• 29.02-09.03 Фирдус Тямаев. Ялгыз торна. КСК "Уникс"
  • 02.03-03.03 "Казан" бию ансамбле концерты. Г.Камал театры. 19.00
  • 03.03 Айдар Габдиновның юбилей концерты. Филармония. 18.30
  • 05.03 "Микулай" спектакле. Кариев театры 18.30
  • 12.03-13.03 "Карурман" спектакле премьерасы. Тинчурин театры
  • 18.03 Рузия Мотыйгуллинаның иҗат кичәсе. Камал театры. 19.00
  • 26.03 Казан шәһәр филармония концерты. 18:30
  • 09.04 Казан шәһәр филармониясе артистлары концерты – "Поющие сердца"(Р.Асаев, Н.Коновалов, Г.Имамиева, А.Шәрипҗанова) Филармония. 18.30
  • 14.04 "Безнең җыр". Филармония. 18.30
  • 15.04 Казан шәһәр филармониясе артистлары концерты – "Без танышбыз сезгә җыр аша" (Рөстәм Закиров, Эльвира Хәйруллина, Вәис Бәйрәмов)
  • 15.04 Казан шәһәр филармониясе артистлары концерты – "Без танышбыз сезгә җыр аша" (Р.Закиров, Э.Хәйруллина, В.Бәйрәмов, А.Вәлиуллина, А.Хәсән
  • 20.04 Вәис Бәйрәмовның иҗат кичәсе.Филармония. 18.30
  • 29.04 Фердинанд Фәтхинең юбилей концерты. Филармония. 18.30
Туган көннәр
  • 26 Февраль Гөлзада Бәйрәмова
  • 26 Февраль Ганс Сәйфуллин
  • 27 Февраль Гайнан Кормаш (1919-1944)
  • 27 Февраль Зәйнәп Солошина
  • 27 Февраль Динияр Биләлетдинов
  • 27 Февраль Шәриф Камал (1884-1942)
  • 28 Февраль Юныс Әхмәтҗанов (1927-1984)
  • 28 Февраль Камил Сәгъдәтшин
  • 28 Февраль Шәмсия Җиһангирова
  • 28 Февраль Раил Гатауллин
  • Сдается 3-х комнатная квартира, по адресу проспект Ибрагимова 45 кв.84 на длительный срок.В шаговой доступности находятся остановки общест. транспорта. В квартире чисто,уютно. Имеется все для проживания- холодильник, стир. машина, мебель. Не дорого 17 тысяч рублей. Не риэлтор. 8 937 585 91 72
  • Сдается однокомнатная квартира в Салават купере (пр.Шакирова, 13). 30 кв.м. Есть: гарнитур, двуспальная кровать. Привезём шкаф стиралку и холодильник. 8 тыс+счёт-фактура. 89050257974 собственник.
  • Казан, Дементьев ур., 31 йорт адресы буенча коммуналь фатирда уңайлыклары булган бер бүлмә "сдавать"ителә. Аена 7,5 мең сум. Собственник. 89519056330
  • Нарат агачыннан мунча бурасы сатыла. Комплектлап биру момкинлеге дэ бар. Балтач р-ны. тел . 89083357408.
  • Казань шэхэре. Новоселья урамы з булмэленен залына керергэ телэучелэр юкмы. 1 марттан. 89277896680
  • Мтз 82 тракторына алгы мост Хэм ЗУР кабина сатып алам тел 89274931646
  • Казан шәһәре Портовая урамында 2 бүлмәле квартира 49 кв.м. озак вакытка сдавать ителә. Туалет, душевая кабина үзендә. 4 квартирага бер кухня. Речной порт тукталышыннан 2 км ераклыкта. Бәясе 13000 квартплата белән бергә. 89272439077.
  • Арча районы Татар Кәдрәге авылында 2 катлы йорт сатыла.170 кв.м, 20 сутый җир.Йортта газ, су, санузел, пластик тәрәзләр, биметалл радиаторлар.Яхшы мунча, гараж, хуҗалык корылмалары бер түбә астында.Аерым гараж да бар. Җиләк-җимеш агачлары, куаклары, чәчәкләр утыртылган бакча, бетонланган бакча юллары,су сибү өчен зур бак бар.Шәһәр ыгы- зыгысынган туйган, өлкән яшьтә табигать кочагында яшәргә хыялланган пенсионерларга да, яшь гаиләгә дә менә дигән вариант. 2км да мәктәп, балалар бакчасы бар, 8км Арча шәһәренә, 800 м тимер юлга.Казанга бик якын, автобус йөреп тора.Ашыгыгыз.Тел.89600832277.
  • Авыл кукэе сатам. Казанга алып килу момкинлегебез бар. Тел: +7 937 525-51-46
  • Сдаю комнату девушкам в 2-х комн.кв по улице Гарифьянова на длительный срок. В шаговой доступности находятся остановки общественного транспорта, Медучилище через дорогу. В квартире имеется всё для проживания - холодильник, стиральная машина, микроволновка. Санузел раздельный. Недорого. 7 тысяч рублей. Не риэлтор. 89178738213 (ватсап)

