• 26.04-09.06 "Тукай карашы" И. Майоров күргәзмәсе (Санкт-Петербург). Г. Тукай әдәби музее
  • 31.05 "Тапшырыл...ган хатлар" спектакле премьерасы. Кариев театры. 18.30
  • 08.06-09.06 "Лето Балета" фестивале. УНИКС
  • 19.06 MUBAI & ELMIR NIZAMOV. "Маяковский" иҗат киңлеге
  • 25.06 "Ленинград" рок-төркеме концерты. Татнефть-Арена
Туган көннәр
  • 27 Май Рафис Җәмдихан
  • 27 Май Илдус Габдрахманов
  • 27 Май Әхәт Мушинский
  • 28 Май Шәриф Биккол (1924-1995)
  • 28 Май Илгәрәй
  • 28 Май Нурзадә
  • 28 Май Нур Баян (1905-1945)
  • 29 Май Роза Әдиятуллина
  • 29 Май Әбрар Кәримуллин (1925-2000)
  • 29 Май Әмир Камалиев
  • Кар базы бэрэнгесе сатыла Актанышта 89274846434
  • Кызыклы уку: http://www.proza.ru/2019/04/20/83 http://www.proza.ru/2019/04/29/84 http://www.proza.ru/2019/03/24/679
  • Натяжной потолоклар эшлибез. Светильниклар алыштырабыз. Пенсионерларга, яна ойгэ чыгучыларга скидкалар ясыйбыз. шалтырату очен телефон 3-25-26, 8-927-489-51-08, 8-950-947-00-40 Наиль Актаныш
  • Ботлап үгез ите сатабыз. 280 сумнан. Арча. Белешмәләр өчен телефон: 89534975861
  • Химчистка АВТО (Чистка сидений, Потолка, Багажника, Пола, Детских сидений) тел 8-927-041-05-62 АКТАНЫШ
  • Арча. Васильев Бужада 12 сутый җир сатыла. 89370045793
  • Татар телендә төрле дәрәҗә катлаулылыкта чыгышлар, докладлар язып бирәм яки тәрҗемә итәм. 89869257507
  • Казан шәһәре, Константиновка поселогында дача сатыла, 6 сот. 89370037412
  • 14R дисклы җәйге көпчәкләр сатыла. Яхшы хәлдә. 8мең.8655823885
  • Редакция тирәсендә эш эзлим. Белемем буенча югары белемле журналист. Журналист, текст басучы, корректор вазифаларын карыйм. Телефон: 89991574961

 

 

 
Архив
 

               

08.10.2014 Медицина

Канлы кеше талагы тотып ФОТОга төшү - чирме, әллә балалыкмы?

Казан медицина көллиятендә укучы студент Гөлназ Җәләлованың кеше талагы тотып төшкән фотосурәте Instagram челтәрендә пәйда булуга, ул рәсем бәхәс куерта торган темаларның берсенә әйләнде. Кыз ак халат, башлык, битлек кигән, йөзе ап-ачык таныла, ике учына каны саркып торган талак тоткан, үзе елмая.

Рәсем астында сырхау турында мондый мәгълүмат та биргән: “Кызга 16 яшь, сигезенче каттан сикергән, авыр хәлдә. Кабыргасы сынган, башы җәрәхәтләнгән, талагы өзелгән. Ул “шизофреник”, гәүдә авырлыгы – 125 килограмм!” Интернет челтәренә әлеге сурәтне һәм язманы урнаштырганда, 20 яшьлек кыз үз өстенә кара болыт куып китергәнен бөтенләй уйлап карамаган, күрәсең. Сурәт тиз арада социаль челтәрләр буенча таралды һәм китте комментарий яудырулар... Башкортстанда туып үскән Гөлназ, укудан тыш, бер үк вакытта Республика клиник хастаханәсенең травматология үзәгендә санитар булып та эшләгән. Дөрес, моннан соң инде аны бу дәвалау оешмасына якын да җи­бәр­мәячәкләр. Яхшы укуына карамастан, көллияттән дә куарга мөмкиннәр. Менә берничә көн инде аны көллият җи­тәкчелеге эзли, аның белән психолог­лар сөйләшмәкче, ләкин кызны таба алмыйлар, ул суга төшкән кебек юкка чыккан.

Медицина көллияте директоры Зөһрә Хисаметдинова да аптырашта. Килеп туган күңелсезлекне җитәкчелек болай аңлата: “Кызның психикасында тайпылыш булырга мөмкин яки бу гамәле аша табиблык һөнәренә туры килми торган кешелексезлек сыйфатлары чагыла”. Кыз янәшәсендә бүтән студентлар да булган, һәрхәлдә, аны кемдер фотога төшергән бит инде. Ике учына талак тоткан килеш ул үзен үзе төшерә алмый. Ул минутларда бүтәннәр дә фотога төшкән булуы ихтимал.  Гомумән, бала-чаганың, яшьләрнең нәрсә ашаган, нәрсә эчкән, ни эшләгән, һәр гамәлен фотога төшереп, Интернетка сала баруы модага әйләнде. Селфи (үз-үзеңне фотога төшерү) өчен компьютер да кирәк­ми, кесә телефоны җитә. Гөлназның да замана шаукымыннан ерак тормаганлыгы күренә. Тик бу юлы “табиблык этикасы” сак­ланырга тиеш иде бит. Комментарий язучыларның да фикере төрле: берәүләр, ул табиб булырга лаек түгел, дип гаепләсә, кемдер, нәрсәгә шаулыйсыз, Интернет мондый сурәтләр белән тулган, диде. “Миндә дә андый фотолар бар, моргта мәетләр арасында да төштем, аның өчен мине кем гаепләр?” – дигән язу калдырган бер студент. Яшьләр үзенчә кабул итсә, өлкәнрәкләр гомердә күзәтелмәгән хәл дип бәяләде.
 
“Кырык ел табиб булып эшләдем. Төрлесен күрдем, андый оч­ракның булганын хәтерләмим. Авыру турында мәгълүматларны читкә чыгару катгый тыела. Акылга сыймаслык очрак бу”, – ди табиб-терапевт Минзаһит Якупов. Аның фикеренчә, ул кыз медицина хезмәтен сайлап дөрес эшләмәгән. “Әлеге гамәлне психик тайпылыш белән аңлату дөрес түгел. Ул кыз әле балалыктан чыгып җитмәгән. Бар нәрсәне Интернетта яктырту үсмерләргә хас. Берзаман, эшкә күмелгәч, бу гадәт үзеннән-үзе бетәчәк. Студент белән яхшылап сөйләш­мичә торып, аны көллияттән куып чыгару да дөрес түгел дип саныйм”, – ди психотерапевт Гомәр Зыятдинов. Психолог Гөлнара Ибраһимованың фикере белән килешүчеләр дә, аны кабул ит­мәүчеләр дә булыр. – Instagramга сурәтләр салып ба­руның бернинди начарлыгын күрмим. Без болай да һәркайсыбыз үз эчебезгә йомылдык, аралашудан биздек. Ә Интернет аша кеше ачыла. Әйе, бу кыз авы­руның әгъзасын куеп, арттырып җи­бәр­гән, ләкин ул аны явыз нияттән, кемгәдер начарлык эшлим әле дип башкармаган.
 
Мин Гөлназны акларга җыенмыйм, ләкин кызганып куйдым, чөнки аңа бөтен дөнья ябырылды. Зинһар, кичерегез, Ходай Тәгалә инде әллә кайчан кичергәндер.Казан медицина көллияте студенты Гөлназның уйлап җиткермәгән адымы бик күпләр өчен сабак булыр төсле. Медицина уку йортларында гына түгел, мәктәпләрдә дә, БДИдан беркавым аерылып торып, тәрбия сәгатьләре үткәреп алсалар да комачауламас. Балама телефон, смартфон алып бирдем дә, шуның белән вәссәлам, эшем бетте, дип уйлаучы әти-әниләр, бу көннәрдә булса да, ул-кызлары белән сөйләшүне кирәк табар. Акны карадан аерырга өйрәтү – аларның да төп эше ләбаса. 

Фәния АРСЛАНОВА
Ватаным Татарстан
№ 146 | 08.10.2014
Ватаным Татарстан печать

comments powered by HyperComments

Фикерләр

№201 (887719) / 21.10.2014 19:21:55

соры. Эшкәртелмәгән әйбер сомнительного происхождения с сомнителҗным качеством була бит инде. Шуңа да Иркә яәшел борчакны да кузак ярып түгел, тимер банка ачып кына ашый.

№200 (887717) / 21.10.2014 18:56:15

Иркә
Корт продуктын ничек сакларга, аның белән шөгелләнгән кеше бик яхшы белә...
-Кайда соң ул сезнең дарулар???-дигәнгә җавп бик гадый:
-Умартачылыктан алынган продукт төрле эшкәртүләргә мохтаҗ түгел. Шуңа күрә, акча артыннан гына куа торган торле сендикатлар өчен кызыксыз...

№199 (887265) / 16.10.2014 23:30:30

197))) мин дә шулай дим шул. Авиценнага билгеле әйбер.Әмма Авиценнадан ерак китмәгәннәр.Воз и ныне там.
Кайда соң ул сезнең дарулар??? Юк бит. Хәтта БАД дип әйтеп булмый. Сомнительный товар сомнительного происхождения с сомнителҗным качеством!Маточное молочко умартачы кәрәздән алып авызына салса гына файдалы!!! Температура тирбәлүе, яктылык төшү, кислород берничә сәгатьтән үк аның файдалы үзлекләрен бетерә дияргә була.
Корт ипие белән дә шулай.

Тамифлю белән мадам Арбидол көрәшеннән чыккан нәрсә инде...Арбидол мадамга әйләнгәнче бик яхшы препарат иде, фармацевтлардан кала башкалар белмәгәндә. Хәзер бүтәннәре бар.

№198 (887226) / 16.10.2014 20:16:53

фармацевтлар акчага табынган кешелэр инде, кеше сэлэмэтлеге алар очен кайдадыр арта торучы мэсэлэ, ин беренче урында акча. Менэ бергенэ мисал: "Свиного гриппа нет! Мы его придумали, господин президент!" http://www.kp.ru/daily/24309.3/502296/

№197 (887162) / 16.10.2014 10:08:15

Балнын, корт продуктларынын дэва булуын Абу́ Али́ Хусе́йн ибн Абдулла́х ибн аль-Ха́сан ибн Али́ ибн Си́на (Авице́нна) язып калдырган. Корт агуы белэн елан агуыннан ясалган мазьлар син туганчы ук кулланыла иде. Видать яхшы табыш бирэ торган дарулар белэн генэ танышсын. Мин әле турысын эйтмэгэн. Син наверно медицинский институт бетермэгэн, искра урамындагы торгашлар техникумын бетергэн.

№196 (887154) / 16.10.2014 06:33:53

Иркә сеңлем, фармакоэкономиканы яхшы үзләштерсәң дә, башка дисциплиналарны үзләштермәгәнснң кебек. фармакологический компания маркетологлары әзерләп биргән тезислар медицинадан ерак торганнар өчен яхшы пропаганда булса да, профессионаллар аның медицина белән уртаклыгы югын күреп тора. Торгово-экономический институт бетергәннәр өчен приемлемый булса да, медицинский институт бетерүчеләр өчен бу алымны куллану (гафу, башка определение таба алмадым) позорно. Хотя, вакыты башка, деньги не пахнут лозунгы юлкүрсәткеч заманнар килде шул.

№195 (887145) / 15.10.2014 23:28:35

Бик күп язылган, беләсем килә, бу кыз исән микән, аның үзенең талагын талап алмадылар микән инде, төрмәгә япмадылар микән? Егете бар иде микән, анысы аңын югалтып егылмаганмы? Гайбәт яратмыйм, дөресен генә беләсем килә.

№194 (887142) / 15.10.2014 23:22:20

Шушындыйларга багышлап язган микән Ринат Нуруллин бу шигырен?!

"Шәфкать туташына"

Градусниклар чыдый алмас –
Күңелемне ут ашый.
Пациентың булыр идем,
Әй син, шәфкать туташы.
Минем кебек авыруга
Һич тә шелтә әйтмәссең.
Бер карусыз эчәр идем
Мәхәббәт төнәтмәсен.
Сөю хисе сиңа йокса,
Киресенчә, табибәм,
Дәвалар идем җаныңны
Иң назлы сүзләр белән.

http://kitap.net.ru/nurullin/4.php

№193 (887132) / 15.10.2014 23:00:01

Кстати, Казан мебикарыннан Латвия акча сугып ята. Адаптолның бәясе 300дән арта. Мебикар күренми иде 5-6 ел, килгән әле.

№192 (887131) / 15.10.2014 22:56:01

Укысын))) мин укымасын димәдем.

Умартачылык продуктларының файдасы гасырлар буенча билгеле. Ул шулардан берәрсен!!! халыкка дару! дәрәҗәсенә җиткерә алганмы??? Юк.

Ничек нетрадиционная - ягъни знахарьлык (ненаучная!) булган һәм булып кала.

Рязань берәр дару кулланышка керткәнме?

Казаннарның хет мебикары!!! бар, димефосфонны Гараев яхшы гына продвигает.

Россиянең нейропептидлары гына бар уңышлы дарулардан.Микроген бар.Алары Мәскәү һәм Петербургныкы. Калган 90! процент дару чт илдә уйлап табылган!

№191 (887126) / 15.10.2014 22:30:37

Сомнительная, но бумагой заверенная импортная дорогая вещество! Лекарства))))) Давай, син торгуй, конләшмичә генә, лечащий врачлардан. Кстати, син көлергә теләгән Узбикова
фармакология;
клиническая фармакология (фармакотерапия);
фармакотерапия ВИЧ инфекции
буенча лекцияләр укучы профессор!!!

№190 (887119) / 15.10.2014 22:15:38

Нетрадиционная! медицина))))

№189 (887115) / 15.10.2014 22:05:12

Сорының хатыны да кортка чактырып дәвалый түгелма соң? Одноклассникидамы кортлары белән төшкән фотосын күргән идем.

№188 (887112) / 15.10.2014 22:01:18

№157 соң клоннар.

Чәк-чәктә балның бернинди файдасы калмый инде аның.

Промышленность масштабында җитештерелә торган балның кыйммәте нульгә якыная.

