза.

№54 (905772) / 07.03.2015 11:04:54

Секс өчен генә ир табу берни тормый. Миңа калса, беренче хатын тормышы отышлырак та.Иркэ синме сон бу?Нинди идеология таратып утырасын?Болай да халык хайванга эйлэнеп бара,син дэ шул рэттэме?

№53 (905758) / 07.03.2015 09:48:04

игътибар белән карагыз әле кәртечкәләренә.
Әйтерсең ике бер туган! Борын,бит алмалары,кашлары .. уртаклык бар.

Бер сапогның икенчесе болар,ике сапог пара диләр бит әле.
менә шул.

Риммага түземлек телим,бала каравы бик җиңел түгел ул. Үземнән беләм.

№52 (905752) / 07.03.2015 07:50:09

Ландышның беренче ире түгелме ни бу әдәм?? Мин бит яштән йөрешеп кавышкан парлар дип уйлый идем)) Менә сиңа яңалык

№51 (905749) / 07.03.2015 02:51:00

Кстати, динен белмәгән, нинди генә акыллы укымышлы булып күренергә тырышса да, хәбәрдәр булса да, барыбер. надан булып калачак.

Алай гынамы соң? Дөнҗадан кяфер хәлеңдә китү иң куркынычы.

Артис булу, ирне алдау, хыянәткә бару, бу һичшиксез, мөслимәләр гамәле түгел. Әмма бу шәхескә кагылмый. Гомум билгеләмә! Андыйлар аерым, яулыклы, соблюдающаялар арасында да юктыр дип беребез дә әйтә алмый. Ирек һәм ихтыяр Аллаһ бүләге! Тыела белү һәм сабырлык та шулай ук!

Әйтик, аерылган хатыннарның, зинага баруы, балалары моны күрмәсә, белмәсә дә, бу аларда да чагылмаячак дип кайсыгыз гарантияли ала. Ә бит сез балаларыгызга матур киләчәк телисез! Шулаймы?

Акыл керү дигәннән, исламда андый төшенчә юк.

Бала тудырырлык булып җитешкәннән соң, кыз бала да, ир бала да балалыктан чыга. Гөнаһны үзенә үзе җыя башлый.

Ә болай дөньяви күзлектән килгәндә, әйтик, сиңа 90, ә балаңа 73 һәм ул сиңа,(синең өчен генә!) бала. Баласы бала, ә бәләсе ни микән дип әйткәннәр ие диярсең!

Бәлки очар кошлардан үрнәк алыргадыррр?!







№50 (905748) / 07.03.2015 02:28:05

Иркә, 44, татар кырында эшәке чәчмәскә тырышырга дип сүләшкән идек түгелме соң? Оныттың дамы ни?

№49 (905736) / 06.03.2015 23:36:36

Иркэ киенде дисезме?)) Китегез инде, шунда 3-4 озын кулмэге булды)) Килешми ана озын итэклэр. Анын репутациясе, востребованность тоште шуна курэ. Анлады бугай шуны, "Татар жыры 2014" кыскадан чыкты, молодец!! Бер ни куркуы юк, кеше сузен колакка элми ул, баш иям шуна курэ. Эле 3нче баласын тапкач карарбыз, ни эшлэр икэн. Кайтсын иде элеке образына, кендек турлэре кирэкми, экстравагантность ана килешэ.

№48 (905699) / 06.03.2015 21:54:04

Хатыннар төрле-төрле)))) Минем үземә туйдыра гына түгел, скуууучны....

№47 (905692) / 06.03.2015 21:40:55

артистка булганнары менә ышанган итә, ирнең һәр сүзен җөпли. Хатын-кыз акыллылыгы шул...))))
Тик туйдыра торган нэрсэ ул.

№46 (905683) / 06.03.2015 21:25:33

40))) ирләр өчен акыллы хатын-кыз нинди була? Алар ялганын ышанмаганы, аның сүзен генә дөрес иткәне...Акыллылар дия яздым)))) артистка булганнары менә ышанган итә, ирнең һәр сүзен җөпли. Хатын-кыз акыллылыгы шул...

№45 (905679) / 06.03.2015 21:18:47

ябалак, ))) димәк ирләр акыллыларны яратмыйлар..)))))
бусы кон кебек ачык!
Тик алар хатын-кызга тырышып-тырышып киресен исбатлыйлар бит!