 

 
Архив
 

               

25.08.2014 Шоу-бизнес

Салават: “Табын артында бер исерек җырымны җырлый икән, димәк, бу җыр популяр дигән сүз”

Камал театрында Салават Фәтхетдинов концертлары бара икән, сугылып чыкмыйча булмастыр, мөгаен. Мин килгән көнгә билетлар сатылып беткән иде инде. Иң арзаны – 500, иң кыйбаты 2000 тәңкә икән. Коридорда трусикчан килеш кенә йөрүче берәүгә тап булдым. Яхшылабрак карасам, Салават үзе икән бу! Җырчы сәхнә артында шулай йөрергә ярата, күрәсең. Аны киендерәләр, чишендерәләр, сәхнәдә Салават артында җырлап торучы чибәр кыз җырчының аркасына массаж ясый.

– Салават, чишенгән килеш фотога төшерим әле сине?
 
– Юк, тамашачыга болай күрсәтмә.
 
– Улың Рөстәм автоузышта 10-12 яшьлекләр арасында беренчелекне алган икән...
 
– Мин аның бу җиңүен күптән көттем. Моңарчы финишка беренче булып килә алмаган иде.
 
– Быелгы сезонга нинди җырлар әзерләдең?
 
– Үзебезнең яшькә туры килә торганнарны. Гади генә концерт түгел бу. Студентларым, дусларым катнаша. Үзе бер солянка. Өч-дүрт концертны бергә оештырган сыман. Бу тамашага тамашачының үпкә белдерерлеге юктыр дип уйлыйм. Рәхәтләнеп, хыялланып, җырлап кына йөри торган вакытым килеп җитте, Аллага шөкер. Һәр көнемнән канәгатьмен. Тамашачыларыма рәхмәтлемен: мине үстерә, карый, ашата. Аларны алдамаячакмын, “халтура” дигән әйбер булмаячак. Татарның бер әйбәт гадәте бар: тормыш авырайган саен ул театр-концертларга йөри. Кризис булсын дип теләмим үзе.
 
– Кайсы шагыйрә ошый?
 
– Илсөяр Иксанованың бер җырын җырлыйм. Аны кайчан җырлармын икән дип көтеп алам. Шулхәтле күңелемә якын.
 
– Җырыңның популяр икәнен ничек беләсең?
 
– Табында бер исерек синең җырыңны җырлап утыра икән, димәк, бу җыр популяр дигән сүз.
 
– Рамазан ае узып китте, бер изгелек эшли алдыңмы?
 
– Барысын да сөйләмим, берсен генә әйтәм: Мәрҗани мәчетендә ифтар ашы уздырдым, Аллаһы Тәгалә кабул кылсын.
 
– Машина белән трамплиннан сикереп, умыртка баганаңны сындырган идең...
 
– Бу Аллаһы Тәгаләнең “Тукта!” дигән сигналы булгандыр, шулай дип уйлыйм. Бер ай ятып кына тордым бит, селкенмәдем дә.
 
Сәхнәгә ярты ел таяк белән чыктым. Хәзер дә сиздерә, авыртып китә...
 
 
– Рөстәм, ничә яшьтән шөгыльләнә башладың?
 
– Биш.
 
– Җиңәр өчен нәрсә кирәк?
 
– Көч, гайрәт, баш, курыкмау.
 
– Бу сыйфатларның бөтенесе дә синдә бармы?
 
– Бөтенесе дә юк, нәрсәдер бар.
 
– Ничәнче мәктәптә укыйсың?
 
– 18нче мәктәптә, 6 класста. Сентябрьдә 12 яшь тула.
 
– Җырларга яратасыңмы?
 
– Җырладым. Яраткан идем, хәзер бик яратмыйм.

ГАБДРӘХИМ
Акчарлак
№ --- | 25.08.2014
Акчарлак печать

Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№83 (895779) / 01.01.2015 20:06:00

ыу

№82 (886867) / 13.10.2014 09:05:33

"Сәхнәгә ярты ел таяк белән чыктым. Хәзер дә сиздерә, авыртып китә..." Рөстәм, ничә яшьтән шөгыльләнә башладың?" Абдрахимга китэргэ кирэктер,бэлки.Язмалары аннан бер жомлэ,моннан бер суз.Вакыт-вакыт арттан сероводород чыгарып куюны хэтерлэтэ. Э Салават эле кеше колдереп йорсен.

№81 (882984) / 07.09.2014 16:18:43

№80 (882823) / 05.09.2014 23:15:00

Тыңла, тыңла, беркем дә тыңлама дими...