№187 (887110) / 15.10.2014 21:48:44

Монда клоннар белән тулган икән.
Апитерапия нетрадицонная (ненаучная!) медиинага керә.
Официаль медицинада тагын пропосол һәм настойка прополиса гына бар.
Корифеегыз шулар белән дәваласа браво(((( гына дияргә була.
Апизатрон, апилак, пропосол,настойка прополиса белән бөтен сырхауларыгыз төзәлеп бетәр дип өметләнеп калам.
Әле аның алары да двойное слепое рандомизированное исследование узмаган, ягъни бүгенге көн дәрәҗәсе - доказательная медицинадан әллә кайчан артта калган.

Умартачылык продуктлары бары биологик актив добавкалар кына.Берсе дә бүгенге медицина тәлапләренә туры килә торган эзләнүләр аша узмаган.

Балга аллергия һәм диабет булмаса, ашагыз. Файдасы булмаса да, зыяны булмас!

№186 (887108) / 15.10.2014 21:11:39

Мәңге сүзен бирмәс кебек тоелган Иркәнең дә авызын япканнар.

№185 (886971) / 14.10.2014 08:22:08

Знахарь булмагае эллэ кем булсын, болезньны гына жинсен.

№184 (886946) / 13.10.2014 21:18:28

Больная , бу диагноз да, лечение дә түгел. Знахарьсво гына. Знахарь врачтан бик ерак тора.

№183 (886866) / 13.10.2014 09:02:54

менэ бит, бер кочак анализ сорамыйча да диогназ куеп та, лечение назначать итеп тэ була. Наверно врачлар лабораториядэн акча ала, шуна назначают. Даже бальнойны курэсе дэ юк. Иркэ ишелэр куберэк булса иде.

№182 (886860) / 13.10.2014 06:25:17

иРкә, "по большому не получается" икән, димәк синең юан эчәгең тыгылган, чистартырга кирәк, көн саен урина белән клизма яса һәм Геннадий Малахов китапларын укы.

№181 (886853) / 12.10.2014 23:01:44

Сүз әйтмәгез.бирәм кирәгегезне.

Мин-РЕКЕТ булам.
ИРтәгә үк килеп җитәрмен.

№180 (886852) / 12.10.2014 22:54:12

Мин хәтта, бу корифей белән бәхәскә керә алам.

Ну ты даеш Иркә. Динара Галиевна кебек бар доньяга билгеле ученый белән аптека торгашы үзен тиңләсен әле. Наглость и незнание мировых авторитетов даже на своей области.

№179 (886850) / 12.10.2014 22:45:40

Мин-татар!!! №177

№178 (886849) / 12.10.2014 22:43:44

№174 Рәхмәт!

№177 (886848) / 12.10.2014 22:42:34

RIM, димэк син буш суз сойлэуче кеше, синен сузенэ ышаныч юк, дорес анлыйммы?

№176 (886847) / 12.10.2014 22:36:40

Мин-татар!!!, ярый мин надан ди, бу сорауларга җавап бирә алмадым ди. Әйдә әле акыллыбаш үзеңнең дәлилләреңне китер әде үзеңнең сүзеңә.

№175 (886846) / 12.10.2014 22:36:00

№174 , шулай жавап булмагач страус шикелле башны комга тыгу ин яхшы алым инде, куренгэнчэ бу динилэрнен ин яраткан алымы

№174 (886844) / 12.10.2014 22:29:52

RIM,ул Мин-татар!!! игтибарга лаек кеше түгел ул!!! игнорир!
аның дәрәҗәсенә төшмә RIM.

№173 (886842) / 12.10.2014 22:25:06

RIM, тагы узеннен наданлыгынны курсэтэсен: http://matbugat.ru/news/?id=10283 RIM№19 дэ "Мин ялгышларымны таныйм" дигэн сузлэрене анлатуынны 16.09.2014 22:21:03 дэ сорадым, http://matbugat.ru/news/?id=9413 Татар№73 дагы сорау 27.03.2014 20:47:20дэ бирелгэн иде. Э син 12.10.2014 13:59:26 дэ сорау бирэсен.Эзрэк даталарны, сэгатлэрне анласан куренеп тора кемнен алданрак сорау биргэне. Куренгэнчэ син вакытныда ботыйсын икэн, бу хэтлене хэттэ синен шикелле наданнанда котмэгэн идем.

№172 (886841) / 12.10.2014 22:16:23

Мин-татар!!! сорауны беренче мин бирдем ә син сорауга сорау биреп баш катырмакчы .

Менә үзең үк төрле никлар астында язып утырганыңны таныдың.нНичек итеп ышанырга сиңа. әле һәрбер комментларың артыннан кул чабу смайликларын куймый башладың))))

№171 (886838) / 12.10.2014 22:09:13

иРкә №162 Ачуы җиткән булса, файдасы була. Рецепты: http://tishek.ru/tatarcha-ash-su-bashka-temle-tomly-receptlar/

№170 (886837) / 12.10.2014 22:05:40

RIM, синен жавапны котэм, как только жавабын була, шунда минэндэ жавап (шунсыз синнэн жавап алып булмый)

№169 (886836) / 12.10.2014 22:01:11

Мин-татар!!!, күрдеңме гади генә бер сүзең өчен җавап бирмәс өчен ничек боргалыйсың. Я дәлил китер я булмый диген.

№168 (886835) / 12.10.2014 21:53:22

RIM,№166 син ялганлыйсын мени? шулайдыр инде, югыйсэ сорауларга жавап бирер иден

№167 (886834) / 12.10.2014 21:51:41

RIM, син менэ мин биргэн сорауларга гел жавап бирмисен, мэсэлэн менэ монда: http://matbugat.ru/news/?id=9413 Татар№73. Кайчан жавап бирэ башлыйсын инде? или остэ утыручы кукловодларын нэрсэ эйтергэ икэнен эйтмилэрме?

№166 (886833) / 12.10.2014 21:50:45

Мин-татар!!!, ///Менэ мин синнэн аермалы буларак уземнен хэр сузем очен жавап тоталам.//

ялганламыйсың микән дим.

№165 (886831) / 12.10.2014 21:36:49

RIM, очеред буенча синен чират жавап бирергэ, мин сорауны алданрак биргэн идем. Бу бер булды, икенчедэн: Син бу сораунны узенэ кирэк булганга бирэсенме или берэрсенэ берэр нэрсэ анлатмакчы буласынмы?

№164 (886830) / 12.10.2014 21:30:01

Мин-татар!!!, Әйдә син миңа гаеп ташладың.

//RIM, бәйрәмне дөрес түгел дип әйтмисең, ТАТАР бу бәйрәмен бәйрәм итмәскә тиеш дип чәчрәп чыгасың/// дип .

///Менэ мин синнэн аермалы буларак уземнен хэр сузем очен жавап тоталам.//да дисең.

Менә шуңа гына җавап бир. Тагын болгатып тыкы-тыкы . сүзне башкага борырга тырышып. Минем монда мәгнәсез сүз көрәштереп утырасым килми синең белән. Җавап или юк.

№163 (886825) / 12.10.2014 21:12:24

RIM "инде ничә тапкыр язам татар булуда,чичән булу да гарәп булу да әле мөселман дигән сүз түгел." Кайда яздын? Тагы менэ бу биттэ http://matbugat.ru/news/?id=10283 мин синен уз сузлэренне исбатлауыны сораган идем. RIM№19 дэ "Мин ялгышларымны таныйм" дигэнсен. Менэ шул сорауга жавап бир башта.

№162 (886824) / 12.10.2014 21:07:47

По болшому хочу но не плучается. Бал эчсәм файдасы булырмы ????


№161 (886781) / 12.10.2014 17:55:38

найден сосуд с мёдом, в котором находилось рисовое зернышко. Которое посадили спустя несколько тысячелетий, и оно проросло и дало урожай.



http://www.xn----8sbatziojt0l.xn--p1ai/prodyktu-pchelovodstva/med/poc

№160 (886771) / 12.10.2014 17:33:16

Ашказанына бал зыянлы, аның бавырга гына файдасы бар. Чәк-чәк майда кыздырылган авыр аш, аны ашау кирәкмәс. Берничә көн ач тор, су гына эчеп, бер чирең дә калмас.

№159 (886767) / 12.10.2014 17:26:45

сорау, Иркә белер, белми калмас. Профессор фармаколог та аның белән чагыштырганда чүп кенә икән. Коллегасы булганга гына әйтеп бетерми.

№158 (886764) / 12.10.2014 17:02:05

Иркэ, менэ минем хэтта бал катнашкан камыр ашы (чэк-чэк) ашасам да ашказаны шулхэтле авырта, яна как-будто, кая анда балны кабып карау, нилектэн икэн ул, белмисезме?

№157 (886761) / 12.10.2014 16:48:35

Гомумән, сезгә гадәти провизор буларак әйтәм.

Умартачылыкның һәр төр продукты файдалы.
Әмма куллану-саклау технологияләре үтәлгән очракта.
Нәкъ менә шулар бозылу сәбәпле киң кулланыш таба алмый.Апилакның эффекты да шул сәбәпле түбән кулланышта киң таралмаган.

Әйтик аларның берсенә дә!!! яктылык! туры кояш нурлары төшәргә тиеш түгел! Хәтта бал да караңгы пыялалы шешәдә сакланырга тиеш.Температура режимы да шулай ук.Перепад температуралар ярамый. Боларның берсен дә промышленный масштабта үтәп булмый.

№156 (886760) / 12.10.2014 16:46:17

Иркә, Узбекова турында информация:
УЗБЕКОВА Динара Галиевна - доктор медицинских наук, профессор, Заслуженный работник высшей школы Российской Федерации, профессор кафедры фармакологии с курсами фармации и фармакотерапии ФДПО Рязанского государственного медицинского университета имени академика И.П. Павлова
http://www.rzgmu.ru/faculties/medical_f/chair_of_pharm/

№155 (886755) / 12.10.2014 16:36:30

Мине Казан корифейлары белән 7 балниста эшләдем.Профессорлар, доцентлар белән. Алар белән бер дәрәҗәдә аралаша идем, миңа алар барысы син ник наукада түгел дия иде.Студент өчен корифей инде ул.

Мин хәтта, бу корифей белән бәхәскә керә алам. Апитерапия бик шиикле билгеләмә.

Апипрофтлактика дисәң яхырак булыр. Сәләмәтлекне югалмауда, әлбәттә, умартачылык продуктлары бәһасез.Умартачылык продуктларыннан официаль кабул ителгәне дару буларак апилак һәм апизатрон гына бар.

БАДлар куллануны терапия дип атау минемчә ... әйтмим инде ни икәнен.... Коллегаларны публично тәнкыйтьләп утырмыйм.

Ә менә авыруларны булдырмау, профилактика өлкәсендә умартачылык продуктлары эффекты бәхәссез билгеле.

№154 (886751) / 12.10.2014 16:30:01

Нигэ булмасын? Бар бит хирург хатын-кызлар.
Карьера ясаган бер хатын кызга да жинел тугел.
Уз эшенне булдыру да жинел тугел.

№153 (886749) / 12.10.2014 16:25:44

136ны карадым. Нууу, хатын-кызга хирург булырга хыялланырга була.Әмма хатын-кыз өчен авыр эш.Физик якта да, мораль яктан да.Хәтта 20 ел эшләгән хирургларның да операция вакытында йөрәге 120 тибә дигән фактлар бар.
Ну , әгәр дә үзеңнең хатын-кыз миссиясен алып атсаң, була аласың, әлбәттә.Асфальт салу түгел...

№152 (886748) / 12.10.2014 16:24:42

Бай булса, Илхам кызын Казанга тыккан булыр иде.Тыга алмады, димэк син уйлаганча ук бай тугел.
Эйе, акыллы хатын. Бик тиз яраклаша торган, кайда да.Шундыйлар заманасы. Баштагы акыл гына аз, эле боргалану да сорала.

№151 (886745) / 12.10.2014 16:20:57

мин дип язучы Динара Узбекова? Профессор... Вот это дааа!!! Иркә, авызыңны үлчәп ач, медицина корифейлары да була икән бит сайтта!

Нежданный яңалык.

№150 (886740) / 12.10.2014 16:15:30

1964 елда.
Мин муҗет Уфа белән ялгышамдыр. Казанда тучне юк иде.

№149 (886739) / 12.10.2014 16:14:21

СССРда югары фармацевтика белеме 5ноктада гына бирелә иде.Пермь, Ленинград, Пятигорск,Ташкент, Мәскәү.1975 елда Казанда КГМИда фармфак ачтылар.

№148 (886737) / 12.10.2014 16:10:02

Фармфак Уфада булмады беркайчанда совет чорында!!!!!

Син кайчан кергәнсеңдер әйтә алмыйм, 1976 елда лечебныйга 8 кеше, фармга 5 кеше иде.

№147 (886736) / 12.10.2014 16:08:19

Перепост №127 куйган постны язучы булырга тиеш бу: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=526255857485304&set=a.327

№146 (886730) / 12.10.2014 15:57:58

Узган гасырда,мин кергәндә, лечфакка 12 кеше иде!
Санфакка 3.5-4 кеше иде.
Фарм. фак. юк иде әле. Уфада гына иде.

Илхам - акыллы хатын!!!

№145 (886729) / 12.10.2014 15:57:54

Бүгенге көн факты №136 да ссылка Илһам кызына куелган бит инде.
Иркә, Иһам белән кодагыйлар булып куймагыз тагын.

№144 (886728) / 12.10.2014 15:54:26

145))) мин байлар димәдем шуңа)))) мөмкинлекләр дидем. Хатын-кызның мөмкинлекләре зуууур...)))

№143 (886727) / 12.10.2014 15:53:02

Ә минем классташым крестьян малае лечебныйга кердек.Чөнки егетләрне батырмыйлар иде. Геолог булам дип йөри идегел мәктәптә.Шулай карасам, каршыга Гази төшеп килә Бутлеров урамыннан."Ни эшләп йөрисең монда?" -дим."Лечебныйга кердем," -ди.Балтачта главврач иде, хәзер дә шундамы икән?
Класста без математикадан сиздермичә генә икенче егет, авылдашым белән ярыша идек. Ул алгебрадан узса да, мин геометриядән аны уза идем.Әмма минем иң яратканым химия иде.Ул Ульяновскида военное училище бетереп, хәрби хезмәттән соң Одессада яши.

