• 19.09 "ЛӘЙЛӘ ВӘ МӘҖНҮН" спектакле. Яр Чаллы Татар дәүләт драма театрында Кариев театры гастрольләре. 19:00
  • 19.09 Спектакль "Чипполино". Театр Кариева. Гастроли Национального молодёжного театра РБ имени Мустая Карима. 10:00; 13:00
  • 20.09 "СУПЕР-КИЯҮ" спектакле. Яр Чаллы Татар дәүләт драма театрында Кариев театры гастрольләре. 19:00
  • 20.09 "Сөй гомерне, сөй халыкны...". С.Сүнчәләйнең тууына 130 ел тулуга багышланган әдәби-музыкаль кичә. 14.00. Г. Тукай әдәби музее
  • 21.09 "Көзге моңнар" Казан шәһәр филармониясе концерты. ДК"Нагорный". 17.00
  • 26.09 "Көзге моңнар" Казан шәһәр филармониясе концерты. ДК"Отары". 18.00
  • 28.09 «Бәрәңге җанашым» бәйрәме яки БӘРӘҢГЕФЕСТ. Г. Тукай әдәби музее һәм Юнысовлар мәйданы. 13.00-15.00. Керү түләүсез
  • 29.09 "Көзге моңнар" Казан шәһәр филармониясе концерты. ДК"Мирный". 17.00
  • 05.10 Илнар Ялалов. "Табышмак" юбилей концерты. Казан. Филармония. 17.00
  • 08.10 Илһам Шакиров ядкәре. Казан. Филармония. 18.30
  • 10.10 "Көзге моңнар" Казан шәһәр филармониясе концерты. ДК"Осиново". 19.00
  • 11.10 "Көзге моңнар" Казан шәһәр филармониясе концерты. ДК"Юность". 18.30
  • 15.10 Әнвәр Нургалиев. УНИКС. 18:30
  • 25.10-28.10 Ришат Төхвәтуллин. УНИКС. 18:30
Туган көннәр
  • 19 Сентябрь Сергей Рыжиков
  • 19 Сентябрь Анастасия Колесова
  • 19 Сентябрь Сәлимә Әминова
  • 19 Сентябрь Нури Арсланов (1912-1991)
  • 19 Сентябрь Юрий Гвоздь
  • 20 Сентябрь Рим Гыйльфан
  • 20 Сентябрь Заһит Хәбибуллин (1910-1983)
  • 20 Сентябрь Кристиан Ансалди
  • 20 Сентябрь Валерий Власов
  • 20 Сентябрь Лилия Нуретдинова
  • 1 октябрьдән Актаныш технология техникумы базасында 1С программасына укыту башлана. Курс үткәннән соң, квалификация күтәрү турында таныклык тапшырылачак. Дәресләр атнага 2 тапкыр: сишәмбе һәм пәнҗешәмбе көннәрендә 17.00-19.00 сәгатькә кадәр үтәчәк, 6 ай дәвам итәчәк. Бәясе 12 000 сум (бүлеп түләү мөмкинлеге бар) Урыннар чикле. Белешмәләр өчен телефон: 89061225615
  • Бер булмэле фатир озак вакытка арендага бирелэ.ПОРТ,РКБ,ДРКБ янында.Собственник 89053772306.
  • Покупаю прицеп (бочка) тракторный поливомоечный опм 3.5,тел 89600587559
  • Арпа сатыла ,89870627119
  • Актанышта частный дом яки квартира снимать итер идек, тиз арада , семьялы 2 балалы без.озак вакытка тугел, мебель бн булса эйбэт булыр иде 89600823449
  • Шәһәр үзәгендә тәритипле кызларга бүлмәне арендага бирәбез. 89503281017
  • Бодай сатабыз. тел. 89093070738
  • Актанышта 2 булмэле фатир сатыла. Набережная янында. 89179077379
  • Казанда Адоратский ур. 60 йортта 1 бүлмэле квартир сатыла. Мәйданы 33 кв. м, зал 17, кухня 8 кв.м. Санузелга кафель ябыштырылган, балкон пыяла рамнар куелган. Тәрәзәләр агачлы, тыныч урамга карый, кояшлы як. Күршеләр сабыр, тыныч холыклы гаилә, ишегалдында видеокүзәтү куелган, матур балалар мәйданчыгы бар. Олылар һәм балалар поликлиникаларына җәяү генә барасы, якында гына ике мәктәп, татар гимназиясе(№13), "Золотая шайба" спорт комплексы, кибетләр, базар, яшелчә базары (оптовый). ЖКХ буенча бурычлар юк, өлкән яшьтәге бер собственник, чистая продажа. Бәясе - 3 190 000 сум. тел 8 917 223 97 39
  • 2 булмэле фатир озак вакытка тэртипле гаилэгэ арендага бирелэ. собственник. 89655846630

 

 

 
Архив
 

04.02.2015 Матбугат

Күп кенә танылган журналист чыгарган Журфак төркеме юбилеен билгеләп үтте (ФОТО)

Быел җәйгә КДУның журналистика факультетын тәмамлавыбызга ун ел була. Безнең төркем 1302 санлы иде, шуңа да студент елларында ук группаның туган көнен 13 февральдә билгеләп үтү гадәткә керде. Ләкин февраль ае җиткәнне көтеп тормадык, төркемдәшләр белән очрашырга булдык.