№79 (882822) / 05.09.2014 23:06:48

иркэ ,утырасын инде шунда"музыка белгече" булып,тел чайкап.Имеш Салават тавышын утыртты,.х.б.УТЫРМАГАН бер дэ.Шул ук тавыш.Яшьлэргэ урын бирсен имеш.Э ул кемгэ комачаулаган?Эле яшьлэренне танытырга УЛ бар.Аллахы Тэгалэ ана саулык-салэмэтлек биреп,куп еллар шулай тамашачыларын шатландырсын иде.Амин.Начар булса,ай буена ,зал тутырып,концерт куя алмас иде.Булмаган акылны ойрэтеп утырма.

№78 (882488) / 31.08.2014 20:55:36

Олы абзый, бик дорес.
Яхшы җырлаган чаклары бар иде. Егылыплар тынлый идем. Узэкне озеп җырламый хэзер, могаен җырлау телэге беткэндер. Одолжение ясаган кебек чыга иде сэхнэгэ, хэзер белмим канишны, 5 еллап барган юк концертына, кунел тартмагач, аяклар да илтми ул якка. нишлэтэсен...

№77 (882481) / 31.08.2014 18:58:20

Админ чукындырды буген бу сайтны,рәтләп эшләми

№76 (882477) / 31.08.2014 17:56:19

әстәгефирулла,ничек оялмый икән бу карчык шулай язарга,тфу. Табкан җүләрләрне,яшләргә дә юк әле ирләр.

№75 (882476) / 31.08.2014 17:33:13

*, үзең дә катнаштың инде?

№74 (882474) / 31.08.2014 17:28:06

Карчыкларның да төрлесе бар. Бер сиксәннән узган карчык мактанып торды,"кичә минем янга дүрт ир кереп, шулай итеп чыктылар" дип. Үзе бөкрәеп беткән, әмма андагы кебек дәрт кайбер яш кызларда да юктыр.

№73 (882420) / 31.08.2014 08:03:45

карчыклар янына барганда.\\\
яшьләр янына барганда кирәкми,яшьләр үзләре дәвалый,мин сиңа әйтим.
карчыкларга карап дәрт килми,матур хатыннар дәртләндеррә!!!!

№72 (882415) / 30.08.2014 23:27:40

90 да битеннне юарга онытмасан да бик эйбэт кенэ,Шэулэ!

№71 (882410) / 30.08.2014 22:38:45

ага,90 га хэтле эле житэргэ кирэк

№70 (882406) / 30.08.2014 21:22:47

90 яштә секс белән маташмыйлардыр бит.Алла скласын,гонахсын кая куярсыз,оятсызлар. ИРкәдән гыйбрәт алыгыз,ирсез яши бит.

№69 (882404) / 30.08.2014 19:59:22

Бабайлар да бик хитрый китте хәзер. Базарда бер таныш хатын зарланып торды, улы белән генә яши, үзе яңа гына пенсияга чыккан. "Хәзерге бабайлар үзләренең квартирларына кертмиләр, йортка керергә атлыгып торалар" ди. Күрәсең, бабайлар яңа хатын квартирны тартып алыр дип куркалардыр.

№68 (882403) / 30.08.2014 19:58:14

№62 (882394) / 30.08.2014 18:47:28!!!!!! Үзеңнең рәт былмаганга бөтен ирләрне дә бер калыпка салма. Гаилә имгәксез былмай, син нәкъ менә гаилә имгәгесең.

№67 (882402) / 30.08.2014 19:52:28

Кофффмар кубегезне шул билдэн тубэн тема кенэ кызыксындыра ахрысы .Эшли торганы эшен тыныч кына эшли ,булдыра алмаганы гына сойлэнеп йори.

№66 (882401) / 30.08.2014 19:44:12

Бу иркәнең белмәгән нәмәстәсе бармы икәәән?

№65 (882399) / 30.08.2014 19:37:22

Тфү,карчыклар яныныа бараммы сың,аллам сакласын. Алар янына барсаң йортсыз-нисез калырсың. Әнә,Иркә барсын сау-сәләмәт картлар янына,моҗет квартираларын эләктереп калыр.СУган суы дип мыскыл итмә инде Хиптәш,бал да ярдәм итми инде хәзер.

№64 (882398) / 30.08.2014 19:36:33

№62
Үзең өчен генә сөйлә. Мин дә илленең өске ягында))) 18дәге белән хәзерге арасында аерма сизелми, шөкр.)))

№63 (882397) / 30.08.2014 19:13:42

Мин сиңа әйттем бит теге нәрсәңә суган согы сөрт дип. Чирне аны башта ук дәваларга кирәк, хәзер дә соң түгел, бал белән компресс куй. Чирең бетсә дә, барыбер дәртең кире кайтмас инде, Иркә биргән "Виагра"ны эчәргә туры килер карчыклар янына барганда.