№142 (886726) / 12.10.2014 15:51:38

Кызым лечебныйга керде дип язган иде Илһам. Бик бай хатын микән ни?

№141 (886725) / 12.10.2014 15:46:23

Лечебныйга бүгенге көнгә кадәр!!!! белем конкурсы түгел! Ата-ана мөмкинлекләре конкурсы!!!!

Син бит белем турында!!!! язасың. Әлбәттә, мин кыз башым белән лечебныйга үтә алмаячагымны белә идем. Анда райкомның өченче секретаре кызы үтте.8 гә кадәр өчкә укып йөрле дә, 10 класска мидәл тактылар...

Нәкъ менә башка факультетта булмаган, алар бөтенләй күрмәгән белемле студентларны күреп шаккаткан иделәр институт корифейлары.
Лечебныйга конкурс 8 кеше иде, фармга инде 5 кеше иде икенче ел булгач.

№140 (886723) / 12.10.2014 15:40:21

Факт,
менә шуңа уйлап чыгарылган протоколлар инде ул...
Тик андый томышны Иркә оештырмаган! Минем намусым саф һәм чиста!

Чын татар! Сиңа җавап шунда карьера турында. Минем карьера бик яхшы бара иде совет чорында. Әмма яңа Россия чорында взяткалар заманы килгәч, мин намусымны!!!! саклар өчен бары профессионализм юлын сайладым.

№139 (886722) / 12.10.2014 15:38:40

Булгандыр бер урынга биш кеше. Институт буенча. Лечебный факультет белән санитарныйны кушып санаганда. И шуннан үтмәгәннәр белән фарманы тутырырга.

№138 (886720) / 12.10.2014 15:34:02

Бер кешегә 5 кеше иде без кергәндә. Мин икенче выпуск.

Болай син билгеләмисең минем белемне, медицина институты корифейлары билгеләгән инде аны...

№137 (886719) / 12.10.2014 15:32:22

!Бүгенге көндә сәләмәт тумаган балалары өчен хатыннар врачларны гаеплиләр.)))
Гаеплэмичэ, ин кин таралган ришвэтчелек роддомда инде ул.
Телэмэсэ, акчасын алганны да карамый.
Чэчлэр урэ торырлык хэллэрне сойлилэр, чыккачтын.

№136 (886717) / 12.10.2014 15:29:44

Ну ярар, квото булмаса, недабор аркасында эләккәнсең икән. Әллә каян күрнеп тора шул, белем юклыгы. Белемле кеше бюрократ булмый ул. Бюракратны аны гади компьютер белән дә алыштырып була, бүгенге көндә. Диплом да чурт та кирәкми инструкция, протоколлар, стандартлар буенча гына эш итәргә.

№135 (886716) / 12.10.2014 15:28:18

Синдәй бюрократ!!!! Хахахаха, мин бюрократның үзе инде!!!Мин бит минздрав чиновнигы, яисә депута!

Сез бит врачларга претензия бирергә яратасыз, сез аны нәрсәгә таянып бирмәкче буласыз соң?!Бүгенге көндә сәләмәт тумаган балалары өчен хатыннар врачларны гаеплиләр. чынлыкта сәләмәт бала табу атеист булсаң сәләмәт! хатын, яисә Алла кулында.
Әгәр ул протоколлар булмаса, бүген роддомнарны ябарга туры килер иде, анда эшләргә теләүче калмас иде.


№134 (886712) / 12.10.2014 15:21:23

№136! Нинди квота? крестьян баласына! Мәктәп директоры хәтта миңа мединститутка бармаска кушкан иде, анда гади кеше баласы керә алмаска ишарәләп.

Минем бәхет иде инде ул. Мин кергәндә фармацевтика факультетына икенче генә ел, беркем белми иде. Беренче фармацевтика факультеты курсы беренче елны мединститутта фурор ясаган иде, чөнки кем теләгән, шул кергән, күп кеше белмәү аркасында. Это необыкновенные студенты дип, безне икенче елны, необыкновенный студентларны күрергә дип мединститутның легендар укытучылары укытты безне. Аларны күрү генә үзе бер тәрбия иде.

Үзем өчен ясаган нәтиҗә шул булды, Саба урта мәктәбе биргән белем Казан мәктәпләреннән ким булмавын күрдем.

№133 (886708) / 12.10.2014 15:10:35

Һәр кем үзеннән чыгып фикер йөртә инде, анысы. Менә синең кебек квота буенча диплом алганнар да бар, кешене лечит итүне призвание итүчеләр дә бар. Инструкция, протоколлар, стандартлар буенча гына эш итүче синдәй бюрократларда гарип калгач, претензия язудан ни файда? Әле кемдер әйткән личный кладбищега ук китмәсәң.
http://tuylar.ru/tanysh-bulygyz-rufine-gaffarova-1177 битендә, баштан ук врач булуны максат итеп куючылар да юк түгел әле.

№132 (886707) / 12.10.2014 15:02:57

Урманда, тауда, йортта, мунчада һәм башка шундый урында бик күп төрле рухлар яши, тик алар астраль доньяда, кеше күзе аны күрә алмый, ләкин алар кешене күрәләр. Аларның барлыгына ышану - аларга табыну дигән сүз түгел, бәлки табынган кеше дә бардыр. Аллаһка гына табынып, бер-береңә зыян китермичә, табигать белән, аның рухлары белән гармонияда яшәргә кирәк.

№131 (886705) / 12.10.2014 14:58:04

Бу фикер.Бүгенге көн факты түгел.
Син китергән фикер бөтен врачлар да намуслы супер-пупер профессионал,кудесник булганда дөрес, һәм ул - идеал.Әмма бөтен нәрсә сатылган, шул исәптән врач дипломнары да, бүгенге дәвердә сатып алынган дипломлы кудесник кулына калуны үзең дә теләмәс идең, әмма эләкмисең дип сиңа беркем гарантия бирми, ә менә инструкцияләр язып була һәм алар протоколлар, стандартлар рәвешендә инде кулланышка кертелгән.Нинди генә врачка эләксәң дә, акча түләпме? түләмичәме, чын дипломлымы, ялганмы тиешлене эшләмәсәләр син претензия яза аласың.Иркә

№130 (886696) / 12.10.2014 14:01:03

мин дә татар га, Татар күпконфессияле. Әле, электән үк, 100 кешенең унлабы гына намазда утырган, хәзер, меңгә берне дә таба алмыйсың. Керәшеннәр белән дә шул чама. Тәңеречеләр, күбесе үзен узен мөселман санаучыларның яртысы-өй хуҗасы барына да, тау, чишмә хуҗасына да, бичура и.т.д дип ышаналар. Атеистлар инде алар мөселман да, керәшен дә түңерече дә түгел. Так шту, дингә бәйләп, гарәп илендәге кебек буталыш, кан кою китереп чыгау, сезгә вряд ли. Хуҗаларыгыз, алган акчаларыгызны костырачак әле сездән, буталыш оештыра алмаган өчен.)

№129 (886695) / 12.10.2014 13:59:26

Мин-татар!!!, әгәр дөресен сөйләүче булсаң китер кайда мин шулай дип әйттем. инде ничә тапкыр язам татар булуда,чичән булу да гарәп булу да әле мөселман дигән сүз түгел. Мин язсам да ТАТАРга дип түгел МӨСЕЛМАНга дип язам. Менә син ТАТАРга дип язганымны китер.

№128 (886692) / 12.10.2014 13:41:16

RIM, карап карап торамда бигрэк хэтерсез кеше син: яна ел бэйрэме житкэч татарлар аны бэйрэм итмэскэ тиеш дип сикереп чыктын, нэуруз бэйрэмендэ тагы шул, сабантуйда тагы шулук балык башы... Син хотябы, хэтерен булмаса, узен язганнарны берэр жиргэ конспектироват итеп бар инде. Или син ул вакытларда узеннен нэрсэ язганынны анламыйча язган иденме? Кайвакыт минем башка бер фикер килэ: RIM, син могаен урта азиядэн кайткан кешедер, алар шулай "моя твоя не понимай" дип башларын дурака салып йорилэр. Синдэ шулар шикелле ни татарча, ни русча язганны анламыйсын.

№127 (886671) / 12.10.2014 11:39:05

Мин дә татар, күп конфессияле түгел татар!
укынган - татар бар,я чукынган - татар бар. башкалары исәпкә бар, шутка - юк!...

№126 (886666) / 12.10.2014 10:41:14

Иркә №86 (886536) / 11.10.2014 13:40:10

Профессионаллар ни яза бу турда:
Дельфин 12.10.2014 10:16:10
Исследований, которую назначает врач, может быть и не надо согласно регламентам. Но для назначения надлежащего лечения иногда необходим знать параметры, которые не учтены в регламентах.
Настоящий ВРАЧ не может назначать только регламентные лечение, если он ВРАЧ, а не просто человек имеющий диплом врача.
http://www.tatpressa.ru/news/17059.html

№125 (886665) / 12.10.2014 10:26:33

"...гадәти кешелек нормаларыннан отклонение, ягъни зәгыйфлек...", шизофрения билгеләре һәм шундый кешеләрне үзләренә тартып китергәннәр дә - карма законнары буенча үткәндә( алдагы тормышта)һәртөрле магия, сихер, приворожение белән шөгыльләнгән яки шуларга мөрәҗәгать иткән кешеләр. Атлантиданың су төбенә китүе нәкъ менә магия белән эш иткән кешеләр нык үрчү белән аңлатыла. Югарыдагы кыз мисалында бу талак белән аны нәрсәдер бәйләгәнен аңлавы кыен, ләкин дөньяда очраклылык булмый, барлык очраклар да бер-берсе белән тыгыз бәйләнгән була. Шуңа күрә кызны хөкем итәргә түгел, бәлки колледжда тәрбия эшләрен көчәйтеп, тиешенчә аңлату, дөрес якка юнәлтү белән махсус педагоглар эшләсә, нәтиҗә әйбәт булыр.

№124 (886660) / 12.10.2014 07:41:49

RIM, бәйрәмне дөрес түгел дип әйтмисең, ТАТАР бу бәйрәмен бәйрәм итмәскә тиеш дип чәчрәп чыгасың. Бар хатаң, күпконфессияле татар халкы белзән мөселманнар арасына тигезлек куюда. Һәм, Коръәннең дөреслеген, Коръәнгә ссылка куеп исбатлауда.

№123 (886650) / 12.10.2014 00:37:36

Мин-татар!!!, кайда мин берәр бәйрәмне дөрес түгел дип әйттем?

№122 (886649) / 12.10.2014 00:31:12

RIM, яз, мин сина язма дип эйтмим бит, но узен язганнарны исбатларга ойрэн. Менэ мин синнэн аермалы буларак уземнен хэр сузем очен жавап тоталам.

№121 (886648) / 12.10.2014 00:28:35

Мин-татар!!!, Мин бит бу әйбер Исламда юк дип кенә язам. Иөселман киносы театры да белән шул ук сүз. Син үзеңдә шулай дип язгансың бит. Синең күңелең булсын өчен Бу әйбер Исламда бар дип ялганлап утыра алмыйм бит инде. Кайберәүләр кебек сектант сайтларыннан алынган өземтәләр белән дәлилләп тә утырыга җыенганым юк.

№120 (886646) / 12.10.2014 00:16:09

Иркә, болай үзем мин ялкаурак кеше, но бу очракта иренмим, кабатлыйм, чөнки аңлыйм, сезнең ниндидер сәбәпләр аркасында бөтен язганнарны укып, эшкәртеп бетерү мөмкинлеге юк бугай. Миңа авыр түгел.

Сюжет турында - мин, бу язма Фейсбуктагы битемдә гади статус буларак язылды дигән идем инде. Чөнки анда битне ачып җибәрүгә "О чем вы думаете?" дигән сорау язылган була, мин беркатлылыгым белән ул моментта "о чем думаю" икәнлеген генә яздым. Шуңа күрә сюжет турында артык не заморачивайтесь яме...

1 сорауга җавап - Джек малае үзенең апасына өйләнә алмый, димәк аңа хатын буласы ниндидер кызны
(ягъни мәсәлән, ниндидер сәбәпләр аркасында отказ бирә белми торган кызны)
ниндидер авылда уже мәсхәрәләп өлгергәннәр!
ИГЪТИБАР!!! Безнең авылда түгел!!!
НӘТИҖӘ: димәк Татарстанда безнең авыл гына түгел "отмороженный", бәлки ул сезнең авыл кызыдыр...

2 сорауга җавап - Мин Тишек.руда (ИРКӘгә түгел, ә некий ОРГАЗМГА җавап язган идем конечно, но не важно) "ӘЛЕГӘ шәхсән миңа зыяны тигәне юк" дип җавап бирдем. КАБАТЛЫЙМ: ключевая фраза "ӘЛЕГӘ"!

Көчләүче үзенә объект таба ул дисез. Көчләүче - акылга сау кешеме сезнеңчә?
Әгәр минем уйлаганнарны ничек тә булса тормышка ашыралар икән, димәк акылга зәгыйфь кешеләр = көчләүчеләр юкка чыга дигән сүз бит инде.

Аннары кем әйтте әле ул кызны көчләнгән дип?!
КАБАТЛЫЙМ: акылга зәгыйфлек - ул әле сез теләгәнчә беркатлы самимилек кенә түгел - ә мораль һәм бөтентөрле кешелек принципларының атрофиясе! Моңа тагын сәбәсез агрессивлык, мантыйк дигән хиснең булмавы һәм шулай ук төрле өлкәдәге тотнаксызлыкны да өстәргә була! Болар барысы да гадәти кешелек нормаларыннан отклонение, ягъни зәгыйфлек булып санала.

Иркә монда просто конкрет шушы очрактан китеп глобальрәк уйлап алырга кирәк. Ә сезгә бәлки кирәк тә түгелдер... Все, сез отфукались, үзегезнең чик дәрәҗәдә возмущениегызны аңлаттыгыз - башкалар ничектер мин аңладым - дальше яшәгез тынычлап.
Мин моннан да артык аңлата алмыйм инде, бигайбә. Аңлаганнар аңлагандыр дип өметләнәм, аңламаганнарга тоже үпкәләмим. Үзем өчен бу теманы ябык дип белдерәм.