№44 (905670) / 06.03.2015 21:05:20

ябалак, ))) димәк ирләр акыллыларны яратмыйлар... Беренче хатынга нәтиҗә ясарга кирәк.Булдыра алса, үзгәрә алса, кияүгә чыгачак. Булдыра алмаса, чыкмаячак.Әбизәтелне ир көнсаен өйгә кайтырга тиешмени? Балаларын атасы ташламас. Секс өчен генә ир табу берни тормый. Миңа калса, беренче хатын тормышы отышлырак та.

Кыскасы тормышны яктыртырга көчегез генә булсын. Аны һәр яктан да яктыртып була, үзегезгәҗайлысын сайлап кына алыгыз...

№43 (905618) / 06.03.2015 18:29:52

"Андыйларга хормэт кирэкми.Уз дигэннэренэ ирешу очен бернэрсэдэн дэ тукталмыйлар да, курыкмыйлар да."Бу сузлэрен бепэн килешми булмый.Акыллы хатын-кыз 7айлык авырлы килеш сэхнэдэ шэрэ килеш сикереп йорми.Лэкин менэ шундыйлар ирлэрне тартып та ала,типтереп тэ яши.Узен,узенен балаларын гына яраттырып яшэячэк.Э беренче хатын,мескен, этиегез яхшы дип тэрбиялэячэк.Икенче тапкыр кияугэ дэ чыкмаячак.Заманасы шундый.Эрсезлэр,куштаннар,эхлаксыз,эдэпсезлэрнеке.

№42 (905492) / 05.03.2015 19:38:01

Эйе, андыйларга хормэт кирэкми.Уз дигэннэренэ ирешу очен бернэрсэдэн дэ тукталмыйлар да, курыкмыйлар да.
Маладсы инде, безнен буынны гына шулай артык тэрбиялэп буынсыз ясаганнар.
Кеше рэнжеше, кеше куз яше дип и колакка тукыдылар, элегэ кадэр тормоз булып тора.

№41 (905486) / 05.03.2015 19:20:29

))) алар өчен сезнең хөрмәт кирәкмидер минемчә))))

Беренче хатынның ущемленный самолюбиесы аңлашыла инде. Әмма зацикливаться не надо.. Бәлки ул хатын Фәриттән дә әйбәтне табар... Шул юнәлештә эшләргә кирәк)))
Киткән, беткән, очкан...Значит не тот человек..

№40 (905482) / 05.03.2015 18:58:29

Кеше гаилэсен жимергэн кызларга хормэтем юк, шул исэптэн бу ханымга да.
Хэтта оч бала тэрбиялэве дэ аклый алмый, теге икесен атасыз калдырган.
Жырчылыгы да шунын гына хэтле житмэсэ.

№39 (905452) / 05.03.2015 17:42:09

Ә нигә имеш!????
Эмоцияләр һәркемдә була. Әгәр син аны йөгәнли аласың икән акылың белән, димәк синең акылың алдарак дигән сүз.Насилиены эмоцияләрен йөгәнли алмаган, акылы булмаган кешеләр китереп чыгара.

Насилие булырга тиеш тугел диюче,Иркә генә түгел, насилиега бармаган Иркә!!

Балалар кечкенә вакытта!, ягъни формалашкан вакытта, әнисе әйткәнгә генә ышана.Шуны белеп торыгыз.Акыл кергәч, алар олы кеше була инде, бала түгел. Барысын үзләре дә бик яхшы аңлаучы. Бәләкәйдән ана кеше котыртса, бала шуның белән яшәячәк.

"Бары тик шоу бизнес вэкиле тапкан балалар гына зурлана, алар гына игътибарга лаек."

Причем монда зурлана. Дөресен әйткәндә мин Римма Ибрагимованы гына белә идем.Балалары бер яктан кызыклы түгел, әйтик.

Ә менә 5 балалы Таишев - маладис!!! 5 сендә тигез күреп тигез тәрбияләсен.Шул гына.


№38 (905446) / 05.03.2015 16:50:39

Миңа баланы үземә генә күтәрергә туры килде.Претензия шул гына. Репетиторга акчам юк дигәч, иптәшләре җыелып кыйнарга да тәкъдим иткән иде, тик үзем дә аңа бара алмадым, хиссиятем бик теләсә дә, )))))))
Хохохо! Кем яза бу сузлэрне?

Насилие булырга тиеш тугел диюче, Иркэ!
Кыйналуын телэсэ дэ, кыйнатмаган имеш..
Душа ты добрая Иркэ!