№62 (882394) / 30.08.2014 18:47:28

Прстотимым бар дип. Шул бер сүзгә кырык төрле мыскыллау язгансыз. МИнем инде ул нәмәстәм вчю,төш күрсәм генә селкенеп китә,анысы да пес итәсе килгәнгә ген икән. Яш вакытым да берәүне дә буш җибәрмәдем инде анысы,теләкләрен үтәдем бушка.Акча да сорамадым,шулай да бушка ашап йөрдем,рәмәт төшкерләре.САлкын тигәндер,сүзем юк анысы.Яш вакытымда ,кыш көннәре трусида кими идем,теге нәмәстәм күпереп торсын диеп,кызларны кызыксындырыр өчен. Шуңа кызлар чиертә иде инде. Их яш чаклар !.Бүгенге көндә полный импо инде мин,дөресе язам,башка ирләр кебек ялганнап йөрмимен.50 ДӘН УЗГАН ир кәмәшләре барда барысы да импо,ышаныгыз катыннар. Аларның кесәләрендә һәр вакыт нигрлар даруы,бер 20 минутлык.ИРкә белә инде барында,шуңа күрә ул ИРләр белән маташмый. Без бит тәмле ашыйбыз да таябыз,хатын-кыз дерелди башлаганчы дип.ДЕРЕЛДӘСӘ БЕТТЕ БАШ.

№61 (882391) / 30.08.2014 16:08:38

Бүген обедта бакчачы календаренда укыдым әле, простатит булмаска яки булган очракта дәваларга суган бик әйбәт икән, көн саен төнгә каршы диаметры 3 сантиметр булган суган ашыйсың, суган суын теге нәрсәгә, тирә ягына сөртәсен, шуннан соң бер чирең дә калмый.
Җәелеп бетүгә карамый ул, ир хатыныннан ялыкса, нинди булсаң да яратмый. Ул сиңа хатын-кыз итеп түгел, ә слуҗанка яисә эш аты итеп карый, сексны мондый вакытта өмет итәсе дә юк.

№60 (882386) / 30.08.2014 14:23:20

Иркә,теге эксперементальный ирләр публичный домдагы плакат искә төште. "кокого вам вам ... надо" дигән.
хатын кызга күпме булса да - маймыч....
геройланыр вакытлар үтте,количество түгел,качествога эшлибез,иркә. хәзер читкә дә, регуляр рәвештә, йөрү юк(куркыта).

әкрен әкерен генә с передышкой регуляр рәвештә ике тапкыр инде, иркә...
шуннан арттырган юк - по стариковскии гына.

простатит булмасынга Простомолны профилактика өчен эчү зыянга түгел. үзең беләсең,күпме керәсен,ыштан бермәсен ачып кая үреләсен,дияр иде Гыйлаҗ абый мәрхүм.

әлесегә ничава әле,тәтәт йөрибез. алга таба ни булыр,билгесез...

№59 (882384) / 30.08.2014 13:30:43

Простатитлы механизатор күргәнем юк әле. Простатит күп гуляйт иткәннән соң урындыкта озак утырганнарда була.

хахаха, сез картайганмы, юкмыны хатыннарыгыз әйтеп бирә.Сез барыгыз, балыкчылар кебек эре-эреләрне генә тотасыз кебек тә... Хатын-кыз авызында никтер гел маймыч...

№58 (882382) / 30.08.2014 13:18:35

нәрсә, иркә,картларга секс ярамый дип әйтәсең килмидер бит??

секстан соң мин яшәреп китәм,энергия арта. җимерттереп эшлисе килә башлый.

ай ли иркә,яшь чагындагы гөнахлар. муҗик салкын машина-тракторларда эшләп бизен туңдырган.и аның да простатит - ул нинди гөнах кылган?
гөнахлар өчен муҗикларга башка төр авырулар да җитәрлек. бутама кеше башын,иркә!

№57 (882377) / 30.08.2014 12:45:05

Простатит яшь чактагы гөнаһылар өчен җәза ул.

Алайса безнең хатын-кызны гына чәйнәүдән уза алмаган имамнар гинекологик авырулар турында гына сөйлиләр.Ирләрнең урологик авыруларгына да кагыла ул. Элек авылыгызда төн буе сиеп йөргән картларны белә идегезме????

Простатитны тестеронга каршы дарулар киметә аны.Әмма сез, ирләр картаеп бетсәгез дә, гыж-гыж дисез бит.Час расплаты килгәнне белмисез.

№56 (882376) / 30.08.2014 12:39:48

№51))) сиңа бер анекдот китерәм. Насчет жадности.Программистларга бер пулялы пистолет тотырганнар. Читлектә өч кеше икән, теләгәнен атыгыз, дип. Саддам Хусейн, Бен Ладен һәм Бил Гейтс.Берсе пуляны Бил Гейстка җибәргән, калганнары прикладом его, прикладом дип торалар икән.

Мин сиңа "стереоселективном синтез c использованиеv хирального субстрата.Хиральный субстрат подвергают
последовательным химическим превращениям под действием различных ахиральных реагентов,которые сохраняют хиральность исходного соединения на каждой стадии, что в итоге приводит к хиральному продукту" ны башкарырга кушам.Менә шуны башкаргач, статья расходовыңны күрсәтерсең. Башкара алсаң әле. Ул очракта да Ерак Көнчыгыш күпере кебек булачак. Бәясе 10 тапкыр артык, бер елдан җимереләчәк!