Узган ялларда Казан янында йорт “снимать” итеп көне буе күңел ачтык, җырладык, биедек, студент елларындагы кызыклы хатирәләрне яңарттык, укытучыларны искә алдык. Зөлфәт Зиннуров: “Яңа рецептлар өйрәндем”, – дип кисәткән иде, ул фольгага төреп балык пешерде. Нияз Рахман тәмле итеп шашлык кыздырды. Алия Исрафилова яңа җырлар өйрәнеп килгән иде. Кем беләндер биш, кем беләндер ун ел күрешмәгәнбез, бик сагындырылган. Аллага шөкер, барыбыз да исән-сау, тормышларыбыз матур, уңышларыбыз да җитәрлек. Киләчәктә дә шулай яшәргә, күрешеп торырга язсын иде.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

 

Энҗе БАСЫЙРОВА
Акчарлак
№ --- | 04.02.2015
Акчарлак печать

Фикерләр

№115 (901451) / 09.02.2015 15:46:43

Мыр-мыр, видимо просто однофамильцы, а может быть и родственники

№114 (901440) / 09.02.2015 14:51:10

укыдык. менэ бит намуслы хэм принципиаль позицияле кешелэр!

№113 (901416) / 09.02.2015 11:32:41

Причум тут Исрафилова?

№112 (901415) / 09.02.2015 11:23:54

Бик кызыклы статья...купне белэчэксез
http://www.business-gazeta.ru/article/123333/

№111 (901217) / 07.02.2015 21:50:12

Алия,уңышлар сиңа! Үз көчең белән барганыңны беләм. Хәзерге заманда алай ерак барып булмаганын да беләм.Сиңа да исәнлекләр...Начар булсам да гел онытып бетермәссең дигән өметтә калам. Сәлимгә дә бәхет иңсен.

№110 (901206) / 07.02.2015 20:28:46

Бер яза башлагач, фикеремне әйтеп бетерәсем килгән иде. Әйттем, күңелем булды, исән булыгыз.

№109 (901187) / 07.02.2015 17:05:31

ЭЙ ЕГЕТЛЭР КЫЗЛАР СЕЗ БАРЫГЫЗДА ЧИБЭРЛЭР,АКЫЛЛЫ БУЛУЫГЫЗ ТУРЫНДА ГЕЛ ШИГЕМ ЮК,БАШЛЫ БУЛУЫГЫЗДА ДА ШИГЕМ ЮК,ЧОНКИ СЕЗ ИНДЕ У Н И В Е Р С И Т Е Т ТА УКЫГАНСЫЗ ,Э МОНДА ИКЕ СУЗДЭН ЖОМЛЭ ТЕЗИ БЕЛМЭУЧЕЛЭР КОНЛЭШЕП УТЫРАЛАР СЕЗНЕ КУРГЭЧ, СЕЗ НЕН ЯЗМАЛАРЫГЫЗ ЭЧТЭЛЕКЛЕ ЯЗЫЛА Э КАЙСЫ БЕРЛЭРЕГЗ ТНВ ДА ЭШЛИ СЕЗ БАРЫГЫЗДА М О Л О Д Е Ц Л А Р ,БЭХЕТЛЕ БУЛЫГЫЗ

№108 (901156) / 07.02.2015 12:59:09

Алия, җаныем ташла!! кемнәр белә әрепләшкәнеңне чамалыйсың бит!! дәшмә! өрәләр-өрәләр дә туктыйлар. алар бит истинкт белән генә яшәүчеләр,баш миләре аларның юк...
бозма йөрәгеңне!!

№107 (901154) / 07.02.2015 12:54:19

№106 пычрак сибудэ эш инде. ансынада тулэнергэ тиеш!

№106 (901153) / 07.02.2015 12:50:58

Эйдэгез, сезгэ барыбер акча тулилэр дип, барыбызга да пычрак сибешле уйныйк.
Шул исэптэн сина да,103!

№105 (901151) / 07.02.2015 12:46:23

Алиягэ№103, эллэ астан орергэ ойрэнеп життен? :sm1

№104 (901148) / 07.02.2015 12:42:01

Алия, җырлаган(әле шуның өчен акча алып) өчен мактау өмет итеп утыру, эш кешеләрен кимсетү була инде ул. Әле сәхнәдә, акчасын түләгән кешегә, алкышлар дип кул чабулар теләнүләрегез мәтди булмаса да, моралный зыянның үзе инде ул!

№103 (901146) / 07.02.2015 12:37:34

Алия Исрафилова ташла эле, монда шул бит инде, астан орергэ жай чыкканга шатланалар. Икеййозлелек адым саен. Кунегерсен вакыт житкэч, мин дэ ойрэнэ алмам кебек иде.
Аллахе Тэгалэ бар ул.Уз урынына куя.

№102 (901145) / 07.02.2015 12:30:53

Эхем-эхем, монда фикер алышып утыру очен, корычтай нервалар тугел, кичэге кебек эшсезлектэн интегеп утыру кирэк. Ник астында бер беренэ шакшы атып утыру очен зур батырлык кирэк дип санамыйм. Мруны даими укып барсам да, комментларда катнашмыйм. Чонки фикер алышу "узен жулэр" диюгэ кайтып кала. Син бит артист - туз диючелэргэ шуны эйтэсем килэ:пычрак атуга, кимсетулэргэ кунегеп булмый ул. Сиздермэскэ ойрэнеп була, лэкин кунегеп булмый. Бу кешегэ нинди зыяным тиде, ник шулай хурлый сон,дип уйланып, кунел кителеп куя. Уз исемем астында язам дип мактанмыйм.бу минем принципиаль позиция.