№119 (886644) / 12.10.2014 00:10:48

Иркә, "Гомумән, 21 гасырны детальләрдә 6-7 гасыр белән чагыштыру бигүк килешле әйбер түгел" менэ бу фикерен белэн 100% килешэм. RIM кебеклэр шуны анларга телэмичэ, татар халкын урта гасыр гарэп кысаларына куып кертмэкче булып тырышалар бит.

№118 (886643) / 12.10.2014 00:07:31

RIM, мина хэзер уземнен фикерне эйтергэдэ ярамый мени? Дорес булмаса дореслэ эйдэ, инкар ит (булдыра алсан инде)Татар халкы берэр нэрсэне бэйрэм итэ башласа син бит сикереп чыгасын, дорес тугел дип, узендэ булмаган акылны ойрэтэ башлыйсын.

№117 (886642) / 12.10.2014 00:07:24

Ну, әйтергә кирәк, кемдер инде карашларым буенча)))) Коръәннән калганын бик шикле саныйм.Кем нәрсә әйтте дип язмас.
Юк инде))) тарткалама. Зина - ул зина.
Ә җенси өлгерү вакыты төрле халыкта ул төрлечә бит. Чыңгызханга да бит Бөртәне нәни чакта ук ярәшкән булалар. Өлгергәч кенә хатын була.Хәзерге Россиядә дә 11 яшьтә бала табучылар бар. Шунлыктан бәйләнүеңне урынсыз дип саныйм.Гомумән, 21 гасырны детальләрдә 6-7 гасыр белән чагыштыру бигүк килешле әйбер түгел

№116 (886640) / 12.10.2014 00:01:18

Менә тагын дин дигән сүз бөтенләй юк иде монда .Әлегедә баягы Мин-татар!!! болгата башлады тагын. Аңламаса аңламый нишлисең инде . Аллаһ аны туры юлга күндерсен дип сорарага гына кала инде.

№115 (886639) / 11.10.2014 23:56:21

Иркә, никах второй вопрос. Нигэ алар остэ торучы динилэр динне узлэренэ яраклаштырган вакытта узлэренэ яраклаштырмаска тиешлэр эле? яраклаштыралар конечно... главное бераз киртэсенэ керсэ шул ярый. Мэсэлэн моселман киносы дип авыз суларын корытып ботен доньяга шаулыйлар. Но "Пророк Мухаммад (мир ему и благословение Аллаха) сказал: «Ангелы не войдут в тот дом, где есть собака, и где есть ИЗОБРАЖЕНИЯ». (Ибн Маджа, 3640, шейх Альбани назвал хадис достоверным). Рэсемнэрдэн торган киноны ислам кысаларына керткэч, никахсыз монэсэбэплэрнедэ таркалап, сузгалап булсада кертеп була инде.

№114 (886638) / 11.10.2014 23:47:03

Мин-татар!!!, ничәдә булса да, никахсыз түгел...

№113 (886637) / 11.10.2014 23:45:27

Джек малаена кыз сорарга...
Ул егет гаиләдә 3 баладан икенчесе. Бер апасы, бер сеңлесе бар!!!Бу Джек балалары дип аңладым..

Джек кызы! булып чыга!Уртанчы справкалы, калган ике кыз справкасызмы??
Килен буласы,"андый кешегә барырга җыенган кызны да тулысынча сау сәләмәт түгел дип беләм." -справкалымы, юкмы???


Әйе, 14 яшьтә биреп йөргән!!! Совращение дип атала ул!!1

№112 (886636) / 11.10.2014 23:42:06

Бу хэллэр ботенеседэ динилэр дин кочэя дип шапрынган вакытта эшлэнгэн эшлэр. Совет вакытында шундый эшлэрнен булганы, ишетелгэнедэ юк иде. Хэзер бит дин модага керде, э диндэ беренчел женси признаклар беленэ башлауга кызларны кияугэ бирергэ , алар белэн женси монэсэбэткэ керергэ ярый. Мохэммэттэ Гайшэне 6 яшендэ хатынлыкка ала, 9 яшендэ женсиякынлык кылып яши башлый. Шуны ишеткэн халык нигэ Мохэмэткэ яраган безгэ ярамый дип, пэйгэмбэр эшлэгэн эш саваплы эш дип балиг булмаганнар белэн могаллэмэгэ керэ башладылар. Тагы шунын белэн мактаналарда, ислам кушканча яшибез дип.

№111 (886635) / 11.10.2014 23:41:39

Мруда һәрвакыттагыча биик сасы...
Раниф Шарипов
Сасы икән, кермә! Син юкта бер дә сасы түгел иде.

№110 (886634) / 11.10.2014 23:27:56

"дөресен әйткәндә мин анда сюжет линияләрен аңлап та бетермәдем". Сюжет түгел, ап-ачык язылганын да аңлый алмагансың бит. Бар нинди боргалаусыз, көчләнгән түгел, акылы зәгиф булганга авыл мужикларына биреп йөргән кыз- Джекның АПАсы дип язылган бит. Әй, укыганда Шәриповны Шакиров, Альбинаны Алина дип укый торган кешедән ни көтеп була инде тагын. Шуның здравоохранения система эшләвен белү генә төрле куркыныч уйларга китерә.

№109 (886632) / 11.10.2014 23:26:28

Кызлар, җүләрләр бар инде ул һәркайда. Аларга өйләнергә, кияүгә чыгарга бик рөхсәт итмиләр. Бар өйләнеп, кияүдә торып алганнары да, ләкин бала тумый, чөнки туганнары дару ашата. Әгәр дару гына җиңә алмаса, укол кадыйлар да тынычландыралар. Ләкин җүләр хатын-кызны файдаланган ирне мин белмим. Кайсы ир алар белән пычрап торсын икән, акыллылары да бетмәгән ич.

№108 (886631) / 11.10.2014 23:12:33

Альбина, дөресен әйткәндә мин анда сюжет линияләрен аңлап та бетермәдем. Кем кемгә өйләнә, яисә кияүгә чыга?
1)"Ул «кызның» баласы да бар ди икән инде…"
Булачак Джек килене ул шул бөтен авыл мәсхәрәләгән кызмы?
2)мин сиңа кешеләргә зыяны тигәне бармы дигәч, син юк дигән идең, хәзер "ә үзләренең неадекватлыклары аркасында тирә якка зыян китерә алырлык агрессив, куркыныч типлар" дип язасың. Бу сүзләр артында синең фобияме, яки конкрет деяниелар торамы???

Синең белән минем аерма шунда! Кабатлап язам Альбина, элек һәр авылның җүләр ире, җүләр хатыны була, алар әле авылдан авылга йөри иделәр. Әмма безнең якларда аларга беркем!!! агрессия объекты дип карамады!!!Бу башка сыймый торган хәл!
Без монда бары синең белән нинди сәбәпләр белән утыртылмаганын ачыкларга тиешбез!!!Көчләүче үзенә объект таба ул!!! Ул вакытта зәгыйфь булмаганнарга тотынырлар! Бәлки шул вакытта тотыныр авылдашлар ул ирләрне утыртырга!!!
Син згыйфьләрне стерильләп агрессия бетәчәк дип уйлап бик ялгышасың!!!
Дөресен әйткәндә син яшь кеше булсаң, әле өлгермәгәнлек дип кенә карарга кирәк, яшең җитәрлек булса, анда инде гафу! мин синең адреска да яхшы сүз әйтә алмыйм.
Син практически ул ирләрне аклыйсың! Көчләсеннәр! Зыян юк!Бәлки акыл җитмәү сәбәпле каршы якка да ошыйдыр!Аңлашыла. Әмма ул ирләрнең җенес әгъзәсе башыннан кала башлары кайда соң? Юк икән, димәк урыннары төрмәдә!

Бу ситуация шулай гына хәл ителә цивиль җәмгыятьтә. Минем башыма синең җинаятьчеләрне каршы якны стерильләп туктатып була дигән уең сыймый.

Чын татар, син жанрны аңламыйсың! Отелло кеше буып бетә, чөнки кешеләрне кискен сюжет җәлеп итә.Монда Соры Хәлисә Ширмәннең яхшы гына шигырьләрен тешне камаштыра диде. Бу чынлап та шулай. Әгәр син һәм мин шома гына язышып утырсак, кулинарный форумны хәтерләтер,))))мыру бик тиз тынчыган булыр иде. Мин аңлыйм сине, синең ниндидер тусовка итәсең килә, әмма ул чакта 10-20 кеше тусовкасы булып калып, башкаларгы кызыгы булмаячак...Кабат әйтәм, минем миссиям бүтән иде, һәм аныүтәдемди саныйм, хәзер инерция буенча гына языла. Менә беренче пинсә кулга керсә, туктарга исәп.

№107 (886615) / 11.10.2014 21:58:23

БЕЛМИСЕҢ ШУЛ КАРТЛАР ХӘЛЕН. МИн төне буе иоклый алмыйм,чөнки гел кызлар турын да уйлыйм. Безгә шулда ярый инде,мечтат итсәк тә.

№106 (886613) / 11.10.2014 21:52:57

Иркә, әйдә для начала (шәхси мөнәсәбәтләргә кайтып калмас өчен, бу вакыйгада объектив фикер йөртү өчен генә булса да) бу хәл именно безнең авылда түгел, ә кайдадыр еракта, сез дә, мин дә барып күрмәгән бер җирдә булган дип күз алдына китерик...

Булдымы? Хәзер сорау: Сезгә бу вакыйга геройлары (ике як та) акылга зәгыйфь булып тоелмыймы? Гәрчә аларның справкалары булмаса да (кызның да справкасы юк если что)

И игътибар итсәгез, күп акылга зәгыйфләр, сез күз алдына китергән гөнаһсыз, безобидный юродивыйлар түгел, ә үзләренең неадекватлыклары аркасында тирә якка зыян китерә алырлык агрессив, куркыныч типлар. Теге мужикларның ни белән куркыныч икәнлеген аңладыгыз инде. Ә кыз - дөньяга тагын шундый куркынычларны тудыра алуы белән куркыныч!
Аңлагыз зинһар, бөтен төрле җинаять кылучылар - акылга зәгыйфь кешеләр! С отклонениями!

И теге өйләнәчәк егеттән дә шундый балалар туачак! И вполне вероятно дәүләт аларга справка бирмәячәк, һәм алар да нормаль кешеләр рәтендә йөриячәк. И кем әйтә ул егеттән туган балалар теге авыл мужиклары кылган җинаятьне кылмас дип!
Мин берсен дә акламыйм. Тем более бу минем авыл кешеләре дип кенә.
Бу язма бары тик фейсбуктагы битемдә статус буларак кына туды. Бу вакыйгалар мине дә тетрәндерә, чәчләремне үрә торгыза. Һәм мин үземчә мондый хәлләрне булдырмый калу юлларын эзлим.

№105 (886569) / 11.10.2014 16:27:58

Иркә,уҗивчивый булу кемгәдер ярарга тырышу,ялагайлану гына түгел ул.Менә синең ялгышың да шунда - ярдан ярга бәреләсең.Уҗивчивый булып була,акыллы,зирәк фикерләрең бн,эшне белеп эшләвең бн үз артыңнан ияртсәң дә.
Сарык шикелле "һәс" дигәнгә йөгермәс өчен эшеңне белеп эшләсәң бер-ике "һәс"тән соң кумый башлаячаклар.Бу минем примерда.Минем эштә дә нәкъ шулай булды.Коллективта уваҗение шулай гына була ала.

№104 (886567) / 11.10.2014 16:20:32

Фенобарбиталга ияләшү бар.Бөтен Россия пенсионеры шул валосердин, корвалолсыз яши алмый.)))
Пенсионерлар, гадәттә көндез йоклыйлар да,аннан төнлә йоклый алмыйм диләр.Гадәттә, алар ардым дип ятып тора.Әз генә черем дип уйлый.Шулай итеп көн һәм төн алышына.
Шунлыктан, көндез горизанталҗ хәлат алсыйча гына ял итегез.Төрле хәрәкәтле күнегүләр ясагыз.

№103 (886566) / 11.10.2014 16:19:35

Фенобарбитал - наркотик матдә.Аз күләмдә тынычландыра йоклата.Ләкин аңа органи зм бик тиз ияләшә,дозаны күбрәк сорый башлый.

№102 (886565) / 11.10.2014 16:13:27

Иркә, дөрес пенсионер яза, әмма мин элек тә начар йоклый идем, аптекага сорап баргач, валосердин дигән дару бирделәр, тик аның составында фенобарбитал бар бит, ул акрынлап организма җыела икән. Аятелкөрси, "Йә-син"не ике-өч тапкыр укысам тыныч йоклыйм, аларны укып чыгарга да күп көч кирәк.

№101 (886559) / 11.10.2014 15:25:38

Әле даруларга, врачларга, рецептларга, аптека торгашларына кайтып.

Шулай беркөнне беосе пульмонологтан килгән.Ике дару.Онбрез һәм беродуал. Врачлар аңлатмаган,(дөресен әйткәндә аңлатырга тиеш түгел) без аңлатабыз инде.Аптыраталар бит, отчего и как, почему? Алар икесе дә бер юнәлештә инде, гади итеп әйтсәң, бронх киңәйтәләр. Шулай дип аңлаттым. Әмма берсе кыйбат,1500 тирәсе. Икенчесе очсызрак. 300 тирәсе.Икенчесен кыйбатсына,очсызга гына җиңеләясе килә.
-Бер төсле эффект булгач, ник врач миңа аны язган,- дип атырта башлады.
- Мин сезне карамадым, сезнең авыру торышын белә алмыйм, врач язган икән, алырга кирәк, ул сезнең өчен җавап бирә, димен.

Кыйбатсынып беродуал гына алып китте.Әмма ике көннән килеп, барыбер кыйбатын да алды. Берсе генә ярдәм итми, дип.Дак, мин сезгә әйткән идем бит, дим.

Йокысыздык турында. Пенсионер язадыр инде))) Шулаймы?

№100 (886558) / 11.10.2014 15:12:44

Татмедтехфарм Аптечное управлениеның правовой преемнигы.

№99 (886557) / 11.10.2014 15:11:54

чын татар,)))
синең соравың тел төбен аңладым.)))"уживчивость" нәрсә соң ул???Сарык шикелле һәс дигәнгә йөгеруме? Арт ялаумы?
Боларның берсе дә миндә юк.
Эштә минем төгәл эшләргә тиешле эшләрем бар.Төгәл язылган.Мин шуларны эшлим.Башкаларда эшем юк. Причем монда уживчивость?Мин һәрвакыт сөйләшүләр алып барам.Килешүләр нәтиҗәсендә эшлим.