Кайсыгыз монда Бош инструментларын мактады, безнекеләрне чүбеккә чыгарып, чынлап та чүп булгач...

Мин байлыкка омтылмадым. Байлыкка хәерчеләр омтыла бит. Минем 4 ул үстерәсем килгән иде. булдыра алмадым менә...

№55 (882375) / 30.08.2014 11:59:23

Сезнен кишер кипкэнгэ жэелэ дэ инде,хатыннарыгыз.
Э курше бакчасы не более узенне юату!

№54 (882374) / 30.08.2014 11:50:20

45, эйтэм телен бик зэхэр,
башка жирен эшлэмэгэнгэ икэн бит!

№53 (882370) / 30.08.2014 09:03:32

шулайдыр, беләсең булыр.

№52 (882369) / 30.08.2014 08:32:44

Картая картая кинэеп жэелеп беткэн хатынга телэк юк инде,кон саен куршегэ дэ кереп булмый,менэ шулай проститлы мужикларга эйлэнэлэр

№51 (882367) / 30.08.2014 08:10:30

Иркә, дару кыйбат була алмый. Әптикәрләр генә жадный була. Обследование, технологиягә киткән акчаны дару күләменә бүлсәң, мизер була. (Гадәттә бу чыгым дару хакының 0,2-0,3% артмый). Сырьё тожы аз кирәк. Даруга караганда меңнәрчә тапкыр күберәк разработка сораган электрон технология босслары дару җитештерүчеләр кебек үк жадный булмаганга, электроника очсыз. Физиклар зшен кулланып, баеп ятасыз инде. Ген стркутурасын уку моннан ун ел элекке белән чагыштырганда, физиклар создавать иткән яңа прибор ярдәмендә, 3 МИЛЛИОН тапкыр озсызланды. Врачларга кагылмый. Алар дәва бирә торган дару язып бирә. Әптикәгә килгәч, трогаш-әптикәр, авыруның колагына тумач элә-элә, бар файдасыз, кыйбатлы чит ил агуы тутырып җибәрә.

№50 (882366) / 30.08.2014 07:29:13

*, сәпсим ук түгел.
ирләр регуляр рәвештә секс белән шөгелләнсәләр простотет булмый! (әгәр салкын җирдә утырып ялкынсындырмагаң булсаң)

секс хатыннарны яшәртә,ирләрне формада тота.
шуңа күрә мин картайдым дип сексны ташларга ярамый!

регуляр кирәк.

№49 (882362) / 30.08.2014 06:01:05

Һәрбер чирнең төп сәбәпләре бар, син простатит белән чирлисең икән, димәк синең хатын-кыз белән проблемаларың бар яки син "зәңгәр". Шул проблемаларны чишми торып, синең чирең бетмәячәк, бер урыннан икенче урынга күчеп йөриячәк. Ә болай әйткәндә, телевизордан "Простамол" дигән дару рекламалыйлар, шуны эчеп кара.

№48 (882357) / 30.08.2014 00:00:55

МИңа дару кирәк,синең телең кирәкми.ТИК ТОР,атуууу.

№47 (882356) / 29.08.2014 23:56:34

Ана каршы дару, урамда бер прафурсетка инде!

№46 (882355) / 29.08.2014 23:55:20

Эх, Иркә... Шулай акыллы булгач, нишләп соң син Салават кебек бай түгел, ә?:)))

№45 (882354) / 29.08.2014 23:50:22

Простотитка каршы дару бармы сың синдә ? БЕРӘР ЯХШЫ ДАРУ БИИК ТӘ КИРӘК ИДЕ БИТ.

№44 (882352) / 29.08.2014 23:25:47

Салават син сэхнэдэ юк бар сойлэп йормэ,лучше жырла гына.

№43 (882351) / 29.08.2014 23:24:53

Авыруга бу кадәресен белү нигә? Минем баш кына катмасын, сезнекен дә катырыйм әле дидем))))

Сез яхшы дигәнгә ышанырга тиеш буласыз. Эчеп карагач, чыннан да яхшы икәненә инанасыз аннары))))

№42 (882348) / 29.08.2014 23:22:24

Биохимиклар, яңа даулар уйлап табучы фармконцерннар белә))))

Без институтта укыган заманнарда эмпирик рәвештә генә билгеле үзлек - матдәләрнең поляриметр аша узган яктылык яссылыгын уңга яки сулга бору үзелег билгеле иде.Сулга боручыларны L ягъни сулга боручы изомерлар диләр иде.Сул га боручылар фармакологик яктан актив булса, уңга боручылары биологик яктан нейтраль була.Гадәттә, әйтик сахароза, мисал өчен, менә шул уң һәм сул изомерларның тигезлектәге кушылмасы - рацематтан тора.Даруларның көчен артыру өчен менә шул сул изомерларны җитештерәләр иде.