Монда да шул ук хэл инде.
Беренче ояда калган балар турында мэгълуматлар юк.
Бары тик шоу бизнес вэкиле тапкан балалар гына зурлана, алар гына игътибарга лаек...
Нигэдер, беренчелэр бик канэгатьтер дигэн фикер килми эле. Энилэре котыртмаса да, уз башлары бар балаларнын-курэлэр дэ, ишетэлэр дэ!

№37 (905445) / 05.03.2015 16:46:33

Бәй, ябалак та иркә булып чытымени?

№36 (905444) / 05.03.2015 16:36:24

№34, эш шунда ки, ир белән хатын мөнәсәбәте, ата белән бала мөнәсәбәтен аерырга кирәк.
Минем личностный претензиям булмады һәм юк,беркем беркемгә тиеш түгел. Миңа баланы үземә генә күтәрергә туры килде.Претензия шул гына. Репетиторга акчам юк дигәч, иптәшләре җыелып кыйнарга да тәкъдим иткән иде, тик үзем дә аңа бара алмадым, хиссиятем бик теләсә дә, улымның да кулыннан килә торган эш түгел. Чөнки минем бернинди начар сүз әйткәнем булмады.Ни өчен мин үземнең ялгышларым белән бала тормышын, аңын агуларга тиеш?!Бу балам бәхетен үз кулым белән буу дигән сүз чынлыкта.

Балалар белән ирдән үч алу шул бик зәгыйфь, чикләнгән аңлы хатыннар эше.Гадәттә, Зифа Кадырова, Нәбирә романнарын алар елый-елый укый))))

№35 (905442) / 05.03.2015 16:20:02

фэритнен хатынын ни гаебе бар сон анын.

№34 (905212) / 03.03.2015 19:50:05

ябалак, анасы баласында рәнҗеш тәрбияләмәсә, атасы баласы белән гел аралашып торса бар балалар да бәхетле булачаклар.))))))
Эллэ гел мэхэббэт кенэ тэрбиялэденме син, малаенда, атасына карата?
Нигэдер бер дэ яхшы яктан искэ алуын искэ тошми, э малаена матур экиятлэр сойлэгэнсендер инде, шулаймы?

№33 (905187) / 03.03.2015 16:34:23

Эллэ Фэритнен беренче хатыны яза инде монда,торле никлар астында.Ландышка бэхет телик,маладис 3 бала анасы булган.Чаллылар рулят.

№32 (905182) / 03.03.2015 15:01:00

ябалак, анасы баласында рәнҗеш тәрбияләмәсә, атасы баласы белән гел аралашып торса бар балалар да бәхетле булачаклар.

№31 (905180) / 03.03.2015 14:47:06

ябалак, өч балалы хатынның дискотекада сикергәләве... нинди шөһрәт китерер икән соң?!

№30 (905161) / 03.03.2015 11:08:09

Байлык,шохрэт артыннан куучы кызлар бала рэнжеше турында уйламый .

№29 (905154) / 03.03.2015 09:53:08

Айгюль, башта шул жырчылар кебек жырларга или биергэ ойрэн,аннан сон синен дэ артынны чэйнэрлэр

№28 (905147) / 03.03.2015 06:33:57

Куанырга кирэк дискотекада тошеп калмаганына...

№27 (905115) / 02.03.2015 21:10:46

Буран, уз эшлэре генэ булгач нигэ монда язып мактаналар сон алайса? уз ойлэрендэ торсын уз эшлэре. сайтны ачар хэл юк хаман кем кем белэн йоклаган да, кем кемнэн урчегэн. Чынлап торып сойлэрлеклэре булган дэрэжэле затлар уз эшлэре турында болайшапырынмый да, чуп улэне урынына урчеми дэ.

№26 (905074) / 02.03.2015 18:29:09

Кочлелэр заманасы

№25 (905061) / 02.03.2015 16:06:03

Ярар ярар

№24 (905055) / 02.03.2015 15:25:49

үләм кем язды икән бу җырны
Нияз Сафиуллин – Яшэргэ ашыгып кал
"яшьлек әгәр белсә икән, ә картлык булдыралса" шәп җыр бу мин сиңа әйтим .

№23 (905046) / 02.03.2015 14:03:46

Булган, тик массовый куренеш булмаган татарда.
Икенчелэрне бик җитди сэбэп булганга гына алганнар.Узен үк әйтәсең бит, тату яшәделәр дип, э хэзер яңа гаилә хөрмәтенә искесе ташлана бит, балалары ние белэн.