Кешечә пенсиянең күпме икәнен әйт әле? Аннан әйтермен, якынмы, еракмы?

Чын татар! Син минән аермалы буларак, миссия өчен утырам! Сез әле берничә ел гына элек 1 каналда татарча җырлауны күз алдына китерә идегезме? Башка биттә әнә бер кыз әле дә аңламый, татар телендә җырлау оят дип утыра. Татарча җырлау өстенлекләр бирә хәзер!!!

Менә монда безнең дә өлеш бар! мыруның дим!
Әгәр без монда гадәти! бер торгашка! провизор һәм зоотехник, прораб! һәр темага башка урыстелеләрдән ким дәрәҗәдә сөйләшмибез икән - бу күрсәткеч! Ә успешный регионның президенты та үзенең татар телле икәнен ассызыклый икән!!!!( һәм бу монда мыруга да таяна!, недалекийлар теле түгел!) бу инде татарча җырлау престижнога күчә дигән сүз!!!



№98 (886556) / 11.10.2014 15:10:49

Татарстанда аптечное управление бармыни ул. Таттехмедфарм д.а.

№97 (886555) / 11.10.2014 15:07:51

*, зәгыйф ирне көчләсең килсә, башта күп итеп аракы эчер, аннан соң виагра эчер.
Иркә, аптекарлар врачлардан да күбрәк белә, синнән шуны сорыйм әле. Менә мин төнлә бик тынычсыз йоклыйм, ә көндез исә йокы килеп аптырата. Нинди дару эчәргә икән? Зыянсызрак булсын иде.

№96 (886552) / 11.10.2014 14:16:35

Аннары эш алыштыру уживчивость в кол-ве дигән нәрсә бн дә бәйле бит әле.Менә шул әйбер синдә бик әз дип беләм.Ни өченме: Сине һаман талап торалар,(син үзең моңа провокасия ясыйсың,характерыңда мазохизм чагыла)ә син аның саен тирәнгәрәк керәсең.Шуңа соравым бер урындамы дип

№95 (886551) / 11.10.2014 14:10:44

Карьерный рост-син№92дә әйткән акча арту һәм соответственно пенсия кешечәрәк булыр иде.

№94 (886549) / 11.10.2014 14:09:02

Иркә, зәгыйфь ирләрне көчләсәм генә инде дә. Но аларны көчләү өчен нинди дару эчерергә икәнен белмим. Бармак белән тел генә минем өчен аз.))))))))

№93 (886548) / 11.10.2014 14:06:28

чын татар,

карьерный рост нәрсә ул??? Ул шулай мөһимме??
Беләсеңме Россиядә эшләр ни өчен хөрти??? бөтен кеше карьера ясый. Профессионализм турында оныттылар!!!!
Әйттем бит инде))) бу турыда Габдерәхимгә сөйли алам)))

№92 (886544) / 11.10.2014 13:57:26

Бер урында булса бик әйбәт стаж,хәтта кызыгырлык.Но, карьерный рост кайда?

№91 (886543) / 11.10.2014 13:56:22

Яңа чорда.. өчәр ел. Анда эш алыштытыру түләү белән бәйле. Бездә башка илләрдәге кебек сөйлшүләр белән түләүарттырып булмый. Бары китеп, аяк белән генш хәл итеп була. Кампанияләр алар түләгән хезмәт хакына эшләүчеләре калмагач кына эш хакы арттыралар.

№90 (886542) / 11.10.2014 13:53:02

Пенсиягә чыкканда стаж ясадылар... Аптечное управлениедә 21 ел!!!

Шул җитәме????

№89 (886541) / 11.10.2014 13:51:55

Дару ялгышы белән сүз болгату бер түгел))) Шуңа ул)))

Сез өч сүз язарга өйрәнгәнсез дә, шуны әллә ни дип уйлыйсыз!!! Баш шуннан артыгын ала алмый!!!

Авылы белән җинаятьчеләр турында сөйләшергә кирәк, сез техник хәреф хатасы турында!!!Комментта!!!Көлке инде бу!!

Кыскасы, нәтиҗә ясадым.

Предположение ясыйм сезнең! кебек. Сез шул зәгыйфьләрне көчләргә әзер кешеләр булып чыгасыз!!!!Аларны кеше үтерергә этүчеләр... Миңа алар җирәнгеч! Шуңа туктадым....

№88 (886540) / 11.10.2014 13:50:10

Иркә,сер булмаса әйт әле,бер урында ничә ел хезмәт иттең?

№87 (886539) / 11.10.2014 13:46:33

№85, андый күренешләр бар иде.Шунлыктан хәзер международный исем белән язалар. Әмма ул да сатып алучы алдында кыенлык тудырды. Хәзер практикада болайрак тора эш. Даруның халыкара исемен язалар, җәя эчендә сату маркалары. Кешеләргә бәяләрен әйтәбез, кеше кайсын тели шунысын сатып ала.

Әмма элек булмаган икенче нәрсә бар әле хәзер. Нзкъ менә шул мотив буенча эшләгән урынымнан китәргә торам.Әле бу яңа әйбер, элек очраклы гына очрый иде, хәзер тотальгә әйләнергә тора.Әмма ул хәлне мин дөрес санамыйм.Шунлыктан китәрмен дип торам.

№86 (886538) / 11.10.2014 13:46:17

барлык комбинацияләрофицаль стандартларда, протоколларда каралган. төп тезис - монотерапия. Дозалар алар офицаль әйберләр. Әгәр врач дозаны үзе теләп арттыра икән!!! ул аны приказлар буенча по специальному назначению дип яза, Пичәтләр куя!

Кәрүче, полный знахарьлар бюрократиясе. Шушы бюракратияне Пичәт диясе урынга ричәт дип язучы тикшереп утыра.)))))))))))))

№85 (886536) / 11.10.2014 13:40:10

Әгәр врач язанны биреп җибәреп, балаларга эчерткән булсалар беленер иде зыяны!!!
Дозалар турында сүз бара!!!

"Врач авыруны дәвалау өчен, күп чакта, официально бу авыру өчен гел дә каралмаган даруларны төле комбинациядә бирергә мөмкин. Авыруның индивидуаль үзенчәлекләрен искә алып.Дару сатучы үзенчә коррекция кертеп, бу авыруны зияратка озатырга гына ярдәм итә. Кай чакта, ике противопоказан дару, комбинациядэ яхшы лечебный эффект бирә."

Без бернинди коррекция кертмибез!!! Без ялгышдарны төзәтеббез! Үзебездән уйлап чыгарып түгел!Дозалар алар офицаль әйберләр. Әгәр врач дозаны үзе теләп арттыра икән!!! ул аны приказлар буенча по специальному назначению дип яза, ричәтләр куя!!!Мотилиумга да рецепт сорагач, врач рецепт язмады, йөгереп рәхмәт әйтергә килде.

Хәзер комбинацияләрне элеккеге кебек врач сәнгатенә тиңләмиләр. барлык комбинацияләрофицаль стандартларда, протоколларда каралган. төп тезис - монотерапия. Әмма кызганычка каршы күп очракта мөмкин түгел, шунлыктан чынлап та кайбер препаратларның побочное действиесын каплар өчен икенчесен язалар. Хәзер андый комбинацияле әзер дарудар да барлыкка килде.Әйтик напроксен белән эзомеразол.

№84 (886534) / 11.10.2014 13:21:52

Белмәгән ием аны,аптекерләр дөнҗа тоткасы икән ләбаса.Әйткән әйткән барысын да әйт,ничек итеп врчлар белән тайный сговор ясап кыйммәтле дарулар сатып плван тутырганызыгны да әйт.Бу информасия 100%дөрес

№83 (886533) / 11.10.2014 13:16:55

Иркә, пока язганчы дару зарарлы булмаган, язгач кына зарарлыга әйләнгән икән. Монда синен ни катнаш бар соң? Тем более, шәрипов дип язылганны шакиров дип укый дорган башың белән. Врач авыруны дәвалау өчен, күп чакта, официально бу авыру өчен гел дә каралмаган даруларны төле комбинациядә бирергә мөмкин. Авыруның индивидуаль үзенчәлекләрен искә алып. Дару сатучы үзенчә коррекция кертеп, бу авыруны зияратка озатырга гына ярдәм итә. Кай чакта, ике противопоказан дару, комбинациядэ яхшы лечебный эффект бирә.

№82 (886532) / 11.10.2014 13:02:09

Педиатрлар ялгышыннан коткару безнең беренче профессиональ!!! бурычка керә!!!
Икенче урында сөйләрмен!!!Әмма барыгызга аңлаешлы бер мисал китерәм.
Әйтик тамак сиптерә торган аэрозольләрне китерәм. Элек андый аэрозольләр 1 яшьтән кулланнең ыла иде. Әмма дөньяда шул аэрозольләрнең 3 яшькә кадәрле балаларда спазм бронхов чыгарган очраклары булды да, барысына да 3 яшькә хәтле противипоказано дип яза башладылар. Аптекада тоташ отказ бирә башлагач кына врачлар бу турыда белде. Безнең Россидә особо не заморочиваются, Россия мирамистина күчтеләр. Ачыктан-ачык противопоказаниедә бүлегендә язмаган. Әмма Куллану өлешендә 3 яшьтән биелгән сүзе бар. Шунлыктан аны да кисәтеп бирәбез, врач назначать итсә дә!!!
Берсендә балага зурлар мотилиумы язганнар. Таблеткада. Синең кебек тар маңгайлы мине мыскыл итә башлады. Мин официаль рецерт китерегез, менә шунда бирермен.20 минуттан педиатр йөгереп килгән, рәхмәт әйтергә.Кич әнисе килде, рзхмәт әйтергә, гафу үтенергә.Безгә килеп эшләүче иде ул дип аңланды.Мин сезгә билгеде булмаган препаратлар турында гына яздым.
Совет чорында балалар өчен язылган эуфиллин белән димедрол реңөептларның 1/10 өлеше ялгыш булып, шул күләм балалар дыньядан киткән булыр иде. Эуфиллин таблеткалары белән хаталар әле дә очрый!

№81 (886531) / 11.10.2014 12:50:49

Журналист ШУНЫ "вакыйга" дип, тәмләп шау-шу тудырган! Кыз балага ничаклы борчу китергән, кирәкмәгәнгә. Әгәр бу хәл ошамый икән, сорауны мәгариф министрына бирергәдер?
Ни өчен мәктәпләрдә "этика" дигән фән керми ул? Керми икән, гаеп юк, хәзер яхшыны начардан аера белүчеләр күп түгел, яманга иярүчеләр шактый.

№80 (886529) / 11.10.2014 12:46:53

Предположения держи при себе!
Бусысы үзеңә кагыла. Күргән фотога, әйткән сүзгә карап, сайтта инде ничә еллар диагноз куеп утырасын. Әле язылганны дөрес итеп укый белсәң бер хәл иде. Сиңа еще врачебный ошибкалардан коткарырга. Торгаш килеш үзенне ВРАЧ белән тиңләштермәкче булуың үзе ук көлке.

№79 (886528) / 11.10.2014 12:42:14

№79 ны дәвам итеп. Менә шул вакытта татарларның барысын акылга зәгыйфь диячәкләр.Моны теләүчеләр бик күп. Митингка чыгып, кемнәнедер йөрүнең кирәге дә калмый аннары..

№78 (886526) / 11.10.2014 12:39:38

Предположения держи при себе!

Алайса мин сине шул зәгыйфьне көчләүчеләрнең берсе дип предположить могу, сине дәвам итеп!
Яки бәреп үтер дип котыртучы дип...

№77 (886521) / 11.10.2014 12:22:42

Шәриповны Шакиров дип, Альбинаны Алина дип дешифровать итүең шушы биттә. Бер нинди дә яла ягу юк)))))) Калганы предположение. Предположение түгел, фактны әйткән өчен Альбинаны гаепләп маташасың бит әле үзең.

№76 (886520) / 11.10.2014 12:10:33

Ну, әйтергә сүз юкмы??? Врачебный ошибкалардан коткарганнар 100 ләр бардыр...Педиатрлар турында сүз бара.

Мондый гаепләүләр язганда авызыгызны үлчәп ачыгыз, моны кешегә яла ягу дип квалификацияләп була.

№75 (886519) / 11.10.2014 12:08:01

Чөнки ул миллионнар артында сомнительный медицина, фармацевтика бизнесы гына ята. Кешеләрне чудога өметләндерәләр. Кыйбат булган саен, кеше чудога күбрәк ышана. Андый миллионнар тора торган зәгыйфьне нормага кайтара торган медицина технологиясе юк.

Табигый сайланыш булырга тиеш. Ул авыл ирләре табигый сайланышиа катнаша булып чыга.Ничего предосудительного.Әмма Альбинада андый сайланыш дискомфорт тудыра. әйдә аларны стерильлик.Ә нигә ирләрне түгел?Чөнки алар кыланмышы табигать сайланышы түгел. Табигать көчлеләр, матурларны сайлый...

№74 (886518) / 11.10.2014 12:04:55

Иркә, тынычлан зинһар. Берәр төнәтмәң бардыр өйдә. Эчеп куй. Бу кадәр нервылана башласаң ай-яй теге зәгыйфьләр рәтендә йөрмәгәең. Акча да бүлеп бирмәсләр. Үзеңне сакла.
Синең фикерләрне хәтерлибез.

№73 (886516) / 11.10.2014 11:56:44

Шәриповны Шакиров дип, Альбинаны Алина дип дешифрать итүең, ДАРУЛАР БЕЛӘН НИ ЭШЛӘВЕННЕ АЧЫК КҮРСӘТӘ ИНДЕ. НАВЕРНО СИНЕН ЛИЧНЫЙ КЛАДБИЩЕҢ да бардыр. Синнән дару алучыларны күмә торган.

№72 (886515) / 11.10.2014 11:51:55

Җанкисәгем!!! Не передергивай!!!
Мин зәгыфьләргә миллионнар бирелеп сәләмәт балаларга бернәрсә бирелмәве турында яздым. Сәләмәт балалар белән зәгыйфьләр аермасы булмаска тиеш дип яздым!Ходай биргән, Ходай алырга тиеә дидем.
Башка сүз язсам, сез мине әллә кайчан припечатали бы?