Хәзер менә рентгено- структур анализ килеп чыккач, асимметрик изомерларның пространствода урнашуын күрсәткән төгәл формулалары билгеле икән. Менә шуларны S,R дип билгеләгәннәр.Ягъни биологик актив изомерның пространстводагы конкрет торышы булган формуласы бар.Шул формаларны аерым технологияләр белән синтезлыйлар.

Ә сез дару кыйбат, кыйбат дисез...Дару очсыз була алмый.

№41 (882346) / 29.08.2014 22:49:01

Унга боручы дару нинди була сон,алайса?
Сатучы белэн врач белмэгэч, авыру каян белэ ала бу хикмэтлэрне?

№40 (882344) / 29.08.2014 22:42:50

Үзем дә башта нихт фирштейн булып утырдым. Хиральностьны улым ясап күрсәткәч кенә аңладым))) Гомумән пространственное вображением әллә ни түгел.Ул болай килеп чыкты.
Бер сатып алучы кереп:
-Сулга боручы омепразол бирегез әле," -ди.)))
- Омепразолларның сулга бора торганы булмый аның, - димен.

Сатып алучы врачиха булып чыкты.Даруның торговая маркасын атады.
- Ул бит сулга бормый, -димен)))
Ул сулга боручы булмады, S энантиомер булып чыкты. Без гомер буе укыйбыз, укулар ял көннәре була, соңгы вакытта мин карт инде дип йөрмим, киттем яшьләрдән сорарга.S энантиомер турында ишеткәнегез бармы, ул темага укулар булдымы? Берсенең дә ишеткәне юк))) Үзем гуглдан табып "энантиомеры одинаково ведут себя в химических реакциях с ахиральными реагентами в ахиральной среде"ның ничек булганын өйрәнеп утырырга туры килде))))

№39 (882340) / 29.08.2014 22:22:40

кароче, склифасовскии. син давай татарча яз әле,синең латин телеңне нихт фрештейн.

№38 (882339) / 29.08.2014 22:21:57

Кыйбатлы. Чит илнеке.
Ала күрмәгез андый даруны. Дәва бирә торган чын дару Россиядә генә, төрле үләннәрдән ясала. Чит илнекен төрле жуликлар, халык акчасын талап бетереп, халык ачка үлсен, акчалары күп булып, ачка үлмәсә, әкрен-әкрен, норката белән акбур буталган даруларыннан ашап үлсен өчен кертәләр. Иркә кебек, берни аңламаучылардан саттыралар.

№37 (882338) / 29.08.2014 22:11:09

и җаным)))) баш ял иттергәндә язган нәстәләр инде ул. Менә соңгы ике көндә нәрсә өйрәнергә туры килде))))Әллә нәрсә дип уйламагыз. Күбегез ашый торган омепразолның (омез)яңа төре.Шуңа бик кыйбат һәм андый нәстәләрне Россидә эшли алалар дип уйлый күрмәгез.
Существование энантиомерных форм связано с наличием у молекулы хиральности — свойства не совпадать в пространстве со своим зеркальным отражением.Понятие энантиомерии играет важную роль в фармацевтике, поскольку
разные энантиомеры лекарственных веществ, как правило, имеют различную биологическую активность.Энантиомеры идентичны по физическим свойствам, например, они имеют одинаковую температуру кипения или плавления, показатель преломления, плотность и т. д.[6] Они могут быть различены лишь при взаимодействии с хиральной средой.Энантиомеры одинаково ведут себя в химических реакциях с ахиральными реагентами в ахиральной среде.Cтереоселективном синтез c Использованиеv хирального субстрата.Хиральный субстрат подвергают
последовательным химическим превращениям под действием различных ахиральных реагентов,которые сохраняют
хиральность исходного соединения на каждой стадии, что в итоге приводит к хиральному продукту.

№36 (882337) / 29.08.2014 21:57:07

Хэмдунэ белэн Солэйманова Салават кулына каласы кешелэр тугел иде,дэ бит..
Нишлисен...
Доньясы Салаватлар кулында шул.
Узлэре этеп чыгаралар, телэсэлэр мэрхэмэт курсэтэлэр дигэндэй...

№35 (882336) / 29.08.2014 21:51:45

Салауатның кешелекле ягын да искә алмый булмый.
Хәмдүнәнең авыр минутларында,сәхнәгә алып чыкты.
Ф.Сөләйманованы калдырмый.
Әлфияне күтәрде.

үз остазларын онытмый,картайган көннәрендә,ярдәменнән калдырмый.

я,кайсыгызның үз остазларына шулай ярдәм итә? исемнәрен дә оныттыгыз,сезгә тагын.

ачуымны чыгардыгыз...

№34 (882335) / 29.08.2014 21:46:35

Салауатның: "Мин яратам сине Татарыстан","Казак камчысы" җырлары өчен генә дә, күккә чөярга була.

утырасыз инде,.. . иләп.