№101 (901091) / 06.02.2015 21:50:58

кара эле, син журналист дигэч тэ, кем дип белден аларны? Эллэ депутат дип белденме?

№100 (901090) / 06.02.2015 21:49:29

Бугенге халыкны журналистлар гына тэрбияли алмый, кунак... , мин халыкны тэрбиялэуне ботен килеш журналистларга остенэ оймэдем.лэкин жэмгыятьтэ барган хэллэргэ объектив бэя биреп барсалар, теге якка,бу якка авышып язмасалар, олеш кертэ алалар. мин ботен журналист халкын бер калыпка салмыйм,дорес анлагыз,арагызда бик матур,оста язмалар язучыларда бар.лэкин сез бик аз.

№99 (901087) / 06.02.2015 21:32:39

Тавышын шикелле ук чиста!

№98 (901086) / 06.02.2015 21:32:07

Алия Исрафилова, син чиста кунелле кешегэ ошагансын!

№97 (901081) / 06.02.2015 21:00:39

Алия, чыннан да чебен белән кәтлитне бутамыйк!Мин дә үз сүзләрем өчен җавап бирәм.Гафу үтенүем,сез әйткәнчә,миңа атап язганга түгел,ә сезнең контакттагы битегездә язылган булса да,"минем язмам түгел" дигәч,ирониям дөрес адреска булмаган икән дигән шиктән булды.Ә монда ник астында язу табигый күренеш.Үз исемем белән язам дип мактану урынлы түгел.Сез бит мруның даими клиенты түгел. Һәрхәлдә монда фикерләр алмашуда катнашмыйсыз гына түгел,куркасыз да.Бу фикер алышуга да сезне мин хәйләләп өстерәп керттем. Әйтик "туйлар ру"да билгеле бер вакыт аралыгы саен куелып бара торган реклама битеннән (андагы төрттерүләргә түзмәүдән дип уйларга кирәк) бик тиз баш тартып, качтыгыз. Монда үз исемең белән язу өчен Иркә, яисә Сәйлән кебек корыч нервлы булу кирәк. Ә мин,мәсәлән, "тешләк" булсам да ,тормышта тумыштан йөмшак күңелле,авыр сүзләрне авыр кичерә торган кеше.Шуңа да ник, мруда фикер алышасы килгән минем кебекләр өчен аннан саклануның бердән-бер чарасы.Ә моны берничек тә, сез язганча, икейөзлелек дип атап булмый.Ә сезгә, монда язышу бик үк кулай булмаса да (минем тоемлавым буенча) минем белән бераз аралашырга көч тапканыгыз өчен рәхмәт!

№96 (901068) / 06.02.2015 18:17:15

Эчтәлек, җөмлә төзелеше, өтерләр хакында тәнкыйтьчеләрне гаепләмим. Конструктив тәнкыть кирәк ул. Ләкин, "аягы кәкре", "йөзе тупас", "авызы кыек" дигән сүзләр нинди генә иммунитет булса да, күңелне төшерә. Менә шундый шакшы атучыларның колагына керсен иде бу сүз. Эхем-эхем, чебеннәрне кәтлиттән аерыйк әле. Ник белән язамы кеше, үз исеме белән язамы, үзе хәл итә. Ник астында кем утырганын белеп булмый. Атаклымы, атаксызмы, анысы да мөһим түгел. Ләкин, үз сүзләрең өчен җавап бирергә кирәк. Менә үзегезгә конкрет атап язгач, сез уңайсызландыгыз, гафу үтендегез. Ник астында язылганмы, яки үз исемең астында язылганмы икәненә карап, фикер үзгәрергә тиеш түгел. Ник астында кешегә пычрак атып, реаль тормышта аның алдында елмаеп йөрү - икейөзлелек дип атала.

№95 (901056) / 06.02.2015 17:54:48

Эйе, татар халкына дошман да кирэк тугел.
Узенэ ошамаса,дэшми генэ китэсе иде дэ, ничек бер-берсенен бугазына ябышалар,этлэрдэн уздырып.
Без бу, без. Без шундый.
Бугенге халыкны журналистлар гына тэрбияли алмый, кунак..

№94 (901047) / 06.02.2015 17:40:49

Хак эйтэсен Алия,акыл ойрэту жинел,бу фикерен белэн килешэм.Лэкин акыл ойрэту шул вакытта жинел, эгэр сине тынлаучын надан булмаса.эйе ,куп язмачыклар сезнен тарафка пычрак,начар сузлэр "ыргыттылар". Э нэрсэдэн башланды сон,узегезне югары куюдан тугелме? фотоларны эйтмимдэ инде. дорес интернет "чуплек" оясы.Пиар очен шэп нэрсэ.Лэкин зэвык,культура дигэн нэрсэдэ бар бит.Элек халыкнын зэвыгын,культурасын тэрбиялэугэ артистлар,язучылар,журналистлар зур олеш кертэ иде.Сезнен очрашу сезнен узегезгэ кызык.Э матбугат укыган укучыларга кызык тугел."Танылган" журналистлар актуаль темалар бетмэгэн.Проблемаларны кутэрегез,языгыз.Укырлык татар газеталары,карарлык татар тапшырулары калмады бит, хормэтле "танылган"журналистлар!!!