№22 (905044) / 02.03.2015 13:59:54

Минем бабаемның (әтинең әтисе) ике хатыны бклган.
Беренче хатыннан 8кызы,1 улы булган.
Икенче хатыннан 6 кызы,1улы булган.
Икенче хатыны(минем әби) 20 яшкә яшь булган үзеннән һәм олы кызыннан әбием 3 яшкә яшерәк булган.
Үгиләр бик тату яшәделәр. Аерма сизелмәде аралашуда,яшәүдә.

Электә булган күп хатынлылык.

№21 (905040) / 02.03.2015 13:46:44

Молодец, Фәрит Таишев! Булганнан бар да була)))

№20 (905034) / 02.03.2015 13:26:24

Ир хатынга, хатын иргә мәңгелеккә бирелмәгән.))))
Эйе, моннан да акыллырак сузлэрне ишетеп булмастыр синнэн.
Ирлэр хэзер бозауга эйлэнеп беттелэр инде, кем галсугыннан катрак тарта,шуныкы булалар))
Малаен шулай кулдан-кулга йорергэ калмасмы икэн, Иркэ?
Хэзерге яшьлэр хатын, балалар дип париться итеп тормыйлар. Мескен безнен эби-бабайлар гына, улгэнче бер ир хатыны, бер ире булып саналганнар шул.
Ярар беренче хатынга сабырлык телик.Ходай аны килэчэктэ балаларыннан игелек кенэ курсэтсен!

Кайнана туфрагы бу очракта туры килми. Римма ханым кеше каршында утэ тыйнак, итагатьле,зэвыкьлы ханым була белде.

№19 (905027) / 02.03.2015 11:54:27

бабагыз, Юк мин бит Иркәне начар димим. Ул маладис, вакытында кыска итәк киде, лкин хәзер әнә ничек матур итеп киенә. кияүгә чыккач, җитдиләнде,кияүдәге хатын, ике бала анасы роленә керде диюем. Юк инде, Ландыш кебек шәрә җырлаучы юк (аның яшендә). фәхишәләргә ошап калалар, нинди матур татар ханымнары югыйсә. ә, тагын бер атист бар:" бирмим мин сиңа, барыбер "- дип җырлый, өстенә ятьмә ябынып. исемен белмим. әй ходаем кем генә язган икән ул җырның сүзләрен... адәм көлкесе бит.

№18 (905018) / 02.03.2015 11:13:16

апагыз, алай ук чәпчемәәле. Ландыш Венера Ганиева яшенә җитмәгән. карт карчык булып та Венера имчәкләрен ачып йөри. ничава бит.

Иркә ул акыллы бала. үз көче,үз башы белән яши,эшли,көн күрә. тормышның ачысын,төчесен,авырлыклар күреп күтәрелгән Иркә ул. болар шикелле әзергә хәзер булып килгән бала түгел.

килен кайнана туфрагыннан ярала дисәләр дә,Римма үзе,үз бәхәсен белеп, бик тыйнак киенә. күрәсең кайнана сүзе үтми,үз әниемә ярагач,шулай киенәм ди торгандыр...

Римма үзе дә,балалары да молодцы!

№17 (905015) / 02.03.2015 11:04:47

җаныеееем, Иркә кияүгә чыкты да киенде(ярымшәрә иде)Ландыш икене табып киенмәде, бәлки өченчесен тапкач киенер.үзе матур, тавышы да ничава, ләкин киеме бераз килешеп бетми.нинди генә сылу булсаң да яшь бар бит инде, 4о та күт белән ими күрсәтергә ТАТАР ХАНЫМНАРЫНА бик үк килешеп бетми, бизәми.Күрсәтмәде түгел күрсәтте, ләкин... ул әнә Индива, Айголләгә генә килешә.

№16 (905009) / 02.02.2015 10:45:48

Әгәр дә мәгәр ирләргә герй ата исеме бирсәләр күп ирләр моңа лаек булыр иде. ирләрнең балалары дөнья буйлап сибелгән. Фәррт, әфәрин, булдырасың, туктап калма унга тутыр!

№15 (904992) / 02.02.2015 09:14:48

№15. беренчесен ялгышлык белән дисез. ягышып өйләнеп ике бала тудырганнар бит. Бик алай начар булгач дөньяга ике аталы ятим китермәскә иде. Ландыш белә ул нәрсә эшләгәнен.Әгәр язылышмаган булсалар Ландыш алиментны беренче хатынына караганда күбрәк алачак. бергә торып иреннән алимент алу отышлы хәзер. Алла ярдәм, сабырлык бирсен. балалары исән-сау булсын.Родителей не выбирают. Фәрит молодеЦ! менә әйтеп кара Ирләрне нәселле фема үгезләре түгел дип.