№71 (886514) / 11.10.2014 11:45:01

Иркә чыннан да бер ел элек кенә зәгыйфьләр җәмгыятькә кирәкми, дәүләт алар турында түгел, сау-сәламәт кешеләр турында кайгыртырга тиеш дип төкерекләр чәчеп утыра иде. Фикереңне үзгәртергә ни сәбәпче булды, Иркә?

№70 (886512) / 11.10.2014 11:42:02

Теманы хзреф хатасына калдырасыңмы???Үзеңне хәоеф тикшерүдән азат итә аласың. Ял ит. Ә намусың, вөҗданың, кешелегең юк икән, яки ял итәме?

Провизорлар врачларның дешифраторы инде алар!Әле алар дару исеменең яртысын урыс телендә, яртысын латинда язалар.Шуның өстенә әйтик и хәрефебер ябле була.

№69 (886509) / 11.10.2014 11:17:55

Иркә , укырга булса да өйрән инде, хотя бы. Ранифны бер тапкыр Шакиров дип яздың, ялгыштыр дидек. Инде тагы Шакиров дип язасың. Шакиров түгел ШӘРИПОВ ул!!! Үзең дә зәгиф булып, шуңа чата-бата шуларны яклыйсыңмы соң әллә? 15 ел укып та, укырга йөрәнә алмавыңа әйтүем. Синнәзн дару алган кешеләр жалко. Названиесын үзләре укып, тикшереп алсалар гына исән калулары момкин. Хәер, син чит илдән кергән, кыйбатлы, файдасы да зыяны да булмаган вещество сатасың бугай инде. Чын дару түгел.))))))

№68 (886506) / 11.10.2014 11:05:13

Иркә, ник үз-үзеңә карышы киләсең? Монда синнән дә күберәк, гарипләрне содержать итәргә түгел, здоровыйларны кайгыртырга кирәк дип язучы юк бит. Умственно гарип ни, физический ни какая разница? Альбина адресына син язганнарны, корректнорак итеп, үзеңә күпме яздылар. Шулар җыелып килеп, хәзер шуны перенаправить итәсен.

№67 (886503) / 11.10.2014 10:53:22

болындагы үсемлекләр шикелле: матур чәчәкле агулысы,матур булмаган шифалысы,чүп үләне дип утап ташланылган файдалысы.
халкыбыз да төрле төрле.
бер кешене дә гаепләп тә,аларны бер аяктан атлап йөрергә мәҗбүриләп тә булмаган шикелле,бер кысага тыгып та булмый...

юк сүзләр сөйләп утырасыз!

әнә кигәвен бүгенге яшьләрне борынгы "морал. кодекс ком-ма" кысаларына тыгарга тырыша. ул строй бетте - таралды.
яңа общество кысалары барлыкка килде(китерделәр).

замана үзгәрә ценностьләр үзгәрә,мораль үзгәрә.

бу имансыз дөняда сезнең ГОСТ лар, бүген ТУ булып та кулланыла алмый ..

№66 (886500) / 11.10.2014 10:37:40

Безнең авылда мондый кызлар да, ирләр дә бар иделәр. Әмма мондый ужаска тап булмадылар.40 яшьләр тирәсендә үз үлемнәре белән үлделәр...
Авылдашларым алдында баш! иям!!!
Киресенчә, аларга Алланың аеручы яраткан кешеләре кебек иде караш...

Гомумән, мин тетрәндем!

Менә сезгә медичка кулындагы талак рәсеме куркыныч тоелса....

№65 (886498) / 11.10.2014 10:32:29

Альбина!!!
Безең дин әһелләре Аллаһв сынавы дияргә ярата. Менә шул логика буенча бу акылга зәгыйфьләр сезнең авыл кешеләренә биргн сынау инде. Кешелекләрен сынарга.Әмма алар берсе дә кешелек сынавын уза алмаган һәм алмый. Шул исәптән синең дә.Ни өчен?
1. Ул зәгыйфьне көчләгән ирләр күптән төрмәдә булырга тиеш.Конкрет җинаятьләре өчен!
2.Калганнар бу хәлне яшерегәннәр.Сәбәпләре төрледер.Аларны соучастник ди тә атап булыр иде.Синең! логика буенча! практически җинаятьтә катнашучыларны бетерү өчен аларны стерильләштерергә кирәк булыр иде.
3.Син бәреп үтер җае чыкканда диючеләрен! бәлки бүген үе атаргадыр, синең логика буенча! Альбина?
4.Авылдашларың арасында син генә яхшы булып күренергә теләсәң дә, күңелеңдә нидер кыймылдаган, әмма авылдашларны яклау хисе өстенрәк!!! Ни тора ул бер зәгыйфь? Калганнар авылы белән кешелексезгә чыга!!! Әйдә без бер зәгыйфьне стериллик! И все встанет на свои места.Факттагы һәм потенциаль көчләүчеләр, үтерегә өндәүчеләр юкка чыгачак.
5.Син әйтә торган стерильләштерү булса, зәгыйфьләр түгел, Раниф Шарипов кебекләр тарафыннан бу хакта сөйләүче син һәм мин стериль калачакбыз!

№64 (886496) / 11.10.2014 10:30:13

Соры аны татар иленә дә, "Миңа калса, Альбина: " "андыйларга бала табарга, нәсел калдырырга мөмкинлек бирергә ярамыйдыр" дип дөрес әйтә кебек. Стерилизация кирәк була торгандыр. Врачлар диагнозы нигезендәге, суд карары буенча..." дигән коммент белән элеп куйган әле.
http://tatarile.org/aralashu/

№63 (886495) / 11.10.2014 10:12:04

Альбинадан җавап:
Оргазм, беренчедән безнең авылда 7-8 генә кеше түгел, соответственно «отмороженныйлар авылы» — бөтен бер авылга характеристика бирү өчен туры килеп бетми бу очракта.
Икенчедән, әйе! Авылның шушы кызга тигән мужиклары төрмәдә утырырга тиеш — һичшиксез…

Ул зәгыйфьләрнең әлегә миңа шәхсән зыяны тигәне юк. Ключевое слово «әлегә».

Сезнең чәчләр үрә торган… Минеке дә торган иде ишеткәч. Минем чәчләр әле тагын бик күп нәрсәләрдән үрә тора — но шәхсән мин кешелекне андый үрә торырлык гамәлләрдән саклап кала алмыйм, Алина булсам да, Альбина булсам да, хәтта Оргазм булсам да. Мин моны фаш итеп яза алам, башкаларның да чәчләре үрә торсын дип.

Тагын… теге егеткә «бәреп үтерерсең әле» ише киңәш бирүчеләрне стерильләштерәсе булса эш бик озакка китәчәк — кешелек дөньясының минимум 50%ы (аңгыраларның тулы составы) эләгергә тиеш бу стерилизациягә. (Хәлегездән килә икән бу эш — мин бик бәхетле, даже хәлдән килгәнчә булышыр идем)

Мин шәхсән җирәнгеч инде сезгә… Ну анысы белән бөтенләй бернәрсә дә эшли алмыйм инде. Ничек бар… Уйлаганымны яздым.
Ләкин сездән аермалы буларак бер якны да аклый алмыйм — мужиклары да начар, 14 яшьтән «бирергә ярый» дип нәтиҗә чыгарган кызы да начар, 14 яшьтән бирергә ярамый икәнлеген аңлата белмәгән әнисе дә начар… Но шулай ук справкалы җүләрләр арттырып ятарга рөхсәт иткән инстанцияләр дә начар!!! (белмим мин ул инстанциянең чын атамасын)
Пока шундый отклонениеләр белән кешеләр туып тора икән, мондый җинаятьләр Д.Х. булачак! Чөнки андый җинаятьне кылучыларның да, күбесенең просто справкалары юк. Йөри бирәчәкләр алар нормаль кешеләр арасында нормаль кеше кебек… менә шуның турында иде язганым.

Ә теге мужиклар турында башка язма — гафу, отстой булырга тиеш. Анысы аерым мәсәлә…


№62 (886494) / 11.10.2014 10:07:39

Алина(( «Әй, бик ачуыңны чыгарса, бер, төнлә торып бәреп үтерерсең әле!» дип киңәш бирүчеләрне стерильләштерү кирәк минемчә…Синең логика буенча. Алар куркынычрак кешеләр күпкә…

Гомумән))) бөтен авылыгз ирләре төрмәдә утырырга тиеш!!!
Син үзең дә җирәнгеч хисләр тудырдың…
Бездәге зәгыйфьләр үзләренең агрессиясен үзләреннән дә зәгыйфьләрдән алалар. Син әйткән зәгыйфьләрнең башкаларга, шул исәптән сиңа зыяны тигәне бармы?

Бары авылыгыз! кешеләре морален, дөресрәге аморальлеген ачып салган!!! Шул исәптән синекен дә!

Гафу, билгеле. Минем чәчләр үрә торды!!!

№61 (886493) / 11.10.2014 10:04:15

Талпан тишектән фейсбуктан китергән:
Менә, тагын фйсбуктан:
Альбина Баширова
Әни шалтыратты авылдан. Кичәдән бирле әллә ни үзгәрешләр юк икән, исән-саулар, Аллага шөкер… Авылда да в целом тыныч ди. Но бер, ярты шок хәленә китергән яңалык әйтте әйтүен — Джек малаена кыз сорарга барганнар икән… Джек — безнең авылдагы бер мужикның кушаматы. Әнине дә мине дә әдәпсезлектә гаепләргә ашыкмагыз, Джек ул — Джек инде… Аны авылда олысы да кечесе дә кечкенәдән бирле Джек дип йөртә. Это нормально.
Ну менә шул Джекның малаена кыз сорарга…
Аңа өйләнергә ярамый! Чөнки өйләнә икән, аның хатыны бала алып кайтачак! Алар саклану дигән нәрсәне белмәячәкләр, һәм аның хатыны ике елга бер балага узып торачак! Ул малайны малай дип әйтергә күнеккән инде, чынлыкта ул хәзер вполне өйләнерлек егет булып җитешкән. Но ул справкалы акылга зәгыйфь кеше! Причем, зәгыйфьлекнең җиңел стадиясе түгел анда! Ул мәктәптә укымады, акыл, аң дигән нәрсә нульдә. Агрессив. Но аяк кул йөри, видимо калган органнары да функциональ, өйләнү-өйләнмәү мәсьәләсе килеп тугач… Андый кешегә барырга җыенган кызны да тулысынча сау сәләмәт түгел дип беләм. Ул «кызның» баласы да бар ди икән инде…Ул егет гаиләдә 3 баладан икенчесе. Бер апасы, бер сеңлесе бар. Алары мәктәпкә йөргәләделәр йөрүен, но аннан аларның акыл дәрәҗәсе әллә ни прогресс кичермәгән дип беләм. Алар да хәзер кияүдә… Олысы 14 яшендә бер хәл белән авылны тетрәтеп алган иде инде.
Болай була: берзаман, кыз баланың айга бер мәртәбә генә, но ай саен килеп торырга тиешле «кунаклары» килми кала. Әни кеше, үзе дә югары ай кью белән мактанырлык дәрәҗәдә булмаса да, моның нормаль хәл түгел икәнлеген чамалый, һәм авылның фельдшерына мөрәҗәгать итә. Оператив рәвештә кызны районга, хатын-кыз врачына алып китәләр. Ул врачта инде 14 яшьлек кызның инде күптән кыз түгел икәнлеген ачыклыйлар. Хода хикмәте, балага узу-узмауны билгели торган экспресс-тест та уңай нәтиҗә күрсәтә… Инде монда ихтимал туачак баланың әтисен ачыкларга кирәк. Кыздан, җайлап кына, «кем тигән иде соң сиңа?» кебегрәк җөмләләр белән сорау ала башлыйлар. Менә шунда китә инде фаш-йомгак бөтен булган тизлегенә тәгәрәп… Соңгысы Фәргать абый булган. Аннан алда Бүтәкә, аннан алда Шәвәли, аннан да алда Пен (болар бар да авыл егет-мужикларының кушаматлары), аңа хәтле — Чеби… Ә! Күршедә генә яшәүче Фирдәвес абыйсы да булган әле…. Бала, үзенә генә хас беркатлылык белән врач апасы сораган сорауларга җавап биреп бара… Кыскасы, инде тиешле хатын-кыз билгеләре шактый гына үсеш алуга карамастан үзенә 14 кенә яшьлек баланың «послужной список» шактый озын булып чыга. Бу исемлекнең кыз гомеренең кайсы вакытыннан башлануы турында уйларга да куркыныч.
Инде ни эшләргә дә белмәгән әни, фельдшер һәм кыз бала кайтырга чыгалар. Иртәгә иртүк районга килеп анализлар тапшырасы ди…Тик, Хода рәхмәте, өйгә кайтып берничә сәгать үтү белән теге айлык «кунакларның» беренче билгеләре күренә башлый — просто соңгарак к калып килергә генә уйлаган булганнар икән… 14 яшьлек җитлекмәгән организм өчен мондый «сбой»лар гадәти инде гадәтиен дә… Тик буласы булган, фаш-йомгак, тиешле маршрутын тәгәрәп узып, тиешле кешеләрне чиста суга чыгарган була инде. Ләкин… бу вакыйга кызның әти-әнисе өчен генә кирәкле нәтиҗә чыгарырга ярдәм итми. Алар, закон буенча тиешле җәзасын алырга тиешле авылдашларын «гафу итеп», кызның «шундый зур бәладан котылуы» хөрмәтенә якыннарын чакырып бәйрәм оештырып алалар… Юк, сез уйламагыз, бу эчә торган гаилә түгел. Джек үзе кайвакыт салгалап алса да авылның «запойник»лары рәтендә түгел. Әни кеше дә, аерым Олы кыз хәзер кияүдә. Безнең район кешесенә чыккан диләр. Егете үзенә тиң диделәр… Бер ир малайлары бар, аның инде акыл ягыннан абсолют зәгыйфь икәнлеген әйтеп тору кирәкме икән… Тик физик яктан әйбәт икән — йөри, ашый, уйный, басып йомышын йомышлый белә ди…
бәйрәмнәрдән кала эчми, фермада эшли, хәленнән килгәнчә тормыш алып бара, сыер тоталар… Но менә дөньяны күзаллаулары шулайрак аларның.
Олы кыз хәзер кияүдә. Безнең район кешесенә чыккан диләр. Егете үзенә тиң диделәр… Бер ир малайлары бар, аның инде акыл ягыннан абсолют зәгыйфь икәнлеген әйтеп тору кирәкме икән… Тик физик яктан әйбәт икән — йөри, ашый, уйный, басып йомышын йомышлый белә ди…
Кече кыз турында сөйләп тормыйм, анысы да шул ук гаиләдән.
Тик менә хәзер уртанчы уллары өйләнеп тормыш корырга җыена ди Джекларның… Ул гаиләсе белән, ир бала хокукында төп йортта, безнең авылда яшәр инде.