№93 (901043) / 06.02.2015 17:06:21

Алия, ник белән язуга килгәндә,интернетта никны мин уйлап тапмадым. Моны гаепкә санау дөрес түгел , минемчә. Бик юаш,оялчан кешеләр шул ник аша иптәш,дус, мәһәббәтләрен генә түгел ,үзләрен табалар....Намуска килгәндә, ул ниндидер никка гына бәйле түгел. Кушамат артына качсаң да ходайдан качып булмый. Әгәр очрашкан булсак, чынлап та, мин ,мәсәлән, үземнең бар хисемне ачып, туры бәреп әйтә алмас идем. Ләкин бу гаеп тә,куркаклык та, түгел, бу кешенең халәте,сыйфаты. Бөтен нәрсәне бер өемгә өеп карау ялгыш юл түгел микән?Аннан соң, ә нигә бөтен кешеләр дә атаклы журналист булырга тиеш әле, щәгади кешелщәр арасында ,сезнеңчә, юньле кешеләр юк мени?

№92 (901042) / 06.02.2015 17:03:46

зинахар, дөрес аңлагыз, интим бу очракта эротик дигән сүз түгел, ә аерым бер төркемгә генә караган дигән сүз

№91 (901041) / 06.02.2015 17:00:06

монда шушындый интим фотоларны элгәндә сез нәрсә көткән идегез соң?! әй әфәрин дип, кул чабып утыруларын мы?

бу язма астына әле бик йомшак язалар, мондагыларның иң яраткан, кулыннан килгән эше - гаепләү, сүгү, акыл йөрәтү, чәйнәп төкерү...

публличный булгансыз икән мондыйларга әллә кайчан иммунитет булырга тиеш...

№90 (901039) / 06.02.2015 16:52:41

Мин журналистика өлкәсендә инде күптән эшләмим. Шуңа күрә, "атаклы журналист" исемен дәгъваламыйм. Куелган фотоларга карап, группадашларыма һәм миңа карата "карт кызлар", "маймыллар" дип пычрак атканда, сүзсез каласым килмәде. Үзем аның ише тәнкыйтькә күнеккән булсам, калганнар чын-чынлап рәнҗеде. Энҗе Басирова бик үкенде бу язмасы өчен. Барыбыздан да гафу үтенде. Барыбыз да бер тирәдә йөрибез. Эхем-эхем дә мине белә икән, бәлки очрашып, сөйләшкән дә бардыр.Ләкин монда теләсә-нәрсә язып ятарга аның вөҗданы аңа рөхсәт итә. "Күңел болгану", "косасы килү" сүзләреннән чыгып, минем акыл дәрәҗәсен санап чыгаргансыз икән, булсын. Монда КУНАК дип кереп, акыл өйрәтергә бик җиңел. Сезнең турында язмыйлар бит. Үзегезнең фотоны шулай чыгарсыннар да, әшәке телләре белән чайкый башласыннар. Сезне дә укшытмас иде микән?

№89 (901036) / 06.02.2015 16:34:49

Алия, юморга гына борырга кирэк бу очракта! Анламыйм, нигэ кызасыз?
Исрафилованы мин жырчы буларак кына белэм, э журналист итеп юк! Кайсы басмада эшлисез сон? Интернеттан табып буламы?

№88 (901029) / 06.02.2015 16:13:40

кунак!!!,

№87 (901027) / 06.02.2015 16:11:21

язманын исеме шэп ,но эче буш. узегезгэ бик югары бэя куйгансыз егет-кызлар. иртэрэк тугелме икэн? Дорес,бэлки бик яхшы язган журналист 5-10 елдан танылу ала торгандыр. но,бу сезнен хакта тугел.Халыкка танылыр очен сезгэ уз остегез дэ эшлисе дэ,эшлисе.... Фикер йореше, фикер тирэнлеге,язу стильлэрен камиллэштерэсе бар.кайберлэрегезгэ татар телендэ жомлэ тозелешен,сойлэм стилен ойрэнэсегез бар.Узегезне танытыр очен мондый "кыр тэкэсе"кебек сикеру куренешле фотоларны куймагыз.гади булыгыз,зэвыклы булыгыз.татар журналистларына шулай килешэ. Алиянен остэге комментарийларга биргэн анлатмасына ,шуны эйтэсем килэ: кешелэрдэ акыл бер дэрэжэдэ тугел, кем ничек анлый, фикерлэу сэлэте ни дэрэжэдэ була бит.аста язучыларда шул дэрэжэлэреннэн чыгып язалар. аларны тэнкыйтьлэргэ минемдэ ,синен дэ хакын юк.Эмма да лэкин , "кунел болгана""косасы килэ" дигэн
сузлэрен синен ни дэрэжэ акыллыгынны курсэтеп тора. Бер дэ матур куренеш тугел.