№33 (882334) / 29.08.2014 21:33:21

Уф, Иркәне укыгач эчләр ката инде көлеп. Люббббой нәрсәне белә торган катын инде ул, маладис. Теләсә нәмә әйткәндә дә җуха җылан кебек боргалап җавабын таба да инде.
Салаватның элекке кәнсиртләрен мин дә ярата идем, шул элекке җырларыннан рәтлерәкне барыбер җырлый алмады, җыен өч тиенлек Дәүләтова-Әлфәрит җырларын прам-бырам дип җырлап, хәдер җалгышканын аңлады диләр инде. Башкорт инде башкорт, җугалмый да, уалмый да.

№32 (882333) / 29.08.2014 21:23:47

билдән түбән җырларны гына истә калдырасыз шул...

№31 (882330) / 29.08.2014 20:12:12

салаватнын ин матур жыры рэйсэ-кэкерэйсэ...

№30 (882329) / 29.08.2014 20:06:15

Cлуат кебек
Дүртенчесен дә алырбыз
Рәйсә кәкрәйсә
дигән мәгнәле җыр җырлаучы башка кеше юк ул. Тагы да мәгнлерәк
Кайналар калтырап торсын
Плиндә калган кебек дип, Иркәнең ушын аган, югары сәнгат үнәге булган җырын исәпкә алмаганда.

№29 (882326) / 29.08.2014 19:37:46

Салкын сэй дэ булдымы,мэгънэле жыр?
Я ,Мэхуп-Мэйсэрэме?

№28 (882319) / 29.08.2014 18:18:14

В.Высоцкийне дә кигәвен шикеллеләр ул елларда "кыйнадылар". күрәсең кигәвен дә шулар арасында булган икән.

Салават,Салават ул!!! Илһам,Илһам булган кебек!!!
Салаватка җитәргә әле...
мәгнәле җырлар җырлый Салават!! шырдый бырдыйларны җырламый. сезгә шул шырдый җырлар булсын...

№27 (882317) / 29.08.2014 17:50:37

Кигэвен,бигрэк остроумно чыккан фразан,узеннен генэ башын житмэс мона.Килде-китте язмаларын ерунда гына булган икэн бу гениальный фикерен янында.

№26 (882303) / 29.08.2014 11:13:15

Чыпчык, их, дорес фикер

№25 (882301) / 29.08.2014 11:06:03

Иркэ спец та инде узен.
Ноталарны белгэн кеше кебек утырасын сойлэнеп.

№24 (882294) / 29.08.2014 10:20:44

Иркә,

№23 (882289) / 29.08.2014 08:48:55

Куелмаган тавыш, гомумән, 40ка утырып бетә.Тавышны, дөресрәге связкаларны сакларга кирәк.Артык нагрузкадан алар тупаслана, тавыш диапазоны тарая.

Салават беренче елларда ике сәгать ярым, өчәр сәгать буена авыр-авыр татар халык җырларының җырлап, ягъни артык нагрузка белән тавышын бик тиз утыртты.Ул аларны иң биек югарылык осталыкта, ягъни һәр! нотаны дөрес һәм җитәрлек дәрәҗәдә тотып җырлады. Аның ул концертлары әле дә колакта!!!Камал театрында узган беренче концертларына соңга калган идем, әле дә үкенәм.Хәзер йөргәнем юк, әлбәттә.

Русча әйткәндә, благодарный була белергә кирәк.Андый тадантлар гел тумый. Әмма аңа да Пугачевага әйләнергә кирәкми. Яшьләргә юл ачарга кирәк. Яшь буын барыбер аны тыңламый.Юезнең ише "картлар" "йөрәгендә" колагында саклана.Картаю - матурлык түгел, димәк аны сәхнәдә тотарга кирәкми...Легендага әйләнсәң яхшырак бит. Яшҗләргә сөйләргә, мәсәлән, вәт менә безнең заманда бар иде ул Салават абзагыз "Агыйделнең пароходын" , "Өй артында шомыртым", "Зәңгәр күзләрне" бер-бер артлы суза-җырлый иде, дип. Пшикка әйләнүне күрү күңелсез...

№22 (882287) / 29.08.2014 08:08:29

Салават гел көчәнеп җырлаган кебек. Белгечләр Салават борын белән җырлый дип тә бәя биргәлиләр. Аның тормыштагы иң уңышлы адымы - вакытында кирәкле кеше гаиләсе уллары белән яхшылап таныша алды. Шуңа да бик тиз өскә үрмәләде, баеп та китте. Мин үзем аның җырларын тыңламыйм, нәрсәдер җитми аның җырларында.

№21 (882247) / 28.08.2014 20:36:58

№20 (882245) / 28.08.2014 20:27:39

Синен уткэн юлларына
Кар булып ятар идем,
Шинэ язган гол булсан
Су булып агар идем.

Син-минсез,мин-синсез
Кемнэр безне аерды,
Кире ускэн канатларны
Тагы кемнэр каерды?

Кайгыларнын бу доньяда
Юктыр чамасы,
Курэсен эле бардыр
Йорэгемнен янасы.

Ходай безгэ бэхетне
Жэллэмичэ олэшкэн,
Тик курэ алмый моны
Кара кузлэр конлэшкэн.