Булачак киленнең баласы бар дигән идем бит. Бу егет кибет янында, мужиклар арасында әйтеп куйган моны. «Әй, бик ачуыңны чыгарса, бер, төнлә торып бәреп үтерерсең әле!» дип киңәш биргәннәр… Теге киңәш бирүче шаярткан инде үзенчә, но бу «новоиспеченный кияү» аны чынга Мин явыз, кешелексез хатындыр инде, но андыйларга бала табарга, нәсел калдырырга мөмкинлек бирергә ярамыйдыр дип саныйм мин. Ярар, нәселдә бер булса инде. Монда бит инде ничәнче буын терелә торганнардан түгел…Мин явыз, кешелексез хатындыр инде, но андыйларга бала табарга, нәсел калдырырга мөмкинлек бирергә ярамыйдыр дип саныйм мин. Ярар, нәселдә бер булса инде. Монда бит инде ничәнче буын терелә торганнардан түгел…





№60 (886491) / 11.10.2014 08:30:04

Соры корт куйган постны укып чыктым. Андый нәселдән килгән акыл зәгыйфлеге ата-ананың буыннан буынга җыелган гөнаһлары аркасында була торгандыр. Кызганычка каршы, бик сирэк кеше генэ ни кылганын анлап, тозэлу юлына баса. Корьәндә язылган, һәрбер гөнаһ йөрәккә тап булып төшә, тора-бара йөрәк бөтенләй карала, яхшыны-яманны аңламый башлый. Шуннан соң нәсел башта зәгыйфләнә һәм юкка чыга. Уйлый башласаң, андый мисаллар күп.
Кайбер кеше Исламда карма юк ди, Исламда гамэл дәфтәре бар һәм ул Корьәндә бик җентекле аңлатылган. Гамәл дәфтзренә бөтен яхшы-яман эшләрең языла, эресе дә, вагы да һәм шуның буенча Аллаһ каршында җавап тотачаксың.
Яшләр ни кыланганнарын төптән уйламыйлар, бу талак тотып фотога төшкән кыз да кылган гөнаһына җавап бирәчәк, тик ул вакытта үкенергә инде соң булыр.

№59 (886476) / 10.10.2014 21:49:27

Иркә монда җыен Абауларны үчекләп утырырга, ял итәргә генә язып утыра ул. Башына ни килгәнен ашыгып-ашыгып язудан тәм таба!

№58 (886474) / 10.10.2014 21:43:47

Абау, )))) ты всех достойнее и милее))))Һзм бәяң - 600 каратлы бриллиант)))

№57 (886473) / 10.10.2014 21:38:09

Иркә, нинди примитив караш синдә. Бер яктан кызганыч кеше син. Икенче яктан усал, өченче яктан таркау, үзең таркау, фикерләрең таркау... һәм шулай чиксез тискәрелек санарга була. Мин-мин дисең һаман, ә үзең сукыр бер тиен дә тормыйсың. Дөресе шул.

№56 (886470) / 10.10.2014 21:23:34

Здрасьте, мин сезгә, сезгә, сезгә дип язар өчен хөкүмәт әгъзәсе түгел.Берәр партия әгъзәсе булып, аларның генсекы түгел!!!!

Мин бары үз исемемнән сөйлим һәм хакым бар!

Син үз исмеңнән сөйлә. Хәтәбе ник ала!!!

Уфылдап, пуфылдап кына утырма, алайса туалетта утырган кеше язган диярләр...

№55 (886467) / 10.10.2014 21:18:40

Иркэ: Миңа, Миңа, Миңа, Миңа..... УФФФФФФ!!!

№54 (886464) / 10.10.2014 21:15:33

Анысы аның хөрмәт! Апаларны туганым булган өчен яратам. Абыйларым булса, ир булганнары өчен түгел, абый булганнары өчен, әнине әни булган өчен яратам, әтине дә шул ук ярату белән яратам. Мине тудырып үстерүчеләр булганга...

№53 (886463) / 10.10.2014 21:07:03

хатын-кызларны мин ник яратырга тиеш соң??? Мин нормаль ориентацияле кеше.))))
Узен, эниең һәм апаларың өчен бер заттан булганга гына булса да, яратып буладыр бит?
Монда нинди ориентация?

№52 (886461) / 10.10.2014 21:02:46

Нууу))) хатын-кызларны мин ник яратырга тиеш соң??? Мин нормаль ориентацияле кеше.Мин ир затларын яратам))))

№51 (886460) / 10.10.2014 21:00:23

хатын-кыз шигырьләрен терпеть не могу)))

Хатын-кызларны яратмагач, канишне шулай.

№50 (886458) / 10.10.2014 20:59:18

хатын-кыз шигырьләрен терпеть не могу))))

Мин татарлардан Тукай белән Такташны, урыслардан Пушкинга мөкиббән.Тютчев шигырьләре матур. Есенин да ярый.Миңа иң беренче мәгънә кирәк. Поэзиядән кала башка мәгънә булмаса, миңа ул кызык түгел.

№49 (886457) / 10.10.2014 20:55:30

Бала чагым минем,әле дә истә
Яшел чирәм иде түшәгем.
Шул чирәмне таптап уза иде
Яшли сөйгән, бәгер кисгем.



БОзма,оятсыз ! ҮЗең яз булдыра алсаң,бозма !

№48 (886456) / 10.10.2014 20:38:51

Иркә, сиңа мәхәббәт шигырьләре генә аңлашыла. Кая инде сиңа Цветаева белән көмеш гасыр шагыйрьләрен аңлау!

№47 (886455) / 10.10.2014 20:30:46

Раниф Шакиров)))(((

"Нинди кеше соң бу?" - дип в контакте га кереп карадым.
Анда минем карашка яхшы гына шигырьләр куелган. Яһүд булсаң, Мәскәүдә әллә нинди исемнәр алган булыр идең.
Мин Цветаеваны да, яһүдләрнең көмеш гасыр шигырьләренә дә битарафмын. Миңа калса стилистика шуңа якын шикелле, минем карашка җиңелрәк шикелле. Әлбәттә, мин андый өермә хисләр кешесе түгел, андый надрывны 1-2 не генә укый алам.

№46 (886401) / 10.10.2014 12:56:25

Тэубэ диегез, мэгънэсезлэр!

№45 (886372) / 09.10.2014 23:25:58

Контроль, киләчәктә шушы талакны кыздырып, ә бәлки чи килеш ашаганнарын күрсәтерләр!

№44 (886371) / 09.10.2014 23:12:39

кузне ачтыгыз, тәрбиясез балаларыгызны күпме була сюсюкать? Нинди гадәт ул очраган бер нәрсәдән прикол ясап интернетка элү? Инде бер-берсен типкәләгәнне төшереп элделәр, укытучыдан издеваться иткәнне төшереп элделәр, теләсә кайда оргия ясап теләсә-нәрсә кыланып йөргәннәрен төшереп элделәр, картаеп беткән өлкән буынны кыйнап, талап киткәннәрен дә төшереп элделәр, менә югарыдагы очракны да күрдек, хәзер инде "менә шул" әйткәнгә терәлеп калды, ә сез һаман балалык дисез. Балаларыгызны яклап очындырдыгыз. Бүгенге буын үзен хөкем итмәячәкләрен белеп котырып үсә. Тагын ниләр күрсәтерләр алда, күрербез.

№43 (886367) / 09.10.2014 22:48:49

Авторга рэхмэт,ваемсыз гына йокымсырап йоргэн жирдэн йокым ачылган кебек булды. Юлында очраган ботен нэрсэне фотога тошереп, соцчелтэргэ куярга яраткан улым белэн ике сэгать нотык укыдым. Менэ улым, дим, сабак ал, ялгышма! Мондагы комментарийларны укып бак. Тормышта бер-бер хата жибэрсэн, остенэ убыр кебек ташланучылар миллион булачак. Егылган кешелэрнен артына тибучелэр куп бездэ. Улым минем ни эйтергэ телэгэнне анлады кебек. Рэхмэт.

№42 (886356) / 09.10.2014 20:55:15

Бар мәкәләгә дә мәкәлә булырдай, фейсбуктан алынган бер пост:
http://tishek.ru/kukej-turynda-fejsbuktan/#comment-109838

Менә, тагын фйсбуктан:
Альбина Баширова

Укып карагыз, үкенмәссез.

№41 (886339) / 09.10.2014 18:14:49

39, кирэк шул! Тэрбия мэсьэлэсе ботенлэй аксаганга шушы хэлгэ тоштек.Яшьлэр мэсьэлэсендэ бернинди идеология юк, шул исэптэн ТВ Дом-2 га эйлэнде.

№40 (886337) / 09.10.2014 17:58:31

38, анламый... янадан, тагын бер кат тынла, килешэм, сикергэн... килешэм, авырудыр... тик, ярыймы аны шулай мыскылларга? игтибар белэн укып чык янадан, бэлки анларсын...

№39 (886335) / 09.10.2014 17:37:48

Туйдырдыгыз! Татар халкы элеккегечә аңгыра сарык булуы белән данлыклы! Бу биттәге комментарийлар шул турыда сөйлиләр. Көтегез тагын чак кына, бу яшьләр урамда кеше суеп тантана итәчәк, һәрбер органны күргәзмәгә куеп аерым-аерым бии-бии фотога төшәчәк. интернетка урнаштырачак, һәм сез гадәттәгечә аклый-аклый аларның балалыклары турында лаф орачаксыз. Позор!

№38 (886333) / 09.10.2014 17:11:30

курербез, мин дэ шуны этэм бит, бер ни анламаган килеш ябырылганнар дип, голназга.

№37 (886331) / 09.10.2014 17:00:27

36, я, щуннан нэрсэ узгэрэ? Ул кызны бэтен дэнья алдында шулай мыскылларга ярыймы? жавап бир эле, курербез, кем нэрсэ анлаган...

№36 (886326) / 09.10.2014 15:36:22

Раниф Шарипов тагы бер ни анламыйча яза башлаган. Гөлназ Җәләлова аны, сигезенче каттан сикергән очен “шизофреник” дип атый. Шулай булмаса, сикермэс иде.

№35 (886300) / 09.10.2014 11:27:14

Башкалар инде бу теманы чәйнәп туеп әллә кайчан төкереп ташлады.Ниһаятҗ татар гәҗите белән аның укучылары да "уянган" икән...И-и сакаллы сабыйлар,туктагыз кыз баланы чәйнәүдән.Ә журналист ханымга ни әйтим.Жәлләгән икән ул Гөлназны...Ләкин гонорар булсын өчен язмыйча да түзә алмагандыр шул.

№34 (886286) / 09.10.2014 08:46:56

33, ул кыз ахры З. К. ны укымаган... Син нинди акылга сыймаслык ахмаклык язганынны анламыйсын ахры.

№33 (886279) / 09.10.2014 06:41:46

Карт бүре, исламистлар далага алып чыгып кеше башын кисүне интернетка куйганда, бу кыз, суицидның начар булуын кешегә барып җитәрлек итеп аңлатырга гына тырышуы белән, фәрештә булып тоела. Күрәсең, дини семьяда тәрбияләнгән бала.

№32 (886273) / 09.10.2014 00:59:48

Абага чагым минем әле дә көчтә
Корсак газым тәмле истә.
Шул газымны иснәп уза иде
Яшли сөйгән, бәгер кисмәге.

№31 (886272) / 09.10.2014 00:52:33

Бала чагым минем,әле дә истә
Яшел чирәм иде яшел төстә.
Шул чирәмне таптап уза иде
Яшли сөйгән, багор кисәве.

№30 (886271) / 09.10.2014 00:48:44

Муенына өстәмә итеп киселгән кеше башы элеп куярга иде, ә икенче кулына юл һәлакәтендә үлгән ир-ат әгъзасын кисеп алып тотып төшәргә иде фотога. Менә булыр иде эффект!!! Ә болай... кулына кызыл чүпрәк тоткан кебек кенә тәк сибе.

№29 (886269) / 09.10.2014 00:14:59

Бу кыз кешелек сыйфатларын югалткан дияр идең, булганмы соң аңарда бу сыйфат соравы өскә калка. Бу бала кеше була алмаячак. Моның ата-анасы кем икән дә, мәктәптәге укытучылары кем икән, дигән сорау урынлы булыр, минемчә. Бу соңгылары, күренеп тора, юлдан язган бәндәләр булырга тиеш. Әле үзләрен ачыкласаң, мин атказанган, мин фәлән-фәсмәтән премиясе иясе, дип күзгә керергә дә оялмаслар. Бусы инде бүгенге политика нәтиҗәсе. Кире социализмга кайту гына безне бу мәхшәрдән коткара алачак. Моның киресен сөйләүчеләр - ялган сайлауларда сайланган буржуйлар алар!

№28 (886259) / 08.10.2014 22:45:17

125 кглының узен тануы да җитә. Инде, ул хатынны белмиләрдер дисеңме? Җитмәсә, кечкенә генә шәһәрдән килгәч!
Авыру турында мәгълүматларны читкә чыгару катгый тыела. Акылга сыймаслык очрак бу”, – ди табиб-терапевт Минзаһит Якупов.)))))
Энә бит ни әйткән.

Телевизорга бәйләнә башласаң, һәр кеше үтереүчене, машинада чабучыны, башын элмәккә тыгучыны өлешчә акларга, я гаепләргә була: барсы да ТВ да күргән, ишеткән, башкага яраган, нигә калганнарга ярамаган?
Бу очрак кыз очен генә түгел, бөтен медздрав очен дә яхшы сабак.

№27 (886254) / 08.10.2014 22:33:23

125 кглының кем икәне әйтелмәгән!