№86 (901026) / 06.02.2015 16:10:44

мин Татарстанда ике бик кыю журналистны белэм,берсе Алия,икенчесе Сиражи,авызларына бармагынны тыкма,тешлэп озэлэр,кстати алар хокомэткэ бик жесткий оппозициядэ торалар.

№85 (901020) / 06.02.2015 15:59:37

Сездән аермалы буларак, мин никлар астында качып язмыйм. Үз сүзләрем өчен җавап бирергә әзер. Бу - журналист һөнәренең генә түгел, ә гомумән, намуслы кеше билгесе дип саныйм. Әгәр дә реаль тормышта очрашып, миңа шулай дип әйткән булсагыз.... хәер, мондагы тискәре комментарий авторлары реаль тормышта очрашканда бу фикерләрен әйтергә кыймас иде. Алар арасында атаклы журналистлар булуына да шикләнәм

№84 (901019) / 06.02.2015 15:56:08

Мин сезне белгәнгә ,гомүмән,бик акыллы, сабыр һәм серле ханым дип саныйм.Гафу үтенәм, беренче тапкыр!

№83 (901011) / 06.02.2015 15:45:06

Эхем-эхем, болай ук көтмәгән идем... Әйе, хурладыгыз дип саныйм. Бөтенләй наданга чыгармагыз инде. Симптомнар - очрашу нәтиҗәсенә охшаган дип язгансыз. Монда башка мәгънә күренми, бу беренчедән. Икенчедән, бу минем язмам түгел.

№82 (901007) / 06.02.2015 15:39:47

нинди эротик фантазияләр турында сөйлисез сез?! монда бит хатын-кызлар гына

№81 (901005) / 06.02.2015 15:30:29

Алия, әгәр дә мин сезне ничектер хурлаган дип исәпләсәгез, гафу итегез.Бәлки,очрашудан соң, эротик хисләрне үзегез кичерәсездер , әмма минем язмам да бернинди дә эротика юк кебек. Гомумән,сезнең язмалардан журфак исе килми!

№80 (900996) / 06.02.2015 15:06:49

Эхем-эхем, үзегезнең бозык эротический фантазияләрегезне үзегезгә калдырыгыз.Минем симптомнар - психосоматика нәтиҗәсе. Нахакка пычрак атуларга шундый реакция кичерәм

№79 (900980) / 06.02.2015 14:14:14

Бу язма, менә шулай да ял итеп була, укып бетергәннән соң дуслыкны менә шул дәрәҗәдә саклап калып та була, кыяфәтләрне дә, тырышсаң менә шушы формадарак тотып була, сез дә шулайрак кыланып карагыз хәлегездән килсә дип әйтер өчен куелган монда!

Ну и үзегезне үк кайгыртып, бераз җыелган үт агуларыгызны чыгарырга да сәбәп булсын дип куйганнардыр инде... Токсикоздан үләсез бит а то...

№78 (900974) / 06.02.2015 13:54:44

Акчарлак шуны язуга калганмыный инде?бутэн юньле язмалары булмаган ахры.тиражы юкка гына азаеп бармый инде анын,скоро укучы да калмасё сэвсим мондыерак язмалар куйсалар.тираж буенча беренче дип этэчлэнгэннэр иде, быел беренчелекне ала алмадылар бугай

№77 (900970) / 06.02.2015 13:28:50

эптикэрлэр очен булуын да исеннэн чыгарма!))))
булмавын да, дип укы жэме!

№76 (900969) / 06.02.2015 13:27:52

золфэт - маладец! очрашу дисэн ирле хатыннар кафе дип мозга чыгара башлый ату. хэзер энэ кунеллэре ук болгана башлаган. тырышкан бырат

№75 (900967) / 06.02.2015 13:26:41

Э нигэ мактарга?
Синнэн кем котэ аны?
Пычрак коймасан, мактау шул инде, синен тарафтан...
Бэхетсез хатын син, и вчу.
Билгесез йозлэр узара ,бер-берсенэ билгеле, шуна да куйганнар. Курсташлар очен куелган фотолар, аннан сон сайтнын эптикэрлэр очен булуын да исеннэн чыгарма!

Мине рэхэтлэнеп коендыра аласын, мин бу фотоларда юк, аларны белмим. Дэшми утырган идем,тик синен сузне кургэч эйтми тузэ алмадым.

№74 (900963) / 06.02.2015 13:19:47

№72, сез ни көткән идегез, сабыйлар кебек, бер белмәгән кешеләрне мактап һушлары китеп утырыр дипме?

Кемгә кызыклы йөз бар соң монда? Ни эшләгәннәр, беркемгә билгеле түгел.Што алар исемсез яза, што сез билгесезләр җавап бирәсез...
Тик сезнең татжур дигән һөнәрегез ниндидер җаваплылык, һич югы тәрбиялелек тәлап итә түгелме?

№73 (900959) / 06.02.2015 13:10:01

№72 (900958) / 06.02.2015 13:09:50

Татжур тугел, мондагы кайберэулэр бик тэрбияле кешелэр.
Беркемгэ дэ начар суз эйтмэгэн яшьлэр адресына никадэр шакшы койдыгыз да, узегезгэ жавап биргэч, алар эле, начар икэн!

№71 (900953) / 06.02.2015 12:55:23

Кыскасы, тажур бик кешелекле, тәрбияле кешеләр...

№70 (900949) / 06.02.2015 12:47:50

Эхем!