№14 (904991) / 02.02.2015 08:17:28

Молодец Ландышкаем !! Тигезлек б-н карагыз сэлэмэт балалар булсын,сезне шатлык б-н соендерсен.Гайлэсенэ тыкшынмагыз ансы очен узлэре жавап бирэ ходай алдында гонахлары булса.Кеше беренчесен ялгышлык б-ндэ ойлэнергэ момкин бит. Бу доньяга бер генэ килэбез.Яшэп калыгыз.Сез минем жырчыга кагылмагыз утырып уйлагыз узегезнен турында узегез нинди кеше микэн бик идеаль май микэн.Безнен Ландышка тимэгез.Матур жырлары б-н соендереп тора ул.

№13 (904983) / 02.02.2015 06:27:33

Иркә№10,

№12 (904982) / 02.02.2015 02:08:02

Яхшы иткэн, ирен кадаклап куйган. Икэудэн киткэн иде, очтэн китэ алмас.

№11 (904981) / 02.02.2015 00:58:07

Ландышнын тормыш иптэше фэрит Таишев дип уйламый идем, анын беренче ире кем сон?

№10 (904959) / 01.02.2015 23:43:30

Фәрит Таишевның 5 баласы бармы?Бик яхшы бит инде)))

№9 (904949) / 01.02.2015 23:12:13

Бала табу һәр очракта яхшы. Мин нетактичный сорау дип бу Римма Ибрагимова малаемы түгелме дип сорамаган идем.

Ир хатынга, хатын иргә мәңгелеккә бирелмәгән.

Аерылганнар икән, элеккеге гаиләләрендәге балаларны ташлыйсы түгел билгеле.Бездә әлегә шуны аңлый алмыйлар.

№8 (904918) / 01.03.2015 21:05:01

Менә монысы яхшы.Котлыйм.Матур сәләмәт бәхетле бала булып үссеннәр.Көнләшә диючеләргә. Көнләшәм менә...

Җырлый дисез, анысын ишеткәнем юк, анысы ниважны...

№7 (904916) / 01.03.2015 21:00:49

сезнен кемнендер юмаган кулмэк ыштанында казынасыгыз бик килэмени?

№6 (904912) / 01.03.2015 20:27:35

Ничәнче ире, ничәнче хатыны икәнен чәйнәшеп алырга тәкъдим итәм. Аннан балалар табигый юл беләнме, ясалма юл беләнме оештырылганын тикшерербез, аллаһы боерса.

№5 (904901) / 01.03.2015 19:30:41

Айгюль№4 сина акыл кереп бетмэгэн икэн эле. Тапкан кеше тапсын ,синен ни эшен бар.Башта узен оч не табып кара эле. Аны акчага яки жиргэ кызыгып тапмыйлар. Ул акчалар бала устерергэ житми дэ.

№4 (904897) / 01.03.2015 19:07:13

Соенергэ кирэк,аллага шокер ходай аларга бала табу сэлэте биргэн,кайберлэре соенэ соенэ бала табар иде дэ....Молодцы кызлар

№3 (904891) / 01.03.2015 18:42:38

узыша узыша таба жырчылар. гаилэгэ вакыт калмый дилэр тагын, боларнын бар эше бала табу. сэхнэдэ тиешенчэ жырчы була алмагач! уразова дуртенчесен тапса, болар да табар инде, Иркэ дэ оченчене табарга жыена. эйдэгез жидене или тугызны! слабо! булгач булсын эбилэрчэ. безнен эбилэр бесплатнога тапкан, акча, жир бирмэгэннэр!

№2 (904883) / 01.03.2015 18:08:03

Кеше ирен тартып та алды,3 баласында тапты элэм колкесе!

№1 (904882) / 01.03.2015 18:07:02

кешеләрдән була!!
молодсы!!

▲ Өскә

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
ТНВ
Addnt.ru
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Туган як
Камал театры
Тинчурин театры
Татар дәүләт филармониясе
Яңарыш
Барс-Медиа
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Идел
Gong-TV
Бөтендөнья татар яшьләре форумы
Себерке
Өмет
Диләфрүз
Татарстан Язучылар берлеге
comments powered by HyperComments