Яхшы дип беркем дә әйтми.ТВ өчен нормаль әйберләр ни өчен бу акылы кермәгән яшүсмер өчен скандал чыгара, ул бит көннәр саен, еллар буе күргәне генә кабатлый.Деонтологиягә барып җитмәгәндер әле. Соңгы курсларда гына үтелә.

№26 (886252) / 08.10.2014 22:27:20

Э бит 125 кг лы нын судка бирергэ момкинлеге бар!
Ул мыскылланган бу очракта!

№25 (886251) / 08.10.2014 22:26:14

Рәсем астында сырхау турында мондый мәгълүмат та биргән: “Кызга 16 яшь, сигезенче каттан сикергән, авыр хәлдә. Кабыргасы сынган, башы җәрәхәтләнгән, талагы өзелгән. Ул “шизофреник”, гәүдә авырлыгы – 125 килограмм!” ))))))
Менэ бусы начар!!!!!!!!!
Табип, сырхаулар турында мэгълуматны телэсэ кая чэчеп йорергэ тиеш тугел. Профессиональ сер булып каласы нэрсэлэр турында, инструктаж укырга кабул ителугэ уткэрелергэ тиеш.

№24 (886248) / 08.10.2014 22:22:03

Ну языпта куйгансыз, типик чорнын типик яшусмере инде бу кыз. Аны гаеплисе юк, твны ачып карагыз, нэрсэ курэсез? Атыш, суеш, кеше кочлэу...

№23 (886239) / 08.10.2014 21:10:08

Безнен Ул кызны гаеплэргэ хакыбыз юк!Аллах узе курэ Ул!э бу кызнын бала чагалык чыкмаган эле(эле кайберэулэр 30житеп тэ акылга кермилэр)!ул кыз ниндидер орган гына тотып тошкэн ич, орган хужасынын йозен курсэтеп фотога тошмэгэн!исем фамилиясын да курсэтмэгэн!тапкансыз проблем!менэ сезнен шулай яманлау аркасында Ул мескен кыз узенэ кул салса???шуны уйлап карагыз эле!!!остегезгэ гонах алмагыз!Ходай болай да наказать иткэн инде аны!Сабыр булыгыз!

№22 (886234) / 08.10.2014 20:42:33

Нәрсә ул "бәгер"?

№21 (886230) / 08.10.2014 20:30:57

соры корт.утерден...

№20 (886228) / 08.10.2014 20:25:06

Медицина институты студентлары моргта. Профессор:
-Врач булу өчен иң беренче шарт-җирәнмәү. Менә мине кайсыгыз кабатлый ала?-ди дә мәетнең арт юлына бармагын тыгып ала. Аннан бармакны авызына каба. Профессор артыннан барлык студентлар да шуны кабатлый.
-Икенче шарт: игтибарлылык. Никтер, берегез дә, минем, мәетнең артына уң кул бармагын тыкканга, авызыма сул кул бармагын капканга игтибар итмәде...

№19 (886227) / 08.10.2014 20:24:15

ашказаны дыр инде.

№18 (886226) / 08.10.2014 20:21:35

Бала чагым минем,әле дә истә
Яшел чирәм иде түшәгем.
Шул чирәмне таптап уза иде
Яшли сөйгән, бәгер кисә

№17 (886225) / 08.10.2014 20:21:08

№13, син ычкындың что ли?

Бизнес онлайнда да яклап яздым әле аны. 50ләп комменттан 2-3 кеше генә яклады.

№16 (886222) / 08.10.2014 19:58:28

Ну языпта куйгансыз, типик чорнын типик яшусмере инде бу кыз. Аны гаеплисе юк, твны ачып карагыз, нэрсэ курэсез? Атыш, суеш, кеше кочлэу... Компта уеннарны карагыз: тагы атыш, суеш, кеше кочлэу...Шундый атмосфераны тудырганнарны сугэргэ, судка бирергэ кирэк. Э монда бер мескен кызны талыйлар, белэлэр анын аларга каршы узен яклап бернэрсэдэ эшли алмаганнын, акчасы юк чонки... Хэзер бит байлар вакыты, кемнен кулында акча - шул кочле. Акчасы, дэрэжэсе булмасада башкаларны кимсетеп самоутверждатся итергэ яратучы шэхеслэргэ дэ бер дигэн тэмле калжа - каршы торырга яклаучысы юк.
Э бу кызнын узенэ килгэндэ, оста врач чыгарга ошаган, канлы органнардан бердэ жирэнеп борын жыерып тормый, курэсен булачак профессиясен яратып, анлап укырга кергэндер. Кайвакыт элэгэсен шундый врачларга, чирле жиренне курсэтсэн жирэнеп утырган булалар.

№15 (886220) / 08.10.2014 19:35:06

Ужас, кая бара бу дөнья? Башсызлык инде бу, аңсызлык. Туганнан бирле тәрбия күрмәгән, аның аңында кеше кыйммәте җансыз ит бүкәне буларак кына күзалланган кешедән яхшы медик чыгуы шикле, җәмәгать, теләсә ни әйтегез. Кеше органнары тотып сурәткә төшү куркыныч та бит әле, чөнки органның энергетик кыры башка җансыз предметлардагы кебек барыбер кала, аның последствияләре озак елларга кадәр сузылырга мөмкин, әгәр сузылса әле. Күзгә күренми торган нәфис материя безгә параллель булган үз дөньясында безнең белән элемтәне беркайчан да өзми, андагыларга барысы да билгеле, шул исәптән талак иясенә дә.
Балалык дияргә яратасыз. Түгел! Бу кармик законнарның җыелма образы. Теләсә кайсы төшмәгән бит әнә, нәкъ менә бу кыз төшкән. Ә инде Иркәнең көллият педагоглары гаепле дигәне белән өлешчә килешми булмый. Чыннан да алар анатомичкада студентларның үз-үзләрен тоту, органнар белән ничек эш итү кагыйдәләре буенча инструктаж үткәрергә тиешләр иде.
Свастика буенча чын татар дөрес аңлатма биргән, буш түгел дигәннәр дә хаклы. Укытучыдан үч алган малаең, Иркә. Аның свастикага реакциясен күзәтергә теләгән. Андый маҗара яратучы балалар бар мәктәптә. Бу кыз да шулар партиясеннән, ләкин төп ударны ул үзенә юнәлтүе белән бәхетсез. Әгәр мондый балаларга абруйлы кеше тарафыннан вакытында тиешле тәрбия-юнәлеш бирелсә, бәлки әле, фаҗигалардан сакланырга да булыр иде. Синең улың, Иркә, мондый тәрбия-юнәлешне синең тарафтан инде алган булырга тиеш дип уйлыйм.

№14 (886218) / 08.10.2014 19:15:25

Кансызланып беткәнсез икән тәмам.
Бу кызны однозначны куасы медицинадан.
Урам себерсен лутчы.
Һәрбер кешедә әдәплелек булырга тиеш бит инде. Әгәр юк икән, аның булмаганын чыгарып күрсәтәсе түгел. Һәрбер профессиянең этикасы, эчке кагыйдәләре бар!
Кайберәүләргә мондый кисеп алынган кеше әгъзалары белән фотолар ошый икән, нормаль дип табасыз икән, явно бу кыздагы кебек психически отклонение башланган. (Бу кызны тикшергәч шундый нәтиҗәгә килгәннәр дип яздылар)

№13 (886217) / 08.10.2014 19:11:19

шаккаттыгыз? иркә син дә инде утырасың...

бу баланы сез фотога төшкән өчен генә(!) сүгәсез!
ә бит медиклар топочканы укыганда бар органнарны да тотып карыйлар,тотып экзамен бирәләр!
бу аларның эшләре!!! учебный процесс лә баса.
кайдан килгән чистоплюйләр! гнилые писаки!!!!

ул бала кулында тотып тора,ә сез шуны чәйнәп утырасыз!!!

әдмин сөртмә!!

топочкадан хәбәрдар түгеллегез аңкып тора,чистоплюйлар!!! фуууу пошлые вы люди - каҗдый понимает по мере своего ума.

нигә куарга тиеш ул баланы укуыннан,набоорот тырыш укучы. вот кем төшереп интка куйган, вәйт аны куарга кирәк.

достали...

иркә әйт сүзеңне,кансадо кансов!

№12 (886213) / 08.10.2014 18:57:35

Юк, мин үзебезнең мыру халкы өчен шат. Бик шат.Бизнес-онлайнда, КП ла тетмәсен теттеләр бу кызның.

ВТ,Фәния Арсланова, сезгә гозер!!!Бу кызны табып, шалтыратып тынычландырыгыз да, укуына кайтып укып бетерсен!

№11 (886209) / 08.10.2014 18:37:36

бер букет киндер яфраклары тотып төшкән рәзсем булса, бу шулай тиеш кебек кенә кабул ителеп,җурналистлар тарафыннан.игътибарга да алынмаган булыр иде.Югыйсә бу наркотикларны пропогандалау булып тоелса да.Кайсы куркынычрак, талак бн фотога төшүме,әллә инде наркотикларны рекламалаумы?Сезнең ихтыярга.

№10 (886207) / 08.10.2014 18:29:33

дигәндәй,монда да сүз юктан сүз булсын дип,тема булмаганлыктан гына "сенсация" ясаганнар

№9 (886205) / 08.10.2014 18:26:23

Иркә, Ниязның укытучысына свастика ясап бирүе балачак шуклыгы гына булган дип беләм.Свастиканың да начар нәрсә икәнен белгән ул.Нигәдер урак чүкеч тә,йолдыз да ясап бирмәгән бит.Ул символлар турында да свастика мәглүматы хәтле генә хәбәрдар булгандыр улың,никтер свастиканы сайлаган.Просто подкол,нут, хотел.Без дә шундый ук шук идек.Җыеп кына әйткәндә укытучысы бераз абарткан инде,шул гына.

№8 (886201) / 08.10.2014 18:13:32

"Медицина уку йортларында гына түгел, мәктәпләрдә дә, БДИдан беркавым аерылып торып, тәрбия сәгатьләре үткәреп алсалар да комачауламас".
Фэния ханым каян белэ микэн мэктэптэ тэрбия сэгате уткэрелгэнме, юкмы икэнен?! Мэктэплэрдэ тэрбия сагтьлэре очен аерым коне билгелэнгэн, БДИга гына эзерлэнеп ятмыйлар.

№7 (886165) / 08.10.2014 17:07:58

Бетте бу гәҗит! Редакорын моның өчен бүләкләми калмаслар әле.

№6 (886164) / 08.10.2014 17:05:33

Менә бит тагын юк нәрсә турында язалар ВТ да. Миназыйм Сәпәрев! Син беләсеңме, интернетта ниләр карый хәзер халык. Синең гҗҗитеңдә бу турыда язуның ни кирәге бар?! Кемгә тәэсир итә бу?!

№5 (886160) / 08.10.2014 16:56:02

БО да бик ташландылар бу кызга.

Ятим кыз. ТВ каналларыннан нәрсә күрсәтәләр соң көнозын. Нәкъ шундый аудитория өчен эшли алар. Нәрсә чәчтегез, шуны урасыз. Ул балакай нәрсәгә ябырылганнарын да аңламагандыр мөгаен.Уйлавымча үзенчә медик булу хыялына якынлашуын күрсәтергә теләгән генә.Ә гадәти кешеләрнең органнарны препаратлауны яратып бетермәгәннәрен белмәгән.
Медиклар өчен гади препарат һәм сюжет.Калганнар кайчандыр исән булган кеше органы.
Анатоимичка балконында коточкыч күп скелетлар әсбап кебек кенә тоела иде. Әмма әллә нигә бер, кара әле, болар да кайчандыр кеше булган бит, ашаган, эчкән, яраткан, нәфрәтләнгән.

Колледж педагогларына төшәргә тиеш иде таяк башы, ул кызыйга түгел.Деонтологтяне аңлатмаганнары өчен.

Болай бу кызга тыныч кына укым бетерегә мөмкинлек бирегез!!! Алайса психиатрга күренергә, профпригодность турында сөйләшәләр.

Очень даже пригодная девчонка, если успеваемость хорошая.

Әйтәм бит, улым укытучысы туган көнгә свастика ясап бүләк иткзн булган 7 яшендә.Әле күптән түгел белдем. Монда берсе заочно диагноз да куйды. буш түгел икән дип. Кайдан күргән булды икән дип уйладым әле. Телевизордан күрсә, сорап тинтерзтми калдырмый иде ул. Ул елларда 95тән 2003 елга кадәр телевизорсыз яшәдем. Иптәшләрендә күргән булгандыр инде дип уйлыйм, барыбер ТВда.Беркем комментировать итмәгән нәрсә икәнен.Бу очракта киресенчә. Һәр экранда ужастик!!! Һәм ул норма!!!

№4 (886158) / 08.10.2014 16:37:34

Өзелеп төшкән талакны тотып төшү кеше суеп төшү белән чагыштырганда берни түгел. Бәйләнмәгез кызыкайга.

№3 (886156) / 08.10.2014 16:28:46

Бала чага куп нэрсэне анлап бетерми шул.Яхшылап анлатырга кирэк булачак.Мина калса бу хэл анын очен зур сабак булачак.Башкалар очен дэ.

№2 (886154) / 08.10.2014 16:24:49

Мед. студентларының үз арасында бу гадәти хәл кебек кабул ителәдер, күрәсең. Кыз шулкадәр тынычлык белән эшләмәс иде бу эшне. Студентларның күбесе шундый ук эш белән шөгыл-сәләр дә таякның авыр башы моңа төшкән...

№1 (886152) / 08.10.2014 15:49:56

Төшсә, нәрсә булган соң? Моңа шул иске-москы буын гына игътибар итәргә мөмкин.оооо, талак тотып төшкән икән. Вот миңа әллә бар ул кыз, әллә юк. Минем яшьтәшләргә дә шулай ук. Аннан куркынычрак фотолар белән интернет тулган. Фотосы - чүп кенә, но менә кемнең талагы икәнен язарга ук кирәкми иде.

▲ Өскә

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
ТНВ
Addnt.ru
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Urazova.ru
Камал театры
Тинчурин театры
Татар дәүләт филармониясе
Барс-Медиа
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан Язучылар берлеге
Түгәрәк уен
Татарстан китап нәшрияты
RAFINA/D
Милли Музей
Шаян
Ханский дом