№69 (900948) / 06.02.2015 12:45:59

Алия,күңел болгану һәм косасы килүләр, симптомнары буенча, очрашуыгызның нәтиҗәсе булырга ошый.Монда күңелегезгә хуш килгән комметарийлар хакында язсагыз язмагыз үзегез кебек матур чыгар иде кебек...

№68 (900903) / 05.02.2015 23:19:32

Фәйсбукны үзгәртеп бетергәннәр, күптән кергән юк иде. хи-хи, табып булмады Латыпов битеннән.

№67 (900900) / 05.02.2015 22:48:21

хи хи дэ бик ук матур тугел бугай. бик ук ябык та тугел бугай

№65 (900894) / 05.02.2015 21:57:43

хи-хи, ссылкасын бирегез эле

№64 (900892) / 05.02.2015 21:29:30

"Танылган" журналист энже басированы фейсбукта эт итеп сугэлэр, рамис латыпов битендэ.кереп карагыз, анын ни дэрэжэдэ яхшы журналист икэнен чамаларсыз

№63 (900889) / 05.02.2015 21:19:14

Берәү кемгәдер атап нинди матур шигырь куйган, ә сез эчке киемдә кер эзлисез... Кызык,кем кемгә атады микән?

№62 (900887) / 05.02.2015 21:01:12

психолог, пхото в студею

№61 (900886) / 05.02.2015 20:59:17

психолог син узен дэ шул 70 процентка керэсен ахыры.

№60 (900885) / 05.02.2015 20:58:53

бу мэкалэ чыккач группанын танылмаган журналистлары да танылды инде

№59 (900884) / 05.02.2015 20:53:15

Элеге статьяга критика белдеручелэр ямьсез симез хэм ялгыз яшэучелэр булырга тиеш. ну бер 70 проценты..

№58 (900882) / 05.02.2015 20:45:32

админ бу битне ябып куегыз,кызыгы бетте,хэзер талашу китэчэк.

№57 (900880) / 05.02.2015 20:30:30

аналитик,меңнән артык карау булгач, мәгънәсе бөтенләй юк түгел димәк.кемгәдер кызык менә монда язышып, сатулашып тәм табалар

№56 (900875) / 05.02.2015 19:52:36

бәйгә, жырлы котлаулар тынлау эчеп утырган сыйфатсыз фотолар карап утырудан приятныйрак

№55 (900874) / 05.02.2015 19:50:34

бәйгә, мин шэхсэн котлау биргэнем юк, э шундый радиода эшлэгэн кеше. шул акчадан журналистлар узенэ хезмэт хакы ала

№54 (900873) / 05.02.2015 19:46:44

Мин радио, гәҗитнең нишләгәнен сорамадым бит, нигә сез үзегезгә генә хас бәйрәмне радиодан яңгыратасыз дидем

№53 (900872) / 05.02.2015 19:35:46

аналитикка, шулай итеп гэжит радиолар узлэренэ акча эшлилэр

№52 (900871) / 05.02.2015 19:32:15

Молодцы,кызлар - егетләр! Шулай ешрак очрашып торыгыз!Яшьлекнең кадерен белегез!Олыгая барган саен тормыш мәшәкатьләре арта.Очрашкан сүрәттә дә тулы коллектив җыела алмый инде.Мин сезнең өчен шат.

Аста язылган кайбер үте сытылганнарга игтибар итмәгез!

№51 (900870) / 05.02.2015 19:28:23

Гәҗиттә нигә туган көн котлавы бастырасыз? Радиога котлау сорап шалтыратасыз? Үзегез өчен генә бит барыбер...

№50 (900869) / 05.02.2015 19:23:47

Группадаш, узегез очен генэ булгач эйтегез ле, бу мэкалэнен газетада басылу максаты нинди?

№49 (900868) / 05.02.2015 19:15:12

30 га житегез эле, карар идем матур йозкэйлэрегезне. Тал кебек төз, нечкэбиллэр барысы да. Йөзләр штукатурланмаган, табигый. Студент чакта нинди булсалар, шундый ачык күңелле, мөләем сакланып калганнар. Фотолар, дорес, узебез өчен генә, ясалган иде. Ярар инде. Иренмичә, монда гайбәт сатып утырасыз бит әле, фотолардан гаеп эзләп.

№48 (900867) / 05.02.2015 19:12:32

акчарлак шундый газета мени инде ул

№47 (900866) / 05.02.2015 19:09:34

Әй,, кызлар видимо за рулем

№46 (900865) / 05.02.2015 19:09:01

Соң болар бит пикникта, анда ярый нәрсә дә.

№45 (900864) / 05.02.2015 19:05:49

Тугызынчы фотода ике егетнең кулында рюмка бугай, ә кызларның кулында компот салынган стаканнар. Кызлар маладислар, аракы эчеп дәрәҗәләрен төшермиләр.

№44 (900862) / 05.02.2015 19:01:23

шушындый нэрсэлэр язып чыгаргач, 5 ел буе нэмэгэ укыттылар микэн боларны журналистикада

№43 (900861) / 05.02.2015 18:55:00

Комментариялэрегез очен бик зур рэхмэт) Бу язманы меннэн артык кеше карап чыгыр дип хыялланмаган да идек, хэтта...)Курэсен, моннан да мохимрэк эшлэрегез юк. Тормышыгыз бик кунелсез, соры тослэрдэ генэ икэн...Кеше тормышы белэн генэ яшэуче хэм хэр нэрсэгэ тэнкыйть кузлегеннэн караучы, ботен нэрсэдэ негатив яклар гына табучыларны кызганам мин...