Ялгыш сине утка салсам
Гафу утенэм,
Элекке гонахлар очен
Инде купме укенэм.

№19 (882241) / 28.08.2014 19:37:05

Абага , син җыр яздың да, эш бетте түгел әле, җырыңны берәр композиторга яки җырчыга тәкдим ит, шуннан соң көй язырлар.

№18 (882235) / 28.08.2014 19:13:02

мин бер жыр яззан идем эх,музыка гына язмадылар

№17 (882176) / 28.08.2014 00:43:37

табын арты булмый, табын яны була. Салават та табында дигән бит. Әптерәхим, шуны гына белергә иде.

№16 (882147) / 27.08.2014 12:16:06

Табу Саба турында!

№15 (882145) / 27.08.2014 11:25:47

Акчарлактагы Саба балыгы турындагы материалны куегыз эле, тавыш нидэн чыкканын белэсе килэ

№14 (882060) / 26.08.2014 05:53:28

Алсу, 27 яшь,

№13 (882055) / 25.08.2014 21:19:04

Татарачасы юктыр инде аның,о вкусах не судят.кемгәдер Шопен(классика),кемгәдер попса ошый.Дөрес бит)))

№12 (882054) / 25.08.2014 21:00:07

Бик матур жырлый Салават! Инде ничэ ел рэттэн концертларына гаилэбез белэн йорибез! Фонограмма керми концертларына, мэзэклэре дэ тоссыз тугел. Мин эллэ ничэ концертта булганым бар, есть с чем сравнить. Торле жыры бар, лэкин тулаем ботен татар эстрадасын алып чагыштырсан, аныкылар бик тэ мэгънэле эле.
Унышлар Сезгэ!

№11 (882033) / 25.08.2014 17:57:18

Дөрестән дә, Салават яш чагында матур җырлый иде, хәзер бөтен җырын бер мотивка салып җырлый, тыңласы да килми. Үз вакытыңны белеп китәргә кирәк, картаеп беткәч тә сәхнәдә көчәнеп җырлап кеше көлдереп йөрергә түгел.

№10 (882030) / 25.08.2014 17:05:21

Нэля.,колхозникларда 500тэнкэдэ, 2000седэ юк, аларнын айлык акчасы шул 2000 сум. Тэк что аны сезнен шикелле шэхэр дегенератлары тынлый.

№9 (882029) / 25.08.2014 16:42:05

Нэля., ))) колхозников нет более))))Есть люмпены...

№8 (882025) / 25.08.2014 16:28:25

Его песни действительно дешевы,только колхозники и слушают его.

№7 (882023) / 25.08.2014 16:19:46

Салават чип чи башкорт картына эйлэнгэн,эйтэлэр иде аны шул яклардан дип.

№6 (882016) / 25.08.2014 15:15:32

Салават бер дэ картаймаган да, жырлары да яхшы, жырлавы да бик эйбэт. Елдан ел матурырак, мэгънэлерэк жырлар башкара. Тавышы да чип чиста, чынлап тора. Рэхэтлэнеп карадык хэм тынладык концертын. Аллахы тэгалэ сэламэтлек, иман байлыгы хэм озын гомерлэр насыйп итсен. Амин.

№5 (882015) / 25.08.2014 15:03:38

Нэмэкэйгэ сон ана автогонка кирэк иде,бер файдасы да юк бит анын,спорт та тугел ул.

№4 (882014) / 25.08.2014 15:01:07

Татар эстрадасы вообще полный отстойга эйлэнде,милли жырлар тулаем алганда юк,бу аларнын попсасы барлык кешелэрне туйдырды.Салават жырлаган шансон да нинди татарга кирэк булсын.90 елларда якшы жырлый иде,кунелгэ ятышлы иде.Э хэзер яшь попса жырчылары белэн бер рэткэ басты.

Ердары шул чаклы оч тиенлеккэ эйлэнгэн,бер 6-7 ел инде анын усеше юк.Автордары да шагыйрлэр тугел,проходимецдар,аранжировкалары да очсоз шансонныкы,узгэрергэ дэ бер телэге юк ахырысы.Ерсы кеше развиваться итергэ тиеш,э Салтый юк бар пучтэк юмор сойлэп,мэгнэсез ердар ерлап усмэксе була тамашасы алдында.Алай булмай ул Салават энекэш.

№2 (882012) / 25.08.2014 14:45:51

Салават картая,дегродацияли башлаган.

№1 (882011) / 25.08.2014 13:51:15

начар жыр булмый, аракы эз була?

ату, исереклэр нигэ кирэк тагы?

▲ Өскә

www.work-zilla.com

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Камал театры
Тинчурин театры
Татар дәүләт филармониясе
Барс-Медиа
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан Язучылар берлеге
Татарстан китап нәшрияты
Милли Музей
Фирдүс Тямаев
Шаян
Татаркино
Ханский дом
Балмай
Раяз Фасихов
MINBAR