№42 (900860) / 05.02.2015 18:54:44

Әй,, тугызынчы фотода рюмка тугелмени кулларында

№41 (900859) / 05.02.2015 18:54:35

эстет
Аллаһыга шөкер, хзер ашарга кытлык заман түгел бит... Күптән түгел генә улым, туган көнен дуслары белән ял базасында уздырды. Әниләре күрсәтмәсе буенча, бер ат йөге азык-төлек әзерләделәр. Машинага көчкә сыеп бетте. Нәтиҗәсе: яртысыннан күбе кире өйгә кайтты. Мунчада юынып, җырлап-биеп ял итсәләр дә, билбәуаслары бик бушамаган.)))
Мондый очрашулар, чучка инстинктын кангәтләндерү өчен түге, аралашу-күршү өчен уздырыла...

№40 (900858) / 05.02.2015 18:51:15

Өстән аска өченче фотографияда бер рюмка да юк, чәнечкене рюмка итеп күргәнсездер.

№39 (900857) / 05.02.2015 18:45:23

*, аракы тора, егетлэре рюмка тотканнар бит, куренеп тора

№38 (900856) / 05.02.2015 18:39:32

остэн-аска оченче фотографиядэ Акбаш утыра кебек,яхшылап карагыз эле.

№37 (900854) / 05.02.2015 18:33:54

остэллэре чынлап та би хэерче. безнен кызлар жыелыша башласа ойлэрендэ салатлар эшлэп ,пешеренеп-тошеренеп килэ, болар бик ялкауга охшаганнар. остэл остендэ пластик бутылка,оч литрлы банка пластик таз- монсы нэрсэ инде тагын. шундый порнографияне бастырып чыгаралар мени?

№36 (900853) / 05.02.2015 18:29:49

Әй,, бу егет-кызларның ӨСТЕНЛЕКләре дә шунда-төрле юк бардан түгел, ҮЗЛӘРЕ әзерләгән азыктан ләззәт алалар, төрле исерткечләр белән мавыкмыйлар. Димәк, киләчәгебез өметсез түгел!!!

№35 (900852) / 05.02.2015 18:13:47

Акбашы күренми бит соң, 3 литрлы компот та, пиво банкасы гына бар. Ярый инде, өйдән алып килгән әйберләр белән күңел ачкач та. Бәлешләр, өчпочмаклар өйдәге мәҗлесләрдә генә убла.

№34 (900849) / 05.02.2015 17:58:39

Акбаш белэн компот кушып эчкэннэр бугай

№33 (900837) / 05.02.2015 16:38:57

Акбаш та куренэ тугелме сон?

№32 (900833) / 05.02.2015 16:33:51

Осталларе аллани бай тугел эле, коймак бн чэй генэ эчкэннэр бугай

№31 (900823) / 05.02.2015 15:44:26

Нихринасибе,кемдер Тойота Рав4 да йорий,менә синә хәерче журналистлар,цереп баеганнар бит болар.

№30 (900821) / 05.02.2015 15:39:17

Нимэнди журналистар булсын алар,пропагандистар алар,действующий режим пропагандистары,берэрсенен уз фикере булсын,жук аларнын уз фикердэре.Нэмэ эйтэдэр,шуны язадар.

№29 (900815) / 05.02.2015 15:23:08

Золфэт журналист булгач, Жэвит Шакиров та журналист инде, алайса. Ул да башваткычны алып бара бит

№28 (900802) / 05.02.2015 13:41:56

Шул танылган журналистлармы инде болар? Эшем кешеләре.

№27 (900794) / 05.02.2015 12:25:48

Бик доерс язгансын, Лилия, мин синен бн, килешэм!!!

№26 (900782) / 05.02.2015 09:51:38

селфилар өчен фотолар . журналистлар матур итеп төшкән фото куймаганнар .

№25 (900780) / 05.02.2015 09:24:49

чонки монда карт коры утыра,кубесенен старческий маразм.Алар яшьлэрне соймилэр,чонки узлэренен комнары коела,кубесенен тормышлары барып чыкмаган.

№24 (900779) / 05.02.2015 08:36:01

Лилия,

№23 (900778) / 05.02.2015 08:32:54

Нигэ шулкадэр явыз сез монда утыручылар? Менэ мина бу фотолар ны карау бик кунелле булды. Молодцы егетлэр-кызлар, барысы да матур, тырышлар. Яшь кызлар шикелле, барысы да диярлек кияудэ, балаллыр бар! Кубесе журналистлар. Нияз Рахман, Энже Басырова (Акчарлак), Голнар Гарифуллина (интертат ру), Фэйрузэ Мэжитова (КЗН), Раилэ (Срембикэ, Ялкын журналлары)... Шэхсэн мин татар матбугаты белэн танышып барып, таныдым. э сез белмэгэнегезне курсэтеп телэс-нэрсэ язып утырасыз! Фу

№22 (900777) / 05.02.2015 08:14:22

Ә Зөлфәт урманга утын алып килгән икән....

№21 (900774) / 05.02.2015 07:37:13

буена мат.ручылар үт суларын агызганнар икән.
мин Зөлфәтне яратып бетермәсәм дә ,булдырганнар кызлар,җыелганнар.

***,
хы мат.рудагылар язганга карап,татар халкы турында нәтиҗә чыгарсааң,бетте баш калды муен торпаеп дип әйтәсе кала...


нинди, әллә җаба давит??

яшьлекләрен искә алып,төн үткәрсәләр ни булган? мендәреңне кочакла!


яшьлек әле узмаган,йөрәкләрдә дәрт бетмәгән,авыр сынаулар алда әле бу яшьләрнең!!!


нинди шикелле ялгыз картларның авыз сулары ага инде ...

№20 (900759) / 04.02.2015 22:18:36

мин золфэтне белмим, мин телевидениедэ эшлэуче алып баручылар турында язам. монда бит алар журналист тугел дигэн фикеор булды

№19 (900758) / 04.02.2015 22:16:21

Илдар киямов бн золфэтне чагыштырмагыз инде

№18 (900755) / 04.02.2015 22:07:21

Эзер текст уку бэхете радиодиджейларда гына хэзер.
Калганнары узе тошерэ,яза,укый.

№17 (900753) / 04.02.2015 22:04:59

бззз, димэк синенчэ илдар кыямов журналист тугел

№16 (900750) / 04.02.2015 22:02:08

Тыз, телевидениедэ журналистлар хэм алып баручылар бар. Жылы бинада утырып эзер текстны гына укып чыгу журналист тугел эле. Киез итеген киеп авылга кайтырга, сюжет эшлэргэ, тикшеру уткэрергэ кирэк жаным.

№15 (900748) / 04.02.2015 21:58:18

бззз, телевидениедэ эшлэуче журналистлар журналист тугелме инде хэзер? мэсэлэн манзарадагы илдар кыямов журналистмы?

№14 (900741) / 04.02.2015 21:45:11

Золфэт танылган журналист? Эстэгы, анын журналист тикшерулэрен каян куреп була ул? или сез анын тнвда алып баручы булуын журналистикага саныйсызмы? ведущий и журналист разные вещи

№13 (900736) / 04.02.2015 21:31:58

мин контактка да мондый фотолар куймыйм. укучыны эзрэк хормэт итэргэ кирэк

№12 (900732) / 04.02.2015 21:25:21

Сине күрүемә бик шатмын,фотоңнан булса да...
Тоташтыра алучы син,
бу Җир белән Күкләрне.
Я пәйгамбәр, я фәрештә,
диләр синең кебекләрне.

Сихри тавыш-ап-ак юл ул,
изгелек һәм иман юлы!
Күбрәк якын итә, хәтта,
Күкләр дә иманлыны.

Күкләр түгел, кешеләр дә,
синдәйләрне кирәксенә.
Калды үлем тынлыгында,
бары минем йөрәк кенә.

Язмыш юлы уза, икән,
ике йөрәк арасыннан.
Син саласын ап-ак юллар,
мин барам карасыннан.

№11 (900728) / 04.02.2015 21:15:32

танылган журналистларга танылырга шушы мэкалэдэн башка урын булмады микэнни?

№10 (900727) / 04.02.2015 21:11:36

Бик кирэкле инфо булды бу. Тон йокламый уйлап ятармын инде бу кыз-егетлэрнен йорт снимать итеп ни кылулары турында. Шушшыннан да яхшы язма булмадымы ул куярга?

№9 (900723) / 04.02.2015 21:03:40

эхем-эхем, э фотолары?! телефонга тошерелгэн фотолар да болардан сыйфатлырак

№8 (900718) / 04.02.2015 20:50:09

Бу текстны тучны танылган журналист язганмы сон? Район гэжитендэ дэ моннан яхшырак язалар

№7 (900712) / 04.02.2015 20:32:26

Татарның чын йөзе – "матбугат"тагы фикерләрдә. Эталон сайт бу))

№6 (900711) / 04.02.2015 20:20:30

3 танылган исемне язганнар бит инде, тагын ни җитми?

№5 (900710) / 04.02.2015 20:19:58

Журфак бетергән кызларның күбесен алучы юк, үзләрен збиздага санап йөриләр дә...картаеп бетәләр!
Мындагыларның Дөлфәттән башка берсен дә күргән дә, ишеткән юк.

№4 (900709) / 04.02.2015 20:18:11

Танылган журналистларны исем-фамилияләп санап чыгарга иде, кем, кайда эшли. Шуннан белер идек, танылганмы алар, танылмаганмы.

№3 (900708) / 04.02.2015 20:15:09

Олы абзый, 10 ел элек журфак бетергәч, кире кайтыр вакытлары җитә түгелме соң инде?

№2 (900707) / 04.02.2015 20:08:14

Бу кызларның берсе дә кияүдә түгел бугай.

№1 (900705) / 04.02.2015 20:05:04

шулаймени? булмас. менэ ичмасам яналык!

▲ Өскә

www.work-zilla.com

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Камал театры
Тинчурин театры
Татар дәүләт филармониясе
Барс-Медиа
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан Язучылар берлеге
Татарстан китап нәшрияты
RAFINA/D
Милли Музей
Шаян
Ханский дом